​Що насправді сказала Венеціанська комісія щодо українських законопроектів про мирні зібрання

Нагадуємо, що 15 жовтня 2016 року Європейська комісія «За демократію через право» разом з БДІПЛ ОБСЄ затвердили свій висновок щодо варіантів проекту спеціального закону про мирні зібрання в Україні №3587 та №3587-1. Учасники прес-конференції (експерти нашої правозахисної коаліції, голова КВПУ Михайло Волинець та народний депутат Ігор Луценко) розкрили наступні тези:


1. Венеціанська комісія не агітує ухвалювати той чи інший проект спеціального закону про мирні зібрання в Україні (3587 чи 3587-1).

2. Венеціанська комісія не агітує ухвалювати і саме спеціальний закон про зібрання в Україні: «It is up to the Ukrainian autho rities to choose the appropriate way to satisfy the requirements of this judgment, either by enacting a specific law on freedom of assembly or by introducing amendments to the existing legislation in order to regulate this field». Експерти Венеціанської комісії почули застереження від українських активістів та правозахисників, і не дали себе використати в українських політичних іграх лобістів спеціального закону №3587. Обрання конкретного шляху регулювання цієї сфери – спеціальним законом про зібрання чи змінами до вже наявних законів – Венеціанська комісія залишила українській владі, яка має обрати ту чи іншу національну правову політику.

3. Венеціанська комісія не розглядала п’ять «неcпеціальних» українських законопроектів про свободу зібрань (1779, 2073, 2391, 2651 та 4479) тільки тому, що лобісти скандального законопроекту №3587 не надіслали їх у Венеціанську комісію.

4. Венеціанська комісія розкритикувала законопроект №3587 більше, ніж альтернативний законопроект №3587-1. Венеціанська комісія фахово проаналізувала тексти проектів 3587 і 3587-1, вказала на їх недоліки та гарні ідеї.

Текст висновку Венеціанської комісії та БДІПЛ ОБСЄ – http://bit.ly/2dKN9NY.

Також був анонсований так званий «Мирний пакет» змін у наявне чинне українське законодавство про свободу зібрань, розроблений правозахисниками, активістами та депутатами-практиками протестів:

1). проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про Національну поліцію» (щодо свободи мирних зібрань);

2). проект Закону України про внесення змін до Закону України «Про Національну гвардію України» (щодо свободи мирних зібрань);

3). проект Закону України про внесення змін до Кодексу адміністративного судочинства України (щодо свободи мирних зібрань);

4). законопроект № 4479 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо незастосування на території України окремих нормативно-правових актів комуністичного тоталітарного режиму та місцевого самоврядування, що суперечать Конституції та загрожують унітарному устрою України»;

5). законопроект № 2391 «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо запобігання безпідставному притягненню до відповідальності громадян за участь у мирних зібраннях)».

Відеозапис прес-конференції «Що насправді сказала Венеціанська комісія про українські законопроекти про мирні зібрання» в Українському кризовому медіа-центрі:


Джерело: npd.in.ua

Фото ata.gov.al



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Последние новости

У результаті бойових дій жоден військовослужбовець зі складу ОС не загинув, один український захисник дістав поранення та ще один зазнав бойового травмування

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2019.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.