mogno vse

Пленарні засідання Верховної Ради України 10 лютого 2015 року

vr shohin

 
У вівторок, 10 лютого, відбулися пленарні засідання другої сесії Верховної Ради України восьмого скликання. На початку ранкового засідання уповноважені представники депутатських фракцій і груп виступили із заявами, повідомленнями, пропозиціями.


Народні депутати включили до порядку денного сесії проекти законів: про Рахункову палату (реєстр. №2072); про внесення змін до статті 41 Закону "Про акціонерні товариства" (щодо зниження відсоткової ставки для кворуму) (реєстр. №2045); про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності пов'язаних із банком осіб (реєстр. №2085).

Парламентарії розглянули низку законопроектів у першому читанні.

Проект закону про внесення змін до пункту 2 "Прикінцевих положень" Закону "Про внесення змін до Податкового кодексу України" щодо звільнення від оподаткування продукції оборонного призначення (реєстр. 1817) доповіла народний депутат Ніна Южаніна. Вона нагадала: Верховною Радою 2 вересня 2014 року прийнято Закон України №1658, яким звільняється від оподаткування податком на додану вартість імпорт окремих видів продукції оборонного призначення. Проте, за її словами, сьогодні створено ситуацію, коли імпортна продукція оборонного призначення, в тому числі для потреб АТО, при ввезенні на митну територію України, і досі підлягає оподаткуванню, що призвело до призупинення її постачання в нашу країну.

За словами доповідачки, це відбулося через застосування у законі нечіткого визначення переліку країн, продукція яких не може претендувати на податкову преференцію, зокрема, щодо країн-учасників міжнародного договору, що має "військову складову". Останнє поняття не визначене у національному законодавстві України та має досить довільне та широке тлумачення, що у свою чергу призводить до включення до зазначеного списку багатьох інших країн, які фактично не мають відношення до країни-агресора окупанта.

Н.Южаніна запропонувала вирішити це питання шляхом нової редакції пункту 2 Закону, що дозволить ефективно працювати механізму підтримки нашої армії.

Народний депутат також повідомила, що на засіданні Комітету з питань податкової та митної політики прийнято рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому з урахуванням редакційних уточнень.

Н.Южаніна доповіла про ці уточнення. Зокрема, запропоновано викласти в новій редакції назву законопроекту: "Про внесення змін до пункту 2 Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування продукції оборонного призначення".

Також пропонується встановити, що цей закон не поширюється на продукцію оборонного призначення, яка має походження з країни, визнаної державою окупантом, згідно із законом України та або визнаної державою-агресором по відношенню до України, згідно з законодавством, або ввозиться з території такої держави-окупанта агресора або та з окупованої території України, визначеної такої згідно з законом під будь-яким митним режимом.

Голова Комітету з питань податкової та митної політики Роман Насіров доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу з урахуванням висловлених зауважень.

Р.Насіров повідомив, що Комітет підтримує запропоновані зміни. Водночас, на думку членів Комітету, законопроект потребує ще деяких уточнень, а саме, не передбачається обмеження на застосування пільг з окупованої території Крим, а також є потреба передбачити в законопроекті іншу термінологію щодо країни-агресора.

Народні депутати 274 голосами підтримали законопроект за основу та в цілому.

Законопроект про внесення змін до статті 287 Митного кодексу України (щодо створення сприятливих умов для забезпечення виконання контрактів та договорів державного оборонного замовлення) (реєстр. №1695) доповів народний депутат Іван Вінник.

Він, зважаючи на те, що "в державі сьогодні йде війна", запропонував звільнити від оподаткування складові товарів оборонного призначення.

За словами доповідача, в Україні почали виготовляти БТР-3, там стоїть двигун "Дойц" німецького виробництва. "Так от, щоб сьогодні цей двигун не був втричі дорожчий, ніж російський, ми звільняємо двигун "Дойц" німецького виробництва, який є складовою товару оборонного призначення БТРа-3 виробництва України, від оподаткування, мита і ПДВ. Можу привести інший приклад. В нас багато використовується БТР-80. На них встановлені російські двигуни УД-2. Сьогодні ми не завозимо складові з Росії, тому що ця держава є агресором по відношенню до України. Ми їх не виготовляємо в Україні, тому що підприємство, яке виготовляло "Південдизель" в Мелітополі, воно більше не працює.

