​Пленарні засідання Верховної Ради України 18 травня 2017 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши ранкове засідання, поінформував про світ робочий візит до Варшави 17 травня. Він повідомив, що разом з народними депутатами Оксаною Юринець і Ярославом Дубневичем взяв участь у саміті глав парламентів Центральної та Східної Європи, про проведену зустріч із спікером Парламенту Республіки Польща Мареком Кухчинським та Маршалеком Сенату Республіки Польща Станіславом Карчевським та про ряд інших важливих зустрічей із спікерами Грузії, Молдови, Чорногорії, Угорщини. Під час цих зустрічей досягнуто домовленості про більш тісну співпрацю в рамках Міжмор’я Центральної і Східної Європи, була висловлена підтримка Україні в боротьбі проти російського агресора. Учасники цих зустрічей також передали вітання Україні з остаточним отриманням безвізу.


А.Парубій також нагадав, що сьогодні День депортації кримських татар. «Сьогодні, 18 травня, ми згадуємо про трагедію сотень тисяч кримських татар, яких московська окупаційна влада вигнала з своїх домівок. 18 травня 1944 року карателі з НКВД розпочали депортацію кримськотатарського народу з Криму. Тільки в незалежній Україні кримські татари отримали справжню свободу і змогли повернутися додому. Сьогодні 18 травня 2017 року в окупованому Криму немовби повторюється історія. Але я переконаний - ми звільнемо Крим від російських окупантів», - зазначив він.

Голова Верховної Ради України висловив переконання у тому, що кримськотатарський народ знову буде вдома у вільному українському Криму.

А.Парубій запропонував народним депутатам сьогодні о 12-й годині разом з усією Україною вшанувати жертв депортації кримських татар у 1944 році хвилиною мовчання.

А.Парубій також привітав усіх українців з Днем вишиванки.

Народні депутати після виступу народного депутата Рефата Чубарова приступили до розгляду питань порядку денного.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа».

Законопроектом пропонується передбачити, що діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, а також особи з їх числа беруться відповідними органами місцевого самоврядування на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, у тому числі за місцем обліку внутрішньо переміщених осіб, а також забезпечуються позачергово житлом за місцем обліку внутрішньо переміщених осіб.

Відповідні зміни пропонується внести до Житлового кодексу Української РСР, а також до законів «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» та «Про житловий фонд соціального призначення».

Проект Закону зареєстровано за №5045.

За результатами голосування відхилено проект Постанови про заходи захисту національних інтересів, Національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності №5350.

Народні депутати розглянули питання аграрної політики.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою».

Законодавчим актом приведено окремі положення Закону «Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою» у відповідність до Закону України «Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів», що надасть можливість сільськогосподарським товаровиробником рибної галузі користуватись можливістю страхового захисту своїх майнових інтересів у разі настання страхових випадків та забезпечить підтримку стабільності фінансового становища і кредитоспроможності товаровиробників у разі загибелі, знищення, втрати або пошкоджені застрахованого майна внаслідок будь-яких несприятливих подій.

Проект Закону зареєстровано за №4570.

Прийнято Закон «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин».

Закон визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України.

Законодавство про державний контроль складається з Конституції України, цього Закону, Митного кодексу України, законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про ветеринарну медицину», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших виданих відповідно до них нормативно-правових актів.

Дія цього Закону поширюється на суспільні відносини, пов'язані із здійсненням державного контролю за діяльністю операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів, інших об'єктів санітарних заходів та/або кормів, у тому числі ввезення (пересилання) на митну територію України харчових продуктів та/або кормів, з метою перевірки цієї діяльності на відповідність законодавству про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Дія цього Закону поширюється також на суспільні відносини, пов'язані із здійсненням державного контролю побічних продуктів тваринного походження, що ввозяться (пересилаються) на митну територію України, з метою їх перевірки на відповідність законодавству про побічні продукти тваринного походження.

Законом встановлено, що до органів виконавчої влади у сфері державного контролю належать:

1) Кабінет Міністрів України;

2) центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини;

3) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини.

Законом визначено повноваження Кабінету Міністрів України у сфері державного контролю, до яких належать:

забезпечення здійснення державної політики у сфері державного контролю;

спрямування та координація роботи органів виконавчої влади у сфері державного контролю;

затвердження порядку проведення внутрішнього аудиту компетентного органу;

затвердження переліку призначених прикордонних інспекційних постів;

затвердження переліку призначених пунктів пропуску на державному кордоні України;

затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від здійснення господарської діяльності, та порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю потужностей;

здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.

Законом також визначено повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини.

