mogno vse

​Пленарні засідання Верховної Ради України 21 червня 2018 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши ранкове засідання, повідомив, що після завершення розгляду законопроекту про національну безпеку він запропонує включити до порядку денного сесії законопроект про утворення Вищого антикорупційного суду.


Народні депутати продовжили розгляд у другому читанні проекту Закону про національну безпеку України №8068.

На попередньому засіданні парламентарії розглянули 196 правок з 427-и.

До перерви народні депутати розглянули 400 правок.

Після перерви народні депутати продовжили розгляд правок до законопроекту про національну безпеку №8068.

Після закінчення розгляду всіх правок секретар Комітету з питань національної безпеки і оборони Іван Вінник запропонував головуючому поставити на голосування на підтвердження правки 106, 115, 248, 279, 311, які не були підтримані. І.Вінник зачитав ці правки під стенограму.

Народні депутати 236 голосами підтримали цю пропозицію.

Законопроект про національну безпеку 248 голосами було прийнято у другому читанні та в цілому.

Прийнято Закон «Про національну безпеку».

Законодавчий акт визначає основи та принципи національної безпеки і оборони, цілі та основні засади державної політики, що гарантуватимуть суспільству і кожному громадянину захист від загроз.

Законом визначаються та розмежовуються повноваження державних органів у сферах національної безпеки і оборони, створюється основа для інтеграції політики та процедур органів державної влади, інших державних органів, функції яких стосуються національної безпеки і оборони, сил безпеки і сил оборони, визначається система командування, контролю та координації операцій сил безпеки і сил оборони, запроваджується всеосяжний підхід до планування у сферах національної безпеки і оборони, забезпечуючи у такий спосіб демократичний цивільний контроль над органами та формуваннями сектору безпеки і оборони.

Закон містить п’ять розділів. У Розділі І подано визначення термінів, які використовуються у Закону.

Розділ ІІ закріплює правові засади та принципи державної політики у сфері національної безпеки і оборони, фундаментальні національні інтереси України, серед яких забезпечення державного суверенітету і територіальної цілісності, інтеграція України в європейський політичний, економічний, правовий простір, набуття членства в Європейському Союзі та в Організації Північно-Атлантичного договору.

Загрози національній безпеці України та відповідні пріоритети державної політики у сферах національної безпеки і оборони визначаються у Стратегії національної безпеки України, Стратегії воєнної безпеки України, Стратегії кібербезпеки України, інших документах з питань національної безпеки і оборони, які схвалюються Радою національної безпеки і оборони України і затверджуються указами Президента України.

Розділ ІІІ визначає засади та механізми цивільного демократичного контролю, повноваження у здійсненні такого контролю законодавчої, виконавчої й судової влади, органів місцевого самоврядування та громадянського суспільства.

Розділ IV визначає склад сектору безпеки і оборони та правовий статус основних органів, що входять до його складу, а також управління та координацію у сфері національної безпеки.

Згідно із Законом, сектор безпеки і оборони України складається з чотирьох взаємопов'язаних складових: сили безпеки; сили оборони; оборонно-промисловий комплекс; громадяни та громадські об'єднання, які добровільно беруть участь у забезпеченні національної безпеки. Функції та повноваження складових сектору безпеки і оборони визначаються законодавством України.

Розділ V регулює планування у сфері національної безпеки і оборони, визначає основні документи довгострокового планування, зокрема Стратегію національної безпеки України, Стратегію воєнної безпеки України, Стратегію громадської безпеки та цивільного захисту України, Стратегію розвитку оборонно-промислового комплексу України, Стратегію кібербезпеки України, Національну розвідувальну програму, а також порядок їх формування та реалізації у документах середньострокового та короткострокового планування.

Законом визнано такими, що втратили чинність закони «Про основи національної безпеки України», «Про демократичний цивільний контроль над Воєнною організацією і правоохоронними органами держави» та «Про організацію оборонного планування».

Закон прийнято з урахуванням пропозицій Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони.

