mogno vse

​Пленарні засідання Верховної Ради України 1 березня 2018 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши ранкове засідання, повідомив, що вчора Конституційний Суд України виніс рішення, що ухвалений 3 липня 2012 року Закон «Про засади державної мовної політики» є неконституційним.


А.Парубій привітав усіх з цим справедливим рішенням. «Адже цим ганебним актом російська агентура під масками українських політиків намагалася розколоти Україну», - наголосив він.

Голова Верховної Ради України наголосив, що основним законом, який визначає засади державної мовної політики в Україні, є Конституція України, стаття 10.

За словами головуючого, рішення Конституційного Суду відкриває можливість розглянути і ухвалити новий закон про мову.

А.Парубій звернувся до політичних фракцій з проханням провести консультації по тих законах, які є в парламенті зареєстровані, щоб їх можна було обговорити і вийти на позитивне рішення.

Головуючий також повідомив, що завтра делегація Верховної Ради на чолі з Головою візьме участь в міжпарламентській безпековій конференції «Грузія, Молдова та Україна: Східне партнерство та поточні виклики безпеки», яка відбудеться в Кишиневі.

Із заявами виступили представники фракцій «Блок Петра Порошенка» і «Народний фронт» та від Радикальної партії і «Самопоміч».

Народні депутати розглянули питання інформаційної політики.

Парламентарії розглянули три законопроекти про внесення змін до деяких законів України (щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами) №№2702, 2702-1, 2702-д.

За результатами голосування усі три законопроекти відхилено.

За результатами голосування відхилено проект Закону про внесення змін до Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» щодо удосконалення механізму реформування друкованих засобів масової інформації №6560.

Народні депутати включили до порядку денного пленарного засідання та прийняття рішення проекти Постанов про Звернення Верховної Ради України до міжнародного співтовариства у зв'язку із незаконною підготовкою виборів президента російської федерації на тимчасово окупованій частині території України - в АР Крим та Севастополі №7546 і про Звернення Верховної Ради України до парламентів іноземних держав та парламентських асамблей міжнародних організацій щодо засудження політичних репресій російської федерації проти громадян України внаслідок збройної агресії російської федерації проти України та звільнення політичних в'язнів - громадян України №8064.

До порядку денного засідання 259 голосами включено п’ять законопроектів про Вищий антикорупційний суд за №№7440, 7440-1, 7440-2, 7440-3, 7440-4.

Парламентарії розглянули ці законопроекти.

Законопроекти доповіли заступник Глави Адміністрації Президента України Олексій Філатов та народні депутати Валерій Писаренко, Олена Сотник, Ігор Луценко, Сергій Каплін.

Голова Комітету з питань правової політики та правосуддя Руслан Князевич доповів рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект №7440, а інші - відхилити.

Прийнято за основу проект Закону «Про Вищий антикорупційний суд».

Законопроектом пропонується визначити засади організації та діяльності Вищого антикорупційного суду і спеціальні вимоги до суддів цього суду та гарантій їх діяльності, запровадити модель антикорупційного суду, яка ґрунтувалась б на конституційних принципах верховенства права, рівності всіх громадян перед законом, забезпечувала реалізацію конституційних засад судочинства, передбачала ефективну діяльність суду та досягнення цілей боротьби із корупцією при залученні оптимального обсягу бюджетних коштів.

Законопроектом Вищий антикорупційний суд пропонується визначити як постійно діючий вищий спеціалізований суд у системі судоустрою України, завданням якого є здійснення правосуддя відповідно до визначених законом засад та процедур судочинства з метою захисту особи, суспільства та держави від корупційних і пов'язаних із ними злочинів та судового контролю за досудовим розслідуванням цих злочинів. Передбачається поширити юрисдикцію Вищого антикорупційного суду на всю територію України та передбачити, що Вищий антикорупційний суд розглядатиме віднесені до його відання справи як суд першої та апеляційної інстанцій.

Перегляд у касаційній інстанції цих справ, а також за нововиявленими та виключними обставинами, буде здійснюватися у загальному порядку. Документом пропонується встановити, що до складу Вищого антикорупційного суду входять судді у кількості, що визначається відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у межах видатків, передбачених у Державному бюджеті України на утримання цього суду, та із окремим встановленням, у межах кількості суддів Вищого антикорупційного суду, кількості суддів Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду.

Проектом пропонується визначити додаткові спеціальні вимоги до суддів Вищого антикорупційного суду, пов'язані з предметною компетенцією Суду та його спеціалізацією щодо розгляду кримінальних проваджень про корупційні злочини.

Прикінцевими та перехідними положеннями передбачається внести зміни, зокрема, до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо встановлення відповідальності, зокрема, членів Громадської ради міжнародних експертів за незаконне використання інформації, що стала відома особі у зв'язку з виконанням повноважень), до Кримінального процесуального кодексу (у тому числі стосовно розгляду кримінальних проваджень щодо злочинів, віднесених Кодексом до підсудності Вищого антикорупційного суду, які перебувають на розгляді інших судів) та Закону України «Про Вищу раду правосуддя» (щодо забезпечення прозорості засідань Вищої ради правосуддя, на яких розглядаються питання призначення суддів Вищого антикорупційного суду), що необхідні для реалізації положень законопроекту після його прийняття.

Пропонується закріпити алгоритм дій у зв’язку з прийняттям Закону України «Про Вищий антикорупційний суд». Зокрема, передбачається протягом 12 місяців з дня набрання чинності Законом України «Про Вищий антикорупційний суд» формування Вищого антикорупційного суду, проведення конкурсу на посади суддів Апеляційної палати Вищого антикорупційного суду та на посади інших суддів Вищого антикорупційного суду, а також вирішення низки організаційних питань, пов’язаних з утворенням Вищого антикорупційного суду.

