Навіщо Кличко піднімає вартість проїзду в Києві?

Допоки в інших країнах громадянам під час локдаунів допомагають, в Україні представники влади вирішили, що це гарний спосіб збагатитись і обкрадати населення. Окрім підняття вартості тарифів на ЖКХ, тепер у Києві ще й піднімають вартість проїзду. І все заради схем.


Таку точку зору на свій сторінці у ФБ висловив Юрій Левченко.

З 27 березня до 10 грн зросте вартість проїзду в багатьох маршрутках Києва. На багатьох маршрутках Києва з'явилися повідомлення про здорожчання вартості проїзду до 10 грн.

Стисло пояснюємо чому такі здорожчання є неправомірними по відношенню до киян:

Ще з жовтня 2018 року Кличко розповідає байки про введення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті Києва незалежно від форм власності. Але терміни впровадження такої системи постійно переносяться. Останній раз перенесли до 1 липня 2021 року.

Вибори закінчилися, до Кличка прийшов Комарницький, Столар і компанія, подумали й вирішили "годівничку" не закривати. Відтак, мільярди необлікованої готівки й далі крутяться в "маршруточній галузі", а відсоток "крапає" Кличку і його подільникам.

Тіньовий обіг готівки у приватних перевізників складає понад 4 мільярди гривень в рік. Величезна частина якої іде у формі хабарів в КМДА. Лише за офіційними даними половина маршруток в Києві перевозять пасажирів без договорів, тобто не сплачують жодної копійки в міський бюджет. При цьому всьому, приватні перевізники кожного року виставляють місту рахунок за начебто перевезених пільговиків, без е-квитка та валідаторів, і, як ви розумієте, ці цифри просто малюють.

Нормальна влада в умовах пандемії та втрати доходів у сотен тисяч громадян зробила би все щоб не допустити здорожчання вартості проїзду в громадському транспорті. Тут мова не про дотації для маршруток, ні. Ми противники такої історії, оскільки маршрутки в сьогоднішньому вигляді мають взагалі зникнути з Києва, так само як їх немає в жодній розвинутій західноєвропейській столиці.

Натомість, міська влада мала б максимально інвестувати в великогабаритний комунальний громадський транспорт, який би замінив всі ці маршрутки, замість того аби розкрадати мільярди з київського бюджету, як це робить Кличко й компанія.

На жаль, ми змушені констатувати, що були праві, коли попереджали киян перед виборами, що одразу після переобрання Кличка будуть підніматися ціни на громадський транспорт. Шкода, що тоді до більшості не вдалося достукатися.

Юрій Левченко



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Вчера поздно вечером враг атаковал многострадальный Харьков. Также в 7 часов утра были нанесені ракетные ударі по Одессе и предместью города Сумы

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.