На российских презервативах появится товарный знак «В Контакте»

prezik

 
Московский предприниматель Игорь Рогов подал заявку на регистрацию товарного знака «В контакте» в категории «презервативы».

Об этом в окружении бизнесмена рассказали газете «Маркер». Зарегистрировать товарный знак оказалось возможно потому, что компания «В Контакте» не полностью защитила свой бренд. Соцсеть зарегистрировала свой товарный знак только по профильным классам товаров и услуг, что позволяет другим компаниям использовать название «В контакте» для своих продуктов.

Ранее заявку на регистрацию товарного знака «В контакте» для производства жвачки, жевательных конфет и леденцов подала компания «Европа Фудс», а компания «Инвест парк» получила право делать пиво, соки и открывать гостиницы «В контакте», сообщает ruformator.ru.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 22 листопада обговорив наступні актуальні фронтові теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.