Олександр Попов довів столичні дороги до стану післявоєнних

popov avtodor

 
Голова КМДА Олександр Попов несе персональну відповідальність за стан столичних доріг. Про це заявив депутат від фракції «УДАР» в Київраді Олексій Давиденко.


«Ми отримали офіційне підтвердження від Київавтодору про те, що столична влада свідомо не фінансувала у 2012 році роботи з ремонту доріг», - сказав він. Олексій Давиденко зауважив, що бюджет готується та подається на затвердження Київради виконавчим органом КМДА на чолі з Олександром Поповим. Тож в тому, що в столиці України нині стан доріг наближений до післявоєнного, провина саме Попова.

Депутат зауважив, що за даними Київавтодору, щорічно капітальним ремонтом повинно відновлюватися 1557 тисяч метрів квадратних шляхів, а поточним – 1355 тисяч метрів квадратних. При цьому, нині майже 88% покриттів міських вулиць потребують капітального ремонту, або як мінімум заміни верхнього шару асфальтобетонного покриття. Олексій Давиденко додав, що за даними Київавтодору у минулому році фактичне виконання поточного ремонту шляхів становило лише 6,6%, а капітального – 2,3%.

Цей показник в попередні роки був в рази вищим. «Таким чином, з офіційного документу Київавтодору можна побачити, що фінансування ремонту доріг в 2012 році скоротилося в рази», - підкреслив депутат Київради.

Олексій Давиденко наголосив, що фракція «УДАР» в Київраді на найближчій сесії Київради вимагатиме не тільки звільнення керівника Київавтодору, а також персональної відповідальності голови КМДА Олександра Попова за доведення столичних доріг до стану післявоєнних, повідомляє прес-служба політичної партії "УДАР Віталія Кличка".



Коментарі

  +2 #1 1 15 февр. 2013 г., 16:36:57
А Партія Регіонів - довела дороги України.
  +1 #2 Lex 15 февр. 2013 г., 16:38:59
Виноват в плачевном состоянии столичных дорог только один человек - руководитель Киевавтодора Глинский, который годами гробил дороги и при этом никто его с этой должности за столько лет не убрал... Любой из меров, видимо у него другие покровители!
  +1 #3 лена 15 февр. 2013 г., 16:39:43
кусок дороги Житомир-Бердичів взагалі їхати не можна.Яма на ямі.Дурдом.
  +2 #4 ДЕД 15 февр. 2013 г., 16:42:17
1. Мером КИЕВА должен быть киевлянин!!!!!!
2. Попов до избрания мером Комсомольска был КГбистом. Наверное таким людям не место в политике.
3.Со своим первым замом Мазурчаком , они спелись давно, еще в те времена , когда тот был мером Каменца-Подольского. Сейчас рука руку моет и очень даже успешно.
  +2 #5 микола 15 февр. 2013 г., 16:47:15
пане попов (київ не донецьк)
в києві завжди були гарні дороги
вам напевно треба буде відповідати перед киянами за стан доріг та за кошти яких не було спрямовано на лагодження доріг

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 25 листопада обговорив такі актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.