Тому ми спонукаємо, ми стимулюємо і мотивуємо Укроборонпром переробити моторний відсік БТРа-82 під іноземні складові. І ми мотивуємо тим, що ми звільняємо іноземний двигун від відповідного оподаткування", - зазначив доповідач.

І.Вінник також повідомив, що профільним комітетом було запропоновано внести вичерпний перелік кодів товарів, які є товарами оборонного призначення, що звільнятимуться від оподаткування.

Голова Комітету з питань податкової та митної політики Роман Насіров доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому як закон з урахуванням висловлених зауважень.

Верховна Рада 275 голосами прийняла законопроект за основу.

Народний депутат Іван Вінник доповів ще один законопроект - про внесення змін до статті 197 Податкового кодексу України (щодо створення сприятливих умов для забезпечення виконання контрактів та договорів державного оборонного замовлення) за реєстр. №1694, який є взаємопов'язаним з попереднім законопроектом.

Комітет з питань податкової та митної політики рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект за основу та в цілому.

Під час обговорення народні депутати підтримали прийняття законопроекту за основу. Водночас, деякі парламентарії зауважували, що приймати його в цілому не можна, оскільки це призведе до неконтрольованого звільнення від використання податкових пільг, які зараз намагаються надати в цій залі тим несумлінним імпортерам, які можуть ввозити поза митним контролем відповідну продукцію.

Законопроект 270 голосами було прийнято за основу.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення захисту майнових прав акціонерів (реєстр. №1839) доповів заступник Міністра юстиції Антон Янчук. Він зазначив, що проектом передбачається внести зміни до статті 41 Закону "Про акціонерні товариства" щодо зниження кворуму загальних зборів.

Урядовець нагадав, що сьогодні згідно з чинним законом загальні збори акціонерного товариства мають кворум за умови реєстрації для участі у них акціонерів, які сукупно є власниками не менш як 60 відсотків голосуючих акцій. За його словами, такий показник кворуму є надто високим порівняно із законодавчими вимогами інших держав.

Законопроектом пропонується змінити вимогу до кворуму загальних зборів акціонерного товариства з поточного правила не менш як 60 відсотків голосуючих акцій на правило більш як 50 відсотків голосуючих акцій. Це стосуватиметься як простих, так і привілейованих акцій як приватної, так і державної форм власності.

Проектом пропонується посилити гарантії прав акціонерів на одержання дивідендів, встановивши правило, що в разі невиплати акціонерним товариством дивідендів у встановлений строк, акціонери зможуть скористатися можливістю стягнення дивідендів за рахунок виконавчого напису нотаріуса або за рахунок судового наказу, одержаного за наслідками наказного провадження в суді.

Документом також пропонується наділити загальні збори акціонерів правом приймати рішення щодо виплати дивідендів у строк менший, ніж передбачено законом. Зараз такого права у загальних зборів немає. І цей строк становить 6 місяців, відповідно не може бути зменшений за рішенням загальних зборів.

Урядовець запропонував народним депутатам прийняти проект за основу з дорученням головному комітету підготувати його до другого читання, доопрацювавши положення з урахуванням змін вже внесених законом про внесення змін до статті 41 Закону "Про акціонерні товариства" щодо кворуму загальних зборів акціонерних товариств з мажоритарними, корпоративними правами держави.

Голова Комітету з питань економічної політики Андрій Іванчук доповів рішення Комітету рекомендувати парламенту прийняти законопроект за основу.

Народні депутати під час обговорення висловили зауваження до законопроекту і за результатами голосування відхилили його ("за" - 132).

Підготовлений до другого читання законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо встановлення цін (тарифів) (реєстр. №0919) доповів голова Комітету з питань економічної політики Андрій Іванчук. Він повідомив, що під час доопрацювання до тексту законопроекту надійшла одна пропозиція, яку Комітету рекомендує відхилити, а також було зроблено редакційну правку тексту.

Законопроект 284 голосами було прийнято в цілому.

Проект закону про внесення змін до Закону "Про захист суспільної моралі" (щодо державного нагляду) (реєстр. №1647) доповіла перший заступник Голови Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики Ольга Червакова. Вона зазначила, що проектом створюються необхідні передумови для ліквідації Національної комісії з питань захисту суспільної моралі. "Це найбільш одіозна державна структура, яка за 10 років свого існування запам'яталася лише скандальними рішенням, спробами заборонити мультфільми про Сімпсонів, пісні Скрябіна та пошуками порнографії у художніх творах", - наголосила народний депутат.

