mogno vse

​Стало відомо, чому єдиний російський авіаносець «Кузя» так димить

Вся справа у паливі, заявляє американське видання The National Interest. Для більшості моряків, які служили на «Адміралі Кузнєцові» (він же «Кузя» - ред.), мазут є легендарним. Цю густу, смолисту речовину, яку використовує судно, важко відіпрати з одягу, також вона є токсичною, цитує видання «Голос Америки».


Не всі російські кораблі використовують мазут. З великих кораблів, ним користуються лише есмінці класу «Соврєменний» та єдиний авіаносний крейсер росії «Адмірал Кузнєцов».

Використання мазуту було поширеним в 1960-х та 1970-х у світових ВМС та торгових флотах. Густина мазутів забезпечує високу енерговіддачу, однак для горіння мазут потрібно підігрівати під тиском, що вимагає наявності великої кількості бойлерів та труб. У процесі горіння мазуту виділяється велика кількість сірки, що робіть таке паливо коштовним для країн з високими екологічними стандартами.

Тому на Заході ВМС в основному перейшли на використання газових турбін. Іншою альтернативою є атомні двигуни.

Використання мазуту є не єдиною проблемою «Адмірала Кузнєцова», наголошує видання. У російській пресі заявляли, що корабель має «слабке серце» через невисокі стандарти виробництва цього корабля, який будували в 1990-ті на суднобудівному заводі в Миколаєві.

Російський адмірал Валентін Сєліванов також зазначив: «на бойлери з самого початку встановили труби низької якості». Він також повідомив, що під час випробування корабля на морі в 1990-х не всі бойлери могли працювати на повну потужність і часто ламались. Інколи корабель був змушений працювати на одному бойлері, розвиваючи швидкість не більше чотирьох вузлів. Через ці проблеми російські ВМС надіслали буксири для супроводження «Адмірала Кузнєцова» біля берегів Сирії в 2016 році.

Ці інженерні недоліки пояснюють і чому корабель так димить. Віце-адмірал Пьотр Святашов пояснив, що через невірне калібрування інжекторних механізмів підігріву, мазут, можливо, не мав достатньо часу на повне згоряння, а викид продуктів часткового згоряння спричинив чорний дим.

Однак, деякі російські військові експерти намагались заперечити проблему. Адмірал Іван Васильєв, виступаючи на програмі «Царград», заявив, що чорний дим було випущено навмисно, щоб повідомити британцям про прибуття «Адмірала Кузнєцова» у відповідності до «морської традиції».

Фото Reuters



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Найбільша напруженість спостерігалась на Луганському та Донецькому напрямках. В ході обстрілів російські окупаційні війська 3 рази застосували заборонене озброєння

подробнее

Опрос

Поддерживаете ли Вы введение военного положения в Украине?

pp
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.