mogno vse

Пленарні засідання Верховної Ради України 6 вересня 2012 року

vr12 03 2012У четвер, 6 вересня, відбулися пленарні засідання одинадцятої сесії Верховної Ради шостого скликання. Голова Верховної Ради України Володимир Литвин, відкривши ранкове засідання, поінформував про те, що 12 липня 2012 року Центральна виборча комісія зареєструвала народного депутата Луценка Сергія Віталійовича, обраного 30 вересня 2007 року в багатомандатному загальнодержавному виборчому окрузі за списком блоку "Наша Україна - Народна самооборона".


С.Луценко склав присягу народного депутата.

Головуючий оголосив про входження народного депутата С.Луценка до складу фракції "Наша Україна-Народна Самооборона".

В.Литвин повідомив про отримання Верховною Радою Висновку Конституційного Суду України у справі за зверненням Верховної Ради про надання висновку щодо відповідності законопроекту про внесення змін до Конституції України щодо гарантії недоторканності для окремих посадових осіб (реєстр. № 3251) вимогам статей 157 і 158 Конституції України (справа про внесення змін до статей 80, 105 Основного Закону України).

Він зазначив, що згідно з частиною другої статті 149 Регламенту Верховної Ради питання про попереднє схвалення законопроекту про внесення змін до Конституції України (стаття 155 Конституції України) не може розглядатися Верховною Радою на останній сесії строку її повноважень. Питання про попереднє схвалення та подальший розгляд такого законопроекту включається до порядку денного першої сесії новообраної Верховної Ради України без голосування.

Фракції "Наша Україна-Народна Самооборона" і "БЮТ-Батьківщина" вимагали оголосити перерву або надати можливість для заяви.

Заяву фракцій зачитав народний депутат Арсеній Яценюк. У заяві йшлося про те, що "Національний банк України і уряд приховують реальну економічну ситуацію в країні". "Міжнародний валютний фонд чітко заявив, в Україні залишилось всього 15 мільярдів доларів чистих резервів, а не 30 мільярдів", - заявив А.Яценюк.

Фракції вимагають заслухати Прем'єр-міністра М.Азарова з приводу того, що означає "стабілізація від Партії регіонів, і яким чином уникнути фінансового колапсу в країні?" "Ви позичили за останні два роки додатково 20 мільярдів доларів США. Ми вимагаємо дати відповідь: куди ви поділи ці кошти?", - наголошується у заяві.

А.Яценюк також заявив, що уряд вніс законопроект, який передбачає скасування бюлетенів до виборів до Верховної Ради як бланків суворої звітності. "Ми так зрозуміли, що ви придбали десь друкарський станок і вже зараз хочете надрукувати бюлетені і сфальшувати виборів", - йдеться у заяві.

За словами А.Яценюка, уряд також вніс законопроект щодо так званих камер відеоспостереження. "Спробуємо провести коротку арифметичну дію - в Україні 34 тисячі дільниць, кожна відеокамера максимально вартує одну тисячу гривень, 34 тисячі множимо на одну тисячу гривень, це - 34 мільйони гривень. Уряд виділив один мільярд гривень на придбання відеокамер, віднімаємо 34 мільйони. Питання до Прем'єра Азарова і до Президента Януковича, куди ви поділи 966 мільйонів гривень?... Ми вимагаємо сюди Азарова з поясненнями про фінансову кризу, про вибори і про закупівлю відеокамер", - зазначається в заяві.

В.Литвин оголосив до розгляду питання про порядок денний одинадцятої сесії Верховної Ради України шостого скликання. Він повідомив, що проект складається з двох розділів - законопроекти, підготовлені до розгляду в першому і другому читанні, і законопроекти, щодо яких комітетам потрібно здійснити необхідну роботу для їх підготовки. За словами В.Литвина, у проекті постанови також є два додатки: додаток один - це перелік законопроектів, які комітети за висновками їх попереднього розгляду пропонують не включати до порядку денного одинадцятої сесії, і додаток два, запропонований фракціями Партії регіонів, Комуністичної партії, "БЮТ-"Батьківщина" - щодо вилучення із проекту порядку денного цілої низки законопроектів.

