Іран надішле «чорні скриньки» літака МАУ для аналізу в європейську країну, а не передаватиме їх США або Україні
- Подробиці
- Опубліковано 09.01.2020 12:01
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 3201
Згідно із Конвенцією про міжнародну цивільну авіацію (Чикагська конвенція), підписантом якої є Іран, він повинен забезпечити розслідування причин катастрофи на території своєї країни із залученням України, де зареєстрований літак, та компанії «Боїнг», виробника літака, але у той же час Іран не зобов’язаний передавати «чорні скриньки». Про це «Голосу Америки» розповів юрист, експерт з авіаційного права Андрій Гук. Раніше Іран відмовився передавати самописці фахівцям компанії «Боїнг».
«Чи повинні вони передати комусь «чорні скриньки»? Такого обов’язку немає. Є обв’язок розслідувати. Іран може самостійно прийняти рішення, чи вони будуть робити це самі, чи вони передадуть їх в якусь лабораторію. Те, що не передають до «Боїнгу» і США - це нормально і навіть, я б сказав, правильно. Якщо ж Іран нікого не допустить до самої процедури вивчення цих скриньок, от це вже буде викликати сумніви щодо їхнього розслідування. Як правило, навіть коли комісія самостійно досліджує скриньки, все одно допускаються інші експерти і спостерігачі», - сказав він.
Американський авіаційний експерт Мадху Уннікрішан, редактор «Airline Weekly», припустив, що Іран надішле «чорні скриньки» для аналізу до лабораторії в якійсь європейській країні.
«Як правило, якщо країна, в якій сталася аварія, не має експертизи, щоб аналізувати «чорну скриньку», то її надсилають за кордон для аналізу. Подібна ситуація сталася у березні цього року після падіння літака в Ефіопії («Боїнг» 737 MAX Ефіопських авіаліній- ГА), і Ефіопія ухвалила рішення не надсилати це у США, хоча це літак «Боїнга», а надіслати у Францію. Я очікую, що щось подібне станеться і тут, якщо Іран вирішить, що не володіє достатньою експертизою», - вважає експерт.
Хоча, згідно з Конвенцією, Іран зобов’язаний розглянути та задовольнити запит щодо участі у роботі комісії представників виробника літака і двигунів, компанію «Боїнг», пояснив Гук, формат може бути різним, у тому числі дистанційним. На його думку, Іран здатний забезпечити незалежне та відокремлене від політики розслідування, що входить у його обов’язок. На додаток до того, і США, і Україна можуть відкрити власні кримінальні провадження щодо обставин катастрофи.
«Ми маємо приклад катастрофи в рф, де загинув польський президент, коли Польща абсолютно не довіряла тому розслідуванню, яке було проведене в російській федерації Міжнародним авіаційним комітетом, і Польща провела своє окреме розслідування, цілком змогла це зробити і прийшла до абсолютно інших висновків», - говорить Гук.
Раніше у середу авіакомпанія «Боїнг» висловила співчуття команді, пасажирам рейсу та їх родинам у зв’язку із катастрофою та повідомила, що перебуває у постійному контакті з МАУ і готова допомогти з розслідуванням.
Нагадаємо, літак української авіакомпанії Міжнародні авіалінії України зазнав катастрофи у середу одразу після вильоту з аеропорту Імама Хомейні в Тегерані. Літак, згідно з повідомленнями, впав і згорів. Усі пасажири та члени екіпажу загинули.
Фото АР
Також з цієї категорії...
Экс-президент Olympus полностью признал свою...
25 сент. 2012 г.
Россия открыто анонсировали этнические чистки...
27 мар. 2014 г.
Колишній зять президента Казахстану здався...
6 июн. 2014 г.
Набираючі популярність...
Зеленський і Ко таки готувались...
18 мар. 2024 г.
Європа не визнає вибори путіна...
18 мар. 2024 г.
Оперативна інформація станом на 06.00...
19 мар. 2024 г.
Останні новини
19.03.2024 12:26
840 москалів подохло минулої доби на українській землі18.03.2024 10:38
Знищено 17 ударних БпЛА18.03.2024 10:31
810 кацапів подохло минулої доби на українській земліВраг продолжает атаковать нашу страну по ночам ракетами, шахедами, а также обстреливать ракетными системами залпового огня
Коментарі