mogno vse

​Пленарні засідання Верховної Ради України 22 травня 2018 року

Для участі у пленарному засіданні зареєструвалося 354 народних депутати. Голова Верховної Ради України А.Парубій відкрив ранкове засідання. Головуючий надав слово представникам депутатських фракцій і груп, які виступили з оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями.


Голова Верховної Ради поінформував про консультації з МВФ та Венеційською комісією, які тривають, щодо узгодження дискусійних норм законопроекту про Вищий антикорупційний суд №7440.

«Більшість позицій, які були подані, враховані Венеційською комісією, - 13 з 14. Я хочу віддати належне Комітету з питань правової політики і правосуддя. Комітет відразу зібрався під час переговорів і більшість цих позицій Комітетом були підтримані. Але залишається дискусійною ключова і, напевно, найважливіша позиція - про повноваження громадської ради міжнародних експертів. У нас був зранку етап переговорів, буде в обід і буде увечері. Я розраховую на те, що як тільки ми досягнемо домовленості, Комітет збереться і тут же по тих позиціях прийме рішення, щоб ми змогли перейти до розгляду питання антикорупційного суду. Але разом з тим нам треба ефективно проводити ті питання, які стоять на порядку денному», - зазначив А.Парубій, додавши, що він розраховує на злагоджену роботу залу, щоб сьогодні максимум завтра зранку почати розгляд законопроекту про Вищий антикорупційний суд.

Народні депутати розпочали розгляд питань аграрної політики.

У першому читанні парламентарії розглянули проект Закону про внесення змін до Земельного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо стимулювання створення і розвитку сімейних фермерських господарств та припинення корупційних зловживань у сфері розпорядження землями державної та комунальної власності №7060.

230 голосами законопроект прийнято за основу.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Земельного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо стимулювання створення і розвитку сімейних фермерських господарств та припинення корупційних зловживань у сфері розпорядження землями державної та комунальної власності».

Законопроектом пропонується спростити доступ громадян України до земель сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності.

Проектом, зокрема, передбачається:

визначити особливості використання та розпорядження земельною ділянкою сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, переданою на земельних торгах в оренду для створення та розвитку сімейних фермерських господарств;

встановити перелік фізичних осіб, які зможуть безоплатно одержати землю для ведення особистого селянського господарства в межах норм безоплатної приватизації, розмір яких зменшується (не більше 1,0 га, замість 2,0 га за чинною нормою);

встановити обмеження на розміри земельних ділянок інших категорій земель, які можуть надаватись у власність чи оренду тощо.

Відповідні зміни пропонується внести до Земельного кодексу України, а також до законів України «Про оренду землі», «Про фермерське господарство», «Про державний земельний кадастр», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно» та «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

Проект Закону зареєстровано за №7060.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні».

Законопроектом пропонується визначити правила використання масиву земель сільськогосподарського призначення, якими:

надати право землекористувачу, який використовує значну частину земель масиву, на одержання в оренду земель під польовими дорогами (із встановленням обов’язку встановлення земельних сервітутів для доступу до інших земельних ділянок масиву;

надати орендарям земельних ділянок, розташованих у масиві, право надавати їх у суборенду орендарю іншої земельної ділянки у тому ж масиві, без погодження з орендодавцем, залишаючись відповідальним за виконання договору оренди;

надати право землекористувачу, який використовує істотну частину земель масиву (75% від загальної площі) на одержання в оренду (суборенду) інших земель масиву із наданням їх власникам (орендарям) інших рівноцінних земельних ділянок у тому ж масиві;

надати можливості фізичним та юридичним особам використовувати земельні ділянками під лісосмугами та іншими захисними насадженнями на праві оренди, право на яке буде набуватись без проведення земельних торгів.

Проект Закону зареєстровано за №6049-д.

У першому читанні розглянуто два законопроекти про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо стимулювання створення та діяльності сімейних фермерських господарств за №№6490 і 6490-д.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання створення та діяльності сімейних фермерських господарств».

