mogno vse

​Пленарні засідання Верховної Ради України 4 жовтня 2018 року

Голова Верховної Ради України А.Парубій відкрив ранкове пленарне засідання. Головуючий надав слово народному депутату Олександру Шевченку, який виступив із заявою від двох фракцій. У заяві фракції вимагали заборонити в Україні ідеологію «русского міра». Фракції закликали включити до порядку денного і прийняти законопроект про внесення змін до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» (щодо засудження та заборони «російського світу» («русского міра») в Україні) №9139.


А.Парубій поінформував про питання, які пропонуються до розгляду, звернувши увагу на блок законопроектів, які стосуються української мови.

Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

Вони розглянули проект Закону про внесення змін до статутів Збройних Сил України №9036.

271 голосом «за» законопроект прийнято у другому читанні та в цілому.

Прийнято Закон «Про внесення змін до статутів Збройних Сил України».

Законом внесено зміни до Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України, Статуту гарнізонної та вартової служб Збройних Сил України та Стройового статуту Збройних Сил України, якими встановлено нове військове вітання «Слава Україні» - «Героям слава», а також впорядковано Ритуал підняття Державного Прапора України.

Законом доповнено Закон України «Про Національну поліцію» новою статтею 201 щодо запровадження вітання «Слава Україні» - «Героям слава».

Законом замінено у вищеназваних статутах Збройних Сил України слово «товариш» словами «пан (пані)» у відповідному відмінку та числі.

Проект Закону зареєстровано за №9036.

Із заявою від двох фракцій виступили народний депутат Сергій Соболєв і народний депутат Ірина Геращенко.

На вимогу двох фракцій поставив на голосування питання про включення до порядку денного для прийняття рішення законопроектів про внесення зміни до статті 1 Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей» за №9153 і про відновлення дії Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в окремих районах Донецької та Луганської областей за №9153-1.

247 голосами народні депутати проголосували «за».

Парламентарії приступили до розгляду цих законопроектів.

За результатами голосування за основу та в цілому було прийнято законопроект №9153.

Прийнято Закон «Про внесення зміни до статті 1 Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей».

Законом у статті 1 Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей» слова «на строк, що закінчується через один рік з дня набрання чинності Законом України «Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей» замінено словами і цифрами «з дня набрання ним чинності з урахуванням положень Закону України «Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей» на строк до 31 грудня 2019 року включно».

Проект Закону зареєстровано за №9153.

Головуючий запропонував включити до порядку денного для прийняття рішення проект Постанови про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) №9157.

Народні депутати підтримали пропозицію і приступили до розгляду проекту Постанови.

Прийнято Постанову «Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

Верховна Рада України схвалила та вносить на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування до юридичних осіб, наведених у Додатку 1 до цієї Постанови, таких персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій):

1) блокування активів - тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;

2) запобігання виведенню капіталів за межі України;

3) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;

4) анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності;

5) заборона користування радіочастотним ресурсом України;

6) обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування;

7) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції»;

8) заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави;

9) припинення видачі дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з іноземної держави чи вивезення з України валютних цінностей та обмеження видачі готівки за платіжними картками, емітованими резидентами іноземної держави;

10) заборона передання технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності;

11) припинення культурних обмінів, наукового співробітництва, освітніх та спортивних контактів, розважальних програм з іноземними державами та іноземними юридичними особами;

12) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим Законом України «Про санкції».

2. Рекомендувати Раді національної безпеки і оборони України прийняти рішення про запровадження персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) щодо юридичних осіб, перелік яких наведено у Додатку 1 до цієї Постанови.

Проект Постанови зареєстровано за №9157.

Народні депутати не підтримали пропозицію про включення до порядку денного проекту Закону про внесення змін до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» (щодо засудження та заборони «російського світу» («русского міра») в Україні) №9139.

Парламентарії розпочали розгляд у першому читанні чотирьох законопроектів про мови в Україні за №№5556, 5669, 5670, 5670-д.

Проекти доповіли народні депутати Ярослав Лесюк, Михайло Головко, Ірина Подоляк та голова Комітету з питань культури і духовності Микола Княжицький.

Після закінчення обговорення законопроектів, в якому взяли участь представники фракцій і народні депутати, головуючий поставив усі законопроекти на рейтингове голосування. За результатами голосування найбільшу кількість голосів набрали законопроекти №5556 і №5670-д.

На голосування було поставлено законопроект №5670-д. Він не набрав необхідної кількості голосів для прийняття.

Представник фракції «Блок Петра Порошенка» Ігор Гринів запропонував повернутися до обох законопроектів.

Головуючий кілька разів ставив на голосування пропозицію про повернення.

На вимогу Комітету з питань культури і духовності на голосування була поставлена пропозиція про повернення до законопроекту №5670-д.

Жодна з пропозицій не набрала необхідної кількості голосів.

Народні депутати 248 голосами підтримали пропозицію головуючого про продовження ранкового засідання до завершення розгляду питання.

Головуючий надав слово для виступу представникам фракцій.

