Багаті і знамениті за шалені гроші дуритимуть Google. За допомогою піар-агентств
- Подробности
- Опубликовано 01.06.2011 15:17
-
Автор: Конфликты и законы
- Просмотров: 3662

Агентства "з управління репутацією" обіцяють знижувати рейтинг небажаних для їхніх клієнтів результатів пошуку. Агентства не розголошують імен клієнтів, але журналістам вдалося з’ясувати, що вже три відомі особи - письменник і політик-консерватор, що мали романи, а також одружений актор, який оплатив інтим-послуги повії - минулого тижня звернулися до агентства з проханням допомогти зберегти їхні імена в таємниці.
Також протягом останніх 6 місяців ще троє - два актори і знаменитий спортсмен - заплатили агентствам за послуги до 20 тис. фунтів за два тижні за приховування про них таємної інформації. Скористався послугами подібної агенції і «Уобурн-сафарі-парк», аби приховати повідомлення в пресі про урядовій доповіді щодо звинувачень про погане поводження з тваринами на його території".
Google складає рейтинг результатів пошуку, спираючись на десятки критеріїв, але один з ключових чинників - кількість посилань на сторінку з інших сайтів. При цьому понад 90% користувачів переглядають тільки першу сторінку результатів пошуку і мало хто заходить далі третьої. Агентства управління репутацією накручують популярність позитивних чи маловажливих результатів, піднімаючи їх вище негативних.
Также из этой категории...

YouTube удалил видеоролики популярного юмористического...
26 апр. 2012 г.

«Хакеры» госдепа США взломали сайт...
24 мая 2012 г.

Anonymous потребовали от Митта Ромни...
06 сент. 2012 г.
Набирающие популярность...

«Back in USSR?»
16 февр. 2020 г.

В мире животных...
27 марта 2020 г.

Невзоров как опора путинского режима
19 апр. 2021 г.
Последние новости
На базі Миколаївського Навчального центру ВМС ЗС України канадські інструктори навчають військових моряків тактичному маневруванню
Комментарии