Укрзалізниця: вбити не можна розвивати?
- Подробиці
- Опубліковано 03.09.2021 12:42
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 5391
За сім років реформ від Порошенка, та незважаючи на шалено оплачувану раду при Укрзалізниці, сама Укрзалізниця не лише не змінилась з часів совка, а все, чого раді і керівництву з шаленими зарплатами вдалося досягти, це - загнати залізну дорогу у збитки та піною задути щілини у старих ще радянського виробництва потягах.
Сам сервіс аж ніяк не притерпів змін, от лише вартість проїзду для українців з кожним роком – дорожча. Нонсенс, однак ті, хто стоїть на чолі цієї структури та засідає в раді директорів – не несуть відповідальності за збитки та відсутність розвитку. І у суспільства вже давно створилось враження, що такі шалені гроші з українського бюджету усім отим особам платять саме за те, аби знищити Укрзалізницю, а не привести її до розквіту. А остання теза ще, нещодавно, була підтверджена і Ігорем Луценко, котрий на своїй сторінці у ФБ зробив цікавий допис про страйк водіїв поїздів Deutsche Bahn та й про саму цю структуру, котра на своїй батьківщині не є взірцем якості обслуговування, однак, українським менеджментом Укрзалізниці обрана для взірця. Чому?
А Ігор Луценко пише:
Сьогодні в Німеччині страйкують водії поїздів Deutsche Bahn. Уже втретє за останні 30 днів. Вимагають більшої оплати.
На минулому тижні зелена команда Укрзалізниці оголосила, що прагне залучити команду менеджерів з Deutsche Bahn для безпосереднього управління пасажирськими перевезеннями вже у 2022 році і вже розпочала попередній етап.
До чого це може призвести, бачимо вже сьогодні.
Взагалі, зараз Deutsche Bahn - це такий мем, котрий асоціюєтсья з постійними затримками, поганим станом рухомого складу та шляхів, регулярними страйками персоналу.
Приблизно так американці сміялися з Delta airlines, я особисто був свідком на рейсі.
У 2018 році лише третина поїздів Deutsche Bahn курсували вчасно.
Основна проблема - що протягом багатьох років перевезення німецьких пасажирів складали лише близько 30% основного бізнесу DB. Його відділ транспортної логістики, DB Schenker - який має бізнес аж до Південної Африки, Австралії та Китаю і є найбільшим оператором вантажного транспорту у Великобританії - набагато більший.
DB Schenker була створена для того, щоб зробити Deutsche Bahn привабливою для інвесторів напередодні планів приватизації приблизно на початку століття, які потім були відкладені у 2014 році.
За таким же сценарієм зелений менеджмент Укрзалізниці хоче розділити свою компанію, на пасажирський та вантажний дивізіони, під наглядом спеціалістів Deutsche Bahn. "Впевнені, що передача Deutsche Bahn процесу управління пасажирськими залізничними перевезеннями дасть можливість отримати максимально швидкі результати."
Ну, при такому провінційному підході ("давайте віддамо управління якимось Мудрим Іноземцям") можемо прогнозувати швидкий результат - ще одна залізниця перетвориться на жарт. Хоча в нашому випадку, саме за цей жанр голосувала більшість.
Також з цієї категорії...
Народ України: імпічмент Януковичу та...
9 авг. 2012 г.
И за кого они нас...
12 нояб. 2013 г.
Ночью Россия перебросила в Украину...
2 сент. 2014 г.
Набираючі популярність...
Оперативна інформація станом на 08.00...
23 нояб. 2024 г.
1420 москалів подохло минулої доби...
23 нояб. 2024 г.
Учора силами ППО збито 64...
23 нояб. 2024 г.
Останні новини
23.11.2024 09:05
Учора силами ППО збито 64 ворожі БпЛА23.11.2024 08:56
1420 москалів подохло минулої доби на українській землі22.11.2024 16:27
О культе личности Трампа и Маска техноолигархииПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 22 листопада обговорив наступні актуальні фронтові теми:
Коментарі