Головуючий запропонував прийняти такий проект постанови в цілому.

Народні депутати не підтримали пропозицію.

Відбулися голосування щодо обох розділів та додатків.

За їх результатами 265-ма голосами була підтримана постанова про затвердження порядку денного одинадцятої сесії з розділами 1 та 2, додатком 2 (з пропозиціями фракції "БЮТ - "Батьківщина").

Верховна Рада прийняла постанову про скасування рішення Верховної Ради про прийняття у другому читанні та в цілому як закону проекту закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності.

Народні депутати ухвалили рішення про продовження вечірнього засідання до завершення розгляду всіх питань порядку денного.

Парламентарії розглянули у першому читанні законопроект про документи України, що посвідчують особу, дають право на в'їзд в Україну та виїзд з України (реєстр. №10381). За результатами голосування законопроект був відхилений ("за" - 18 голосів).

Верховна Рада за результатами розгляду у першому читанні відхилила проект закону про внесення змін до Закону "Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України" та деяких інших законодавчих актів України (щодо спрощення візового режиму для України) за реєстр. №9592.

Народні депутати розглянули два законопроекти, які стосувалися внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту персональних даних за реєстр. №№10472, 10472-1. Про їх суть доповіли народний депутат Ярослав Сухий та заступник Міністра юстиції Дмитро Ворона.

Голова Комітету з питань науки і освіти Максим Луцький доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти за основу законопроект за реєстр. № 10472-1, поданий Кабінетом Міністрів.

Парламентарії 254-ма голосами підтримали рішення профільного комітету.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства" доповів заступник Міністра внутрішніх справ Віктор Ратушняк. Урядовець зазначив, що метою прийняття цього законопроекту є приведення законодавчих актів України у відповідність із Законом "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства". За його словами, передбачається внести зміни до шести законодавчих актів.

Заступник голови Комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин Іван Попеску доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти законопроект у першому читанні.

253-ма голосами законопроект був прийнятий за основу.

Народні депутати повторно розглянули Закон "Про державні лотереї в Україні" з пропозиціями Президента України. За результатами голосування всі пропозиції глави держави були підтримані, а Закон прийнятий з їх врахуванням.

Парламентарії розглянули низку законопроектів у другому читанні.

Верховна Рада прийняла в цілому законопроекти: про стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях економіки з метою створення нових робочих місць; про внесення зміни до статті 16 Закону "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"; про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні; про внесення зміни до Закону "Про нотаріат" (щодо державного регулювання нотаріальної діяльності); про проведення економічного експерименту щодо державної підтримки суднобудівної промисловості; про внесення зміни до пункту 4 розділу ХХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Митного кодексу України щодо особливостей оподаткування суб'єктів господарювання, які реалізують інвестиційні проекти у пріоритетних галузях економіки; про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування суб'єктів господарювання, які реалізують інвестиційні проекти у пріоритетних галузях економіки; про внесення змін до деяких законів України (щодо ринків фінансових послуг); про деякі питання заборгованості підприємств оборонно-промислового комплексу - учасників Державного концерну "Укроборонпром" та забезпечення їх стабільного розвитку.

За результатами голосування відхилено проект закону про внесення змін до Земельного і Водного кодексів України щодо земель водного фонду.

Розгляд низки законопроектів було перенесено.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо свободи мирних зібрань доповів народний депутат Юрій Мірошниченко. Він зазначив, що цим проектом пропонується внести зміни до Кодексу про адміністративні правопорушення у частині чіткого визначення складу правопорушень, які тягнуть за собою встановлення адміністративної відповідальності, а також зменшення розміру санкцій за такі правопорушення; до Кодексу адміністративного судочинства в частині удосконалення процедури судового розгляду у справах про обмеження свободи мирних зібрань, а також усунення перешкод та заборону втручання у здійснення свободи мирних зібрань. А також внести зміни до законів України, якими пропонується уточнити повноваження відповідних органів щодо забезпечення свободи мирних зібрань, поширити положення законодавства про свободу мирних зібрань на такі заходи, як страйк та мирні зібрання релігійних організацій, звільнити сторони від сплати судового збору у справах про обмеження свободи мирних зібрань, про усунення перешкод та заборону втручання у здійснення свободи мирних зібрань.

