Акциз, зібраний із імпорту пального та його виробництва, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір
- Подробиці
- Опубліковано 25.05.2013 09:58
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 2264
Україна знаходиться на межі, коли ціни на пальне зашкалюють, але люди все одно будуть їздити на авто, бо іншого виходу немає. Про це повідомив в ефірі 5 каналу народний депутат від «УДАРу» Павло Різаненко, коментуючи ініціативу уряду підвищити акцизи на бензин, повідомляють «Конфлікти і закони».
«Акциз, який зібраний із імпорту пального та його виробництва, у дійсності, повинен йти на латання доріг, а не на латання бюджетних дір. Той же «Укравтодор» з отриманих 15 млрд. грн. на латання доріг витратив 8 млрд. грн. на погашення минулорічних боргів і лише 7 млрд. грн. - на ремонт доріг», - наголосив нардеп.
Проте, як зазначив ударівець, на практиці уряд у ручному режимі вирішує, куди і скільки направити коштів. «Тому, коли є борги по заробітним платам, уряду потрібно приймати рішення: або бунт з одного боку, або бунт з іншого», - підкреслив Різаненко.
Також з цієї категорії...
Опозиція вимагає комплексної перевірки діяльності...
25 мар. 2013 г.
Скільки заробляють та чим володіють...
5 июл. 2013 г.
Підприємці обіцяють новий Податковий майдан
11 нояб. 2013 г.
Набираючі популярність...
В Індонезії стався землетрус магнітудою...
18 нояб. 2022 г.
Президенту брехали чи суспільству брешуть?
14 апр. 2024 г.
Президент Байден нарешті підписав давно...
24 апр. 2024 г.
Останні новини
25.04.2024 12:35
Безпека – це дорого!25.04.2024 08:45
1040 кацапів подохло минулої доби на українській земліВчера поздно вечером враг атаковал многострадальный Харьков. Также в 7 часов утра были нанесені ракетные ударі по Одессе и предместью города Сумы
Коментарі