mogno vse

​Пленарні засідання Верховної Ради України 19 жовтня 2017 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши ранкове засідання, дав доручення включити трансляцію на площу перед Верховною Радою, де зібралися люди, які чекають на ухвалення медичної реформи. А.Парубій також поінформував про порядок денний засідання, згідно з яким заплановано до розгляду два законопроекти, які супроводжують медичну реформу, а також законопроекти про зняття недоторканості та питання виборчого законодавства.


Парламентарії продовжили розгляд поправок до законопроекту про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів №6327.

Після завершення розгляду поправок головуючий оголосив про виключення із складу депутатської фракції «Самопоміч» народного депутата Наталії Веселової згідно з протоколом засідання фракції.

Заступник голови Комітету з питань охорони здоров’я Ірина Сисоєнко у заключному слові звернулася до народних депутатів підтримати за пропозицією Комітету низку поправок.

Головуючий повідомив, що на пленарному засіданні присутній Прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

А.Парубій звернувся до народних депутатів з пропозицією повернутися до тих правок, які щойно озвучила І.Сисоєнко.

Головуючий поставив на голосування пропозицію підтвердити ці правки.

229 голосами ця пропозиція була підтримана народними депутатами.

За результатом голосування законопроект 240 голосами був прийнятий у другому читанні та в цілому.

Прийнято Закон «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення».

Законодавчий акт визначає державні фінансові гарантії надання необхідних пацієнтам послуг з медичного обслуговування (медичних послуг) та лікарських засобів належної якості за рахунок коштів Державного бюджету України за програмою медичних гарантій.

Відповідно до цього Закону держава гарантує повну оплату згідно з тарифом за рахунок коштів Державного бюджету України надання громадянам необхідних їм медичних послуг, та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій.

За рахунок Державного бюджету України окремо здійснюється фінансове забезпечення програм громадського здоров’я, заходів боротьби з епідеміями, проведення медико-соціальної експертизи, діяльності, пов’язаної з проведенням судово-медичної та судово-психіатричної експертиз та інших програм в галузі охорони здоров’я, що забезпечують виконання загальнодержавних функцій, за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

Права та гарантії у сфері охорони здоров’я, що стосуються медичного обслуговування, забезпечення лікарськими засобами, передбачені іншими законами України для певних категорій осіб, фінансуються за окремими програмами за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, цільових страхових фондів та інших джерел, не заборонених законодавством.

Згідно із Законом, органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції можуть фінансувати місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я, зокрема щодо оновлення матеріально-технічної бази, капітального ремонту, реконструкції, підвищення оплати праці медичних працівників (програми «місцевих стимулів»), а також місцеві програми надання населенню медичних послуг, місцеві програми громадського здоров’я та інші програми в охороні здоров’я.

У межах програми медичних гарантій держава гарантує громадянам, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України, та особам, яких визнано біженцями, або особами, які потребують додаткового захисту, повну оплату за рахунок коштів Державного бюджету України необхідних їм медичних послуг та лікарських засобів, пов’язаних з наданням:

1) екстреної медичної допомоги;

2) первинної медичної допомоги;

3) вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги;

4) третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;

5) паліативної медичної допомоги;

6) медичної реабілітації.

7) медичної допомоги дітям до 16 років;

8) медичної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

Програмою медичних гарантій визначається перелік та обсяг медичних послуг та лікарських засобів, оплата яких гарантується за рахунок коштів Державного бюджету України.

Медичні послуги та лікарські засоби, що не включені до програми медичних гарантій, не підлягають оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію програми медичних гарантій, але можуть покриватися за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на реалізацію відповідних державних програм та заходів, місцевих бюджетів, медичного страхування, юридичних і фізичних осіб та з інших джерел, не заборонених законодавством.

Програма медичних гарантій розробляється з урахуванням положень галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової і бюджетної політики.

Законом встановлено, що обсяг коштів Державного бюджету України, що спрямовуються на реалізацію програми медичних гарантій щорічно визначається у законі України про Державний бюджет України як частка валового внутрішнього продукту (у відсотках) у розмірі не менше 5 відсотка валового внутрішнього продукту України. Видатки на програму медичних гарантій є захищеними статтями видатків бюджету.

