Пленарні засідання Верховної Ради 17 травня 2012 року

vr12 03 2012У четвер, 17 травня, відбулися пленарні засідання десятої сесії Верховної Ради шостого скликання. Перший заступник Голови Верховної Ради України Адам Мартинюк, відкривши ранкове засідання, поінформував про результати роботи Верховної Ради на пленарному засіданні 16 травня.

На вимогу фракцій "БЮТ-Батьківщина" і "Наша Україна-Народна Самооборона" у засіданні була оголошена перерва.

Після перерви керівник фракції "БЮТ-Батьківщина" Андрій Кожем'якін зачитав заяву, в якій йшлося про те, що "не виконана жодна з вимог фракції, виголошена у цьому залі ще місяць тому, а саме: жорстоке побиття Юлії Тимошенко не розслідуване, причетні до цього злочину особи не притягнуті до відповідальності. Більше того, впродовж останніх днів влада намагається в чергове зламати волю лідера опозиції. Користуючись своєю нахабною вседозволеністю, режим вкидає у підконтрольну пресу конфіденційну інформацію щодо стану здоров'я Юлії Тимошенко, проводить цілодобове відеоспостереження у лікарняній палаті, перешкоджає допуску захисників. Усі перелічені факти є грубим порушенням закону, за яке відповідальні особи мають бути покарані".

Фракція "БЮТ-"Батьківщина" звертається з відкритою заявою до Генерального прокурора В.Пшонки з вимогами "припинити аморальну та незаконну відеозйомку у лікарській палаті, де проводяться лікувальні процедури, зняти всі встановлені камери відеоспостереження, притягнути винних посадових осіб до відповідальності; припинити незаконне і брутальне чергування чоловіків-офіцерів на території тимчасового утримання Юлії Тимошенко та проведення лікувальних процедур; порушити кримінальну справу проти посадових осіб Міністерства охорони здоров'я та Державної пенітенціарної служби, які всупереч діючому законодавству розповсюдили у засобах масової інформації конфіденційну медичну інформацію, яка стосується стану здоров'я та процесу лікування Юлії Тимошенко; провести розслідування факту здійснення тиску на представників клініки "Шаріте", професора Лутца Хармса шляхом використання його медичних графіків лікування для незаконного перешкоджання зустрічам Юлії Тимошенко із захисниками".

Фракція також вимагає "припинити політичні репресії проти Юлії Тимошенко та інших представників опозиції, як того вимагає світове співтовариство та українське суспільство, всі абсурдні політично вмотивовані кримінальні справи, порушені проти лідера опозиції, та негайно звільнити Юлію Тимошенко з-під незаконного ув'язнення".

А.Кожем'якін попросив перелічені у заяві факти "вважати офіційною заявою про злочин" і повідомив, що фракція сьогодні не братиме участь у пленарному засіданні.

Представники фракції "БЮТ-Батьківщина" залишили сесійний зал.

Народні депутати приступили до розгляду законопроектів у другому читанні.

Проект закону про морські порти України доповів заступник Голови Комітету з питань транспорту і зв'язку Юрій Крук. Він повідомив, що до законопроекту до другого читання надійшло 395 пропозицій, 182 з яких враховано, а 213 - відхилено.

Ю.Крук також повідомив, що згідно з редакцією проекту, підготовленою до другого читання, усі морські порти є державними. Держава в особі органів центральної виконавчої влади з питань морського транспорту та з питань безпеки мореплавання здійснює нагляд за безпекою мореплавання, крім акваторії. Проектом також пропонується до стратегічних об'єктів, які не підлягають приватизації, оренді і концесії, включити об'єкти права державної власності, такі як: гідротехнічні споруди, залізничні та автомобільні під'їздні шляхи, лінії зв'язку, засоби теплозабезпечення, інженерні комунікації, засоби навігаційного забезпечення тощо.

Ю.Крук зазначив, що прийняття цього закону покращить законодавче регулювання, розвиток вітчизняної інфраструктури і взаємовідносини державних портів з підприємствами всіх форм власності.

Парламентарії розглянули поправки до законопроекту, на яких наполягали їх автори.

За результатами голосування законопроект 248-ма голосами був прийнятий у другому читанні та в цілому.