За результатами голосування законопроект не набрав голосів ("за" - 205).

Верховна Рада прийняла постанови: "Про відзначення 100-річчя з дня народження Миколи Амосова", "Про зміну і встановлення меж міста Харків, Дергачівського і Харківського районів Харківської області", "Про віднесення селища міського типу Чуднів Чуднівського району Житомирської області до категорії міст районного значення".

Проект закону про розміщення, проектування та будівництво енергоблоків №3 і 4 Хмельницької атомної електричної станції доповів заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості Сергій Чех. Урядовець зазначив, що законопроект спрямований на виконання вимог законодавства в частині розміщення, проектування, будівництва ядерних установок загальнодержавного значення та реалізації закону щодо ратифікації Угоди між Кабінетом Міністрів України та урядом Російської Федерації про співробітництво в будівництві енергоблоків Хмельницької атомної електричної станції.

Проектом визначається місце конкретного майданчику, де планується розміщення енергоблоків, кількість реакторних установок, їх тип та загальна характеристика.

С.Чех повідомив, що відповідно до міжнародних зобов'язань Україною були поінформовані суміжні країни щодо наміру будівництва енергоблоків №3 і 4, здійснена в рамках підготовки ТЕО проекту оцінка впливу на навколишнє природне середовище не виявила транскордонного впливу. За його словами, реалізація проекту будівництва здійснюватиметься за рахунок коштів Державного підприємства "Енергоатом" та, відповідно до ратифікованої Угоди між урядом України та Російською Федерацією про співробітництво в будівництві Хмельницької атомної електричної станції.

Урядовець звернувся до народних депутатів з проханням прийняти законопроект за основу та в цілому, "враховуючи нагальний стан невідкладності вирішення питання будівництва енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької АЕС".

За результатами голосування законопроект 253-ма голосами був прийнятий за основу та в цілому як закон.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань удосконалення діяльності прокуратури доповів народний депутат Володимир Пилипенко. Він зазначив, що запропоноване внесення змін в чинні закони спрямоване на реформу повноважень прокуратури України. За його словами, "вони системно, виважено та збалансовано у своїй сукупності здатні реально модернізувати цей державний інститут. Буде створено реальний правовий механізм, який унеможливить свавільне порушення прав та свобод людини".

В.Пилипенко наголосив на тому, що прийняття цього законопроекту створить всі умови для повноцінного існування української прокуратури у громадянському суспільстві, істотно зменшить вплив органів прокуратури на діяльність фізичних та юридичних осіб.

Голова Комітету з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією Валерій Бевз доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу.

Народні депутати 248-ма голосами підтримали рішення профільного комітету.

Перший заступник Голови Верховної Ради України Адам Мартинюк закрив ранкове засідання.

На вечірньому засіданні парламентарії продовжили розгляд законопроектів у першому читанні.

Проект закону про внесення змін до статті 18 Закону "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю" (щодо спрощення ліцензування операцій з валютою) доповів заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі Володимир Павленко. Урядовець зазначив, що проект спрямований на мінімізацію впливу правоохоронних органів на діяльність суб'єктів господарювання та припинення виконання невластивих для них функцій при видачі Національним банком ліцензій на здійснення операцій в іноземній валюті. Зокрема, пропонується виключити зі статті 18 Закону "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю" норму, відповідно до якої Національний банк з метою реалізації державної політики в сфері боротьби з організованою злочинністю зобов'язаний при одержанні клопотання про видачу ліцензій на здійснення операцій в іноземній валюті повідомляти про це спеціальним органам по боротьбі з організованою злочинністю і враховувати одержувані щодо них висновки. Проектом також пропонується виключити норму, відповідно до якої Національний банк зобов'язаний припиняти фінансування та операції з рахунків клієнтів за рішенням слідчого.

