mogno vse

Пленарні засідання Верховної Ради України 18 червня 2013 року

plenar zasidan

 
У вівторок, 18 червня 2013 року, відбулися пленарні засідання другої сесії Верховної Ради України сьомого скликання. Голова Верховної Ради України Володимир Рибак на початку ранкового засідання повідомив про те, що Президент України В.Янукович запрошує всіх керівників депутатських фракцій і Голову Верховної Ради на зустріч, яка відбудеться у середу, 19 червня, о 14.30 в приміщенні Адміністрації Президента України.


Головуючий оголосив про створення у Верховній Раді міжфракційного депутатського об'єднання "Моя Оболонь", головою якого обрано народного депутата О.Бригинця.

Із заявами, повідомленнями, пропозиціями виступили уповноважені представники депутатських фракцій.

В.Рибак запропонував продовжити вечірнє засідання до завершення розгляду всіх питань порядку денного.

Пропозиція не була підтримана ("за" - 203 голоси).

Народні депутати включили до порядку денного низку проектів законів і постанов.

Головуючий поставив на голосування пропозицію народного депутата М.Чечетова про продовження вечірнього засідання до завершення розгляду всіх питань порядку денного.

Народні депутати не підтримали пропозицію ("за" - 217 голосів).

Звіт про виконання Закону "Про Державний бюджет України на 2012 рік" доповів перший заступник Міністра фінансів Анатолій Мярковський.

А.Мярковський поінформував про основні показники виконання, поінформував про забезпечення урядом фінансування підвищених соціальних стандартів і соціальних видатків, стан державного боргу тощо.

Після того, як головуючий оголосив про запис на запитання, народний депутат І.Швайка звернув увагу на те, що урядовець доповідає у нетверезому стані.

На вимогу фракцій "Батьківщина" і "Свобода" у засіданні була оголошена перерва.

Головуючий після закінчення перерви повідомив, що він запросив Міністра фінансів Ю.Колобова на 16-у годину для представлення звіту про виконання Закону "Про Державний бюджет України на 2012 рік".

Проект постанови про утворення Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України з питань Автономної Республіки Крим доповіла народний депутат Олена Нетецька. Доповідачка зазначила, що метою створення цієї комісії є дотримання державних гарантій, статусу і повноважень автономії з урахуванням її особливостей, передбачених Конституцією України і Законом "Про затвердження Конституції Автономної Республіки Крим".

"Комісія буде опрацьовувати законопроекти стосовно конституційно-правового статусу автономії, її повноважень, фінансової самостійності, а також відстежувати, щоб норми законів, які ухвалюються Верховною Радою України, кореспондувалися із законодавчими нормами Конституції Автономної Республіки Крим", - зазначила О.Нетецька.

Голова Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України Володимир Макеєнко у співдоповіді зазначив, що Комісію пропонується утворити за аналогією з Тимчасовою спеціальною комісією Верховної Ради України з питань Автономної Республіки Крим, яка була створена Верховною Радою попереднього шостого скликання на звернення Верховної Ради Автономної республіки Крим і займалася опрацюванням законопроектів, інших правових актів України, що стосуються конституційно-правового статусу Автономної Республіки Крим, правового режиму майна, що належить Автономній Республіці Крим, фінансовій самостійності автономії тощо.

За словами В.Макеєнка, термін діяльності Комісії передбачається на строк повноважень Верховної Ради України сьомого скликання, а звіт комісії пропонується заслухати не пізніше шести місяців до дня закінчення повноважень Верховної Ради України сьомого скликання.

Верховна Рада 247-ма голосами прийняла постанову.

Народні депутати розглянули низку законопроектів у другому читанні. Під час розгляду представники опозиції звернули увагу на те, що серед законопроектів, які розглядаються у другому читанні, є й проекти, рішення щодо яких приймалося на так званому "виїзному" засіданні 4 квітня. Вони наполягали на тому, щоб не розглядати їх, оскільки вони були ухвалені нелегітимно.

