​Як маркетинг з продажу працює в політиці, або На чолі держави російська агентура?

Біблійна істина, що говорить: «судіть їх по справах їхніх» як найкраще характеризує те, що відбувається нині в державі Україна. Якщо з цієї позиції підходити до розгляду проголосованих законодавчих актів, а також поведінки людей, котрі сьогодні при владі, то на гора одразу випливуть їхні справжні мотиви і те, на кого вони справді працюють.


На жаль, public relations (PR) у Зеленського перетворили зі зв'язків з громадськістю, котрі повинні бути спрямованими на досягнення взаємопорозуміння між владою та суспільством, на відволікання уваги народу від тієї шкоди, котру ця влада Зеленського завдає суспільству.

У Зеленського давно дійшли висновку, що суспільство потрібно відволікати від реальності, яка нас оточує: як влада знищує економіку країни, як здає її в інтересах окупанта, або транснаціональних корпорацій чи міжнародних спекулянтів, як краде землю, як знищує малий та середній бізнес, як знищує фермерів, як придумує все більші та нові податки, як допомагає клептократам, розказуючи, що веде з ними боротьбу. І саме для цього «слуги народу» придумали як відосіки Зеленського, за якими виходить, що в українців все добре, так і технології маніпулювання масами задля імітації процесів, а не для їхньої повної реалізації.

От і принципи демократії у Зеленського використовували і використовують суто як прикриття для досягнення корисних цілей, а не для перемоги тієї ж демократії. Найкрасномовнішим прикладом такого використання можна вважати перші ж вибори до парламенту після обрання Зеленського президентом, які і втілили суто як маркетингову технологію. Дев’яностоп’ятокварталівці всі процеси в країні розглядають як реалізацію маркетингового плану. Задля цього і застосовують маркетингові технології продаж у політиці, які люди допоки ще й не дуже зрозуміли. А працюють ці маркетингові технології так, як і в продажах: головне правильно розрекламувати «товар», врахувавши формування попиту для задоволення потреб споживачів. Серіал «Слуга народу» став першим таким маркетинговим кроком, коли громадянам «продали» проросійського мільйонера і неука Зеленського як борця за справедливість. І головне, що на тлі негативу до Порошенка таки змогли його продати! А те, що товар — гнилий, то вже не важливо, його вже купили. А якщо так гарно спрацювало, то слуги вирішили впроваджувати маркетинг і далі в своїй діяльності і другим кроком якраз і стали вже парламентські вибори, коли теж, за всіма правилами маркетингу, вирахували, в який час вигідніше продати (провести) вибори. І, завдячуючи продажному Конституційному Суду, котрий аж ніяк не стояв і не стоїть на принципах конституційності, і організували вибори у мертвий літній сезон, розуміючи, що якраз за правилами маркетингу саме тоді наприкінці червня можна продати те, що вже в жовтні цього ж року буде продати значно важче, тобто: і продали товар «вибори» улітку 2019 року, розуміючи, що в жовтні вже монобільшості того ж року їм не зібрати.

Влада Зеленського, котра і владою стала лише завдячуючи маркетинговим технологіям, але аж ніяк не завдяки справжності намірів по покращенню життя суспільства (тобто, Зеленський виграв вибори, обдуривши довірливу частину суспільства і додавши до свого рейтингу протестний електорат проти Порошенка), і сьогодні продовжує використовувати маркетинг плюс піар-технології для маніпулювання суспільством. Саме для цього і робляться постійні вкиди відносно посадки дерев, побудови університету та навіть будівництва доріг. Нічого спільного з реальними намірами цієї влади ці заяви не мають. Але ці меседжі люди повинні обговорювати, а не вартість газу, що вже зашкалює, знищення малого та середнього бізнесу на фоні корупційних скандалів крадівництва, а також осіб в команді Зеленського, котрі не платили і не збираються платити реальних податків в Україні, продажу землі та тотального зубожіння суспільства.

Однак зелені кхмери вже увійшли в раж і разом з маркетинговими і політичними технологіями почали застосовувати відверті фальсифікації, демонстративно даючи людям зрозуміти, що точка зору суспільства зелених кхмерів вже давно не цікавить. Таким прикладом стало проштовхування до ВР Вірастюка, і за цією технологією зелені кхмери дали зрозуміти суспільству, що заради утримання влади готові йти на будь-які фальсифікації, а суддівської системи в Україні, як правосуддя і дотримання законності - більше не існує.

Треба наголосити, що більшість зашкварів офісу Зеленського, і самого Зеленського, у більшості країн вже давно призвели б і до виборів, і до імпічменту. А зашкварів було і є багато: від натяків Лероса, що Зеленський може бути наркоманом, до того, що офіс президента — агентура кремля. Щодо останнього, так більшість рішень як офісу президента, так і самого Зеленського йдуть на користь країни агресора — росії, але аж ніяк не України. Зеленський для росії врятував колишнього командир ППО бойовиків Цемаха, ввівши суспільство в оману, що, начебто, той був допитаним Нідерландами (про що говорять деякі експерти), хоча його видачу влада Нідерландів і намагалася не допустити, оскільки вважала його свідком у справі розслідування MH 17. Згодом, вже монобільшість протягнула велику кількість законопроектів та підзаконних актів, розроблених в інтересах росії (як, зокрема, постачання електроенергії з Білорусі), так і нині, коли Зеленський опосередковано визнав, що це він і його офіс зірвав операцію по вагнерівцям (теж в інтересах росії), і навіть російський ліберал та дисидент Андрій Піонтковський назвав Андрія Єрмака - агентом москви.

