​Відкритий лист до команди Президента України Зеленського В.О. про збереження авіабудівної галузі. Частина 2

(Продовження. Початок дивіться тут)


Також я направив листа в РНБО, оскільки при попередній владі всі питання про призначення керівників державних органів і підприємств авіабудівної галузі здійснювалися екс-Президентом Порошенко П.О. і першим заступником секретаря РНБО Гладковським О.В., а в останні 3 роки президенти ДП «Антонов» взагалі призначалися генеральними директорами ДК «Укроборонпром» абсолютно без будь яких підстав, досвіду та знань.

Секретарю РНБО О. Данилюку

Шановний пане Олександре!

Звертається до Вас авіаційний конструктор Анатолій Вовнянко. Я брав участь у створенні багатьох літаків марки «Антонов», у тому числі таких всесвітньо відомих як Ан-124 «Руслан» і Ан-225 «МРІЯ».

В Україні будувалося за часів СРСР до 250 літаків щорічно. Після розпаду СРСР авіаційна галузь була збережена завдяки генеральному конструктору Балабуєву П.В., продовжували розроблятись і будуватись нові українські літаки, впроваджувались цифрові технології та інше. Створена ним авіакомпанія «Руслан» (зараз «Авіалінії Антонов») і сьогодні заробляє великі валютні кошти на міжнародних ринках вантажних перевезень.

Не згодний із запропонованим у 2005 році реформуванням галузі, Балабуєв П.В. подав у відставку, а посада генерального конструктора стала об'єктом продажу високопоставленими чиновниками, в зв'язку з чим почалася деградація галузі.

У 2015 році авіабудівну галузь України передали з Міністерства економіки та торгівлі до ДК «Укроборонпром». У цей період призначення нових керівників ДК «Укроборонпром» і ДП «Антонов» проводилося Президентом України Порошенко П.А., а потім секретарем РНБО Турчиновим О.В. і першим заступником секретаря РНБО Гладковським О.В. На посаді президента ДП «Антонов» за 4 роки змінилось 4 ставленика, три з них не мали ніякого відношення до авіабудування чи оборонної промисловості. Головне, чим займалися на своїх посадах всі ставленики, включаючи нинішнього президента ДП «Антонов» Донця А.Д. - це виведення коштів та розповсюдження фейкових новин про перспективи українського авіабудування.

З 2015 року в Україні припинилось виробництво літаків. Втрачені всі ринки збуту і відсутні замовлення на українські літаки.

Я багато писав в ЗМІ про стан галузі і ДП «Антонов» (див, «Авиастроение Украины: дайте денег, может быть, построим самолет» та багато інших), неодноразово звертався до попереднього вищого керівництва України з проханням розглянути проблеми збереження авіабудівної галузі, але натомість отримував пустопорожні відповіді.

Починаючи з 2014 року, я неодноразово писав про необхідність створення в Україні ударних безпілотників та високоточних боєприпасів для української армії. Це дуже важливий напрям розвитку сучасного озброєння. На створення таких безпілотників в Україні влада коштів не виділила, а на закупівлю 6 ударних безпілотників в Турції знайшлося 69 млн. доларів. Більшість країн світу давно мають на озброєнні або створюють різні типи БПЛА, і тільки в Україні малими розвідувальними безпілотниками займаються невеликі приватні компанії.

Для ознайомлення я направляю Вам Звернення до Президента України Зеленського В.А., де докладно описую історію руйнування галузі. Вказане Звернення я направив в Адміністрацію Президента України.

Також я направляю Вам пропозиції Об'єднаних Арабських Еміратів по побудові літака Ан-7ХХ, які вони безрезультатно вже 1.5 року пропонують ДП «Антонов». Мені здається важливим розглянути пропозиції ОАЕ та прийняти рішення про співпрацю з ними або ні на державному рівні.

Шановний пане Олександре!

