​Пленарні засідання Верховної Ради України 22 березня 2018 року

Голова Верховної Ради України А.Парубій, відкривши ранкове засідання, повідомив, що учора Комітет Європарламенту схвалив поправки в газову директиву, згідно з якими правила третього енергопакету повинні поширюватися і на морські газопроводи, що зв’язують ЄС з третіми країнами. Це регулювання може заблокувати будівництво «Північного потоку-2» і це важливий крок до припинення проекту «Північний потік-2».


А.Парубій закликав європейських парламентаріїв підтримати рішення Європарламенту з цього питання.

Головуючий також повідомив, що сьогодні у Верховній Раді відзначається 4 річниця Національної гвардії України. Сьогодні вшановано пам’ять чотирьох гвардійців, які загинули 31 серпня 2015 р. на площі Конституції під стінами парламенту та сотні героїв-бійців, які загинули у новітній російсько-українській війні.

А.Парубій привітав гвардійців з святом.

Головуючий повідомив, що 20 березня 2018 року Центральна виборча комісія зареєструвала народного депутата, обраного на позачергових виборах народних депутатів України 26 жовтня 2014 р. в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, Побочіх Михайла Олександровича, включеного до виборчого списку політичної партії «Народний фронт».

Перед вступом на посаду новопризначений народний депутат склав присягу перед Верховною Радою.

Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про природно-заповідний фонд України» щодо повноважень в галузі охорони навколишнього природного середовища».

Законом врегульовано питання передачі окремих повноважень у сфері природно-заповідного фонду від територіальних органів центрального органу виконавчої влади у сфері охорони навколишнього природного середовища, які ліквідовані, до відповідних органів Автономної республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

Відповідні зміни внесено до чинного Законів України «Про природно-заповідний фонд України» і «Про екологічну мережу України».

Закон прийнято з урахуванням пропозицій та техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №4551.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт».

Законом абзаци перший-п’ятий пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” замінено трьома новими абзацами такого змісту:

«9. Орган державного архітектурно-будівельного контролю безоплатно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви власниками (користувачами) земельних ділянок, на яких розміщені об’єкти будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження приймає в експлуатацію:

збудовані у період з 5 серпня 1992 року до 9 квітня 2015 року індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 квадратних метрів, а також господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 квадратних метрів;

збудовані до 12 березня 2011 року будівлі і споруди сільськогосподарського призначення».

Законопроект зареєстровано за №3696.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері містобудування».

Законопроектом пропонуються врегулювати питання, пов’язані з ліцензуванням господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками та питання плати за проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єктів архітектури.

Проектом також пропонується привести пункт 121 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» у відповідність до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; виключити предмет контролю центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, в частині розміщення інформації на відповідному стенді, який встановлюється на будівельному майданчику при спорудженні житлового будинку; передати функцію контролю за проведенням обстеження об’єктів та реалізацією заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації виконавчим органам сільських, селищних, міських рад; встановити порядок ідентифікації об’єктів будівництва та присвоєння адреси закінченим будівництвом об’єктам.

Проектом передбачається внести зміни до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», «Про рекламу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про Фонд енергоефективності» та до Кодексу України про адміністративні правопорушення.

У законопроекті враховано пропозицію Комітету з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства щодо доповнення пункту 6 підпунктом 1-1 такого змісту:

у статті 32 в абзаці першому частини п'ятої після слів «усі об'єкти» доповнити словами «відповідно до будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством»;

доповнити частиною дев'ятою такого змісту:

9. За заниження класу наслідків (відповідальності) проектна організація та замовник несуть відповідальність згідно із законодавством».

Проект Закону зареєстровано за №7085.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо уточнення деяких положень».

Законом внесено зміни до статей 132, 184, 234 Кримінального процесуального кодексу, якими виключено положення про те, що подання клопотання щодо застосування заходів забезпечення кримінального провадження, проведення обшуку чи обрання запобіжних заходів, призначення експертизи здійснюється виключно на підставі ухвали слідчого судді і подається до місцевого загального суду, у межах територіальної юрисдикції якого знаходиться (зареєстрований) орган досудового розслідування як юридична особа.

Згідно з Прикінцевими та перехідними положеннями, «клопотання слідчих, прокурорів про застосування забезпечення заходів кримінального провадження або проведення обшуків, які подані до відповідних судів до набрання чинності цим Законом, розглядаються в порядку, що діяв до набрання чинності цим Законом».

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності.

Проект Закону зареєстровано за №8151.

Народні депутати розглянули питання ратифікації.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Листа про внесення змін № 2 до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Будівництво повітряної лінії 750 кВ Запорізька АЕС - Каховська»)».

