«Відновлена» лінія швидкісного трамваю у Києві розвалюється ще до запуску
- Подробиці
- Опубліковано 11.09.2009 13:06
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 3770
Влада тисне на фахівців-транспортників, які заявляють про чисельні порушення під час реконструкції лінії швидкісного трамваю у Києві. Вже звільнені начальник виробничо-кабельних мереж служби енергетичного забезпечення КП «Київпастранс», головний державний інспектор міського електротранспорту Головної державної інспекції міського електротранспорту МінЖКГ, начальник центру механізації шляхових робіт Південно-Західної залізниці. А заступник директора НДІ міського господарства МінЖКГ регулярно отримує погрози про розправу, якщо не змінить позицію відносно реконструкції швидкісного трамваю. Таким чином, чиняться свідомі перешкоди для з’ясування істини навколо реконструкції трамваю, - заявляють в Блоці Кличка.
Головні претензії звільнених фахівців стосувались повного ігнорування «Київпастрансом» техніки безпеки під час прокладання лінії (йдеться про кріплення, шпали). 23.10.08 на технічній раді КП «Київпастранс» прийнято неправове рішення про заміну кріплення КППТ-17 (Треп-Ш) на ІМЕТ-1, хоча станом на цей час було закуплено партію комплектів шумознижуючих прокладок на 60% проекту та виготовлено інших елементів кріплення КППТ-17 (Треп-Ш) на 50% проекту. У зв’язку із використанням застарілого типу болтового скріплення була збільшена і кількість дерев’яних шпал. «Все це – колосальні додаткові бюджетні витрати, які ні з ким не були погоджені. Але головне, що всі ці зміни є небезпечними для життя майбутніх пасажирів.», - заявили в Блоці Кличка.
Наприклад, нав’язані керівництвом «Київпастрансу» кріплення мають тільки стендові випробування, про їх недоліки говорить сам виробник. Термін гарантії – 2 роки, це фактично час реконструкції. Кріплення мають низький рівень безпеки і демонтуються простим ломом. Тому їхнє використання було заборонено приписами Головної державної технічної інспекції міського електротранспорту МінЖКГ України від 26.01.09. Утім «фахівці» «Київпастрансу» це ігнорують. Як і закривають очі на висновки ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства» МінЖКГ України від 19.12.08 та лист ДП «Київська державна регіональна технічна інспекція міського електротранспорту» МінЖКГ від 24.12.08.
Блок Віталія Кличка не погоджується із позицією Київської транспортної прокуратури щодо спрямування матеріалів для проведення перевірки та прийняття рішення по цьому питанню до прокуратури Подільського району міста Києва (за місцем розташування КП «Київпастранс»). Тому Віталій Кличко звернувся до Київського транспортного прокурора із проханням перевірити викладену інформацію та вжити відповідних заходів реагування. Блок Віталія Кличка також наполягає на тому, що ситуація навколо реконструкції лінії швидкісного трамваю має стати предметом спеціального засідання Уряду. Таке звернення вже направлено до Юлії Тимошенко.
Також з цієї категорії...
В Україні збирають ідеї до...
10 сент. 2013 г.
Вдома у голови Луганського «УДАРу»...
4 февр. 2014 г.
Поліція не дала активістам вивісити...
12 мар. 2018 г.
Набираючі популярність...
15 років позбавлення волі з...
4 нояб. 2024 г.
Школа обміну досвідом для молодих...
4 нояб. 2024 г.
Оперативна інформація станом на 08.00...
5 нояб. 2024 г.
Останні новини
05.11.2024 09:27
Алиби для президента05.11.2024 08:44
1260 кацапів подохло минулої доби на українській земліПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 4 листопада розповів про наступні актуальні ситуації на фронті:
Коментарі