mogno vse

Пленарні засідання Верховної Ради України 8 жовтня 2013 року

plenar zasidan

 
У вівторок, 8 жовтня, відбулися пленарні засідання третьої сесії Верховної Ради України сьомого скликання. На початку ранкового засідання уповноважені представники депутатських фракцій виступили із заявами, повідомленнями, пропозиціями.


Голова Верховної Ради України Володимир Рибак привітав юристів України з професійним святом.

В.Рибак оголосив до розгляду питання про затвердження порядку денного третьої сесії Верховної Ради України сьомого скликання.

Головуючий зазначив, що керівники депутатських фракцій на нараді, яка відбулася після Погоджувальної ради у понеділок, домовилися затвердити сьогодні порядок денний в цілому і без обговорення.

Він також повідомив, що порядок денний складається із розділу першого, до якого включені законопроекти, повністю підготовлені для розгляду на пленарних засіданнях, та з розділу другого, до якого включені законопроекти, які доручаються комітетам підготувати і доопрацювати для розгляду на цій сесії.

В.Рибак звернув увагу народних депутатів на те, що проект порядку денного третьої сесії не враховує пропозиції щодо законопроектів, які комітети та фракції пропонують не включати до порядку денного. За його словами, всі пропозиції щодо додаткового включення до затвердження порядку денного сесії нагальних законопроектів будуть розглядатися на пленарних засіданнях відповідно до вимог статті 23 Регламенту Верховної Ради в робочому порядку.

Головуючий поставив на голосування таку пропозицію. Народні депутати не підтримали її ("за" - 211).

Представники фракцій звертали увагу на те, що до порядку денного включені законопроекти станом на кінець серпня поточного року. Представник фракції "УДАР" запропонував включити до порядку денного третьої сесії всі зареєстровані законопроекти станом на 8 жовтня і проголосувати за такий порядок денний. Його підтримали деякі представники інших фракцій.

Пропозиція за результатами голосування не була підтримана ("за" -191).

У зв'язку з тим, що порядок денний третьої сесії не був затверджений, головуючий запропонував затвердити тижневий розклад пленарних засідань на 8-11 жовтня і працювати за ним.

Народні депутати 338 голосами підтримали пропозицію.

Проект постанови про присудження щорічної Премії Верховної Ради України педагогічним працівникам загальноосвітніх, професійно-технічних, дошкільних та позашкільних навчальних закладів доповіла голова Комітету з питань науки і освіти Лілія Гриневич. Вона нагадала, що ця премія вже присуджувалася 4 рази. Всього Верховною Радою вручено 116 премій. Щороку присуджується в середньому 30 премій. Обсяг премії - 20 тисяч гривень.

"Відповідно до положення про щорічну премію ми запропонували обласним радам депутатів, Київській та Севастопольській міським радам провести процедуру висунення та затвердження кандидатур на здобуття цієї щорічної премії. Комітетом з питань науки та освіти отримано подання від усіх обласних рад, Севастопольської та Київської міських рад, які повністю відповідають положенню про цю щорічну премію. Не подано необхідні документи від Тернопільської та Закарпатської областей в зв'язку з тим, що там не відбувалися засідання рад.

Кошторисом Верховної Ради на 2013 фінансовий рік витрати на виплату грошової частини премії передбачені. До цієї премії також вручається відповідний диплом і почесний знак", - зазначила Л.Гриневич.

Верховна Рада 345 голосами прийняла постанову.

Проект закону про схвалення рішення Президента України про направлення національного контингенту для участі України в операції "Океанський Щит" та в операції Європейського Союзу "EU NAVFOR ATALANTA" доповів Міністр оборони Павло Лебедєв. Урядовець зазначив, що прийняття законопроекту забезпечить завершення внутрішньодержавних процедур щодо участі національного контингенту України в операції "Океанський Щит" та в операції Європейського Союзу "ATALANTA"; дотримання послідовності взятих Україною міжнародних зобов'язань з підтримання безпеки та боротьби з піратством, участь Збройних Сил в операції "Океанський Щит" з 24 вересня 2013 року по 2 січня 2014 року та в операції Європейського Союзу "ATALANTA" з 3 січня по 5 березня 2014 року.