О.Червакова також зазначила, що згідно з висновками Мінюсту, Національна експертна комісія з питань моралі не має окремого предмету регулювання. "Що це означає? Це означає те, що вона тільки дублює функції інших державних органів", - пояснила вона і повідомила, що метою проекту є вдосконалення державного нагляду за дотриманням законодавства у сфері суспільної моралі. Тобто усунення такого дублювання і плутанини, яка виникає внаслідок такого дублювання функцій. Ще однією метою цього проекту є заощадження державних коштів. Доповідачка повідомила, що за останні 5 років на комісію було витрачено згідно її ж відповіді на запит громадської організації, 30 мільйонів гривень тобто - це 6 мільйонів гривень на рік.

"Ліквідація Національної комісії з питань моралі є також вимогою коаліційної угоди і цей законопроект був внесений на вимогу громадських організацій, які вимагали ліквідувати таку комісію як безглузду. Експертизи комісії є юридично нікчемними, їх не можна прикласти ані до адміністративної, ані до кримінальної справи. Тому, не ототожнюйте мораль і комісію з моралі, подекуди це не просто нетотожні речі, а протилежні", - наголосила народний депутат.

Народні депутати підтримали законопроект. Зокрема, народний депутат Ю.Тимошенко зазначила: "тут і говорити нема про що довго. Комісія показала, що вона нічого конкретно для захисту моралі в Україні не зробила, вимагає негайного ліквідування. Також потрібно визначити якусь структуру, яка більш конкретно буде займатися саме цією справою".

Законопроект 245 голосами було ухвалено за основу та в цілому.

Народні депутати 230 голосами підтримали пропозицію головуючого про продовження пленарного засідання до завершення розгляду всіх питань порядку денного.

В.Гройсман вніс на розгляд народних депутатів проект постанови про надання згоди на звільнення Президентом України Яреми Віталія Григоровича з посади Генерального прокурора України (реєстр. №2083). "Є власне заява про відставку, є відповідне подання, зареєстрований проект постанови", - повідомив він і запропонував проголосувати за проект постанови.

Народні депутати 291 голосом підтримали проект постанови, таким чином давши згоду на звільнення Президентом України Віталія Яреми з посади Генерального прокурора України.

В.Гройсман повідомив, що в пленарному засіданні беруть участь Президент України Петро Порошенко і Прем'єр-міністр Арсеній Яценюк.

Головуючий повідомив, що Президент України вніс до Верховної Ради проект постанови про надання згоди на призначення Президентом України Шокіна Віктора Миколайовича на посаду Генерального прокурора України (реєстр. №2084).

В.Гройсман нагадав, що до повноважень Верховної Ради належить надання згоди на призначення на посаду Президентом України Генерального прокурора України.

Для цього визначена спеціальна процедура розгляду даного питання, а саме: виступ Президента України, виступ від профільного комітету, виступ кандидата на посаду Генерального прокурора України, відповіді його, відповідно, і обговорення питання.

Головуючий надав слово Президентові України Петру Порошенку.

П.Порошенко на початку виступу наголосив на тому, що "обставини примушують нас працювати в умовах жорсткого цейтноту". Він констатував, що вже після голосування тепер уже колишній Генеральний прокурор Віталій Ярема написавши заяву про відставку, зробив вчинок, який "є явною відзнакою формування нової політичної культури в країні". "Ніколи, підкреслюю, ніколи таким чином не був налагоджений діалог між парламентом, Президентом і Генеральним прокурором. І цей вчинок заслуговує на повагу", - наголосив він.

"Зрозуміло, що ініціатива Віталія Григоровича і моє рішення стали серед іншого і наслідком широкої політичної дискусії і в суспільстві, і в цьому залі про роботу Генеральної прокуратури. Очевидним є невдоволення людей, і часом воно раціональне, а часом побудоване на емоціях, на оголеному нерві. І емоції людей дуже просто зрозуміти. Вони мають на це право. І ми маємо чути людей", - зазначив П.Порошенко.

