mogno vse

​Пленарні засідання Верховної Ради України 5 квітня 2018 року

Голова Верховної Ради України А.Парубій, відкривши ранкове засідання, повідомив, що 5 квітня 1710 р. була прийнята перша Конституція Пилипа Орлика і тим започаткований процес творення Конституції в Україні.


А.Парубій також повідомив, що сьогодні на порядку денному два законопроекти по реформі парламенту.

Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

Вони розглянули проект Закону про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (щодо оформлення документів релігійних організацій) №6642.

237 голосами законопроект прийнято за основу.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» щодо оформлення документів релігійних організацій».

Законопроектом пропонується встановити, що не потребують нотаріального засвідчення підписи осіб на рішенні уповноваженого органу управління релігійної організації, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про релігійну організацію, що містяться в Єдиному державному реєстрі, та на установчому документі, а також передавальному акті (у разі злиття, приєднання, перетворення) та розподільчому балансі (у разі поділу або виділу) релігійної організації як юридичної особи.

Проектом також пропонується звільнити релігійні організації від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію змін до відомостей у Єдиному державному реєстрі.

Відповідні зміни передбачається внести до Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Проект Закону зареєстровано за №6642.

Народні депутати розглянули законопроекти по реформуванню парламенту.

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо розподілу посад у комітетах Верховної Ради України за принципом д'Ондта №7550 доповів народний депутат Андрій Парубій.

Перший заступник голови Комітету з питань Регламенту та організації роботи Верховної Ради України Павло Пинзеник доповів рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект за основу з урахуванням зауважень та пропозицій Комітету.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо розподілу посад у комітетах Верховної Ради України за принципом д’Ондта».

Законопроектом пропонується змінити порядок розподілу посад голів комітетів, перших заступників, заступників голів, секретарів та членів комітетів Верховної Ради України.

Проектом, зокрема, пропонується, що «обрання народних депутатів України на посади голів комітетів, перших заступників, заступників, секретарів та членів комітетів здійснюється на основі пропозицій депутатських фракцій за принципом д’Ондта.

За принципом д’Ондта зазначені посади розподіляються між депутатськими фракціями послідовно, одна за іншою. Чергову у зазначеній послідовності посаду отримує та депутатська фракція, яка має найбільшу квоту (визначену з точністю до сотих), що обчислюється за формулою К = Ф : (П+1), де Ф - загальна кількість членів депутатської фракції, а П - кількість посад, отриманих депутатською фракцією до даного кроку. Після кожної отриманої посади квота депутатської фракції перераховується з урахуванням нової кількості отриманих посад.

Пропозиції щодо обрання народного депутата України на відповідну посаду до конкретного комітету вносяться до Верховної Ради України депутатськими фракціями у порядку черговості, отриманої в результаті застосування принципу д’Ондта відповідно до абзацу другого цієї частини, починаючи з депутатської фракції, кількісний склад якої є найбільшим.

Заява про обрання народного депутата України на відповідну посаду до конкретного комітету, погоджена з депутатською фракцією, до складу якої він входить, подається до Верховної Ради України».

Згідно з проектом, «облік квот представництва депутатських фракцій (депутатських груп) у комітетах здійснює комітет, до предмета відання якого належать питання регламенту».

Проект Закону зареєстровано за №7550.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до законів України «Про комітети Верховної Ради України» та «Про центральні органи виконавчої влади» щодо оптимізації роботи комітетів Верховної Ради України та співвідношення предметів їх відання із сферами діяльності міністерств».

Законопроектом пропонується у Верховній Раді України дев’ятого скликання, склад якої буде сформовано на виборах, проведених за пропорційною системою, створити не більше 20 комітетів. При цьому предмети відання комітетів мають співвідноситися із сферами діяльності міністерств.

Проект Закону зареєстровано за №6256.

До порядку денного включено до порядку денного сесії та прийняття рішення проект Постанови про Звернення Верховної Ради України до міжнародного співтовариства щодо неприпустимості будівництва газопроводу «Nord Stream 2» та монополії російської федерації на газових ринках світу №8111, два законопроекти про національну безпеку України за №№8068 і 8068-1 і проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо інвестиційної привабливості будівництва об'єктів відновлювальної енергетики) №8015.