За словами В.Павленка, прийняття законопроекту дозволить спростити процедуру видачі ліцензій на здійснення операцій в іноземній валюті, що в свою чергу сприятиме покращенню інвестиційного клімату в Україні.

Голова Комітету з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією Валерій Бевз доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді направити проект на доопрацювання. Члени Комітету зауважили, що реалізація запропонованих змін може негативно вплинути на виконання суб'єктами оперативно-розшукової діяльності завдань щодо пошуку і фіксації фактичних даних про протиправні діяння окремих осіб, груп та організацій. Ці зміни не узгоджуватимуться з вимогами Кримінально-процесуального кодексу України, відповідно до яких арешт майна (у тому числі і грошей) може накладатися не лише судом, а й слідчим.

Народні депутати 230-ма голосами підтримали законопроект у першому читанні.

Нову редакцію проекту закону про службу в органах місцевого самоврядування доповів перший заступник Міністра юстиції Дмитро Ворона. Він зазначив, що проектом пропонується удосконалити основи служби в органах місцевого самоврядування, умови вступу на службу в органи місцевого самоврядування, порядок її проходження та припинення, правовий статус службовців органів місцевого самоврядування, засади їх соціального і правового захисту тощо.

Голова підкомітету Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування Василь Демчишен доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту направити проект на доопрацювання. В.Демчишен також повідомив, що під час обговорення члени Комітету висловили низку суттєвих зауважень до законопроекту і вважають, що він потребує доопрацювання.

Парламентарії 232-ма голосами підтримали рішення профільного комітету.

Верховна Рада прийняла за основу проекти законів: про внесення змін до законів "Про Кабінет Міністрів України" та "Про центральні органи виконавчої влади" (щодо діяльності міністерств та центральних органів виконавчої влади); про внесення зміни до статті 28 Закону "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" щодо отримання інформації співвласниками багатоквартирного будинку.

На доопрацювання був направлений проект закону про корпоратизацію державних підприємств.

Народні депутати розглянули три законопроекти, які стосувалися внесення змін до Закону "Про Державний бюджет України на 2012 рік" - щодо видатків Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (реєстр. №11067); щодо внесення змін до назви бюджетної програми (реєстр. №11093); щодо фінансового забезпечення судової адміністрації (реєстр. №1179).

Голова Комітету з питань бюджету Валерій Баранов доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти проекти за основу та в цілому.

Верховна Рада ухвалила всі три законопроекти в цілому.

За основу був прийнятий проект закону про внесення змін до деяких законів України щодо безпеки продукції.

Три законопроекти, які стосувалися внесення змін до законодавчих актів за реєстр. №№11029, 10433, 10671, доповів Віце-прем'єр-міністр - Міністр соціальної політики Сергій Тігіпко. Перший з них - про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо виконання господарських зобов'язань - стосувався уточнення наслідків визнання недійсними кредитних договорів, порядку прийняття плану санації боржника у Господарському процесуальному, Господарському та Цивільному кодексах України, а також у законах "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та "Про виконавче провадження". Наступним проектом - про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вчинення нотаріальних дій та надання нотаріальних послуг за реєстр. №10433 - пропонується внести зміни до законодавчих актів, спрямовані на впорядкування оплати нотаріальних послуг та зменшення кількості випадків, у яких потрібно нотаріальне засвідчення вірності копій документів, що використовуються у цивільних, трудових та деяких інших відносинах тощо. Третім законопроектом про внесення змін до статті 8 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (щодо сплати єдиного внеску) за реєстр №10671 пропонується відмінити розподіл єдиного соціального внеску за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до класів професійного ризику виробництв з урахуванням видів їх економічної діяльності, а також переглянути ставки відрахувань з визначеної законом бази нарахування для бюджетних установ, підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, для найманих працівників, військовослужбовців, державних службовців тощо.