Головуючий поставив на голосування пропозицію про направлення всіх цих проектів до головних комітетів для внесення на повторне друге читання. За результатами голосування були відхилені проекти законів: про внесення змін до статті 265 Податкового кодексу України щодо об'єктів житлової нерухомості (реєстр. №2405); про особливості діяльності санаційного банку (реєстр. №1154); про внесення зміни до статті 21 Закону "Про судову експертизу" (щодо кадрового забезпечення) за реєстр. №2144; про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із запровадженням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (реєстр. №1177); про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи (реєстр. №2833).

Верховна Рада ухвалила в цілому законопроекти: про внесення змін до Закону "Про угоди про розподіл продукції" (щодо державного регулювання укладення та виконання угод) за реєстр. №2291; про погашення заборгованості державних підприємств вугільної галузі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (реєстр. №1178); про внесення зміни до статті 14 Закону "Про екстрену медичну допомогу" (щодо бюджетного фінансування) за реєстр. №2102.

На голосування була поставлена пропозиція про продовження вечірнього засідання до завершення розгляду питань порядку денного.

Парламентарії не підтримали пропозицію.

Головуючий закрив ранкове засідання.

На початку вечірнього засідання народні депутати заслухали Звіт про виконання Закону "Про Державний бюджет України на 2012 рік".

Доповідав Міністр фінансів Юрій Колобов. Він зазначив, що виконання Державного бюджету у минулому році здійснювалося в умовах несприятливої зовнішньоекономічної кон'юнктури та нестійкого відновлення світової економіки.

Міністр фінансів навів дані, згідно з якими глобальна економіка зменшилась на 3,2 відсотка проти прогнозу на 4 відсотка, у країнах Єврозони зменшення становило 0,6 відсотків проти минулого року. За його словами, на розвиток української економіки негативно впливали зниження цін на чорні метали на світовому ринку на 11,4 відсотки. "Однак, незважаючи на стримуючі зовнішні фактори, завдяки проведенню урядом реформ, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності економіки Україні, вдалося втримати тенденції до зростання економічного розвитку. Раннє зростання в минулому році в Україні склало 0.2 відсотки", - наголосив Ю.Колобов.

Міністр також повідомив, що номінальний ВВП в минулому році зріс на 8,2 відсотки і склав 1,4 трильйони гривень. Економіка в 2012 році працювала в низько-інфляційному середовищі. За минулий рік споживчі ціни грудень до грудня зменшилися на 0,2 відсотки. На фоні низької інфляційної динаміки проводження політики соціальних стандартів та збільшення заробітних плат дозволила досягти реальне зростання заробітної плати на 14,4 відсотки, що є найвищим показником за останні 6 років.

Стабільність національної грошової одиниці, а також вжиття заходів, спрямованих на зміцнення стійкості та розвиток банківської системи, сприяли подальшому відновленню довіри населення до банківської системи та розширенню ресурсної бази банків. Загальний обсяг депозитів за минулий рік зріс на 80,6 мільярди гривень, або на 16,4 відсотки. Обсяг кредитів в економіку України зріс на 13,3 мільярди гривень.

"Незважаючи на складні зовнішні умови функціонування української економіки і низьку інфляцію, проведення ефективної податкової політики та поліпшення адміністрування податків забезпечило зростання дохідної частини бюджету у 2012 році. До Держбюджету приріст становив 10 відсотків, тобто до 346,1 мільярд гривень, до загального фонду державного бюджету - 8,9 відсотків, до 289,6 мільярда гривень", - зазначив Міністр фінансів.

Ю.Колобов також відзначив, що попри негативні тенденції розвитку світової економіки уряд забезпечив фінансування підвищених соціальних стандартів, соціальних ініціатив Президента, видатків пенсійного характеру. За його словами, видатки державного бюджету збільшилися на 62,2 мільярда гривень, або на 18,7 відсотків до 2011 року, майже 400 мільярдів гривень, видатки загального фонду державного бюджету за 2012 рік зросли на 56,3 мільярда гривень або майже на 20 відсотків до 343,6 мільярдів гривень.