То що, на чолі України стоїть агентура кремля, що полюбляє кокаїн, а тому зручна в управлінні з боку росії? А те, що любителя продажу собак Брагара нещодавно поліція затримала за керування у стані наркотичного сп'яніння, про що повідомили ЗМІ і безпосередньо видання ЛБ, котре написало, що у розпорядження їхнього видання потрапив протокол поліції, в якому затвердили стан наркотичного сп'яніння, то складається враження, що вся монобільшість - наркомани зі стажем, котрі тільки і цікавляться, що наркотиками та, як повідомляли і служки, котрих вигнали з фракції - чорним кешем, котрий депутати зелених кхмерів отримують щомісячно.

Але, аби суспільство не замислювалось над такими питаннями і не задавало їх постійно (бо більше таку тему педалюють у Порошенко та серед його ломів), то у Зеленського придумали і засідання РНБО з санкціями (котрі, насправді, аж ніяк, окрім закриття каналів) шкоди тому ж Медведчуку не нанесли, та почали запускати чутки про вибори, навіть президентські. І останнє — теж технологія, бо розмовами про вибори (як чесної зміни влади) можна уникнути протестів на кшталт Майдану, після якого втік янукович, бо люди чекатимуть саме на вибори.

Насправді у Зеленського і його монобільшості немає бажання проводити будь-які вибори, оскільки більш-менш прозорі вибори призведуть до знищення цієї влади та її монобільшості. Однак, зважаючи на фальсифікацію, за допомогою якої протягнули до ВР Вірастюка, можна допустити, що у Зеленського поставили, як і у януковича, — на фальсифікації, ліві сервери і слухняність ЦВК, а тому сфальсифіковані вибори вони такі можуть спробувати провести, знову ж, придумавши маркетингову технологію, як би Зеленського краще продати. Сьогодні такою технологією є «закон про олігархів», котрий, як вже наголосили практично всі експерти, жодної загрози олігархам не несе. Як написав у своєму ФБ експерт Сергій Лямець: «- закон начебто антиолігархічний, а 8 пунктів з 10 присвячені витягуванню грошей з пересічних громадян і бізнесів - закон начебто антиолігархічний, а основні гроші заплатять пересічні громадяни і бізнеси - закон начебто антиолігархічний, а дивним чином з усіх олігархів удар тільки по Ахметову і Жеваго, зате ні Коломойського, ні Пінчука, ні інших фігурантів він не зачіпає. Насправді, все за законами жанру. Адже вся суть infotainment у тому, щоб споживач інформації розважався, споживаючи цю інформацію. Щоб він постійно був зайнятий якимось новим шматком інформації. А те, що закон повинен витягнути з нього гроші - споживач не помічає».

А тому розкручування «закону про олігархів» - це теж маркетингова технологія: продати суспільству непотріб, застосувавши маркетинг для його просування. І саме тому стоїть такий галас навколо цього закону, адже влада, за всіма правилами маркетингу, знаючи, що люди хочуть покарати олігархів, тому і пропонує його, просто врахувавши формування попиту для задоволення потреб споживачів (народу) на покарання.

Які ще маркетингові технології будуть застосовувати у Зеленського — сказати важко. Всю свою діяльність вони (дійсно вважаючи українців за лохів) маскують під гучними і правильними заявами, роблячи спробу продати людям черговий обман. І таких обманів буде ще багато.

Щоправда, одне незрозуміло: чому у Зеленського і міжнародних партнерів, а також розвідки США, Англії та й безпосередньо НАТО, тримають теж за ідіотів, оскільки будь-який нормальний розвідник скаже: не можна до НАТО пускати тих, хто працює на росію. А зважаючи на те, що серед посіпак Зеленського знаходяться любитель руського міра Арестович, та, як повідомляє «Громадське», Андрій Єрмак, який має «російського бізнес-партнера, який володіє банком, де основний акціонер — член партії «єдина росія», а в раді директорів був однокурсник президента рф володимира путіна», та людина Льовочкіна — Подоляк, то про яку довіру може йти мова? А от висунуті вимоги і претензії Зеленського до західних партнерів, і безпосередньо Байдена, більше схожі на «операцію фсб» щодо знищення гарних стосунків держави Україна з західними партнерами. А погіршити такі стосунки якраз і можна висуванням дурнуватих претензій.

Що ж до того, що більшість громадян ніяк не можуть зрозуміти, чому зелені кхмери знищують економіку країни і роблять все якомога гірше для проживання в Україні, а тому шукають виправдання їхнім вчинкам, або шукають здорового глузду у таких рішеннях та витівках, то треба наголосити, що просто на ці дії людей на чолі української влади треба подивитись так, як на роботу засланого агента задля виконання завдання того, хто його заслав. І ось якщо розглядати діяльність команди Зеленського і монобільшості саме з позиції того, що ці люди свідомо знищують економіку країни і свідомо псують стосунки із західними партнерами, бо мають таке завдання, то стане зрозумілим і здоровий глузд, оскільки, з точки зору логіки українського ворога і окупанта, чим гірше буде економічно українському народові, чим гірші будуть стосунки з міжнародними партнерами, тим легше буде тягнути Україну у тайожний союз, або якусь іншу структуру, де росія буде проявляти свої імперські і шовіністичні погляди у відношенні до українців. А коли у президента України пролітає «какая разница» та «одін народ», то тут виникає питання: а чиї інтереси ця людина представляє, порушуючи Конституцію України і відверто нехтуючи інтересами держави і українського народу?

Оксана КОТОМКІНА, «Конфлікти і закони»

Фото durdom.in.ua



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 25 листопада обговорив такі актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.