Верховна Рада України ратифікувала Лист про внесення змін № 2 до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Будівництво повітряної лінії 750 кВ Запорізька АЕС – Каховська»), вчинений 27 вересня 2017 року в м. Люксембурзі та 24 жовтня 2017 року в м. Києві, який набирає чинності з дати письмового повідомлення Європейським інвестиційним банком про набрання чинності Листом про внесення змін після дати, коли цей Лист про внесення змін буде належним чином підписано всіма сторонами, та дати, коли цей Лист про внесення змін буде належним чином ратифіковано Верховною Радою України.

Проект Закону зареєстровано за №0177.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Листа про внесення змін № 3 до Фінансової угоди (Проект будівництва високовольтної повітряної лінії 750 кВ Рівненська АЕС - Київська) між Україною та Європейським інвестиційним банком».

Верховна Рада України ратифікувала Лист про внесення змін № 3 до Фінансової угоди (Проект будівництва високовольтної повітряної лінії 750 кВ Рівненська АЕС - Київська) між Україною та Європейським інвестиційним банком, вчинений 27 вересня 2017 року в м. Люксембурзі та 24 жовтня 2017 року в м. Києві, який набирає чинності з дати письмового повідомлення Європейським інвестиційним банком про набрання чинності Листом про внесення змін після дати, коли цей Лист про внесення змін буде належним чином підписано всіма сторонами, та дати, коли цей Лист про внесення змін буде належним чином ратифіковано Верховною Радою України.

Проект Закону зареєстровано за №0178.

Народні депутати 234 голосами підтримали пропозицію головуючого про скасування перерви з 12.00 до 12.30.

Парламентарії приступили до розгляду подань Генерального прокурора про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності, затримання та арешт народного депутата України Савченко Н.В.

Подання доповів Генеральний прокурор Юрій Луценко.


Під час доповіді за пропозицією Генерального прокурора народні депутати переглянули відеоматеріали, надані Генеральною прокуратурою.

Ю.Луценко відповів на запитання народних депутатів.

Генеральний прокурор звернувся до Верховної Ради України з проханням надати згоди на притягнення до кримінальної відповідальності, затримання та арешт народного депутата України Савченко Н.В.

Головуючий надав слово для виступу народному депутату Надії Савченко.


Перший заступник Голови Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України Павло Пинзеник доповів рішення Комітету, який рекомендував Верховній Раді розглянути подання Генерального прокурора та підтримати їх.

В обговоренні подань взяли участь представники депутатських фракцій і груп.

Із заключним словом виступили народний депутат Надія Савченко і Генеральний прокурор Юрій Луценко.

Верховна Рада 291 голосом надала згоду на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Савченко Н.В, 277 голосами - на затримання народного депутата України Савченко Н.В та 268 голосами - на обрання запобіжного заходу у виді арешту народного депутата України Савченко Н.В.


Народні депутати включили до порядку денного проект Постанови про Заяву Верховної Ради України стосовно невизнання Україною легітимності виборів президента російської федерації на тимчасово окупованих територіях України - Автономній Республіці Крим та місті Севастополь №8168-1 і проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо розподілу посад у комітетах Верховної Ради України за принципом д'Ондта №7550.

Не підтримано пропозицію головуючого про включення двох законопроектів про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб» за №№8120 і 8120-1.

Народні депутати розглянули проект Постанови про Заяву Верховної Ради України стосовно невизнання Україною легітимності виборів президента російської федерації на тимчасово окупованих територіях України - Автономній Республіці Крим та місті Севастополь №8168-1.

Прийнято Постанову Верховної Ради України «Про Заяву Верховної Ради України стосовно невизнання Україною легітимності виборів президента російської федерації на тимчасово окупованих територіях України – Автономній Республіці Крим та місті Севастополь».

У Заяві стосовно невизнання Україною легітимності виборів президента російської федерації на тимчасово окупованих територіях України - Автономній Республіці Крим та місті Севастополь Верховна Рада України заявляє, що:

1. Організація окупаційною російською адміністрацією в рамках виборів президента російської федерації голосування на тимчасово окупованій території України - Автономній Республіці Крим та міста Севастополь є протиправною.

2. Результати цього незаконного голосування є нікчемними і не мають жодних правових наслідків. Вони також жодним чином не можуть свідчити або будь-яким чином бути використаними як свідчення будь-якої зміни статусу тимчасово окупованих територій України - Автономної Республіки Крим та міста Севастополь, визначеного Конституцією і законами України.