Підготовлений до другого читання проект закону про внесення змін до деяких законів України (щодо благоустрою населених пунктів) доповів голова підкомітету Комітету з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики Сергій Майборода. Він повідомив, що до законопроекту надійшло 35 пропозицій суб'єктів права законодавчої ініціативи, з них 30 враховано, а п'ять - відхилено.

За словами доповідача, законопроектом уточнюються повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у сфері благоустрою населених пунктів, відновлено повноваження сільських, селищних та міських рад щодо затвердження правил благоустрою населених пунктів. Проектом також уточнюються обов'язки громадян, підприємств, установ, організацій у сфері благоустрою населених пунктів та визначається процедура щодо видачі дозволу на порушення об'єктів благоустрою.

С.Майборода повідомив, що Головним юридичним управлінням Апарату Верховної Ради законопроект розглядався двічі. Усього висунуто 14 зауважень, з більшістю яких Комітет погодився.

Законопроект 233-ма голосами був прийнятий в цілому.

Верховна Рада ухвалила в цілому проекти законів: про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону "Про засади запобігання і протидії корупції"; про внесення змін до Закону "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" (щодо уточнення окремих положень); про внесення зміни до статті 15 Закону "Про охорону навколишнього природного середовища" (щодо документів дозвільного характеру); про внесення зміни до статті 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо відповідальності за порушення вимог законодавства про працю); про внесення зміни до статті 7 Закону "Про автомобільний транспорт" (щодо організації перевезень Київською міськдержадміністрацією); про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання питань справляння збору на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження; про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення механізму соціального захисту населення, яке проживає на території зони спостереження; про внесення змін до Закону "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (щодо питань цивільної авіації).

Народні депутати розглянули низку проектів постанов про обрання та звільнення суддів та ухвалили відповідні рішення.

Парламентарії продовжили розгляд законопроектів у другому читанні. За результатами голосування в цілому прийняті проекти законів: про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення їх у відповідність із Законом "Про соціальний діалог в Україні"; про державну фінансову підтримку експортної діяльності; про внесення змін до Закону "Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві" (щодо надання індивідуальним сільським забудовникам державних пільгових кредитів); про правила етичної поведінки; про внесення зміни до статті 13 Закону "Про охорону дитинства" (щодо посилення соціального захисту прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу); про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про охорону праці; про адміністративні послуги; про внесення змін до деяких законів України щодо реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні; про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо системи програмних документів).

Зняті з розгляду проекти законів про Національний демографічний регістр; про внесення змін до Закону "Про особливості приватизації об'єктів незавершеного будівництва"; про внесення змін до Закону "Про теплопостачання" (щодо модернізації, реконструкції та будівництва об'єктів у сфері теплопостачання); про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення роботи Верховного Суду України.

Народні депутати перенесли розгляд низки законопроектів на наступний пленарний тиждень.

Верховна Рада прийняла Постанову "Про уточнення дати проведення парламентських слухань на тему: "Про стан та перспективи розвитку Воєнної організації та сектору безпеки України" (23 травня 2012 року)".

Парламентарії проголосували за продовження вечірнього засідання до завершення розгляду питань, передбачених порядком денним.

Головуючий оголосив закритим ранкове засідання.

На початку вечірнього засідання народні депутати розглянули і ухвалили низку постанов про призначення позачергових місцевих виборів.

Верховна Рада прийняла Постанови: "Про погодження матеріалів місця розташування об'єкта" і "Про перейменування села Просокиряни Глибоцького району Чернівецької області".

За результатами голосування проект постанови про Рекомендації парламентських слухань на тему: "Стан суспільної моралі в Україні " не набрав голосів.

Народні депутати повторно розглянули низку законів з пропозиціями Президента України.

З урахуванням пропозицій Президента України прийняті закони: "Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану"; "Про внесення зміни до статті 61 Сімейного кодексу України щодо приведення у відповідність з Конституцією України";"Про внесення змін до деяких законів України щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів".

Верховна Рада відхилила закони "Про ландшафти", "Про внесення зміни до статті 2 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності"; "Про внесення змін до статті 11 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо звуження переліку умов припинення виплат допомоги при народженні дитини"; "Про облік та технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна".