Законом визначено систему та повноваження компетентного органу у сфері державного контролю.

Проект Закону зареєстровано за №0906.

Народні депутати хвилиною мовчання вшанували пам’ять жертв депортації кримськотатарського народну у 1944 році.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення зміни до статті 4 Закону України «Про використання земель оборони».

Законопроектом пропонується доповнити ст. 4 Закону України «Про використання земель оброни» новою частиною, положеннями якої передбачається дозволити використовувати землі оборони, які призначені для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, для розміщення засобів зв'язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України. Таке використання пропонується здійснювати за погодженням з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та Міністерством оборони України.

Проект Закону зареєстровано за №4638.

На доопрацювання направлено проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації системи державного управління у сфері сільського господарства №4922.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо уточнення порядку передачі в оренду водних об’єктів у комплексі з земельними ділянками».

Проектом пропонується уточнити положення Водного та Земельного кодексів, які стосуються оренди «водних об’єктів у комплексі з земельними ділянками». Зокрема, у Водному кодексі пропонується уточнити, що «водні об'єкти надаються у користування за договором оренди водних об’єктів у комплексі із земельною ділянкою під ними…».

Проектом також пропонується не поширювати вимогу щодо продажу на земельних торгах право оренди земельних ділянок на випадки використання земельних ділянок під водними об’єктами для спеціального водокористування, пов’язаного з забором та використанням води для зрошувальних заходів на зрошуваних землях (в тому числі зрошуваних землях, на яких розміщені рисові зрошувальні системи), а також скиданням зворотних вод з цих земель).

Документом передбачається узгодити норми Земельного та Водного кодексів в частині надання в оренду для рибництва (аквакультури) водосховищ (крім водосховищ комплексного призначення), ставків, озер та замкнених природних водойм, а також звільнити від продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі надання в оренду земельних ділянок, зайнятих водними об’єктами для рибогосподарських потреб, (у тому числі рибництва (аквакультури).

Проект Закону зареєстровано за №3157.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо правила складання покарань та зарахування строку попереднього ув'язнення».

Законом викладено в новій редакції частину п’яту статті 72 «Правила складання покарань та зарахування строку попереднього ув'язнення» Кримінального кодексу України, відповідно до якої попереднє ув’язнення зараховується судом у строк покарання у разі засудження до позбавлення волі день за день або за правилами, передбаченими у частині першій цієї статті. При призначенні покарань, не зазначених в частині першій цієї статті, суд, враховуючи попереднє ув’язнення, може пом'якшити покарання або повністю звільнити засудженого від його відбування.

Проект Закону зареєстровано за №5534.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16.00 відбулося вечірнє засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжили розгляд питань порядку денного.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання».

Законом визначено загальні вимоги до стічних вод, які скидають у системи каналізації населених пунктів.

Законодавчим актом внесено зміни до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», спрямовані на: врегулювання відносин, пов'язаних з виробництвом, транспортуванням та постачанням питної води, відведенням, транспортуванням та очищенням стічних вод, для гарантованого забезпечення споживачів якісною питною водою та централізованим водовідведенням; надання повноважень органам місцевого самоврядування затверджувати місцеві правила приймання стічних вод, визначати розмір плати, яка справляється за понаднормативні скиди промислових та інших стічних вод до систем централізованого водовідведення; надання повноважень центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, затверджувати Правила приймання стічних вод та порядок визначення розміру плати, яка справляється за понаднормативні скиди; визначення суб’єктів відносин у сфері питної води, питного водопостачання та централізованого водовідведення; встановлення вимог до місцевих правил приймання стічних вод.

Проект Закону зареєстровано за №4582.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо стабілізації діяльності Державного акціонерного товариства «Чорноморнафтогаз» у зв’язку з тимчасовою окупацією території України».

Законом внесено зміни до Кодексу України про надра, законів України «Про нафту і газ», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», згідно з якими, зокрема, «продовження строку дії спеціальних дозволів на користування надрами, наданих на ділянки, розташовані на тимчасово окупованій території України, здійснюється з урахуванням особливостей, встановлених законодавством».

Законом внесено зміни до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», згідно з якими «справи про банкрутство Державного акціонерного товариства «Чорноморнафтогаз» до повного відновлення конституційного ладу України на тимчасово окупованій території України не порушуються. Провадження у справах про банкрутство Державного акціонерного товариства «Чорноморнафтогаз», порушені до 1 січня 2017 року, підлягають припиненню, крім випадків, коли ліквідація відбувається за рішенням власника».