Доповідач також зазначив, що уряд забезпечив фінансування на належному рівні соціальних видатків. Касові видатки соціального спрямування за загальним фондом державного бюджету зросли проти 2011 року на 44,3 мільярди гривень до 272,78 мільярдів.

"В умовах, пов'язаних із загальним погіршенням зовнішньої кон'юнктури, бюджетна політика в 2012 році була спрямована на підтримку і розвиток економіки. Так, на капітальні видатки державного бюджету спрямовано майже 30 мільярдів гривень. Були здійснені видатки на підтримку і розвиток сільського господарства у сумі 6,5 мільярдів гривень, вугільної галузі та інших галузей з видобутку твердого палива у сумі майже 13 мільярдів гривень, дорожнього господарства у сумі 12,6 мільярдів гривень. На підтримку НАК "Нафтогаз" України спрямовані кошти у сумі майже 20 мільярдів гривень", - повідомив Міністр фінансів.

Урядовець також повідомив, що дефіцит державного бюджету у 2012 році є значно меншим, ніж у багатьох високорозвинутих країнах світу. За його словами, необхідність вчасного проведення соціальних видатків та видатків розвитку в умовах уповільнення розвитку світової економіки призвели до формування дефіциту державного бюджету в обсязі 53,4 мільярди гривень або 3,8 відсотків до валового внутрішнього продукту.

Ю.Колобов зазначив, що державний борг України в 2012 році витримано в межах граничного рівня, встановленого законом. "На кінець 2012 року борг склав майже 400 мільярдів гривень, що на 27,8 мільярдів менше граничного рівня, визначеного законом про Державний бюджет та скоригованого відповідно до статті 15 Бюджетного кодексу. Державний та гарантований державою борг становив 515,5 мільярдів гривень або 36,6 відсотків ВВП, що знаходиться на економічно безпечному рівні та відповідає критеріям, визначеним Бюджетним кодексом, тобто не вище 60 відсотків валового внутрішнього продукту", - завершив доповідач.

Міністр фінансів, завершуючи виступ, повідомив, що уряд пропонує схвалити Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рік.

Ю.Колобов, відповідаючи на запитання народних депутатів, повідомив, що його першого заступника А.Мярковського шпиталізовано і йому надається необхідна медична допомога.

Голова Комітету з питань бюджету Євгеній Гєллєр доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти проект постанови про звіт про виконання Закону "Про Державний бюджет України на 2012 рік".

Голова Рахункової палати Роман Магута у співдоповіді повідомив, що Колегія Рахункової палати затвердила висновки щодо виконання Кабінетом Міністрів Державного бюджету за 2012 рік.

Р.Магута відзначив найсуттєвіші проблеми, які виникли під час виконання Державного бюджету і створюють ризики під час виконання Державного бюджету в поточному році. Одним з головних чинників невиконання Державного бюджету у минулому році як за доходами, так і за видатками, Р.Магута назвав значно нижче від прогнозованого зростання економіки. Проблемами, що стримують розвиток економіки, співдоповідач назвав відсутність інвестицій та обмежене кредитування.

Голова Рахункової палати звернув увагу на зростання минулого року дефіциту Державного бюджету, який майже вдвічі перевищив дефіцит позаминулого року, а також на зростання державного боргу.

Р.Магута повідомив, що впродовж 2012 року Рахунковою палатою проведено 826 контрольно-аналітичних та експертних заходів, під час яких виявлено низку бюджетних правопорушень на суму 4 млрд. 800 млн. грн., а також неефективне використання коштів Державного бюджету на 8 млрд. грн. За його словами, Рахунковою палатою усім органам державної влади надіслані висновки щодо виконання Державного бюджету за 2012 рік, а також листи щодо виправлення виявлених недоліків.

За результатами голосування Верховна Рада взяла до відома звіт Кабінету Міністрів про виконання Закону "Про державний бюджет України на 2012 рік".

Парламентарії розглянули питання ратифікації.