Народні депутати розглянули проект Постанови про Звернення Верховної Ради України до міжнародного співтовариства щодо неприпустимості будівництва газопроводу «Nord Stream 2» та монополії російської федерації на газових ринках світу №8111.

Прийнято Постанову «Про Звернення Верховної Ради України до міжнародного співтовариства щодо неприпустимості будівництва газопроводу «Північний Потік-2» та монополії російської федерації на газових ринках світу».

Постановою Верховна Рада України визнає, що намір реалізації «газпромом» проекту «Північний Потік-2» стане утвердження абсолютної монополії російської федерації на газовому ринку Європи. В такому разі «газпром» отримає контроль над обсягом і ціною всього газового ринку континентальної Європи, а також фізичну можливість взагалі відмовити в постачанні газу країнам Центральної Європи. Таким чином, наслідки виконання проекту «Північний Потік-2» йдуть далеко за межі комерції або внутрішніх справ країн ЄС, і спричинять енергетичну кризу, економічну й політичну дестабілізацію всієї Європи - а відтак і планети в цілому.

Верховна Рада схвалила Звернення до міжнародного співтовариства щодо неприпустимості будівництва газопроводу «Північний Потік-2» та монополії російської федерації на газових ринках світу.

Верховна Рада доручила Кабінету Міністрів на виконання статті 274 Угоди про Асоціацію між Україною та Європейським Союзом та статті 6 Договору про заснування Енергетичного Співтовариства невідкладно провести консультації між Урядом України та Європейською Комісією щодо недопущення побудови газопроводу «Північний Потік-2».

Проект Постанови зареєстровано за №8111.

Прийнято за основу проект Закону «Про національну безпеку».

Законопроектом пропонується визначити механізми керівництва у сфері національної безпеки та оборони, унормувати структуру і склад сектору безпеки і оборони, системи управління, координації та взаємодії його органів, запровадити комплексний підхід до планування у сфері національної безпеки і оборони для забезпечення сталого та ефективного цивільного демократичного контролю над органами та формуваннями сектору безпеки і оборони.

Проект закону містить п’ять розділів. У Розділі І подано визначення термінів, які використовуються у проекті Закону.

Розділ ІІ закріплює правові засади та принципи державної політики у сфері національної безпеки і оборони, фундаментальні національні інтереси України, серед яких забезпечення державного суверенітету і територіальної цілісності, інтеграція України в європейський політичний, економічний, правовий простір, набуття членства в Європейському Союзі та в Організації Північно-Атлантичного договору.

Розділ ІІІ визначає засади та механізми цивільного демократичного контролю, повноваження у здійсненні такого контролю законодавчої, виконавчої й судової влади, органів місцевого самоврядування та громадянського суспільства.

Розділ IV визначає склад сектору безпеки і оборони та правовий статус основних органів, що входять до його складу, а також управління та координацію у сфері національної безпеки.

Розділ V регулює планування у сфері національної безпеки і оборони, визначає основні документи довгострокового планування, зокрема Стратегію національної безпеки України, Стратегію воєнної безпеки України, Стратегію громадської безпеки та цивільного захисту України, Стратегію розвитку оборонно-промислового комплексу України, Стратегію кібербезпеки України, Національну розвідувальну програму, також порядок їх формування та реалізації у документах середньострокового та короткострокового планування.

Проект також передбачає скасування трьох законів, об’єднуючи їх. Це закони «Про основи національної безпеки України», «Про демократичний цивільний контроль над Воєнною організацією і правоохоронними органами держави» та «Про організацію оборонного планування».

Законопроект прийнято з урахуванням пропозицій Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони, який пропонує доповнити законопроект:

переліком національних інтересів України та загроз національній безпеці України, джерел і факторів, що впливають на їх виникнення, в тому числі в гуманітарній, інформаційній, енергетичній, фінансово-економічній сферах, а також у сфері протидії корупції та запобігання її поширенню в органах державної влади;

визначеннями таких термінів як: об’єкти національної безпеки, суб’єкти забезпечення національної безпеки, системи забезпечення національної безпеки та взаємоузгодити зміст зазначених понять із термінологією проекту Закону;

положеннями щодо обмеження сфери громадського контролю виключно нормами Закону України «Про державну таємницю»;

привести положення проекту Закону у відповідність до Конституції України та узгодити їх з положеннями інших Законів України з метою уникнення дублювання правових норм та виникнення колізій між ними;

Проект Закону зареєстровано за №8068.