3. Істотні обмеження виборчих прав громадян у ході виборчого процесу в російській федерації, створення нерівних умов для кандидатів та відсутність справжнього вибору, про які йдеться у попередніх висновках Бюро з демократичних інститутів і прав людини Організації з безпеки і співробітництва в Європі, а також неправомірне зарахування понад 1 млн. голосів з тимчасово окупованих Автономної Республіки Крим і міста Севастополь суттєво спотворюють результати голосування на виборах президента російської федерації в цілому, закономірно ставлячи під сумнів їх легітимність.

4. Верховна Рада України закликає міжнародне співтовариство застосовувати додаткові санкції проти російської федерації та персональні санкції (обмеження) до осіб, причетних до організації і проведення незаконного голосування під час виборів президента російської федерації на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополь, а також причетних до систематичних порушень основоположних прав і свобод людини на тимчасово окупованій території України.

Проект Постанови зареєстровано за №8168-1.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16 годині розпочалось вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати приступили до розгляду питань будівництва та містобудування.

У першому читанні вони розглянули проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо заборони звернення стягнення та накладення арешту на кошти суб'єктів господарювання у сферах тепло-, водопостачання та водовідведення, отриманих від міжнародних фінансових організацій на реалізацію інвестиційних проектів (заходів) в Україні №6578.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо заборони звернення стягнення та накладення арешту на кошти суб'єктів господарювання у сферах тепло-, водопостачання та водовідведення, отриманих від міжнародних фінансових організацій на реалізацію інвестиційних проектів (заходів) в Україні».

Законопроектом пропонується встановити, що зарахування коштів міжнародних фінансових організацій на поточні рахунки суб’єктів господарювання у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, теплопостачання, відкриті банками в національній чи іноземній валютах, та використання таких коштів на реалізацію інвестиційних проектів (заходів) у відповідних сферах здійснюється згідно з умовами укладених договорів з міжнародними фінансовими організаціями.

Проектом також пропонується заборонити звернення про стягнення та накладення арешту на такі кошти та «на кошти, що перебувають на поточних рахунках із спеціальним режимом використання, відкритих відповідно до статті 181 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання».

Відповідні зміни пропонується внести до законів «Про питну воду та питне водопостачання», «Про теплопостачання», «Про виконавче провадження».

Проект Закону зареєстровано за №6578.

Народні депутати не підтримали пропозицію головуючого про включення двох законопроектів про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб» за №№8120 і 8120-1.

Парламентарії розглянули проект Закону «Про внесення зміни до розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» у зв’язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018» №7516.

Прийнято Закон «Про внесення зміни до розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» у зв’язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018».

Законом тимчасово, до 1 червня 2018, звільнено представників або посадових осіб асоціацій - членів УЄФА; членів делегацій, що беруть участь у фінальних матчах, у тому числі членів команд, які здобули право на участь у фінальних матчах; фізичних осіб, акредитованих УЄФА, зокрема співробітників та тимчасових працівників, представників засобів масової інформації, партнерів УЄФА, представників спонсорів віднарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що здійснюються за виконання робіт та/або надання послуг на території України або за її межами на період підготовки та проведення в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018, зокрема (але не виключно), у вигляді заробітної плати, відшкодування видатків та добових, оплати проживання, забезпечення медичного страхування та/або страхування життя таким особам або третім особам на користь таких осіб (крім резидентів України у розумінні підпункту 14.1.213 пункту 14.1 статті 14 розділу І Податкового кодексу), незалежно від їх участі у проведенні зазначених фінальних матчів.

Відповідні зміни внесено до розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Проект Закону зареєстровано за №7516.

Головуючий оголосив про входження народного депутатаМихайла Побочіх до складу депутатської фракції «Народний фронт».

Народні депутати за результатами кількох голосувань знову не підтримали включення до порядку денного двох законопроектів про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб» за №№8120 і 8120-1.

Головуючий повідомив, що чотири фракції звернулися до нього з вимогою поставити на голосування про включення законопроектів №№8120 і 8120-1, оскільки сьогодні крайні термін розглянути їх.

Голосування не було результативним.

Парламентарії розглянули проект Закону «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України у зв'язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018» №7517.

Прийнято Закон «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України у зв'язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018».

Законом внесено зміни до Податкового кодексу України, якими тимчасово, на період проведення фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018, звільнено:

від оподаткування податком на доходи фізичних осіб та військовим збором кошти, доходи нерезидентів за роботи та/або послуги, виконані та надані на території України або за її межами на період підготовки та проведенням фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018;

від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання УЄФА або юридичними особами, уповноваженими УЄФА, квитків та послуг, що є невід’ємною частиною квитка.

