​Карати ЗМІ за маніпуляцію - це як?

Коли люди без юридичної освіти закликають за щось нове карати, тобто за криміналізацію певної дії, вони абсолютно не уявляють, що кримінальне право - це наука точна, як математика. Неточною її роблять неуки в парламенті.


Ідея карати ЗМІ за маніпуляції, як би це зрозуміло пояснити, не може бути реалізована в правовому полі. Хіба за принципом - «папір все стерпить» та керуючись нормою Конституції про відсутність відповідальності нардепів за результати голосування.

Чому це технічно неможливо?

Бо немає лінійки чи ваг, тобто однозначного і беззаперечного критерію, яким можна відділити маніпуляцію від не маніпуляції.

Для того, щоб карати ЗМІ за маніпуляцію, потрібно спочатку в законі визначити - що ж таке маніпуляція. Тобто, встановити критерії.

Всі прекрасно розуміють, що за допомогою ЗМІ можна впливати на людей з метою нав’язування певних ідей, цінностей, форми поведінки. Але розуміти і довести в суді - це різні речі.

Скажімо, те, що телеканал для заставок використовує дуже красивий музичний та відео ряд - це маніпуляція. Те, що ведучі на телеекранах красиві - маніпуляція. Навіть назва каналу - це вплив на свідомість. Назва статті - теж інструмент впливу. Репутація автора матеріалу - це вплив.

Все, на сьогодні, що створює та передає інформацію - це маніпуляція. Навіть сторінки звичайних людей в соцмережах, накладні вії та одяг оверсайз.

Нема маніпуляції лише у вбиральні. Там, де людина наодинці з собою.

Якщо почати карати ЗМІ за маніпуляцію, тоді треба просто заборонити ЗМІ. Бо я не бачила ще ЗМІ, який би не використовував ті чи інші інструменти впливу на аудиторію з різною метою. Як, власне, не бачила і людей, які б не хотіли справити краще враження про себе, ніж вони є, тобто маніпулювати.

Тому треба визначитись, що ви хочете захистити. Якщо мізки і свідомість людей від стороннього впливу, тоді створіть їм нову релігію. А якщо ви хочете захистити державу від руйнівних інформаційних операцій ворога, тоді це не про заборону маніпуляцій як таких. Тоді треба:

-створювати потужну інформаційну альтернативу та противагу,

-створити систему миттєвої реакції на інформаційні диверсії рф під прикриттям деяких наших ЗМІ,

- треба встановити критерії для визначення інформації, що посягає на безпеку нашої держави,

- треба прийняти закон про інформаційний режим в умовах війни,

- треба нарешті скоординувати інформаційні потоки органів державної влади та представників влади, бо сьогодні саме інформація від представників влади перетворює інформполе України в смітник та ослаблює критичне мислення людей.

Anna Maliar, facebook.com

Фото з мережі Facebook



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

До Дня Гідності та Свободи гурт ТНМК представив новий ролик під назвою «Історія України за 5 хвилин – повна і безкомпромісна, без прикрас і попси». Варто послухати кожному

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2019.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.