​Відкритий лист до команди Президента України Зеленського В.О. про збереження авіабудівної галузі. Частина 3

(Продовження. Початок читайте тут)

Я думав, що нинішній президент ДП «Антонов» А. Донець, як колишній працівник авіакомпанії «Авіалінії Антонов», за рік перебування на посаді хоч там наведе порядок. Але як же він виступить супротив «бригади», що контролює фінансові потоки авіакомпанії і проплатила керівництву ДК «Укроборонпром» підписання ще на 3 роки його перебування на посаді президента ДП «Антонов» (див. Авиастроение Украины: «Дайте денег, может быть, построим самолет»).

Нещодавно я отримав листа керівників незалежних профспілок авіакомпанії «Авіалінії Антонов», де вони приводять негаразди, що кояться в авіакомпанії. Ви маєте можливість ознайомитися з цим листом:

Більше року тому перед Україною, як то кажуть, відкрилося вікно можливостей залучити іноземного інвестора і зберегти авіабудування в країні. У цей же час я опублікував статтю «Есть ли шанс сохранить авиационную промышленность Украины» на сайте «Хвыля», де показав можливий прихід інвестора в авіабудівну галузь. До керівництва ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» звернулися представники країн Близького Сходу з пропозиціями про створення підприємства з виробництва раніше розробленого українського літака. Вже пройшов рік, а нинішнє керівництво ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» практично нічого не зробили для того, щоб інвестори почали вкладати кошти в ДП «Антонов». Окрім багатьох поїздок за кордон, бла-бла-бла і робити все через одне місце, ніяких подвижок по проекту немає. Лишилося ще півроку-рік і якщо нова влада не повернеться лицем до цих інвесторів, то вони пошлють нас подалі. До речі, в ЗМІ вже з’явилась інформація, що вони розглядають придбання аналогічного літака європейського виробника. На цьому вже можна буде остаточно поставити хрест на авіабудівній галузі України.

Тому, якщо нова команда Президента України хоче, щоб в Україні залишилось авіабудування, вона невідкладно має оновити склад керівництва ДП «Антонов» і щось вирішити з цією прокладкою ДК «Укроборонпром», створеною ще за часів екс-Президента януковича в.ф. Щось я не знаю про наявність в розвинених та і нерозвинених країнах таких «прокладок» в державі.

Я зараз не можу описувати пропозиції інвесторів (оскільки ці матеріали конфіденційні) і до чого домовилися (або, я б сказав, не домовилися) за рік керівники ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» та не вирішили ці питання на державному рівні. Я думаю що як тільки закриється це вікно можливостей (нас пошлють через некомпетентність і забаганки керівництва), то я опублікую все, що відбувалося навколо цих пропозицій.

Анатолій Вовнянко, провідний конструктор у службі літака Ан-70 1982-1985 р.р., керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 1985-1989 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних систем 1989-1991 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-218, Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 та їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем 1991-2008г.г.

Фото ukrinform.ua



Комментарии

  +1 #1 Alexander 20 авг. 2019 г., 21:54:20
Уважаемому автору. Очень приятно слышать и осознавать, что в Украине есть неравнодушные люди, которые пытаются спасти отечественную авиапромышленность. Однако реальность такова, что в зРаде даже законы принимают против собственного народа за деньги от МВФ, которые, как известно, по накатанным схемам оседают в карманах тех "законотворцев", которым абсолютно безразлично будущее Украины. Естественно, они будут поступать по принципу "чем хуже, тем лучше" по той простой причине, что ни Европе, ни США наша авиапромышленность более чем не нужна. Обращение к Зеленскому, я так понимаю, это крик отчаяния. Что ж, посмотрим, не стану говорить плохого, давайте побудем оптимистами.

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Последние новости

У результаті бойових дій жоден військовослужбовець зі складу ОС не загинув, один український захисник дістав поранення та ще один зазнав бойового травмування

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2019.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.