Законом до 26 травня 2018 року звільнено від оподаткування податком на додану вартість операції із ввезення товарів, зазначених в абзацах другому і третьому пункту 43 розділу ХХІ «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України:

іноземні товари (крім підакцизних), що ввозяться на митну територію України УЄФА, уповноваженими УЄФА особами, футбольними клубами/командами, які беруть участь у фінальних матчах Ліги чемпіонів УЄФА 2018 року, необхідні для забезпечення організації та проведення зазначених заходів;

товари, в тому числі наземні транспортні засоби, які тимчасово ввозяться на митну територію України зазначеними вище особами/організаціями для забезпечення організації та проведення зазначених заходів;

в частині податку на прибуток підприємств:

здійснення діяльності УЄФА та/або його пов’язаних осіб в зв’язку з підготовкою та/або проведенням в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018 без реєстрації постійного представництва в Україні та звільнення результатів такої діяльності від оподаткування;

звільнення від оподаткування прибутку, отриманого УЄФА та/або його пов’язаними особами від передачі та/чи використання комерційних прав, що стосуються фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018;

звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, отриманих УЄФА та/або його пов’язаними особами, які сплачуються Федерацією футболу України та резидентами України, залученими для підготовки та/або проведення фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018.

Проект Закону зареєстровано за №7517.

Прийнято Закон «Про внесення зміни до розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України у зв’язку з організацією та проведенням фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018».

Законом доповнено розділ XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України новим пунктом 43, згідно з яким «тимчасово, до 26 травня 2018 року:

звільняються від оподаткування ввізним митом іноземні товари (крім підакцизних), що ввозяться на митну територію України УЄФА, уповноваженими УЄФА особами, футбольними клубами/командами, які беруть участь у фінальних матчах Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018 (далі - фінальні заходи Ліги чемпіонів УЄФА 2018 року), необхідні для забезпечення організації та проведення зазначених заходів;

товари, у тому числі транспортні засоби, що класифікуються в товарних позиціях 8702, 8703 згідно з УКТЗЕД (далі у цьому пункті - транспортні засоби), які тимчасово ввозяться на митну територію України УЄФА, уповноваженими УЄФА особами, футбольними клубами/командами, які беруть участь у фінальних заходах Ліги чемпіонів УЄФА 2018 року, для забезпечення організації та проведення зазначених заходів можуть бути поміщені у митний режим тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування митними платежами та без забезпечення виконання зобов’язань із сплати митних платежів, передбачених розділом X цього Кодексу, на строк до трьох місяців;

пропуск через митний кордон, митний контроль та митне оформлення зазначених у цьому пункті товарів і транспортних засобів, здійснюється за місцем проведення фінальних заходів Ліги чемпіонів УЄФА 2018 року або митницею у пункті пропуску через державний кордон України, у першочерговому порядку;

пропуск через митний кордон, митний контроль та митне оформлення зазначених у цьому пункті товарів і транспортних засобів здійснюється без подання документів, що відповідно до законодавства видаються органами державної влади і є передумовою здійснення митного контролю та митного оформлення таких товарів, зокрема документів, що підтверджують факт проведення санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного та радіологічного видів контролю; сертифікатів походження, якості, відповідності; дозволів, свідоцтв, посвідчень, ліцензій, висновків та інших рішень уповноважених органів державної влади.

Декларантами зазначених у цьому пункті товарів і транспортних засобів, можуть бути УЄФА, уповноважені УЄФА особи, футбольні клуби/команди, які беруть участь у фінальних заходах Ліги чемпіонів УЄФА 2018 року, або уповноважені ними особи.

Положення абзаців другого і третього цього пункту застосовуються до товарів і транспортних засобів, що ввозяться уповноваженими УЄФА особами, за умови підтвердження УЄФА призначення цих товарів.

Зазначені у цьому пункті транспортні засоби, тимчасово ввезені на митну територію України, дозволяється використовувати для задоволення потреб УЄФА та уповноважених УЄФА осіб, у тому числі для внутрішніх перевезень, з метою забезпечення організації та проведення фінальних заходів Ліги чемпіонів УЄФА 2018 року».

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету з питань податкової та митної політики.

Проект Закону зареєстровано за №7519.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових».

Законом надано повноваження органам місцевого самоврядування встановлювати заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у визначений час доби в межах відповідної адміністративної території.

Законом встановлено адміністративну відповідальність за торгівлюпивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями, винами столовими у заборонений рішенням відповідного органу місцевого самоврядування час доби.

Відповідні зміни внесено до Кодексу України про адміністративні правопорушення та законів України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про місцеве самоврядування в Україні».

Проект Закону зареєстровано за №3149.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Вчера поздно вечером враг атаковал многострадальный Харьков. Также в 7 часов утра были нанесені ракетные ударі по Одессе и предместью города Сумы

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.