Звуження програми медичних гарантій не допускається, крім випадків, встановлених законом.

Законом визначено Уповноважений орган, права та обов’язки пацієнтів у сфері державних фінансових гарантій, особливості договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, порядок отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій, основні засади оплати медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій, порядок функціонування електронної системи охорони здоров’я затверджується Кабінетом Міністрів України з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних, контроль за дотриманням законодавства про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення, відповідальність за порушення законодавства про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення надання медичних послуг та лікарських засобів.

Закон набирає чинності через один місяць з дня його опублікування та вводиться в дію з 1 січня 2018 року поетапно, крім частини 8 статті 10, яка набирає чинності та вводиться в дію з 1 серпня 2018 року.

З 1 січня 2018 року запроваджується реалізація державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для первинної медичної допомоги у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Протягом 2018-2019 років реалізація державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій поступово запроваджується для інших видів медичної допомоги, зокрема шляхом реалізації пілотних проектів для відповідних видів медичних послуг, окремих закладів охорони здоров’я, населених пунктів чи регіонів. Порядок реалізації таких проектів, перелік медичних послуг та лікарських засобів, що оплачується за рахунок коштів Державного бюджету України, тарифи та коригувальні коефіцієнти встановлюються Кабінетом Міністрів України.

З 1 січня 2020 року реалізація державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій здійснюється відповідно до цього Закону для всіх видів медичної допомоги.

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №6327.

Прем’єр-міністр Володимир Гройсман зазначив, що завданням Уряду є зробити медицину такою, щоб вона була якісною для українських громадян.

Народні депутати розглянули у першому читанні два законопроекти про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо забезпечення державних фінансових гарантій надання медичних послуг та лікарських засобів за №№6604 і 6604-1.

Проекти доповіли перший заступник Міністра охорони здоров'я Уляна Супрун і народний депутат України Віктор Пинзеник.

Голова підкомітету Комітету з питань бюджету Костянтин Іщейкін доповів рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді прийняти за основу урядовий законопроект №6604 з урахуванням окремих положень законопроекту №6604-1.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо забезпечення державних фінансових гарантій надання медичних послуг та лікарських засобів».

Законопроектом пропонується встановити, що:

1) до видатків на охорону здоров’я, що здійснюються з державного бюджету, належать видатки на:

- державні програми громадського здоров’я та заходи боротьби з епідеміями;

- інші програми в галузі охорони здоров’я, що забезпечують виконання загальнодержавних функцій, державні програми розвитку та підтримки закладів охорони здоров’я, що перебувають у державній власності (згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України);

- медичні послуги та лікарські засоби, пов’язані з наданням первинної медичної допомоги в межах державного гарантованого пакета, крім видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я;

- медичні послуги та лікарські засоби, пов’язані з наданням вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої), екстреної та паліативної медичної допомоги в межах державного гарантованого пакета, крім видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я;

2) до видатків, що здійснюються з бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, належать видатки на:

- оплату комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я;

місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я (оновлення матеріально-технічної бази, капітальний ремонт та реконструкція);

місцеві програми надання населенню медичних послуг понад державний гарантований пакет;

- місцеві програми громадського здоров’я;

3) до видатків, що здійснюються з бюджету Автономної Республіки Крим і обласних бюджетів, належать видатки на:

- регіональні програми громадського здоров’я;

- оплату комунальних послуг та енергоносіїв комунальних закладів охорони здоров’я;

місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я (оновлення матеріально-технічної бази, капітальний ремонт та реконструкція);

регіональні програми надання населенню медичних послуг понад державний гарантований пакет.

4) медична субвенція, починаючи з 1 січня 2020 року, скасовується. Протягом 2018-2019 років медична субвенція може надаватися за рішенням Кабінету Міністрів України для фінансового забезпечення окремих видів медичних послуг та лікарських засобів, пов’язаних із наданням вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої), екстреної, паліативної та санаторно-реабілітаційної медичної допомоги, а також окремих державних програм медичної допомоги та громадського здоров’я. Розрахунок такої субвенції здійснюється за окремою методикою, яка розробляється Міністерством охорони здоров’я і затверджується Кабінетом Міністрів України, а стаття 103-4 Кодексу (що містить чинний порядок надання медичної субвенції) виключається.