Народні депутати розглянули правки до проекту Закону про дипломатичну службу №7322.

Прийнято Закон «Про дипломатичну службу».

Законодавчий акт визначає правові засади та порядок організації дипломатичної служби як складової частини державної служби, а також особливості її проходження та правовий статус посадових осіб дипломатичної служби.

Згідно із Законом, «дипломатична служба - це державна служба особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності посадових осіб дипломатичної служби, пов'язаній з реалізацією зовнішньої політики України, захистом національних інтересів України у сфері міжнародних відносин, а також прав та інтересів громадян і юридичних осіб України за кордоном».

Закон визначає концептуальні засади щодо необхідності законодавчого закріплення особливостей діяльності органів дипломатичної служби, вступу на дипломатичну службу, визначення порядку її проходження та припинення, вирішення питання щодо категоризації дипломатичних посад з урахуванням вимог та стандартів державної служби, встановлення контрактної форми проходження дипломатичної служби, визначення ротації як планового заміщення посад дипломатичної служби в органах дипломатичної служби посадовими особами дипломатичної служби, що є однією із особливостей дипломатичної служби, а також врегулювання питань, пов’язаних із довготерміновим відрядженням працівників дипломатичної служби.

Законом унормовано питання оплати праці посадових осіб дипломатичної служби, особливості виплати заробітної плати працівникам дипломатичної служби в закордонних дипломатичних установах України, компенсаційні виплати, соціального та медичного забезпечення працівників дипломатичної служби.

Законом також встановлено, що посадовим особам дипломатичної служби створюються умови для підвищення рівня професійної компетентності шляхом професійного навчання, у тому числі вдосконалення знання іноземних мов, у відповідних закладах освіти в Україні та за кордоном.

Положення Закону регулюють низку питань, пов’язаних із проходженням дипломатичної служби працівниками інших державних органів в органах дипломатичної служби.

Проект Закону зареєстровано за №7322.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законів України щодо запровадження механізму «єдиного вікна» та оптимізації здійснення контрольних процедур при переміщенні товарів через митний кордон України».

Законопроектом пропонується запровадити механізм «єдиного вікна» - механізм взаємодії декларантів, їх представників та інших заінтересованих осіб з органами доходів і зборів, іншими державними органами, установами й організаціями, уповноваженими на здійснення відповідних дозвільних або контрольних функцій стосовно переміщення товарів, транспортних засобів через митний кордон України, який забезпечує можливість одноразового подання заінтересованою особою в електронному вигляді через єдиний інформаційний веб-портал набору гармонізованих відомостей з метою дотримання вимог щодо переміщення товарів, транспортних засобів через митний кордон України, передбачених цим Кодексом, іншими законами України, міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, а також нормативно-правовими актами, виданими на основі та на виконання цього Кодексу та інших законодавчих актів».

Відповідні зміни передбачається внести до Митного кодексу України.

Законопроектом передбачено, що Державна фіскальна служба України забезпечуватиме створення та функціонування єдиного державного інформаційного веб-порталу «Єдине вікно для міжнародної торгівлі», а також виконуватиме функції його держателя та адміністратора.

Проектом також пропонується внести зміни до законів «Про зовнішньоекономічну діяльність», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про державний кордон України», «Про ветеринарну медицину», «Про охорону прав на сорти рослин», «Про карантин рослин», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку», «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори», «Про пестициди і агрохімікати», «Про видавничу справу», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про відходи», Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту», «Про захист національного товаровиробника від субсидованого імпорту» та інших, а також до Декрету Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання і валютного контролю».

Проект Закону зареєстровано за №7010.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16 годині розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

А.Парубій на початку засідання привітав членів Групи дружби Парламенту Франції, яка перебуває в Україні з візитом.

Народні депутати продовжили розгляд питань порядку денного.

