«Відновлена» лінія швидкісного трамваю у Києві розвалюється ще до запуску
- Подробиці
- Опубліковано 11.09.2009 13:06
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 3996
Влада тисне на фахівців-транспортників, які заявляють про чисельні порушення під час реконструкції лінії швидкісного трамваю у Києві. Вже звільнені начальник виробничо-кабельних мереж служби енергетичного забезпечення КП «Київпастранс», головний державний інспектор міського електротранспорту Головної державної інспекції міського електротранспорту МінЖКГ, начальник центру механізації шляхових робіт Південно-Західної залізниці. А заступник директора НДІ міського господарства МінЖКГ регулярно отримує погрози про розправу, якщо не змінить позицію відносно реконструкції швидкісного трамваю. Таким чином, чиняться свідомі перешкоди для з’ясування істини навколо реконструкції трамваю, - заявляють в Блоці Кличка.
Головні претензії звільнених фахівців стосувались повного ігнорування «Київпастрансом» техніки безпеки під час прокладання лінії (йдеться про кріплення, шпали). 23.10.08 на технічній раді КП «Київпастранс» прийнято неправове рішення про заміну кріплення КППТ-17 (Треп-Ш) на ІМЕТ-1, хоча станом на цей час було закуплено партію комплектів шумознижуючих прокладок на 60% проекту та виготовлено інших елементів кріплення КППТ-17 (Треп-Ш) на 50% проекту. У зв’язку із використанням застарілого типу болтового скріплення була збільшена і кількість дерев’яних шпал. «Все це – колосальні додаткові бюджетні витрати, які ні з ким не були погоджені. Але головне, що всі ці зміни є небезпечними для життя майбутніх пасажирів.», - заявили в Блоці Кличка.
Наприклад, нав’язані керівництвом «Київпастрансу» кріплення мають тільки стендові випробування, про їх недоліки говорить сам виробник. Термін гарантії – 2 роки, це фактично час реконструкції. Кріплення мають низький рівень безпеки і демонтуються простим ломом. Тому їхнє використання було заборонено приписами Головної державної технічної інспекції міського електротранспорту МінЖКГ України від 26.01.09. Утім «фахівці» «Київпастрансу» це ігнорують. Як і закривають очі на висновки ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» МінЖКГ України від 19.12.08 та лист ДП «Київська державна регіональна технічна інспекція міського електротранспорту» МінЖКГ від 24.12.08.
Блок Віталія Кличка не погоджується із позицією Київської транспортної прокуратури щодо спрямування матеріалів для проведення перевірки та прийняття рішення по цьому питанню до прокуратури Подільського району міста Києва (за місцем розташування КП «Київпастранс»). Тому Віталій Кличко звернувся до Київського транспортного прокурора із проханням перевірити викладену інформацію та вжити відповідних заходів реагування. Блок Віталія Кличка також наполягає на тому, що ситуація навколо реконструкції лінії швидкісного трамваю має стати предметом спеціального засідання Уряду. Таке звернення вже направлено до Юлії Тимошенко.
Також з цієї категорії...

У Херсоні знову напали на...
3 июл. 2013 г.

Прокуратура покриває бездіяльність міліції під...
24 июл. 2013 г.

На Луганщині СБУ затримала бойовика...
27 авг. 2015 г.
Набираючі популярність...

Апеляційний суд скасував рішення про...
2 сент. 2025 г.

Оперативна інформація станом на 08:00...
3 сент. 2025 г.

780 москалів подохло минулої доби...
3 сент. 2025 г.
Останні новини
03.09.2025 18:56
Плани Китаю щодо нового світового порядку03.09.2025 12:10
Збито та подавлено 451 ціль противника03.09.2025 10:15
780 москалів подохло минулої доби на українській землі02.09.2025 21:58
Реанимация януковичаПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан разом із ведучим Ігорем Гаврищаком у воєнному зведенні за 2 вересня обговорили наступні теми:
Коментарі