Бенкет під час АТО: хто заробляє гроші, поки в Україні йде війна

ato giguli

 
Для кого війна, а для кого сезон небувалих заробітків. Через бої на Донбасі та Луганську українці не чують, як заможні бізнесмени готові продати власну матір, аби лишень на цьому заробити.


Сьогодні багато хто вже переконався, що дивна Антитерористична операція (АТО) в один прекрасний момент стала не стільки війною з терористами, скільки димовою завісою для збереження ( і що гірше – розквіту!) того, проти чого боровся Майдан.

Наші військові стали генератором поганих новин про все зростаючу кількість трупів. Влада намагається зберегти обличчя, придумуючи гарні повідомлення про арешти, карні справи, «деблокування» тощо.

Усе це створює товстий потік військових новин, за яким мирне населення не бачить проявів кричущої зради, що підточують і так крихкі здобутки Майдану. А він був лише нещодавно…

Тим часом існують й інші, менш популярні, зате не менш важливі новини. І деякі з них просто вражають своєю підлістю та нахабством.

Так, мова піде про відомий в Україні пивний бренд «Перша приватна броварня», котра, попри військові події в Україні, таки вийшла на російський ринок, укріплюючи економіку ворога.

Популярне українське пиво «Перша приватна броварня» (власник Андрій Мацола) сьогодні сповна розливають в Росії. Ліцензію на виробництво отримала «Московська пивоварна компанія», що купила половину акцій ППБ і якій належить відоме в Росії фірмове пиво «Жигулі», котре прорекламував сам Володимир Путін.

Свого часу «Московська пивоварна компанія» (МПК ) була створена екс-власниками «Пивоварів Івана Таранова» Євгеном Кашпером і Олександром Ліфшицем, котрі запустили федеральний пивний бренд «Жигулі» і які зараз дуже активно співпрацюють з А.Мацолою. Цю марку в спільне з пивоварами підприємство передав Андрій Кобзон, син депутата Держдуми і співака Йосипа Кобзона.

Права на бренд «Жигулі» належать компанії «Стратегія», яка є спільним підприємством МПК і відомого з радянських часів ресторану «Жигулі» на Новому Арбаті в Москві (зараз ним володіє син Йосипа Кобзона бізнесмен Андрій Кобзон).

На відміну від українського ринку, чия економіка зараз впала через військові події, російський пивний ринок зростає. Так, за даними Росстату, за 11 місяців минулого року приріст склав 4,5%, до 969 100 000 дол. В Україні за той же період виробництво впало на 0,2%, до 281 300 000 дол.

Щоб трохи замилити очі українцям, представник ППБ пан Васильєв зауважив, що ППБ буде позиціонуватися на ринку саме як українське пиво - навіть назва залишиться українською мовою, однак Васильєв забув сказати, що в Росії з цього року діє заборона на рекламу пива, тож ніхто й не знатиме, що це пиво – українське.

Попри війну в Україні, «ППБ» займає хороші позиції в РФ завдяки дешевій ціні. Літр пива «ППБ» там продають в 1-літрової і 2-літрової ПЕТ-тарі за ціною 55 руб. ($ 1,8) і 100 руб. ($ 3,3) відповідно. І на цьому Мацола не збирається зупинятись, плануючи розширювати мережу ППБ в Росії.

Пригадується, як в черговому інтерв’ю у серпні 2013-го року Андрій Мацола красномовно заявляв, що «в першу чергу потрібно бути людиною, а не рабом грошей…». Сьогодні ці слова сприймаються як цинічна зрада, адже його «для людей – як для себе»  переросло у відверте спонсорування російського сепаратизму, де за постаттю патріота зі Львова криється черговий продажний бізнесмен, якому абсолютно байдуже на свою країну і для якого війна – лише добрий спосіб заробити.

До слова, за негласною інформацією кожен російський бізнесмен сьогодні віддає частину заробленого на фінансування російської армії. Тобто, купуючи пиво «Першої приватної броварні», ми спонсоруємо розквіт сепаратизму та погоджуємось на вбивства сотень українців в Донецьку та Луганську.

Орест ЗАДОРОЖНІЙ



Коментарі

  +0 #1 MYKOLA 25 июн. 2014 г., 09:46:10
В такому разі, Мацола, заробивши гроші на москалях, повинен підтримати Українську Армію! ВІН ЦЕ ВЖЕ ЗРОБИВ?...
  +3 #2 Igor 25 июн. 2014 г., 09:50:24
Херня, а не статья. У меня фирма маленькая, 20 человек. Мы открыли представительство в России. Оно там работает, а мы получаем барыши. То есть мы забираем у них прибыль себе, платим налоги, они идут на армию (сам не верю- их воруют, нач и сын налоговой ездят на машине лучше, чем у меня). Так что корень зла надо искать в наших чиновниках, а вы делаете выводы по поверхности.
  +1 #3 Chatterer 25 июн. 2014 г., 10:05:55
Орест, не кривите, что там у вас...
если произведенное в р-ше пиво, там же продается, а укр-я компания получает лицензионные отчисления, то р-ша спонсируют нас. Если продукт импортируется в Украину, то только в этом случае Мацола - "г__но".
... теперь придется внимательней читать этикетки....
  +2 #4 Улисс 25 июн. 2014 г., 10:25:14
Пусть пьют. Нашли из-за чего переживать :D
  +4 #5 Київ 9 июл. 2014 г., 13:56:27
Сьогодні побачив метро стікер "мацола продає Україну" і через гугл вийшов на цю статю, це просто ...

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан детально обговорив ситуацію довкола заяв щодо якнайскорішого завершення війни

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.