Через брак українського зерна логістичні фірми Польщі зазнають збитків
- Подробиці
- Опубліковано 30.07.2025 11:33
-
Автор: Конфлікти і закони Конфлікти і закони
- Переглядів: 3896
Польські логістичні компанії зазнають збитків через те, що імпорт зерна з України заблоковано. Сталося це у 2024 року після протестів аграріїв та блокування українських кордонів. Сьогодні, як каже Лаура Головач, генеральна директорка групи CSL, «польські термінали, ймовірно всі, порожні та несуть дуже високі експлуатаційні витрати. Ми також помітили, що деякі країни, такі як Румунія, Німеччина та Туреччина, мають у своїх портах велику кількість зерна з України. Ці країни здатні обробляти перевезення сировини, одночасно запобігаючи її розподілу на своїх внутрішніх ринках. На жаль, у Польщі цією ситуацією нехтують. У результаті транспортні компанії, порти та перевантажувальні термінали зазнають збитків», - цитує думку директорки Польське радіо.
Протягом багатьох місяців на кордонах Польщі стикаються зі значною проблемою нестачі імпортних товарів, зокрема перевалки зерна з України. Це призвело до величезних витрат та загрози звільнень. Ця ситуація вимагає аналізу та дій з боку національних органів влади, включаючи Міністерство інфраструктури, як зазначає CSL у пресрелізі.
«У самих операціях та транзиті через Польщу немає нічого нерегулярного; все здійснюється легально. Ми втрачаємо величезні кошти на залізничні перевезення, перевалку, портові послуги та експедирування, і, схоже, що склади стоять порожніми, тоді як інші країни заробляють на цій діяльності та обробляють ці товари», — зазначає генеральний директор групи CSL.
Як зазначено у пресрелізі, транзит через Польщу здійснюють легально та контролюють національними службами. Метою є розширення цього транзиту, щоб багато перевалок відбувалося через польські термінали, а потім товари відправлялися до інших країн.
Представник транспортної компанії зазначає, що польські служби приділяють велику увагу безпеці та контролю якості товарів і документів. «Повільність процедур оформлення кордонів, безумовно, є проблемою. Іноді вони займають кілька днів, не лише з України, а й з інших напрямків. Слід проаналізувати весь ланцюг постачань, оскільки галузь TSL зараз страждає, що, своєю чергою, впливає на національну економіку та наш ВВП», — коментує Лаура Головач. Вона також попереджає, що поточна ситуація може призвести до банкрутства місцевих транспортних компаній.
Вона також вказує на проблему з безперебійним потоком транзиту в прикордонних портах.
«У нашому регіоні прикордонні служби працюють цілодобово, що забезпечує відносно безперебійну роботу. Однак на інших кордонах порти часто закриваються через вісім годин, блокуючи всі операції та зупиняючи митне оформлення. Це незрозуміло, особливо враховуючи, що багато операцій зараз проводяться в електронному вигляді, що пришвидшує процес. Інші країни не мають таких проблем і явно розвиваються, поки ми втрачаємо позиції. Це питання потрібно розглянути та щось остаточно зробити», — каже Лаура Головач.
Фото pxhere.com
Також з цієї категорії...

Заява Верховної Ради України «У...
8 сент. 2016 г.

«Нормандська четвірка» обговорить ситуацію на...
9 февр. 2018 г.

Прокуратура Польщі почала розслідування висловів...
16 авг. 2018 г.
Набираючі популярність...

920 кацапів подохло минулої доби...
1 окт. 2025 г.

Оперативна інформація станом на 08:00...
2 окт. 2025 г.

980 москалів подохло минулої доби...
2 окт. 2025 г.
Останні новини
02.10.2025 15:13
Збито та подавлено 53 ворожих БпЛА02.10.2025 15:08
980 москалів подохло минулої доби н українській землі01.10.2025 09:25
920 кацапів подохло минулої доби на українській землі30.09.2025 09:50
Збито та подавлено 46 ворожих БпЛА30.09.2025 09:44
970 кацапів подохло минулої доби на українській земліПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан разом із ведучим Ігорем Гаврищаком у воєнному зведенні за 1 жовтня обговорили наступні теми:
Коментарі