Один дельфінарій – дві реклами: на урядовому порталі і стовпах зовнішнього освітлення

reklama nemo

 

Екологи виявили на урядовому порталі комерційну рекламу дельфінарію НЕМО, що наразі будується в Феодосії. Про це «Конфлікти і закони» повідомили у прес-службі МВ НЕЦУ.


Захисники дельфінів вважають утримання дельфінів в дельфінаріях жорстоким поводженням з тваринами, людина не може створити для дельфінів умов, що відповідають їх природним потребам. Утримання дельфінів в дельфінаріях також суперечить Законам України, зокрема Закону «Про Червону книгу України», адже всі три види дельфінів, що водяться в Чорному та Азовському морях, занесені до неї, й на їх використання в наукових цілях потрібні спеціальні дозволи, не кажучи вже про видовищні заходи та шоу-програми.

Після відкриття у Феодосії нового відділення одеського дельфінарію «НЕМО», екологи вкотре поставили під сумнів законність набуття підприємцями у власність дельфінів. Адже виловлювати дельфінів у Чорному та Азовському морях заборонено наказом Міністерства екології та природних ресурсів "Про тимчасову заборону спеціального використання китоподібних Чорного і Азовського Морів" ще з 2008 року, але доказів контролюючим органам, що всі дельфіни, які утримуються в побудованих у 2009-2012 роках дельфінаріях, законно набуті у власність, жоден з дельфінаріїв "Немо" не надав

Повідомлення про появу дельфінарію у Феодосії виникло днями на урядовому порталі (http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=245372889&;cat_id=244277216), воно містить елементи реклами, зокрема, описує частини програми та повідомляє про розклад вистав.

[реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару;

Закон України «Про рекламу», ст.1.]

Разом з тим, дельфінарій «НЕМО» не відкидає і класичного варіанту реклами – самовільного розміщення реклами на опорах ліхтарів, незаконність чого доводить той-таки закон України «Про рекламу».

Учасники громадської кампанії проти комерційного використання дельфінів в дельфінаріях звернулись до Кабінету міністрів з вимогою надати інформацію, на яких підставах рекламу дельфінарію розмістили на урядовому порталі.

«Після трьох років боротьби з дельфінаріями «НЕМО» я навіть не здивуюсь, що і на сайті кабміну рекламу розміщено незаконно, – коментує ситуацію заступник голови Національного екологічного центру України Олексій Василюк. – Сайти органів влади не повинні містити реклами; жодної офіційної інформації, кому і скільки треба заплатити, щоб розмістити рекламу, на урядовому порталі немає. Це взагалі випадок унікальний. Ви можете пригадати, чи будь-коли на сайті кабміну розміщували рекламу казино, нічних клубів, аквапарків чи інших розважальних закладів? Хотілось би запитати в пана Азарова, чи знає він, що рекламує коштом платників податків приватну фірму, яка системно порушує законодавство?»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Этой ночью рашисты провели 10-часовую «шахедную» атаку по Украине - всего 13 «шахедов» было выпущено противником, все 13 БпЛА сбиты силами ПВО

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.