Президент України висловив впевненість у тому, що "ті, хто скоїв злочини на Майдані, ті, хто задіяний в корупційних оборудках, мають бути негайно притягнені до відповідальності. І це завдання до всіх правоохоронних органів: до Генеральної прокуратури, до Міністерства внутрішніх справ, до Служби безпеки України, до найближчим часом створеного Антикорупційного бюро". За його словами, "вони (ці органи) мають працювати як єдиний механізм і реагувати на думки людей, бо це теж ознака демократії і реальних змін в країні. Це ознака нашої з вами сили, бо ми з вами будуємо країну демократії і свободи, але це означає, що кожен злочин має бути покараний і розслідування і притягнення до відповідальності має бути невідворотним. Так, в рамках процедури, так, в рамках закону, Кримінально-процесуального кодексу, але покарання має бути невідворотним".

За словами Глави держави, "лише чорної і білої фарби замало, щоб змалювати картину роботи прокуратури". Він зазначив, що в своїх оцінках спирається на всебічний аналіз, враховує як суб'єктивні прорахунки, так і об'єктивні обставини, і знає, що доброго зробила команда Генеральної прокуратури, і де не доробили. "Відчуваю, де можна було впоратися краще і швидше. Та у нас не часи Вишинського, а європейський календар і у них заведено дотримуватися чітких процесуальних норм, які, однак, пожирають купу часу і виключають швидкі дії. Але я, чесно, бачу, коли халтурили прокурорські, коли результати їхньої роботи розбиваються об небажання працювати, а коли ефективна робота прокуратури розбивається об скелю недореформованої або нереформованої судової системи", - зазначив П.Порошенко і закликав народних депутатів не зволікати, як і домовлялися, на цьому тижні проголосувати в другому читанні перший закон судової реформи.

П.Порошенко нагадав, що кілька днів тому повідомляв про розкриття Службою безпеки України мережі агентів спецслужби сусідньої держави, яка називалася "Батальйонне братство". Він подякував командирам батальйонів, які з трибуни Верховної Ради відмежувалися від цього, і допомогли спецслужбам розкрити цей заколот.

П.Порошенко повідомив, що вчора "наш нереформований суд злочинців відпустив на волю". "І миритися з цим не можу, ні я як Президент і як Верховний головнокомандувач, і я впевнений, і більшість в цьому залі. І ми маємо з вами спільно і рішуче діяти для того, щоб не дати жодної можливості злочинцям уникати справедливого покарання", - наголосив він.

Повертаючись до теми прокуратури, П.Порошенко нагадав, що саме під час роботи Віталія Яреми Генеральним прокурором він як міг сприяв президентській ініціативі ухвалити нарешті закон про прокуратуру і до речі, ініціативи багатьох в цьому залі. Закон, який позбавив прокуратуру ще сталінського права загального нагляду. "Відтоді пройшло мало часу, аби оцінити масштабність цієї зміни, але я думаю, що це дуже важлива складова реформи прокуратури, яка буде продовжена вже найближчим часом. В квітні-місяці вступлять в силу ще одні зміни до повноважень прокуратури, які дозволять нам побудувати ефективну європейську і правову державу", - зазначив він і звернувся до народних депутатів з проханням "оперативно розглянути і підтримати подання на призначення Генеральним прокурором України Віктора Шокіна".

Президент України охарактеризував кандидатуру В.Шокіна, зазначивши, що більше 15 років його професійний досвід і добра репутація стали головними чинниками, які визначили його вибір.

П.Порошенко зазначив, що розраховує, що з призначенням нового Генерального прокурора справа не обмежиться і зміни відбудуються, в тому числі і кадрові зміни по вертикалі Генпрокуратури.

Він також сказав про те, що не буде заперечувати, якщо буде принципове рішення щодо залучення іноземних фахівців до роботи в Генеральній прокуратурі.

За його словами, "зміни в прокуратурі не зводяться лише до кадрового питання, а мають носити системний характер, адже з позбавлення Генеральної прокуратури загального нагляду, боротьбу з корупцією серед державних службовців найвищого рангу ми передаємо Антикорупційному бюро".

Президент України висловив сподівання, що "Верховна Рада знайде в собі сили знайти компроміс при підготовці до другого читання Закону "Про Антикорупційне бюро", зазначивши, що має великі підозри, що в тому вигляді, який він є зараз, "ми просто на даємо можливості започаткувати роботу цього органу і запустити цей закон. Народ не вибачить нам чергового затягування як щодо судової системи так і щодо Антикорупційного бюро".

П.Порошенко висловив впевненість у тому, що "ефективна робота і коаліції і всього парламенту дасть можливість знайти цей компроміс".