Проект закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо узгодження деяких норм податкового і митного законодавства доповів голова Комітету з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики Віталій Хомутиннік. Він зазначив, що цим проектом вносяться зміни до Податкового кодексу щодо приведення термінів "магазин безмитної торгівлі", "спеціальна митна зона" у відповідність до Митного кодексу та щодо порядку оподаткування податком на додану вартість і акцизним податком операцій з поміщення товарів у визначені митні режими, операцій з пересилання на митну територію України товарів у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, операцій з ввезення на митну територію України товарів фізичними особами.

Одночасно проектом передбачено внесення змін до Митного кодексу України, зокрема, щодо: запровадження більш прозорої процедури декларування митної вартості товарів та контролю з боку митних органів за правильністю її визначення; уточнення строків та порядку тимчасового ввезення громадянами-нерезидентами транспортних засобів особистого користування на митну територію України; вдосконалення правового регулювання порядку переміщення (пересилання) товарів у міжнародних поштових та експрес-відправленнях; вдосконалення правового регулювання окремих питань, пов'язаних з притягненням до адміністративної відповідальності порушення митних правил; приведення норм у відповідність до Закону "Про центральні органи виконавчої влади".

За результатами голосування законопроект був прийнятий за основу.

Народні депутати розглянули ще низку законопроектів у першому читанні.

За результатами голосування за основу та в цілому були прийняті проекти законів: про внесення змін до статті 7 Закону "Про пестициди і агрохімікати" щодо упорядкування надання адміністративних послуг; про внесення змін до статті 5 Закону "Про міліцію" (щодо організації харчування особового складу); про внесення змін до Закону "Про доступ до судових рішень" (щодо доступу до інформації стосовно судових рішень); про внесення змін до Закону "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (щодо вилучення з Переліку документів, які за своєю природою не є дозвільними); про внесення змін до деяких законів України щодо оптимізації видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Верховна Рада прийняла за основу законопроекти: про внесення змін до деяких законів України щодо соціального захисту бездомних осіб; про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо відповідальності за ухилення від служби осіб цивільного захисту в особливий період); про внесення змін до Закону "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (щодо функцій уповноваженого органу); про внесення змін до Закону "Про цінні папери та фондовий ринок" (щодо емісії облігацій міжнародних фінансових організацій); про внесення змін до Закону "Про здійснення державних закупівель" (щодо сфери застосування закону); про внесення змін до статті 35 Господарського процесуального кодексу України (щодо підстав звільнення від доказування); про особливості державної підтримки забезпечення молоді житлом; про молодіжну житлово-будівельну кооперацію; про внесення змін до статті 22 Закону "Про рекламу" (щодо реклами алкогольних напоїв та пива); про внесення змін до статті 11 Закону "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" щодо сидру і перрі (без додання спирту); про внесення змін до Податкового кодексу України та до Закону "Про Єдиний митний тариф" з питань реалізації національного проекту "Повітряний експрес" - залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону.

На доопрацювання суб'єктам законодавчої ініціативи направлені законопроекти: про Фонд гарантування інвестицій на фондовому ринку; про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення окремих положень, що регулюють провадження у справах про адміністративні правопорушення); про внесення зміни до статті 19 Закону "Про охорону праці" (щодо фінансування профілактичних заходів).

За результатами голосування відхилені проекти законів: про об'єднання територіальних громад; про внесення змін до Закону "Про рекламу" (щодо використання зображення лікарів); про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перероблення та захоронення побутових відходів; про внесення змін до статей 89, 90 Бюджетного кодексу України (щодо правомірності здійснення видатків на утримання загальноосвітніх спеціалізованих шкіл-інтернатів); про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо поводження з відходами; про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо забезпечення конституційних прав заарештованих осіб на медичну допомогу та віросповідання); про внесення зміни до статті 9 Закону "Про впорядкування питань, пов'язаних із забезпеченням ядерної безпеки" (щодо розміщення коштів фінансового резерву у цінні папери, що емітуються державою); про енергетичний баланс України; про внесення змін до Кодексу адміністративного судочинства України та Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (щодо вдосконалення адміністративного судочинства); про внесення змін до Кодексу законів про працю України (щодо особливостей регулювання праці жінок та осіб, на яких покладено обов'язки по догляду та вихованню дітей); про ґрунти та їх родючість.

