​YouTube видалив німецькомовні канали Russia Today через дезінформацію щодо поширення COVID-19

З YouTube видалили німецькомовні відеоканали підтримуваної державою російської телекомпанії RT (Russia Today) через звинувачення у порушенні правил стосовно поширення дезінформації щодо COVID-19.


Раніше один німецькомовний канал RT був заморожений на один тиждень, але упродовж того часу російська компанія намагалася обійти заборону на завантаження нових відео, використовуючи інший канал в YouTube, повідомляє Голос Америки.

«Унаслідок цього за порушення умов обслуговування YouTube були видалені обидва канали», - повідомлено з прес-служби YouTube, що належить компанії Alphabet/Google.

YouTube раніше також обмежував інші медіакомпанії, звинувачуючи їх у поширенні дезінформації.

Зокрема, у серпні цього року Sky News Australia була позбавлена на сім днів права виставляти відео на каналі в YouTube після звинувачень, що вона поширювала репортажі, які заперечували існування COVID-19 і заохочувати людей використовувати препарати, які називали ліками від коронавірусу.

Але редакторка RT Маргарита Симоньян назвала це проявом «справжньої медійної війни держави Німеччина проти держави росія», поскаржившись також у Twitter, що «раніше Люксембург відмовився видати нам ліцензію на мовлення, пославшись на думку влади Німеччини».

Симоньян у зв’язку з цим висловила сподівання, що москва у відповідь вдасться до санкцій проти YouTube і заборонить в росії німецьку медіакомпанію Deutsche Welle та закриє кореспондентські пункти німецьких телеканалів ARD і ZDF.

З москви також з’явилися офіційні протести. Російське міністерство закордонних справ назвало обмеження щодо RT «небувалою інформаційною агресією».

RT, яка почала мовлення 2005 року під назвою Russia Today, називає себе глобальною новинною мережею, транслюючи телепрограми англійською, арабською, іспанською, німецькою і французькою мовами на додаток до російської.

На міжнародну аудиторію також спрямована робота контрольованої державою російської медіакомпанії Sputnik, яка поширює новини в інтернеті десятками мов включно з англійською, польською, німецькою, французькою, сербською, білоруською тощо, а також транслює цілодобово на радіоканалах англійською, арабською, іспанською, китайською та іранською мовами.

Фото Reuters



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Последние новости

Один вопрос, который тревожит - ленд-лиз подписан, время прошло, пушки М три семерки поставлены, а где все остальное?

подробнее

Опрос

На вашу думку, як має бути страчений путін?

Конфликты и законы © 2008-2022.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.