Він пообіцяв, що "жодного втручання ні Президента, ні Адміністрації, нікого, в роботу конкурсної комісії немає. І ми зробимо все можливе, для того, щоб продемонструвати ефективність підходу залучення громадськості до формування кадрової позиції".

Президент України повідомив про те, що 25 хвилин тому системою реактивного вогню "Торнадо" в Краматорську був нанесений удар по "Сармату", по нашому головному штабу Антитерористичної операції. Удар був нанесений по штабу, але другий залп потрапив по жилим кварталам Краматорська, який нібито зараз знаходиться в тилу. "Ми навіть тим, хто служить в Краматорську, статусу АТО не давали, ні в Слов'янську, ні в Краматорську. І на сьогоднішній день є повідомлення про поранених військовослужбовців, є повідомлення про значну кількість поранених серед цивільного населення", - зазначив він.

"Друзі, та ситуація, в якій зараз перебуває країна і та відповідальність, яка лягає і на мене як на Верховного головнокомандуючого, і на парламент, потребує єдності і відповідальності. Я впевнений, що ми саме з таким підходом продемонструємо, коли будемо голосувати закони, і саме такий підхід буде продемонстрований в питаннях забезпечення оборони і безпеки нашої держави", - наголосив Президент України, завершуючи виступ.

Кандидат на посаду Генерального прокурора Віктор Шокін виступив перед народними депутатами. Він зазначив, що повністю усвідомлює, яку бере на себе відповідальність зараз, в цей надважкий час, якщо буде призначений Генеральним прокурором України.

В.Шокін запевнив народних депутатів у тому, що в разі його призначення Генеральним прокурором приділить особливу увагу виконанню визначених ними пріоритетів.

Одним з пріоритетних напрямків своєї роботи на самому початку кандидат назвав закінчення та направлення до суду усіх кримінальних проваджень щодо злочинів, вчинених під час Революції гідності, а також щодо високопосадовців, причетних до злочинної діяльності режиму Януковича, повернення всіх коштів, котрі в держави були вкрадені.

Він також висловив впевненість у тому, що за підтримки народних депутатів будуть зроблені "реальні кроки в подоланні корупції в державі, зміцнення законності та верховенства права".

В.Шокін відповів на запитання парламентаріїв.

Представники фракцій поінформували про свої позиції щодо кандидатури, запропонованої Президентом України.

Про підтримку кандидатури В.Шокіна під час голосування заявили фракції "Блок Петра Порошенка", "Народний фронт", "Батьківщина", депутатські групи "Воля народу" і "Економічний розвиток".

Представники фракцій Радикальної партії і "Самопоміч" повідомили, що вони будуть голосувати "проти". Голова фракції Радикальної партії О.Ляшко свою позицію пояснив тим, що Віктору Шокіну 63 роки, і він вважає, що на посаду Генерального прокурора можна було б знайти значно молодшу, активнішу, енергійнішу людину, яка працюватиме 48 годин на добу, борючись із злочинністю і корупцією.

О.Ляшко запропонував "нехай пан Шокін два тижні попрацює виконуючим обов'язки Генерального прокурора, покаже результат, якщо покаже - тоді будемо голосувати".

Прем'єр-міністр Арсеній Яценюк у виступі зазначив, що "дійсно, часу немає ні в Генерального прокурора, ні в української влади на наведення порядку".

А.Яценюк попросив парламентську коаліцію і фракцію "Народного фронту" одноголосно підтримати пропозицію Президента України щодо призначення на посаду Генерального прокурора країни Віктора Шокіна.

Прем'єр-міністр звернутися до членів парламенту з проханням повернутись до голосування до законопроекту про контроль держави над акціонерними товариствами і проголосувати цей законопроект так само, як і проголосувати закон "Про відповідальність власників банків" - за пов'язане кредитування, за виведення коштів з банківських установ і за те, що потім на державу покладають відповідальність за власників банків, які розкрали банківські установи.

В.Гройсман поставив на голосування проект постанови про надання згоди на призначення Президентом України Шокіна Віктора Миколайовича на посаду Генерального прокурора України (реєстр. №2084).