Проект Закону зареєстровано за №8068.

До порядку денного сесії для прийняття рішення було включено законопроекти про утворення Вищого антикорупційного суду №8497, про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у зв'язку з прийняттям Закону України «Про Вищий антикорупційний суд» №7441, про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функціонування фінансового сектору в Україні за №№8331 і 8331-1.

Із заявою, в якій вимагалося проведення службового розслідування щодо безпорядків, які сталися учора у Харківській міськраді, виступив представник двох фракції, народний депутат Віктор Бондар.

Народні депутати розглядають проект Закону про утворення Вищого антикорупційного суду № 8497.

Законопроект доповів заступник Глави Адміністрації Президента України Олексій Філатов.

265 голосами законопроект було прийнято за основу та в цілому.

Прийнято Закон «Про утворення Вищого антикорупційного суду».

Законом передбачено утворити Вищий антикорупційний суд.

Згідно із Законом, місцезнаходження, територіальна юрисдикція і статус Вищого антикорупційного суду визначаються Законом України «Про Вищий антикорупційний суд».

Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Проект Закону зареєстровано за №8497.

Народні депутати розглянули доопрацьований проект Закону про внесення змін до закону про судоустрій і статус суддів у зв’язку з прийняттям закону про Антикорупційний суд №7441.

235 голосами законопроект прийнято за основу.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про Вищий антикорупційний суд».

Законопроектом пропонується внести зміни до Закону України «Про судоустрій і статус суддів», передбачивши, зокрема деталізацію регулювання питань діяльності палат вищих спеціалізованих судів, закріплення певної інституційної автономності апеляційної палати вищого спеціалізованого суду.

Проектом, зокрема, пропонується визначити, що апеляційна палата вищого спеціалізованого суду діє у його складі на засадах інституційної, організаційної, кадрової та фінансової автономії. Для неї передбачено окреме проведення конкурсу на зайняття посад суддів апеляційної палати (окремо від конкурсу на зайняття посад інших суддів вищого спеціалізованого суду), визначення Державною судовою адміністрацією України за погодженням із Вищою радою правосуддя кількості суддів у межах загальної кількості суддів вищого спеціалізованого суду, наявність окремої бюджетної програми на фінансування її діяльності з наділенням голови палати повноваженнями погоджувати проект кошторису Вищого антикорупційного суду в частині фінансування діяльності Апеляційної палати та використання бюджетних коштів, передбачених на утримання Апеляційної палати, а також наявність в апараті самостійного структурного підрозділу, що забезпечуватиме діяльність цієї палати, підконтрольного та скеровуваного Головою Апеляційної палати і який з питань забезпечення діяльності апеляційної палати не підпорядковуватиметься керівнику апарату вищого спеціалізованого суду.

На голову апеляційної палати покладаються, крім повноважень, передбачених для секретаря судової палати, також повноваження з представництва апеляційної палати перед органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами з питань її діяльності, інформування зборів суддів вищого спеціалізованого суду та Верховного Суду про результати узагальнення судової практики, сприяння виконанню вимог щодо підтримання кваліфікації суддів палати, підвищення їхнього професійного рівня.

Проектом пропонується визначити вищі спеціалізовані суди головними розпорядниками коштів Державного бюджету України, а також визначити окремим рядком видатки на утримання апеляційної палати вищого спеціалізованого суду у Державному бюджеті України.

Законопроектом пропонується статтю 160 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» замінити на главу 4 «Служба судової охорони», в якій врегульовуються питання забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах, статусу, повноважень Служби судової охорони, проходження служби у Службі судової охорони, спеціальних звань та соціального захисту співробітників Служби судової охорони тощо.