Проект Закону зареєстровано за №7440.

Народні депутати розглянули проект Постанови про Звернення Верховної Ради України до міжнародного співтовариства у зв'язку із незаконною підготовкою виборів президента російської федерації на тимчасово окупованій частині території України - в АР Крим та Севастополі №7546.

Прийнято Постанову «Звернення Верховної Ради України до міжнародного співтовариства у зв’язку із підготовкою незаконних виборів президента російської федерації на тимчасово окупованій частині території України - в Автономній Республіці Крим та місті Севастополь».

Верховна Рада України визнала, що намір органів влади російської федерації та окупаційної адміністрації незаконно провести 18 березня 2018 року вибори президента російської федерації на тимчасово окупованій частині території України - в Автономній Республіці Крим та місті Севастополь - є грубим порушенням Конституції та законодавства України, основоположних норм і принципів міжнародного права, у тому числі Статуту ООН, Гельсінського Заключного Акта Наради зі співробітництва і безпеки в Європі, Будапештського меморандуму 1994 року, Резолюції Генеральної Асамблеї ООН про територіальну цілісність України № 68/262, ухваленої 27 березня 2014 року на 68-й сесії Генеральної Асамблеї ООН, інших міжнародно-правових актів, а також низки міжнародних договорів, сторонами яких є Україна та російська федерація.

Верховна Рада схвалила Звернення з пропозиціями Комітету у закордонних справах.

Проект Постанови зареєстровано за №7546.

Народні депутати розглянули два законопроекти про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у зв'язку з прийняттям Закону України «Про Вищий антикорупційний суд» за №№7441 і 7441-1.

За результатами голосування на доопрацювання направлено законопроект №7441.

Парламентарії розглянули проект Постанови про Звернення Верховної Ради України до парламентів іноземних держав та парламентських асамблей міжнародних організацій щодо засудження політичних репресій російської федерації проти громадян України внаслідок збройної агресії російської федерації проти України та звільнення політичних в'язнів - громадян України №8064.

Прийнято Постанову «Про Звернення Верховної Ради України до парламентів іноземних держав та парламентських асамблей міжнародних організацій щодо засудження політичних репресій російської федерації проти громадян України внаслідок збройної агресії російської федерації проти України та звільнення політичних в’язнів - громадян України».

Верховна Рада України затвердила Звернення Верховної Ради України до парламентів іноземних держав та парламентських асамблей міжнародних організацій щодо засудження політичних репресій російської федерації проти громадян України внаслідок збройної агресії російської федерації проти України та звільнення політичних в’язнів - громадян України.

Голові Верховної Ради України доручено невідкладно направити текст Звернення до парламентів іноземних держав та парламентських асамблей міжнародних організацій.

Проект Постанови зареєстровано за №8064.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16 годині розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжили розгляд питань порядку денного.

У першому читанні вони розглянули проект Закону про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав №7466.

Прийнято за основу проекту Закону «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав».

Законопроектом пропонується визначити правові та організаційні засади колективного управління майновими правами суб’єктів авторського права і (або) суміжних прав.

Проектом передбачається надати відповідні повноваження організаціям колективного управління та визначити механізм надання послуг правовласникам щодо збору роялті на договірних засадах.

В проекті визначено процедуру акредитації організацій колективного управління.

Прикінцевими положеннями проекту пропонується визначити строки перереєстрації організацій колективного управління та відповідні повноваження центрального органу виконавчої влади, що формує та реалізує державну політику у сфері інтелектуальної власності у цьому процесі.

Проект Закону зареєстровано за №7466.

Народні депутати розглянули питання паливно-енергетичного комплексу.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення деяких аспектів нафтогазової галузі».

Законодавчим актом вдосконалено процедуру надання земельних ділянок для проведення розвідувальних робіт та робіт з будівництва, технічного обслуговування, об’єктів трубопровідного транспорту та інших дозвільних процедур нафтогазовидобувної галузі.

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки та техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №3096-д.

Прийнято за основу проект Закону «Про забезпечення прозорості у видобувних галузях».

Законопроект розроблено з метою імплементації директив 2013/34/ЄС від 26 червня 2013 року, 2013/50/ЄС від 22 жовтня 2013 року, 2007/14/ЄС від 8 березня 2007 року в частині підвищення прозорості господарської діяльності у видобувних галузях.

Законопроектом пропонується визначити організаційно-правові основи розкриття інформації у видобувних галузях, встановити конкретні зобов'язання щодо розкриття інформації, способи розкриття інформації та відповідальність суб'єктів за порушення законодавства про забезпечення прозорості у видобувних галузях.

Проект Закону зареєстровано за реєстр. №6229.

На доопрацювання направлено проект Закону про внесення змін до Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» (щодо створення єдиної бази абонентів - споживачів природного газу) №6391-1.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Молдова про спільний контроль осіб, транспортних засобів, товарів та предметів у спільних пунктах пропуску через українсько-молдовський державний кордон».

Верховна Рада України ратифікувала Угоду між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Молдова про спільний контроль осіб, транспортних засобів, товарів та предметів у спільних пунктах пропуску через українсько-молдовський державний кордон, вчинену 6 жовтня 2017 року в м. Кишиневі, яка набирає чинності на 30-й день з дня отримання дипломатичними каналами останнього письмового повідомлення про виконання Сторонами внутрішніх процедур, необхідних для набрання нею чинності.

Проект Закону зареєстровано за №0175.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Минулої доби в районі проведення операції ОС зберігалося напруження на Луганському та Маріупольському напрямках, відмічено активізацію противника на Світлодарському напрямку

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.