Законопроектом пропонується забезпечити можливість для мешканців села легалізувати свою діяльність у формі підприємницької діяльності для фізичних осіб - підприємців, які організували фермерське господарство, в тому числі сімейне, та надати їм можливість бути платниками єдиного податку четвертої групи, за умови відповідності сукупності таких критеріїв:

- здійснення діяльності виключно в межах фермерського господарства зареєстрованого відповідно до Закону «Про фермерське господарство»:

- зайняття виключно виробництвом сільськогосподарської продукції, її переробкою та постачанням;

- здійснення господарської діяльності (крім постачання) за місцем податкової адреси;

- не використання праці найманих осіб;

- членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени сім'ї цієї особи у визначенні частини другої статті 3 Сімейного кодексу України;

площа сільськогосподарських угідь у власності та/або користуванні, земель водного фонду у користуванні членів фермерського господарства становить не менш як 2 гектари, але не більш як 20 гектарів.

Законопроектом також передбачено:

пільговий порядок сплати єдиного соціального внеску для усіх членів фермерського господарства, у т.ч. його голови (доплата ЄСВ за рахунок Державного бюджету протягом 10 років);

встановлення сплати податку на доходи фізичних осіб з орендної плати за земельні ділянки (паї), до місцевих бюджетів за місцезнаходженням таких земельних ділянок.

Проект Закону зареєстровано за №6490-д.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування податком на додану вартість операцій з вивезення за межі митної території України олійних культур».

Законодавчим актом доповнено пункт 63 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, новим абзацом, згідно з яким звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту з 1 вересня 2018 року до 31 грудня 2021 року соєвих бобів (товарна позиція 1201 згідно з УКТ ЗЕД) та з 1 січня 2020 року до 31 грудня 2021 року - насіння свиріпи або ріпаку (товарна позиція 1205 згідно з УКТ ЗЕД) не буде застосовуватися для сільськогосподарських підприємств-виробників зазначених олійних культур.

Проект Закону зареєстровано за №7403-д.

Головуючий після кількох голосувань про включення до порядку денного законопроектів, які не були результативними, закрив ранкове засідання.

По перерві розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжили розглядати питання порядку денного.

Парламентарії розглянули питання національної безпеки і оборони.

У першому читанні вони розглянули проект Закону про внесення змін до Законів України щодо вирішення деяких питань заборгованості підприємств оборонно-промислового комплексу – учасників Державного концерну «Укроборонпром» перед державою-агресором та/або державою окупантом та забезпечення їх стабільного розвитку №6697.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Законів України щодо вирішення деяких питань заборгованості підприємств оборонно-промислового комплексу-учасників Державного концерну «Укроборонпром» перед державою-агресором та/або державою окупантом та забезпечення їх стабільного розвитку».

Законопроектом пропонуються механізми захисту господарської діяльності підприємств оборонно-промислового комплексу, внесених до переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, від негативних наслідків впливу юридичних осіб, зареєстрованих на території держави-агресора та/або держави окупанта або юридичних осіб з іноземними інвестиціями держави-агресора та/або держави окупанта.

Відповідні зміни пропонується внести до законів України «Про деякі питання заборгованості підприємств оборонно-промислового комплексу - учасників Державного концерну «Укроборонпром» та забезпечення їх стабільного розвитку», «Про виконавче провадження» і «Про заставу».

Законопроект прийнято з урахуванням таких пропозицій Комітету з питань національної безпеки і оборони:

1. Розділ І проекту після абзацу першого доповнити новим абзацом другим такого змісту:

«1) преамбулу Закону після слів «Державного концерну «Укроборонпром» «доповнити словами «державних підприємств, створених Державним концерном «Укроборонпром», а також акціонерних товариств, єдиним акціонером яких є держава в особі Державного концерну «Укроборонпром»;

2. У частині першій нової статті 21 слова «Установити, що у відносинах застави, де заставодержателем є» замінити словами «Установити, що відносно зобов’язань щодо стягнення заборгованості, де заявником є».

3. У частині другій нової статті 21 слова «Підлягають зупиненню виконавчі провадження» замінити словами «Підлягають зупиненню вже відкриті та не допускаються до відкриття нові виконавчі провадження».

4. Перше речення частини четвертої нової статті 21 викласти в такій редакції:

«4. Положення частин першої-третьої цієї статті розповсюджуються в тому числі на зобов’язання, у яких було здійснено заміну сторони (кредитора, заявника) або уступку права вимоги, в результаті якої таке право перейшло до третіх осіб, однак першочергово такий борг виник саме щодо юридичної особи держави-агресора та/або держави окупанта».

