Фототшоп сыграл с рекламой туши Dior злую шутку

portman dior

 
Все больше рекламных кампаний оказываются под запретом из-за чрезмерного использования фотошопа. На этот раз не повезло рекламе туши Dior, которую представляет Натали Портман.


Говорят, что жалобу на Dior подали из британского представительства L'Oreal. Комитет по рекламным стандартам согласился со всеми претензиями и постановил, что изображение с Портман было отретушировано таким образом, чтобы «разделить ее ресницы, увеличить их объем и изгиб, а также исправить мелкие дефекты и дорисовать недостающие реснички». Рекламу в таком виде решено было запретить, чтобы она не вводила потребителей в заблуждение.

В Dior, разумеется, не согласны с таким постановлением. Представители люксового бренда признали, что действительно использовали некоторые корректирующие технологии, но не злоупотребляли ими. «Мы не считаем, что технологии обработки фотографий заставляют потребителей ждать от этого продукта слишком многого», - заверил представитель компании. Он также добавил, что нашумевший снимок сначала хотели и вовсе использовать для рекламы помады, но потом передумали. К сожалению, эта деталь так и не заставила смягчиться суровый Комитет по рекламным стандартам, сообщает popcornnews.ru.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у воєнному зведенні на 22 грудня обговорив наступні теми:

детальніше

Опитування

Чи підтримуєте Ви мир з рашистами на умовах здачі окупованих територій?

Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.