При цьому пропонується запровадити новий підхід до фінансового забезпечення первинної медичної допомоги з 1 січня 2018 року, а вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги - з 1 січня 2020 року.

Законопроект зареєстровано за №6604.

Проект Закону про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості №7117 доповіла Представник Президента України у Верховній Раді Ірина Луценко.

Голова Комітету з питань охорони здоров’я Ольга Богомолець доповіла рішення Комітету, який рекомендує прийняти законопроект у першому читанні за основу.

Прийнято за основу проект Закону «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості».

Законопроектом пропонується визначити правові та організаційні засади державної політики щодо гарантій та організації підвищення доступності та якості медичного обслуговування на рівні первинної медичної допомоги у сільській місцевості; забезпечити здійснення фахового консультування лікарем-спеціалістом за місцем проживання людини, яка звертається за медичною допомогою за допомогою засобів телемедицини; укомплектувати заклади охорони здоров’я необхідним обладнанням і стартовим набором ліків для надання первинної медичної допомоги, а також створити належну інфраструктуру.

Проектом також пропонується визначити повноваження Кабінету Міністрів, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну регіональну політику, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування щодо забезпечення підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості.

Зокрема, пропонується встановити, що Кабінет Міністрів визначає порядок та критерії забезпечення за рахунок коштів державного бюджету закладів охорони здоров’я в сільській місцевості обладнанням та транспортними засобами необхідними для медичного обслуговування населення, зокрема:

сучасними комп’ютерними та телекомунікаційними технологіями та засобами для забезпечення функціонування електронної системи охорони здоров’я, організації медичного обслуговування у сільській місцевості із застосуванням телемедицини, електронних рецептів, інтеграції інформаційних систем закладів охорони здоров’я, що забезпечують надання первинної медичної допомоги, з інформаційними системами закладів охорони здоров’я, що забезпечують надання вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;

медичним обладнанням для первинного обстеження, портативними телемедичними діагностичними засобами для дистанційного збору та передачі інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта, міні-лабораторіями для взяття аналізів, спеціальним обладнанням для належного зберігання лікарських засобів та медичних виробів, а також їх транспортування;

сучасним ультразвуковим, рентгенологічним, стоматологічним та іншим обладнанням;

авіаційними, водними, автомобільними спеціальними санітарними транспортними засобами, у тому числі обладнаними реанімаційними засобами.

Законопроектом пропонується доповнити Основи законодавства України про охорону здоров’я визначенням поняття «телемедицина» та новою статтею 35-6 «Надання медичної допомоги із застосуванням телемедицини», що містить визначення поняття «телемедичні послуги» (медичні послуги з консультування, діагностики, лікування із використанням засобів дистанційного зв’язку у вигляді обміну інформацією в електронній формі, у тому числі шляхом передачі електронних повідомлень, проведення відеоконференцій), а також наступні форми надання телемедичних послуг:

телемедичне консультування – дистанційне надання консультації, проведення діагностики, лікування, реабілітації та профілактики хвороб, а також визначення закладу охорони здоров’я, що може забезпечити надання пацієнту необхідної медичної допомоги, що здійснюється відповідно до визначених лікуючим лікарем медичних показань та надається лікарем-консультантом закладу охорони здоров’я, що забезпечує надання первинної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, або лікарем, який провадить господарську діяльність з медичної практики як фізична особа – підприємець;

телемедичний консиліум - телемедичне консультування за участю одночасно двох і більше лікарів-консультантів;

телеметрія – оцінка і моніторинг стану здоров’я пацієнта, контроль показників діяльності (фізіологічних параметрів) організму людини шляхом дистанційного вимірювання, збору і передачі відповідної інформації за допомогою датчиків, що фіксують біометричні показники, та пристрої зв’язку з ними з наступною обробкою даних спеціальними програмними та програмно-апаратними засобами;

домашнє телеконсультування - форма надання телемедичних послуг, що передбачає консультування медичним працівником пацієнта, який перебуває за межами закладу охорони здоров’я.