Після закінчення виступів народні депутати 268 голосами підтримали пропозицію про повернення до законопроекту №5670-д.

261 голосом «за» законопроект було прийнято за основу.

Прийнято за основу проект Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Законопроектом пропонується визначити порядок функціонування і застосування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя в Україні, крім сфери приватного спілкування та здійснення релігійних обрядів.

Проектом пропонується врегулювати:

1) застосування української мови як мови громадянства України;

2) застосування української мови у діяльності органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в Україні, державних і комунальних підприємств, установ та організацій, інших суб'єктів господарювання державної і комунальної форм власності;

3) застосування української мови в публічних сферах:

а) в освіті та науці;

б) в сфері культури, на телебаченні та радіомовленні, в друкованих засобах масової інформації, у книговиданні та книгорозповсюдженні;

в) в сфері електронних інформаційних систем;

г) в сфері обслуговування споживачів;

ґ) в сфері спорту, телекомунікацій та поштового зв’язку, юридичних послуг, охорони здоров’я, транспорту;

д) при позначенні топонімів, у рекламі, при виготовленні вивісок і табличок;

е) в діяльності громадських об’єднань, політичних партій, суб’єктів господарювання приватної форми власності наданні інформації про їхні товари і послуги;

4) застосування державної мови у власних назвах та іменах;

5) визначення стандартів державної мови;

6) порядок захисту державної мови.

Проект Закону зареєстровано за №5670-д.

Головуючий закрив ранкове засідання.

По перерві розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати розглядають питання про надання згоди про притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Дунаєва Сергія Володимировича.

Головуючий нагадав, що 18 вересня до Верховної Ради надійшло подання Генерального прокурора про надання згоди про притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Дунаєва Сергія Володимировича.

Подання до Верховної Ради доповів Генеральний прокурор Юрій Луценко.

Генеральний прокурор відповів на запитання народних депутатів.

Ю.Луценко, зокрема, повідомив, що наступного вівторка Верховна Рада планує розглянути ще три подання Генерального прокурора про надання згоди про притягнення до кримінальної відповідальності народних депутатів.

Головуючий надав слово народному депутату Сергію Дунаєву, який заявив, що подання Генерального прокурора є «політично вмотивованим». За його словами, НАБУ та Генеральний прокурор вийшли за межі наданих їм повноважень.

Рішення Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України щодо подання Генерального прокурора доповів перший заступник голови Комітету Павло Пинзеник.

В обговоренні подання взяли участь представники депутатських фракцій і народні депутати.

Із заключним словом виступили Генеральний прокурор Юрій Луценко, народний депутат Сергій Дунаєв і перший заступник голови Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України Павло Пинзеник.

Головуючий поставив на голосування подання згоди про притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Дунаєва Сергія Володимировича.

«За» проголосувало 125 народних депутатів. Рішення не прийнято.

Народні депутати розглянули два проекти Постанов про припинення повноважень народних депутатів Ірини Єфремової та Тетяни Юзькової у зв’язку з особистою заявою про складення нею депутатських повноважень.

Верховна Рада прийняла Постанови за реєстр. №№9159 і 9160.

Постанови прийняті 268 і 258 голосами «за» відповідно.

Народні депутати не підтримали заяву народного депутата Журжія Андрія Валерійовича про складання ним депутатських повноважень. «За» проголосувало 175 депутатів.

Головуючий поставив на рейтингове голосування питання про розгляд законопроектів за №№8265 і 8338. Результати голосування не були результативними.

Народні депутати розглянули у першому читанні проект Закону про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо невідворотності покарання за окремі злочини проти власності, безпеки руху та експлуатації транспорту №8184.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо невідворотності покарання за окремі злочини проти власності, безпеки руху та експлуатації транспорту».

Законопроектом пропонується доповнити Кримінальний кодекс, а саме: частину третю статті 185 «Крадіжка», частину третю статті 186 «Грабіж» та частину третю статті 187 «Розбій» такою кваліфікуючою ознакою, як вчинення відповідного злочину із застосуванням електронного пристрою для прихованого втручання в роботу технічних систем охорони (блокування) стаціонарних або рухомих об’єктів, з метою отримання несанкціонованого (неконтрольованого) доступу до них.

Проектом також пропонується з частини другої статті 289 «Незаконне заволодіння транспортним засобом» виключити таку кваліфікуючу ознаку, як завдання значної матеріальної шкоди та встановити кримінальну відповідальності за незаконне заволодіння транспортним засобом, якщо предметом такого незаконного заволодіння є транспортний засіб, ринкова ціна якого на момент вчинення злочину становить значний розмір.

Проект Закону зареєстровано за №8184.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій повідомив, що сьогодні Сенат США ухвалив резолюцію, в якій Голодомор 1932-1933 рр. визнається геноцидом українського народу. Він назвав це історичним рішенням.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Минулої доби російсько-окупаційні війська зосередили основні вогневі зусилля на Маріупольському та Донецькому напрямках. Один український військовий зазнав поранень

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.