Відкритий лист до команди Президента України Зеленського В.О. про збереження авіабудівної галузі. Частина 3
- Подробиці
- Опубліковано 28.07.2019 12:17
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 3504
(Продовження. Початок читайте тут)
Я думав, що нинішній президент ДП «Антонов» А. Донець, як колишній працівник авіакомпанії «Авіалінії Антонов», за рік перебування на посаді хоч там наведе порядок. Але як же він виступить супротив «бригади», що контролює фінансові потоки авіакомпанії і проплатила керівництву ДК «Укроборонпром» підписання ще на 3 роки його перебування на посаді президента ДП «Антонов» (див. Авиастроение Украины: «Дайте денег, может быть, построим самолет»).
Нещодавно я отримав листа керівників незалежних профспілок авіакомпанії «Авіалінії Антонов», де вони приводять негаразди, що кояться в авіакомпанії. Ви маєте можливість ознайомитися з цим листом:
Більше року тому перед Україною, як то кажуть, відкрилося вікно можливостей залучити іноземного інвестора і зберегти авіабудування в країні. У цей же час я опублікував статтю «Есть ли шанс сохранить авиационную промышленность Украины» на сайте «Хвыля», де показав можливий прихід інвестора в авіабудівну галузь. До керівництва ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» звернулися представники країн Близького Сходу з пропозиціями про створення підприємства з виробництва раніше розробленого українського літака. Вже пройшов рік, а нинішнє керівництво ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» практично нічого не зробили для того, щоб інвестори почали вкладати кошти в ДП «Антонов». Окрім багатьох поїздок за кордон, бла-бла-бла і робити все через одне місце, ніяких подвижок по проекту немає. Лишилося ще півроку-рік і якщо нова влада не повернеться лицем до цих інвесторів, то вони пошлють нас подалі. До речі, в ЗМІ вже з’явилась інформація, що вони розглядають придбання аналогічного літака європейського виробника. На цьому вже можна буде остаточно поставити хрест на авіабудівній галузі України.
Тому, якщо нова команда Президента України хоче, щоб в Україні залишилось авіабудування, вона невідкладно має оновити склад керівництва ДП «Антонов» і щось вирішити з цією прокладкою ДК «Укроборонпром», створеною ще за часів екс-Президента януковича в.ф. Щось я не знаю про наявність в розвинених та і нерозвинених країнах таких «прокладок» в державі.
Я зараз не можу описувати пропозиції інвесторів (оскільки ці матеріали конфіденційні) і до чого домовилися (або, я б сказав, не домовилися) за рік керівники ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» та не вирішили ці питання на державному рівні. Я думаю що як тільки закриється це вікно можливостей (нас пошлють через некомпетентність і забаганки керівництва), то я опублікую все, що відбувалося навколо цих пропозицій.
Анатолій Вовнянко, провідний конструктор у службі літака Ан-70 1982-1985 р.р., керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 1985-1989 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних систем 1989-1991 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-218, Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 та їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем 1991-2008г.г.
Фото ukrinform.ua
Також з цієї категорії...
Главу Броварской РГА Николая Диденко...
23 февр. 2009 г.
Україна перед вибором: якою дорогою...
23 дек. 2013 г.
Итак, 9 мая 2016 года...
11 мая 2016 г.
Набираючі популярність...
Понад 41 мільярд доларів США...
20 нояб. 2024 г.
У Конгресі США наближаються слухання...
25 дек. 2024 г.
Оперативна інформація станом на 08.00...
26 дек. 2024 г.
Останні новини
26.12.2024 08:25
1540 москалів подохло минулої доби на українській землі25.12.2024 22:48
У Конгресі США наближаються слухання щодо корупції в Україні25.12.2024 11:48
1600 кацапів подохло минулої доби на українській земліБійці ССО Збройних сил України завдають суттєвих втрат військам противника у Курській області, зокрема військовослужбовцям КНДР
Коментарі