Законопроектом також пропонуються врегулювати низку питань, пов'язаних із впровадженням судової реформи, зокрема, доповнити низкою статей Кримінальний процесуальний кодекс (статті 319, 376), Цивільний процесуальний кодекс (статті 31, 33, 83, 114, 115, 148, 158, 272, 353, 354, 389, 390), Господарський процесуальний кодекс (статті 31, 32, 108, 109, 242, 255, 287, 288, 294), Кодекс адміністративного судочинства України (статті 22, 29, 31, 48, 79, 112, 113, 251, 266, 273, 277, 278, 294, 295, 315, 318, 328, 329), закони України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів», «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними», «Про державну охорону державної влади України та посадових осіб», «Про державну таємницю», «Про Національну поліцію».

Проект Закону зареєстровано за №7441.

Народні депутати розглянули два законопроекти про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функціонування фінансового сектору в Україні №№8331, 8331-1.

За результатами голосування законопроекти 233 голосами направлено на доопрацювання.

Головуючий оголосив про створення у Верховній Раді міжфракційного депутатського об’єднання «За розвиток громадянського суспільства», співголовами якого обрано народних депутатів Ю.Солов’я, Я.Безбаха, І.Попова та ін.

Головуючий закрив ранкове засідання.

По перерві розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши вечірнє засідання, зазначив, що зараз народні депутати мали розглядати питання про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата Олександра Пономарьова.

А.Парубій надав слово Генеральному прокурору Юрію Луценку, який поінформував про подані ним до Верховної Ради подання щодо притягнення до кримінальної відповідальності чотирьох народних депутатів та їх повернення Комітетом з питань Регламенту, що за його словами, є порушенням.

Ю.Луценко наголосив, що він обов’язково внесе ці та інші подання пізніше.

Голова Верховної Ради Андрій Парубій висловився з цього приводу. Він зазначив, що це безпрецедентний випадок, коли по трьох поданнях не було рішення Регламентного комітету по суті. Воно було повернуто Голові Верховної Ради і без присутності Генерального прокурора. «Це ще раз ставить під сумнів саму процедуру зняття недоторканності», - наголосив він.

Головуючий зняв з розгляду питання про надання згоди Верховною Радою на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата Олександра Пономарьова і оголосив до розгляду наступне питання - законопроект про валюту №8152.

Народні депутати приступили до розгляду правок до законопроекту.

228 голосами законопроект було прийнято у другому читанні та в цілому.

Прийнято Закон «Про валюту і валютні операції».

Цей Закон визначає правові засади здійснення валютних операцій, валютного регулювання та валютного нагляду, права та обов’язки суб’єктів валютних операцій і уповноважених установ та встановлює відповідальність за порушення ними валютного законодавства.

Метою цього Закону є забезпечення єдиної державної політики у сфері валютних операцій та вільного здійснення валютних операцій на території України.

Закон визначає принципи валютного регулювання, уточнює термінологічний апарат у сфері валютного регулювання та валютного нагляду, зокрема, введено нові терміни.

Закон також визначає зміст валютного законодавства; уточнює засади здійснення валютних операцій, у тому числі здійснення розрахунків, торгівлі валютними цінностями; здійснення транскордонного переказу та переміщення валютних цінностей; ліцензування валютних операцій Національним банком України; здійснення валютного нагляду; здійснення НБУ заходів захисту; запровадження особливостей установлення граничних строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту продукції, а також транспортних послуг; встановлення заходів впливу до порушників валютного законодавства.

Законом відповідні зміни внесено до законів України «Про зовнішньоекономічну діяльність», «Про банки і банківську діяльність», а також визнано такими, що втратили чинність, Закон України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» та Декрет Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання та валютного контролю».

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №8152.

Народні депутати почали розгляд правок до підготовленого до другого читання проекту Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення економічних передумов для посилення захисту права дитини на належне утримання (друге читання із скороченням строку підготовки) №8296.

На вечірньому засіданні вони розглянули 54 правки з 138-и.

Розгляд правок буде продовжено на наступному пленарному тижні.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Последние новости

Найбільш напруженою в районі ООС залишається ситуація навколо населеного пункту Мар’їнка, де противник активізував вогневий вплив та діяльність диверсійно-розвідувальних груп

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.