За результатами голосування законопроекти за реєстр. №№11029, 10671 були прийняті за основу, законопроект за реєстр. №10433 направлений на доопрацювання.

Народні депутати розглянули у першому читанні і прийняли за основу проекти законів: про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо врегулювання питань, що унеможливлюють виконання адміністративних стягнень; про внесення змін до деяких законів України у частині скасування вимог щодо необхідності обов'язкового надання паперових витягів, виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону "Про інформацію" (у новій редакції) та Закону "Про доступ до публічної інформації"; про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо державного регулювання та управління у сфері транспорту та дорожнього господарства); про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування операцій з товарами, роботами і послугами в рамках реалізації проектів міжнародної технічної допомоги з метою покращення умов поводження з відпрацьованими радіоактивними джерелами та високоактивними відходами в Україні.

Верховна Рада прийняла за основу законопроекти: про аграрні розписки; про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо Гарантійного фонду виконання зобов'язань за складськими документами на зерно); про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за фальшування марок акцизного збору; про Єдиний державний демографічний реєстр; про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо стимулювання розвитку сільськогосподарської кооперації); про внесення змін до деяких законів України (щодо вдосконалення правового регулювання адміністративних відносин між органами державного нагляду у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки і суб'єктами господарювання); про формування та розміщення державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів; про внесення змін до Податкового кодексу України щодо проведення перевірок у зв'язку з припиненням за заявницьким принципом підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників.

За результатами голосування відхилено законопроекти: про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення принципу провадження господарської діяльності суб'єктами приватного права без застосування печаток; про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо укладення та виконання угод про розподіл продукції.

Народні депутати включили до порядку денного засідання і розглянули у другому читанні проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності за реєстр. №10043.

Доопрацьований законопроект доповів голова Комітету з питань аграрної політики та земельних ділянок Григорій Калетнік.

Парламентарії розглянули поправки до проекту і 242-ма голосами прийняли законопроект в цілому як закон.

Верховна Рада прийняла Закон "Про адміністративні послуги" з урахуванням пропозицій Президента України.

Парламентарії розглянули два законопроекти щодо вдосконалення чинного законодавства у сфері земельних відносин.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення процедури відведення земельних ділянок та зміни їх цільового призначення доповів народний депутат Юрій Мірошниченко.

Голова Комітету з питань аграрної політики та земельних відносин Григорій Калетнік доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти законопроект за основу.

За результатами голосування законопроект 242-ма голосами був прийнятий у першому читанні.

Ще один законопроект, який доповів народний депутат Юрій Мірошниченко, стосувався внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо дерегуляції господарської діяльності з проведення робіт із землеустрою та землеоціночних робіт).

Верховна Рада 237-ма голосами прийняла за основу.

Народні депутати розглянули пропозицію Голови Верховної Ради України В.Литвина щодо коригування календарного плану проведення одинадцятої сесії. Пропозиція стосувалося того, щоб дати можливість головуючому на вечірньому засіданні зачитати депутатські запити, пленарне засідання у п'ятницю не проводити, а працювати у комітетах та фракціях, наступне пленарне засідання одинадцятої сесії провести у вівторок, 18 вересня.

Під час обговорення представники опозиції висловилися проти такої пропозиції. Вони наполягали на необхідності заслухати у п'ятницю уряд стосовно низки нагальних питань.

За результатами голосування парламентарії підтримали пропозицію Голови Верховної Ради України В.Литвина щодо коригування календарного плану одинадцятої сесії.

Головуючий зачитав депутатські запити і закрив вечірнє засідання.

10-14 вересня народні депутати працюватимуть у комітетах і фракціях.

Наступне пленарне засідання одинадцятої сесії відбудеться у вівторок, 18 вересня, повідомляє Інформаційне управління ВР України. 



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Найбільша напруженість спостерігалась на Луганському та Донецькому напрямках. В ході обстрілів російські окупаційні війська 3 рази застосували заборонене озброєння

подробнее

Опрос

Поддерживаете ли Вы введение военного положения в Украине?

pp
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.