Проектом також пропонується доповнити Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» положеннями, які розширюють повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері соціального захисту населення, зокрема надати їм право додаткового фінансового заохочення та забезпечення службовим житлом і службовим транспортом працівників охорони здоров’я, які працюють у сільській місцевості.

Проект Закону зареєстровано за №7117.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій від імені народних депутатів висловив співчуття родинам загиблих у страшній автокатастрофі, яка сталася 18 жовтня ввечері у Харкові.

Народні депутати хвилиною мовчання вшанували пам'ять загиблих.

Парламентарії розглядають за повною процедурою законопроекти про внесення змін до статті 80 Конституції України (щодо недоторканності народних депутатів України) №7203 і про внесення змін до Конституції України (в частині скасування депутатської недоторканності) №6773.

Законопроекти доповіли Представник Президента України у Верховній Раді Ірина Луценко і народний депутат Юрій Левченко.

Голова Комітету з питань правової політики та правосуддя Руслан Князевич доповів рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді включити обидва законопроекти до порядку денного сьомої сесії та направити до Конституційного Суду України для одержання висновку щодо його відповідності вимогам статей 157 і 158 Конституції України.

В обговоренні питання взяли участь представники депутатських фракцій і груп та народні депутати.

Прийнято Постанову «Про включення до порядку денного сьомої сесії Верховної Ради України восьмого скликання законопроекту про внесення змін до статті 80 Конституції України (щодо недоторканності народних депутатів України) і про його направлення до Конституційного Суду України».

Відповідно до статей 146, 148 Регламенту Верховної Ради України Верховна Рада України включила до порядку денного сьомої сесії Верховної Ради України восьмого скликання законопроект про внесення змін до статті 80 Конституції України (щодо недоторканності народних депутатів України) (реєстр.№ 7203), поданий Президентом України, та направляє законопроект про внесення змін до статті 80 Конституції України (щодо недоторканності народних депутатів України) до Конституційного Суду України для одержання висновку щодо відповідності його вимогам статей 157 і 158 Конституції України.

Проект Постанови зареєстровано за №7203/П.

Прийнято Постанову «Про включення до порядку денного сьомої сесії Верховної Ради України восьмого скликання законопроекту про внесення змін до Конституції України (в частині скасування депутатської недоторканності) і про його направлення до Конституційного Суду України».

Верховна Рада України включила до порядку денного сьомої сесії Верховної Ради України восьмого скликання законопроект про внесення змін до Конституції України (в частині скасування депутатської недоторканності) та направила законопроект про внесення змін Конституції України (в частині скасування депутатської недоторканності) до Конституційного Суду України для одержання висновку щодо відповідності його вимогам статей 157 і 158 Конституції України.

Проект Постанови зареєстровано за №6773/П.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16.00 розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжують розгляд питань порядку денного.

Парламентарії розглянули проект Постанови про зняття з розгляду законопроекту про внесення змін до Конституції України (щодо недоторканності народних депутатів України та суддів) №1776.

За результатами голосування проект постанови не був підтриманий.

Народні депутати далі розглядають питання виборчого законодавства.

У першому читанні розглядаються три законопроекти про вибори народних депутатів України за №№1068, 1068-1, 1068-2.

Проекти доповіли народні депутати Юрій Мірошниченко, Сергій Соболєв, Віктор Чумак.

Голова підкомітету Комітету з питань правової політики та правосуддя Олександр Черненко доповів рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді визначитися стосовно кожного із законопроектів шляхом голосування у сесійній залі.

В обговоренні законопроектів взяли участь представники депутатських фракцій і груп.

Головуючий поставив на голосування всі три законопроекти для прийняття за основу.

За результатами голосування жоден із законопроектів не набрав голосів для прийняття за основу. Найбільшу кількість голосів набрав законопроект №1068-2, який головуючий поставив на голосування для направлення його на доопрацювання у профільний комітет або авторам.

Народні депутати не підтримали жодну із пропозицій.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Загалом, за минулу добу, окупанти 17 разів порушили перемир’я. У результаті ворожих обстрілів 1 військовослужбовець сил АТО загинув

подробнее

Опрос

Вы верите, что с депутатов наконец снимут неприкосновенность?

pp
Конфликты и законы © 2008-2017.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.