Народні депутати розглянули три законопроекти про внесення змін до Закону "Про державні гарантії відновлення заощаджень громадян України" (щодо вдосконалення механізму повернення). Про їх суть доповіли заступник Міністра фінансів Сергій Рибак, народні депутати Валентин Матвєєв і Андрій Павловський.

Голова Комітету з питань соціальної політики та праці Василь Хара доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти за основу урядовий законопроект за реєстр. №10355, врахувавши під час його підготовки до другого читання положення інших законопроектів.

За результатами голосування 237-ма голосами за основу був прийнятий законопроект, поданий Кабінетом Міністрів за реєстр. №10355.

Наприкінці вечірнього засідання парламентарії розглянули проект закону про екстрену медичну допомогу. Про його суть доповіла голова Комітету з питань охорони здоров'я Тетяна Бахтеєва. Доповідачка зазначила, що забезпечення населення безоплатною, своєчасною та ефективною медичною допомогою при станах, що загрожують життю людини (екстреною медичною допомогою), є одним з найважливіших завдань системи охорони здоров'я будь-якої сучасної держави. Розв'язанню цієї проблеми для України є одним з найактуальніших завдань реформи системи охорони здоров'я в цілому. "Ситуація ускладнюється роз'єднаністю, розпорошеністю сил та засобів, ресурсів, призначених забезпечувати надання екстреної медичної допомоги, вкрай нераціональною та неефективною організацією управління ними. Усе це є одними з найважливіших причин, що зумовлюють несвоєчасність, недостатню послідовність і водночас низьку якість екстреної медичної допомоги населенню України як у повсякденних умовах, так і у разі виникнення надзвичайних ситуацій", - наголосила Т.Бахтеєва.

Законопроектом пропонується визначити основні терміни та поняття, що застосовуються у сфері організації та надання екстреної медичної допомоги; право кожної людини, яка перебуває на території України, незалежно від її фактичного місцезнаходження, на безоплатну, доступну, своєчасну та якісну екстрену медичну допомогу у разі виникнення раптового погіршення стану здоров'я (невідкладного стану), який становить безпосередню та пряму загрозу життю та здоров'ю.

Проектом також передбачається визначити основні принципи організації і функціонування системи екстреної медичної допомоги, яка включає в себе регіональні центри екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, станції екстреної медичної допомоги та відділення екстреної медичної допомоги багатопрофільних лікарень інтенсивного лікування, порядок їх взаємодії; повноваження органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування щодо створення та забезпечення функціонування системи екстреної медичної допомоги, управління закладами охорони здоров'я, які складають систему екстреної медичної допомоги; статус і основні завдання центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, які утворюються в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі на базі відповідного комунального майна територіальних громад за рішенням відповідних органів місцевого самоврядування.

Автор проекту пропонує визначити статус, основні завдання та обов'язки оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, які повинні забезпечити прийом, обробку та передачу викликів екстреної медичної допомоги станціям екстреної медичної допомоги та відповідним закладам охорони здоров'я, а також координацію діяльності бригад екстреної медичної допомоги та відділень екстреної медичної допомоги лікарень у процесі надання цієї допомоги; соціальні права і гарантії працівників системи екстреної медичної допомоги; коло осіб, які зобов'язані надавати першу домедичну допомогу людям у невідкладному стані на місці до приїзду бригади екстреної медичної допомоги; порядок фінансового, матеріально-технічного та наукового забезпечення діяльності системи екстреної медичної допомоги у кожному регіоні; відповідальність за порушення законодавства у сфері екстреної медичної допомоги.

Під час обговорення народні депутати відзначали, що реформа медичної галузі на часі. Вони висловлювали сподівання, що таку реформу вдасться провести.

Деякі парламентарії висловлювали сумнів у доцільності прийняття законопроекту, який обійдеться державі "надто дорого".

За результатами голосування законопроект 240-ма голосами був прийнятий за основу.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

Наступне пленарне засідання десятої сесії відбудеться у п'ятницю, 18 травня, повідомляє інформаційне управління ВР України.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Этой ночью рашисты провели 10-часовую «шахедную» атаку по Украине - всего 13 «шахедов» было выпущено противником, все 13 БпЛА сбиты силами ПВО

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.