Прошу надати мені можливість доповісти Вам, або вказаним Вами спеціалістам з НОВОЇ команди, про проблеми та Програму збереження авіабудування в Україні. (Я неодноразово направляв матеріали та звертався до Турчинова О.В. і Гладковського О.В. з проханням доповісти їм про реальний стан ДП «Антонов», але отримував тільки відписки типу, що там нова команда менеджерів, яка виведе галузь з кризового стану. Але вони практично знищили авіабудівну галузь).

Додаток: Звернення до Президента України Зеленського В.О. на 3-х сторінках;

Пропозиції представників ОАЕ по літаку Ан-7ХХ на 8 сторінках.

З повагою А. Вовнянко.

Пройшов місяць, і я отримав відповіді на мої звернення від ДП «Укроборонпром» і Мінекономіки, які приводжу нижче. Це стандартні відписки чиновників, які демонструють тупість і небажання української влади вирішувати важливі для країни питання. Подібні відписки я отримував протягом останніх 5-и років. Коли вони підписують ці відписки, підготовлені виконавцями, то навіть не читають мої листи та про що я в них пишу. Вони не збираються нічого робити, щоб в Україні розвивалась промисловість, наразі, авіабудівна, так як їх супердоходи залежать від «пиляння бюджету», а не від розвитку країни, а тому пишуть всіляку абракодабру.

Якби так вирішувалися питання, коли розробляли і будували літаки Ан-124 і Ан-225, то ми б їх ніколи не побудували. У радянські часи таких керівників гнали б поганою мітлою, не кажучи вже про сталінські часи, коли їх…

Також, для прикладу, приведу деякі цитати з інтерв’ю генерального директора ДК «Укроборонпром» П. Букіна на сайті «Цензор», де він звинувачує колектив підприємства в тому, що не виробляються і продаються українські літаки, а не некомпетентне керівництво, яке розікрало і довело ДП «Антонов» і галузь до колапсу. Цитую: « Я вижу разницу в восприятии этих вопросов на уровне руководства «Антонова» и трудового коллектива. Коллектив рассчитывает, что самолеты и дальше будут продавать президенты. А пока этого не произошло, там готовы получать зарплату просто за выход на работу и причастность к легендарной марке». При цьому він чомусь на розповідає, що його колишній шеф екс-Президент України Порошенко П.О за 5 років перебування на посаді не продав жодного українського літака.

Насправді, колектив ДП «Антонов», з представниками якого я часто зустрічаюсь, хочуть того ж, що і мільйони українських громадян – займатися улюбленою справою. У даному випадку розробляти, будувати та надійно і безаварійно випробовувати і експлуатувати літаки і, звичайно, отримувати гідну зарплату за виконану роботу.

А коли колектив бачить, як керівники підприємства, авіакомпанії і галузі отримують зарплати в сотні тисяч гривень на місяць і при цьому абсолютно нічого не роблять, щоб розробити, побудувати і продати конкурентоспроможні літаки (а не демонстратори для піару) і тим самим зберегти авіабудування в Україні, то у нього, звичайно ж, виникають питання! А також, коли попередній керівник ДК «Укроборонпром» Романов Р. за хабар призначає менеджера - «тракториста» А.Кривоконя на посаду Президента ДП, то колектив, за ініціативи керівництва ДП «Антонов», яких він хотів скоротити на 50%, тому що підприємство нічого не виробляє, починає обурюватися і підписує звернення, щоб його скоріше зняли. Про цю історію Букін П.Ю. все прекрасно знає, оскільки сам в ній брав участь. Але вважає за краще розповідати все, перекручуючи і виправдовуючи тим самим своє і Донця А.Д. бездіяльність і непрофесіоналізм.

Читачі мають можливість нижче самі ознайомитися з відповідями українських чиновників:

Анатолій Вовнянко, провідний конструктор у службі літака Ан-70 1982-1985 р.р., керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 1985-1989 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних систем 1989-1991 р.р., з заст. Головного конструктора по літаках Ан-218, Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 і їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем 1991-2008г.г

(Продовження читайте за цим посиланням)

Фото надане автором



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Последние новости

У результаті бойових дій жоден військовослужбовець зі складу ОС не загинув, один український захисник дістав поранення та ще один зазнав бойового травмування

подробнее
Конфликты и законы © 2008-2019.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.