Парламентарії розглянули проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо інвестиційної привабливості будівництва об'єктів відновлювальної енергетики) №8015.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо інвестиційної привабливості будівництва об'єктів відновлювальної енергетики)».

Законопроектом пропонується при визначенні класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва для здоров’я і життя людей, які не можуть бути віднесені до незначних наслідків (СС1), не включати до розрахунку збитків «збитки замовників будівництва, які будують об’єкти без залучення коштів державного або місцевого бюджетів, кредитних коштів наданих під державні гарантії, коштів державних та комунальних підприємств, бюджетних установ».

Проектом також пропонується виключити із класу середніх наслідків СС2 об’єкти, «які виробляють електричну енергію з енергії вітру», та віднести їх до класу СС1 - незначні наслідки та ін.

Відповідні зміни пропонується внести до законів «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності».

Проект Закону зареєстровано за №8015.

Народні депутати розглянули питання ратифікації.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Гарантійної угоди (Проект доступу до довготермінового фінансування) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку».

Верховна Рада України ратифікувала Гарантійну угоду (Проект доступу до довготермінового фінансування) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку, підписану 26 червня 2017 року в м. Києві, яка набирає чинності з дати направлення Міжнародним банком реконструкції та розвитку повідомлення про прийняття ним доказів щодо виконання Україною умов набрання чинності Гарантійною угодою.

У рамках Проекту доступу до довгострокового фінансування передбачається залучення АТ «Укрексімбанк» позики МБРР на суму 150,0 млн. дол. США під гарантії України до 35 років з 4,5-річним пільговим періодом. В рамках Проекту передбачається надання українським підприємствам малого та середнього бізнесу, середньо- та довгострокового фінансування виробничих потреб: інвестиційне кредитування та фінансування обігового капіталу, в тому числі через відібрані комерційні банки-учасники. Проект доступу до довгострокового фінансування спрямований на забезпечення довгострокового кредитування економіки та експортоорієнтованих українських підприємств.

Проект Закону зареєстровано за №0163.

Народні депутати розглядають питання національної безпеки та оборони.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законів України з питань оборони щодо десантно-штурмових військ».

Законом змінено назву роду військ з Високомобільних десантних військ на Десантно-штурмові війська.

Відповідні зміни внесено до законів України «Про Збройні Сил України», «Про оборону України» та «Про правовий режим воєнного стану».

Законопроект зареєстрований за №7330.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення окремих питань проходження громадянами військової служби)».

Законом підвищено граничний вік (до 30 років) прийому громадян (у тому числі військовослужбовців, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період) на військову службу (навчання) в якості курсантів вищих військових навчальних закладів або військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів, у тому числі тих, що здійснюють підготовку осіб на посади сержантського та старшинського складу;

визначено підстави звільнення з військової служби військовослужбовців з числа іноземців та осіб без громадянства, які не пройшли випробувальний строк;

надано можливість військовослужбовцям, визнаним рішеннями військово-лікарських комісій непридатними за станом здоров’я до військової служби, продовжувати проходження служби;

удосконалено окремі норми щодо забезпечення військовослужбовців, відряджених до державних органів, підприємств, установ, організацій та призову під час мобілізації тощо.

Відповідні зміни внесено до законів України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про військовий обов’язок і військову службу», а також до Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України.

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Законопроект зареєстровано за №6052.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» щодо уточнення питань військової служби за контрактом».

Законопроектом пропонується особам обох статей надати рівні можливості щодо укладення контракту на проходження військової служби, визначивши, що жінки можуть укладати контракт на проходження військової служби до досягнення граничного віку перебування на військовій службі.

Проектом також передбачається надати право військовим комісаріатам (командирам військових частин) на звернення до Служби безпеки України для перевірки відомостей стосовно причетності до дій, спрямованих на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або посягання на територіальну цілісність і недоторканність України, шляхом направлення відповідних запитів.

Відповідні зміни пропонується внести до статей 20, 23 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».

Проект Закону зареєстровано за №6473.

За результатами голосування відхилено проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо проходження служби у військовому резерві на особливий період №6474.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Найгарячіше було на Маріупольському напрямку, особливо в районі Гнутового. В наслідок прицільного ворожого обстрілу пізно ввечері одного захисника Гнутового було поранено

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.