mogno vse

У ВР дослухалися до вимог громадськості проти законопроекту про протести

parlametskiy komitet

 
Парламентський комітет з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин рекомендує парламенту не включати до порядку денного сесії законопроект №0918 (“Проект Закону про порядок організації і проведення мирних заходів”). Про це повідомив Андрій Шевченко, перший заступник голови Комітету. За його словами, таке рішення було ухвалене Комітетом одноголосно під час останнього засідання, 20 березня.


Раніше, 28 лютого, протестні молодіжні організації Громадянський рух “Відсіч“, Незалежна студентська профспілка “Пряма Дія”, Всеукраїнська молодіжна організація “Фундація Регіональних Ініціатив” (ФРІ) та Всеукраїнська ініціатива “Рух Державотворців” звернулися до членів Комітету з вимогою прибрати скандальний законопроект №0918(2450) з проекту Постанови про порядок денний другої сесії Верховної Ради сьомого скликання і порадою “забути про нього, як про страшний сон”.

“Нам вдалося провести через Комітет рішення рекомендувати парламенту зняти з розгляду законопроект №0918. Це рішення було проголосоване одноголосно. Нас підтримали навіть представники Партії регіонів та комуністи, які також є серед членів Комітету. Це результат нашої роз’яснювальної роботи,” – вважає народний депутат. – “Нам або потрібен закон, який реально гарантуватиме свободу мирних зібрань, або нам не потрібен жоден закон – є конституційна норма. Питання номер один: треба прибрати зі столу старий законопроект №2450, який перейшов у спадок новому парламенту під номером 0918. Той текст не піддається корекції. Є регламентні обмеження, які не дають його “вилікувати”. Думаю, у тому, щоб прибрати цей законопроект, – зацікавлені всі. Коли ми впораємося з цим завдання – вирішуватимемо, що робити далі”.

Нагадуємо, що зараз в проекті порядку денного другої сесії Верховної Ради сьомого скликання скандальний законопроект №0918 (2450) зазначений як питання, яке доручається підготувати і доопрацювати для розгляду на сесії. Законодавча ініціатива раніше була прийнята парламентом в першому читанні та неодноразово доопрацьовувався в профільному комітеті Верховної Ради з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин. Спроби ухвалення різних редакцій законопроекту також неодноразово викликали масові протести громадських організацій та профспілок по всій Україні. На думку правозахисників, норма останньої редакції законодавчої ініціативи про обов’язок повідомляти за два дні у комплексі з іншими нормами законопроекту можуть значно погіршити ситуацію зі свободою протестів в усій Україні. Як показує українська судова практика, навіть двох днів достатньо, щоб суд під будь-яким приводом заборонив проводити мирні зібрання.

Також нагадуємо, що наприкінці минулого року Секретаріат Комітету повідомляв, що Комітет обіцяє “вдумливо попрацювати над законом про мирні збори”. Як зазначалося в повідомленні, “на думку членів комітету, остаточна версія закону має максимально враховувати європейську практику і позиції громадянського суспільства”. Голова Комітету Валерій Пацкан сказав, що “у нас є всі можливості зробити Комітет реальним форпостом у захисті прав і свобод українських громадян… Вірю, що це буде нашим спільним – надпартійним – інтересом”. А Андрій Шевченко зазначив, що “метою для нашого комітету має стати розширення простору свободи в Україні… Це робота на те, щоб громадянин почував себе вільно і справжнім господарем”.

А вже 24 січня 2013 року Валерій Пацкан ініціював створення робочої групи для роботи над законопроектом “Про мирні зібрання”. Голова Комітету стверджував, що до роботи над законопроектом будуть долучені представники громадських організацій, фахівці Міністерства юстиції, Міністерства внутрішніх справ та Адміністрації Президента. Після цього Андрій Шевченко запросив в робочу групу для роботи над законопроектом експертів з Всеукраїнської ініціативи “За мирний протест!” В тексті запрошення було сказано, що “в Комітеті прийнято рішення створити робочу групу для доопрацювання зазначеного законопроекту.” Також в запрошенні стверджувалось, що профільний Комітет мав доручення доопрацювати законодавчу ініціативу та внести її на розгляд Верховної Ради.

У Комітеті Верховної Ради з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин – 9 народних депутатів (3 депутати фракції Партії регіонів, 1 депутат фракції Комуністичної партії України, 1 – фракції Політичної партії “УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка”, 3 – фракції Всеукраїнського об’єднання “Батьківщина”, 1 – депутатської фракції Всеукраїнське об’єднання “Свобода”), повідомляє прес-служба ВІ «За мирний протест!».



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Окупанти відкривали вогонь двічі – з озброєння, забороненого Мінськими домовленостями. Найбільша ворожа активність зафіксована на Донецькому та Попаснянському напрямках

подробнее

Опрос

За кого Вы проголосуете, еси во второй тур выборов выйдут:

pp
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.