За словами доповідача, витрати для забезпечення участі національного контингенту України в операціях враховано у Державному бюджеті на 2013 рік та в бюджетному запиті Міноборони на 2014 рік.

Голова підкомітету Комітету з питань національної безпеки і оборони Олександр Кузьмук доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому.

О.Кузьмук також зазначив, що український контингент для участі в миротворчій операції "Океанський Щит" НАТО і Євросоюзу "ATALANTA" складається із фрегата "Гетьман Сагайдачний", похідного штабу, вертолітного загону і наглядової команди, всього - 249 осіб.

Верховна Рада 334 голосами ухвалила законопроект в цілому.

Проект постанови про заслуховування доповіді Кабінету Міністрів України про участь України в діяльності з підтримання міжнародного миру і безпеки у 2012 році доповів голова Комітету з питань національної безпеки і оборони Володимир Литвин. Він зазначив, що відповідно до Закону "Про участь України в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки" Кабінет Міністрів зобов'язаний щорічно подавати доповідь-звіт про участь військовослужбовців і персоналу від України в різного роду операціях за межами України. За його словами, Уряд подав такий звіт ще у березні 2012 року, який має бути заслуханий у порядку контролю на пленарному засіданні Верховної Ради.

"У зв'язку з тим, що на попередній сесії цього не вдалося зробити, комітет вдруге просить Верховну Раду прийняти відповідне рішення, оскільки є багато питань, які потребують осмислення на рівні Верховної Ради. Бодай з огляду на те, що лише за останні 10 років 18 тисяч військовослужбовців брали участь у відповідних миротворчих операціях. Вони мають величезний досвід. Разом з тим, 51 особа загинула, із них лише 14 осіб вважаються, що загинули під час виконання бойового завдання. Є питання, які потребують законодавчого врегулювання і практичного розв'язання, в тому числі і використання досвіду нашого персоналу", - зазначив В.Литвин і звернувся до народних депутатів з проханням підтримати прийняття постанови.

Постанова була прийнята в цілому 342 голосами "за".

Народні депутати розглянули у другому читанні і ухвалили в цілому проект закону про внесення зміни до статті 7 Закону "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям" (щодо осіб, які надають соціальні послуги).

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру доповів Представник Президента України у Верховній Раді Юрій Мірошниченко. Він зазначив, що цим проектом пропонується: скасувати значну частину дозволів, зокрема, у сфері поводження з відходами та агрохімікатами, зберігання зерна, використання водних ресурсів, ввезення радіоелектронних засобів загального користування; обмежити сферу дії окремих дозволів та збільшити строк їх дії; встановити можливість впровадження господарської діяльності на підставі подання декларації без отримання документу дозвільного характеру (такі зміни стосуються дозволів у ветеринарній сфері, викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря).

Проектом також передбачається встановити процедуру, за якою дозвільний орган, що оформлює документ дозвільного характеру, здійснює всі необхідні дії щодо одержання погоджень, висновків та інших документів, необхідних для його видачі, без залучення суб'єкта господарювання. "Таким чином, підприємці будуть звільнені від обов'язку витрачати час на узгодження з чиновниками документів на провадження своєї діяльності. Крім того, лише суд буде приймати рішення щодо анулювання документа дозвільного характеру з підстав недостовірних даних, поданих для отримання цього дозволу", - зазначив народний депутат.

Ю.Мірошниченко наголосив на тому, що законопроект, внесений Президентом України, спрямований на подальшу дерегуляцію підприємницької діяльності та спрощення умов ведення бізнесу.

Перший заступник голови Комітету з питань підприємництва, регуляторної та антимонопольної політики Владислав Лук'янов доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу.

Народні депутати 295 голосами "за" підтримали рішення профільного комітету.