Проект закону про ратифікацію Конвенції між Урядом України і Урядом Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи та Протоколу до неї доповів Міністр фінансів Юрій Колобов. Урядовець зазначив: необхідність укладання цієї Конвенції і Протоколу пояснюється тим, що доходи, які виникають в економічних стосунках між резидентами України та Кіпру, підлягають оподаткуванню у подвійній юрисдикції: по-перше, у державі, в якій одержувач доходу є резидентом, по-друге, у державі, в якій здійснюється діяльність, стосовно якої виникає дохід. За його словами, ратифікація Конвенції сприятиме уникненню подвійного оподаткування, запобіганню ухиленню від сплати податків і взаємному зменшенню податкових перешкод для закордонних інвестицій та торгівлі. "Це особливо важливо стосовно України, оскільки її чинне податкове законодавство передбачає уникнення подвійного оподаткування лише на основі підписання двосторонніх міжнародних угод", - наголосив доповідач.

Голова Комітету з питань європейської інтеграції Григорій Немиря доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді ухвалити законопроект в цілому. Він також повідомив, що під час голосування з 12 присутніх членів Комітету таке рішення підтримало 8.

За ратифікацію Конвенції висловилися представники фракції Партії регіонів.

Проти ратифікації Конвенції виступили представники опозиційних фракцій. Вони наголошували на необхідності денонсації чинної Угоди між СРСР і Урядом Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування, а вже потім ратифікувати Конвенцію між Урядом України і Урядом Республіки Кіпр.

За результатами голосування ("за" - 215 голосів) законопроект не прийнято.

Проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення діяльності акціонерних товариств доповів Голова Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Дмитро Тевелєв. Він зазначив, що метою законопроекту є підвищення ефективності та удосконалення корпоративного управління в акціонерних товариствах, підвищення захисту прав акціонерів, а також адаптації законодавства до директив ЄС.

За словами доповідача, проектом пропонується удосконалити механізм визначення ринкової вартості цінних паперів, запровадити механізм повідомлення акціонерів через депозитарну систему України, заборонити акціонерним товариствам придбавати власні акції під час їх розміщення, зобов'язати публічне акціонерне товариство, що пройшло процедуру включення акцій до біржового списку, залишатися у такому списку хоча б на одній фондовій біржі.

Проектом також передбачається удосконалити питання щодо проведення загальних зборів акціонерів, у тому числі питань щодо голосування на загальних зборах акціонерного товариства, щодо діяльності лічильної комісії та скликання позачергових загальних зборів акціонерного товариства, складення протоколу про підсумки голосування та проведення загальних зборів акціонерів шляхом заочного голосування (опитування), а також запровадити механізм обов'язкового прийняття рішення про призначення голови колегіального виконавчого органу або особи, яка тимчасово здійснюватиме його повноваження у разі припинення повноважень голови виконавчого органу і механізм функціонування корпоративного секретаря акціонерного товариства.

Документом пропонується удосконалити питання щодо реалізації акціонерами права вимоги обов'язкового викупу акціонерним товариством належних їм акцій тощо.

Д.Тевелєв зазначив, що прийняття законопроекту сприятиме удосконаленню діяльності акціонерних товариств та підвищенню захисту прав акціонерів, що в свою чергу позитивно вплине на поліпшення інвестиційного клімату в Україні та надходження додаткових інвестицій в економіку України.

Голова Комітету з питань економічної політики Андрій Іванчук доповів рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти законопроект за  основу.

Верховна Рада 300-ма голосами прийняла законопроект у першому читанні.

За основу 305-ма голосами було прийнято проект закону про внесення змін до статті 154 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку виробництва продуктів дитячого харчування.

Верховна Рада 303-ма голосами ухвалила в цілому проект закону про внесення зміни до статті 8 Закону України "Про порядок допуску та умови перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України" (щодо багатонаціональних навчань).

Головуючий закрив пленарне засідання.

Наступне пленарне засідання другої сесії відбудеться у середу, 19 червня, повідомляє Інформаційне управління ВР України.



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

За минулу добу російсько-окупаційні війська здійснили 36 обстрілів позицій ЗСУ. Унаслідок ворожого вогню один український воїн загинув, ще один зазнав поранення

подробнее

Опрос

Как Вы относитесь к привлечению Надежды Савченко к уголовной ответственности?

pp
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.