У Законі України «Про виконавче провадження» розділ XIII «Прикінцеві та перехідні положення» доповнити пунктом 12 такого змісту:

«Тимчасово, на строк до повного відновлення конституційного ладу України на тимчасово окупованій території України, підлягають зупиненню виконавчі провадження та заходи примусового виконання рішень, що підлягають виконанню в порядку, встановленому цим Законом, щодо Державного акціонерного товариства «Чорноморнафтогаз», знімаються арешти та заборони відчуження його майна у таких виконавчих провадженнях (крім рішень про виплату заробітної плати, вихідної допомоги, інших виплат (компенсацій), що належать працівнику у зв'язку з трудовими відносинами, про відшкодування матеріальної (майнової) шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров'я або смертю, про стягнення аліментів, про стягнення заборгованості із сплати внесків до фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування і заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

Проект Закону зареєстровано за №5370.

Прийнято Закон «Про внесення змін та доповнень до Закону України «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України».

Законом частину другу статті 260 Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України, затвердженого Законом України «Про Статут внутрішньої служби Збройних Сил України» викладено в редакції, згідно з якою «у разі направлення на лікування поза розташуванням частини військовослужбовці повинні бути одягнені відповідно до пори року і мати при собі направлення, підписане командиром військової частини, медичну книжку, документ, який посвідчує особу, необхідні особисті речі, атестат на продовольство, довідку про травму (каліцтво, поранення, контузію) і медичну характеристику, а в разі вибуття на лікування за межі гарнізону - додатково атестат на речове і грошове забезпечення, проїзні документи до місця розташування лікувального закладу і назад».

Статтю 260 Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України також доповнено частиною третьою такого змісту:

«У разі, якщо обстановка не дозволяє надати довідку про травму (каліцтво, поранення, контузію) до направлення пораненого військовослужбовця на лікування поза розташуванням військової частини, вона надсилається до військового комісаріату, до якого приписаний військовослужбовець, який отримав травму (каліцтво, поранення, контузію), протягом 30 днів з дня отримання травми (каліцтва, поранення, контузії), або протягом 30 днів з дня надходження відповідної вимоги військового комісаріату».

Проект Закону зареєстровано за №3728.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу».

Законом поширено на відповідні органи місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій, у тому числі навчальних закладів, незалежно від місця їх знаходження в Україні і наявності в їх адміністративно-територіальних одиницях військових комісаріатів, обов’язок на вимогу військових комісаріатів сповіщати призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військових комісаріатів, забезпечувати своєчасне прибуття за цим викликом, у семиденний строк повідомляти районні (міські) військові комісаріати про прийняття на роботу (навчання) та звільнення з роботи (навчання) призовників і військовозобов’язаних.

Відповідні зміни внесено до статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу». Чинною редакцією цієї статті відповідний обов’язок передбачено для адміністративно-територіальних одиниць, де немає військових комісаріатів.

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Законопроект зареєстровано за №2985.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законів України (щодо створення друкованих засобів масової інформації Міністерством оборони України на час проведення антитерористичної операції».

Закон передбачає забезпечення можливості проведення ефективної інформаційної політики, спрямованої на захист національних інтересів, суверенітету та територіальної цілісності України, боротьбу з іноземною агресією, тероризмом, проявами сепаратизму та іншими викликами, які виникли внаслідок російської агресії проти України.

Законом доповнено Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» статтею 8-1, яка передбачає умови та порядок заснування друкованих засобів масової інформації, заснованих Міністерством оборони України на час проведення антитерористичної операції та не поширення дії Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» на час проведення антитерористичної операції на друковані засоби масової інформації, засновниками яких є Міністерство оборони України.

Змінами до статті 14 Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» передбачено, що «після закінчення антитерористичної операції, період якої визначено Законом України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», друкований засіб масової інформації, заснований Міністерством оборони України на час проведення антитерористичної операції, протягом трьох місяців підлягає реформуванню відповідно до цього Закону».

Проект Закону зареєстровано за №5008.

Прийнято Закон «Про внесення змін до статті 201 Кримінального кодексу України щодо криміналізації контрабанди небезпечних речовин, частин вогнепальної зброї».

Законом частину першу статті 201 Кримінального кодексу України викладено в редакції, згідно з якою «контрабанда, тобто переміщення через митний кордон України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю культурних цінностей, отруйних, сильнодіючих, небезпечних, вибухових речовин, радіоактивних матеріалів, зброї або боєприпасів (крім гладкоствольної мисливської зброї або бойових припасів до неї), частин вогнепальної нарізної зброї, а також спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації

- карається позбавленням волі на строк від трьох до семи років».

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №3254-д.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

В ночь на сегодняшний день противник нанес авиационный удар по Украине с применением 3 крылатых ракет и одной противорадиолокационной ракеты

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.