5. У Розділі ІІІ проекту (зміни до ст. 34 та 35 Закону України «Про виконавче провадження») цифру «12» замінити цифрою «13».

Проект Закону зареєстровано за №6697.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» щодо неврахування часу проїзду у межах України до місця проведення відпустки та назад».

«1. Законом пункти 1 і 18 статті 10? Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» викладено в такій редакції:

Військовослужбовцям, крім військовослужбовців строкової військової служби, надаються щорічні основні відпустки із збереженням грошового, матеріального забезпечення та наданням грошової допомоги на оздоровлення у розмірі місячного грошового забезпечення. Тривалість щорічної основної відпустки для військовослужбовців, які мають вислугу в календарному обчисленні до 10 років, становить 30 календарних днів; від 10 до 15 років - 35 календарних днів; від 15 до 20 років - 40 календарних днів; понад 20 календарних років - 45 календарних днів, без урахування часу, необхідного для проїзду в межах України до місця проведення відпустки та назад, але не більше доби в один кінець. Святкові та неробочі дні при визначенні тривалості щорічних основних відпусток не враховуються»;

«18. В особливий період під час дії воєнного стану військовослужбовцям можуть надаватися відпустки за сімейними обставинами та з інших поважних причин із збереженням грошового забезпечення тривалістю не більш як 10 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду в межах України до місця проведення відпустки та назад, але не більше однієї доби в один кінець».

Проект Закону зареєстровано за №5512.

Прийнято Закон «Про внесення змін до законодавчих актів України щодо соціального захисту постраждалих учасників Революції Гідності та деяких інших осіб».

Законом внесено зміни до Кодексу законів про працю України, Житлового кодексу Української РСР, законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» «Про пенсійне забезпечення», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про нотаріат», «Про звернення громадян», «Про відпустки», «Про професійно-технічну освіту», «Про Статут гарнізонної та вартової служб Збройних сил України», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про охорону дитинства», «Про поховання та похоронну справу», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», «Про житловий фонд соціального призначення», «Про судовий збір», «Про вищу освіту», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»,»Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» щодо, зокрема: визначення пільг та інших соціальних гарантій для постраждалих учасників Революції Гідності; встановлення того, що медико-соціальна експертиза дітей проводиться лікарсько-консультативними комісіями лікувально-профілактичних закладів; заміни термінів «інвалід», «дитина-інвалід», «інвалід з дитинства», «інвалід війни» відповідно на терміни «особа з інвалідністю», «дитина з інвалідністю», «особа з інвалідністю з дитинства» та «особа з інвалідністю внаслідок війни» тощо.

Проект Закону зареєстровано за №8201.

Прийнято Закон «Про забезпечення охорони та захисту прав інтелектуальної власності УЄФА під час проведення фіналу Ліги Чемпіонів УЄФА 2018 року та фіналу жіночої Ліги Чемпіонів УЄФА 2018 року в Україні».

Законом врегулювано відносини з набуттям УЄФА прав інтелектуальної власності, пов’язаних з проведенням в Україні фіналу Ліги Чемпіонів УЄФА 2018 року та фіналу жіночої Ліги Чемпіонів УЄФА 2018 року, здійснено охорону та захист цих прав, а також відносини з використання та захисту репутації УЄФА та даного чемпіонату.

Законом, зокрема, визначено положення щодо розпорядження інтелектуальною власністю УЄФА, порядок використання об’єктів права інтелектуальної власності УЄФА в інформаційних цілях, а також шляхи забезпечення охорони комерційних прав та інтересів УЄФА, прав інтелектуальної власності УЄФА під час виключного періоду.

Прикінцевими та перехідними положення Закону внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Проект Закону зареєстровано за №8335.

Голова Верховної Ради України поінформував народних депутатів про перебіг переговорів з МВФ та Венеційською комісією щодо узгодження дискусійних норм законопроекту про Вищий антикорупційний суд №7440.

Він повідомив, що проведе консультації з керівниками депутатських фракцій і висловив свою думку щодо того, щоб розпочати розгляд законопроекту №740 на пленарному засіданні у середу.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Минулої доби російсько-окупаційні війська зосередили основні вогневі зусилля на Маріупольському та Донецькому напрямках. Один український військовий зазнав поранень

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.