Перед цим він зазначив: "у нас є виклики корупції, у нас є нерозслідувані справи, які сьогодні турбують кожного українського громадянина. Сьогодні є людина, яка стоїть на цій трибуні і бере на себе високу відповідальність за те, щоби довести ці справи до логічного завершення, засудити тих, хто винний у вбивствах, хто винний в породженні корупційних схем і багато інших питань, які сьогодні є на часі.

І Генеральний прокурор України потребує підтримки не тільки зараз, а потребує підтримки у своїй діяльності. Я думаю, що дуже скоро ми маємо відчути і побачити результати цієї діяльності".

Верховна Рада 318 голосами надала згоду на призначення В.Шокіна на посаду Генерального прокурора.

Частина народних депутатів, висловлюючи невдоволення результатами голосування, оточили трибуну для виступів. Вони заявляли про факти неперсонального голосування у залі під час призначення В.Шокіна Генеральним прокурором.

Головуючий оголосив перерву у засіданні на півгодини.

Після перерви Уповноважений Президента України з мирного врегулювання ситуації в Донецькій та Луганській областях Ірина Геращенко поінформувала про ситуацію в зоні АТО, зокрема, про трагедію у м. Краматорську, який сьогодні було обстріляно силами бойовиків.

Вона повідомила, що ракети, чи то Торнадо чи то Торнадо-С налетіли до Краматорська, мирного, цивільного міста за 70-90 кілометрів з сторони бойовиків. Перед цим наші сили зафіксували там ворожий безпілотник, який очевидно знімав інформацію стосовно того, що відбувається в цивільному мирному місті.

За її словами, терористи і бойовики стріляли по житловим кварталам і зараз надходить дуже тривожна інформація щодо цифр жертв серед мирного населення і постраждалих.

І.Геращенко висловила жаль з приводу загибелі 5 цивільних осіб та 20 громадян, які були поранені, 9 з яких знаходяться в критичному стані, четверо серед поранених - діти.

І.Геращенко повідомила про загибель чотирьох військових і багато поранених.

Уповноважений також повідомила, що Президент України дав доручення керівництву АТО і уряду, щоб всі сили були направлені на допомогу цивільному населенню, на надання першої медичної допомоги, на надання необхідних ліків.

І.Геращенко також зазначила, що, "очевидно, що терористи намагаються таким чином зірвати мінські переговори, які призначені і мають відбутися в середу. Очевидно, що терористи хочуть залякати мирні міста України, цивільне населення, наших військових, Державу Україна і весь світ шантажувати російською зброєю".

"Верховна Рада має сьогодні засудити цей звірячий прояв тероризму і війну проти цивільного населення України, ми маємо звернутися до нашого дипломатичного відомства донести відповідну інформацію про обстріл Краматорська", - наголосила вона.

І.Геращенко запропонувала народним депутатам оплесками підтримати жителів міста Краматорська.

Народні депутати розглянули у другому читанні і прийняли в цілому законопроект про внесення зміни до статті 7 Закону "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (щодо постраждалих під час протестів) (реєстр. №1423).

Парламентарії повторно після доопрацювання розглянули Закон "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України" з пропозиціями Президента України (реєстр. №0963).

Закон з урахування пропозицій Президента України було прийнято в новій редакції в цілому.

Частина народних депутатів зібралася біля трибуни, вимагаючи повернутися до голосування за Постанову "Про надання згоди на призначення Генеральним прокурором В.Шокіна".

За результатами голосування з урахуванням пропозиції Президента України було відхилено Закон "Про внесення змін до Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" щодо недопущення порушення прав власників квартир та нежилих приміщень" (реєстр. №0961).

На вимогу двох фракцій оголосити перерву головуючий надав слово представникові фракції "Блок Петра Порошенка" Андрію Тетеруку. Він звернувся до парламентаріїв, які заблокували трибуну з проханням повернутися на свої робочі місця, адже, "блокування не приводить до будь-якої позитивної дії".

А.Тетерук також зазначив: "якщо є проблеми з тим, що хтось "кнопкодавить", пишіть відповідну заяву, будемо розглядати".

Головуючий закрив пленарне засідання.

Наступне пленарне засідання другої сесії відбудеться у середу, 11 лютого, повідомляє Інформаційне управління ВР України.



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Минулої доби російсько-окупаційні війська здійснили 50 обстрілів позицій сил АТО. Один український боєць зазнав поранення, ще один отримав бойове травмування

подробнее

Опрос

Как Вы относитесь к привлечению Надежды Савченко к уголовной ответственности?

pp
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.