Парламентарії розглянули низку проектів постанов про обрання та звільнення суддів і ухвалили відповідні рішення.

Проект закону про внесення змін до Закону "Про Державний бюджет України на 2013 рік" (щодо збільшення видатків Центральній виборчій комісії) доповів голова Комітету з питань бюджету Євгеній Гєллєр. Він зазначив, що прийняття цього законопроекту дозволить погасити заборгованість, що обліковується за Центральною виборчою комісією, та провести повторні вибори народних депутатів в окремих одномандатних виборчих округах, а також забезпечити функціонування Державного реєстру виборців.

Голова Комітету звернув увагу на те, що Верховною Радою 5 вересня прийнято Закон "Про повторні вибори народних депутатів в одномандатних виборчих округах №№94, 132, 194, 197 і 223", реалізація якого потребує додаткових коштів. За його словами, для вирішення цих питань проектом пропонується збільшити за загальним фондом державного бюджету обсяги бюджетних призначень Центральної виборчої комісії на суму 48,8 мільйонів гривень.

Є.Гєллєр зазначив, що положення законопроекту збалансоване шляхом збільшення на таку ж суму планового обсягу коштів, що перераховуються Нацбанком. Він також повідомив, що Комітет з питань бюджету ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому як закон із урахуванням пропозицій Комітету щодо узгодження бюджетних показників.

Верховна Рада 316 голосами "за" прийняла законопроект за основу та в цілому.

Народні депутати розглянули та прийняли в цілому проект закону про внесення змін до додатка №3 до Закону "Про Державний бюджет України на 2013 рік" (щодо фінансування Міністерства освіти і науки України та Міністерства молоді та спорту).

Головуючий закрив ранкове засідання.

На вечірньому засіданні парламентарії продовжили розгляд питань порядку денного.

Проект закону про внесення зміни до статті 18 Закону "Про міліцію" щодо вдосконалення системи кадрового забезпечення органів внутрішніх справ доповів перший заступник Міністра внутрішніх справ Віктор Дубовик. Урядовець зазначив, що проектом пропонується встановити обов'язок курсантів вищих навчальних закладів МВС у разі дострокового розірвання договору про навчання через небажання продовжувати навчання чи невиконання навчального плану або звільнення з органів внутрішніх справ з будь-яких підстав, крім звільнення за станом здоров'я, який перешкоджає проходженню служби, відповідно до рішення військово-лікарської комісії, а також осіб начальницького складу, звільнених зі служби протягом трьох років після закінчення вищого навчального закладу МВС України з будь-яких підстав, крім звільнення за станом здоров'я, який перешкоджає проходженню служби, відповідно до рішення військово-лікарської комісії, або через скорочення штатів, відшкодувати витрати, пов'язані з їх утриманням у вищих навчальних закладах МВС.

В.Дубовик також зазначив, що прийняття цього законопроекту сприятиме вирішенню питань щодо кадрового забезпечення органів внутрішніх справ і підвищенню ефективності використання бюджетних коштів на утримання фахівців у вищих навчальних закладах МВС.

Голова підкомітету Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Володимир Малишев доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти законопроект за основу.

Народні депутати під час обговорення висловлювали різні точки зору на законопроект. Деякі з них підтримали проект, наголошуючи на необхідності його прийняття з огляду на те, що держава витрачає великі кошти на освіту тим особам, які виявили бажання працювати у правоохоронних органах, а потім "передумали".

Опоненти закликали розпочати комплексну реформу правоохоронної системи.

236 голосами "за" парламентарії прийняли законопроект за основу.

Проект закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків доповів заступник Міністра доходів і зборів Андрій Ігнатов. Він зазначив, що проект спрямований на спрощення процедур започаткування бізнесу та забезпечення вільного і безоплатного доступу до інформації із державних реєстрів, що містять відомості про суб'єктів господарювання. Проектом, зокрема, пропонується скоротити строки повідомлення банками та іншими фінансовими установами органів державної податкової служби про відкриття рахунків платників податків, а також повідомлення органами державної податкової служби фінансових установ про взяття або відмову у взятті таких рахунків на облік; оприлюднювати на єдиному веб-порталі інформацію про взяття на облік платників податку, їх реєстрацію як платників податку на додану вартість (у тому числі як суб'єктів спеціального режиму оподаткування), єдиного податку та їх анулювання; засвідчувати факт реєстрації як платника податку на додану вартість (у тому числі як суб'єктів спеціального режиму оподаткування), платника єдиного податку шляхом внесення записів до відповідного реєстру, скасувавши видачу свідоцтв; уточнити підстави анулювання реєстрації платника податку на додану вартість; уточнити особливості перебування на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності, реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку тощо.

Голова Комітету з питань податкової та митної політики Віталій Хомутиннік доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу.

Народні депутати 337 голосами "за" підтримали рішення профільного комітету.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу доповів голова Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Михайло Бродський. Він зазначив, що проектом пропонується скасувати сплату реєстраційного збору, а також встановити механізм здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців шляхом подання електронних документів без обов'язкового використання електронного цифрового підпису, використовуючи інші способи ідентифікації особи заявника, наприклад, передавання файлу із зображенням, QR-коду тощо з використання IT-технологій та мобільного зв'язку, а також скасувати обов'язкове застосування печаток суб'єктами господарської діяльності.

Голова Комітету з питань підприємництва, регуляторної та антимонопольної політики Олександра Кужель доповіла рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу. Вона також зазначила, що прийняття цього законопроекту допоможе у боротьбі рейдерством, яке набуло в країні загрозливих масштабів, оскільки встановлення внаслідок рейдерських дій контролю над печаткою (фізичне заволодіння нею, вилучення під приводом проведення її експертизи, визнання недійсною за судовим рішенням тощо) фактично означає встановлення контролю над суб'єктом господарювання.

Верховна Рада 307 голосами "за" прийняла законопроект за основу.

Народні депутати розглянули два законопроекти, які стосувалися внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи державного управління у сфері дорожнього господарства. Про їх суть доповіли народний депутат Микола Катеринчук та Міністр інфраструктури Володимир Козак.

Метою проектів є приведення норм законодавства, що стосуються системи державного управління автомобільними дорогами загального користування, у відповідність до сучасних ринкових умов, розмежування повноважень центральних і місцевих органів виконавчої влади та їх відповідальності за транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг державного та місцевого значення, оптимізація державного регулювання та управління у цій сфері.

Перший заступник голови Комітету з питань транспорту і зв'язку Руслан Сольвар доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти за основу урядовий проект. Члени Комітету ухвалили таке рішення, зазначивши, що проект, поданий Кабінетом Міністрів, чіткіше конкретизує органи виконавчої влади, які надають пропозиції до Переліку автомобільних доріг державного значення, та органи, які надають пропозиції щодо віднесення автомобільної дороги загального користування до розряду платних. Урядовий законопроект має системний характер.

За результатами голосування за основу було прийнято урядовий проект.

Народні депутати далі розглянули два проекти законів, які стосувалися вдосконалення чинного законодавства у сфері підприємницької діяльності.

Верховна Рада прийняла за основу законопроекти про державну допомогу суб'єктам господарювання та про внесення змін до статті 35 Бюджетного кодексу України (щодо державної допомоги суб'єктам господарювання).

У першому читанні також було прийнято проект закону про Фонд гарантування страхових виплат за договорами страхування життя.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

Наступне пленарне засідання третьої сесії відбудеться у середу, 9 жовтня, повідомляє Інформаційне управління ВР України.



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Минулої добу найбільша напруженість відзначається на Луганському та Донецькому напрямках. У ході бойових дій один військовослужбовець Об'єднаних сил отримав легке поранення

подробнее

Опрос

Поддерживаете ли Вы введение военного положения в Украине?

pp
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.