​Пленарні засідання Верховної Ради України 21 березня 2017 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій на початку ранкового засідання повідомив, що учора відбулося засідання представників депутатських фракцій і Комітету з питань бюджету, на якому було вирішено питання Рахункової палати доопрацювати, оскільки представники фракцій не дійшли спільної думки з приводу рішення.


А.Парубій сказав, що він окремо збере голів фракцій для консультацій з цього питання.

Головуючий також повідомив, що сьогодні після виступів представників депутатських фракцій і груп розглядатимуться питання паливно-енергетичного комплексу і транспорту.

Представники депутатських фракцій і груп виступили з оголошеннями, заявами, пропозиціями.

Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту» щодо освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст».

Законодавчим актом встановлено, що вищі навчальні заклади І-ІІ рівня акредитації здійснюватимуть прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст».

Згідно із Законом, останній прийом на здобуття освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста буде проведено у 2019 році.

Відповідні зміни внесено до розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту».

Проект Закону зареєстровано за №5240.

Парламентарії розглянули питання про визначення представника Верховної Ради України до складу комісії зовнішнього контролю з проведення незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Національного антикорупційного бюро України.

До розгляду були представлені дві кандидатури - Роберта Стоуча і Найджела Брауна.

За результатами рейтингового голосування більше голосів набрала кандидатура Найджела Брауна («за» проголосувало 202 парламентарія).

Головуючий поставив на голосування кандидатуру Найджела Брауна. «За» проголосувало 200 народних депутатів.

Голова Верховної Ради України дав доручення Комітету з питань запобігання і протидії корупції доопрацювати питання про визначення представника Верховної Ради України до складу комісії зовнішнього контролю з проведення незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності Національного антикорупційного бюро і внести на розгляд Верховної Ради України.

Народні депутати розглянули питання паливно-енергетичного комплексу.

Ухвалено Закон «Про внесення змін до Закону України «Про теплопостачання» щодо стимулювання виробництва теплової енергії з альтернативних джерел енергії».

Законом, зокрема, встановлюється, що тарифи на теплову енергію для суб’єктів господарювання, що здійснюють її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення встановлюються на рівні 90 відсотків діючого для суб’єкта господарювання тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб’єкта господарювання встановленого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення тарифи на теплову енергію встановлюються на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів.

Відповідний законопроект зареєстровано за №4334.

Прийнято за основу законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стабілізації діяльності Державного акціонерного товариства «Чорноморнафтогаз» у зв'язку з тимчасовою окупацією території України.

Проектом (№5370) пропонується встановити до 1 січня 2019 року мораторій на стягнення заборгованості з Товариства.

Протягом дії мораторію підлягають зупиненню виконавчі провадження та заходи примусового виконання рішень стосовно підприємства, що підлягають виконанню в порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження», а також передбачені законодавством заходи по виконанню рішень, які здійснюються органами доходів і зборів, банками та іншими фінансовими установами. Також підлягають зняттю накладені раніше арешти на рухоме майно Товариства. У зв`язку з цим пропонується внести відповідні зміни до Закону України «Про виконавче провадження».

Дію закону запропоновано розповсюдити на виконавчі провадження, відкриті до набрання ним чинності з метою їх зупинення та розблокування роботи Товариства.

Також проектом пропонується установити, що спеціальні дозволи на користування надрами, надані Товариству на ділянки, розташовані на тимчасово окупованій території, строк дії яких закінчився в період тимчасової окупації, вважаються такими, що продовжили строк своєї дії на період тимчасової окупації.

На доопрацювання направлено проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення деяких аспектів нафтогазової галузі» №3096.

За результатами голосування відхилено проект Закону «Про внесення змін до деяких законів України (щодо забезпечення використання газорозподільних систем)» №5558.

Прийнято за основу законопроект про Фонд енергоефективності.

Проектом (№5598), зокрема, передбачено створення фонду, метою діяльності якого є підтримка ініціатив щодо енергоефективності, впровадження інструментів стимулювання і підтримки здійснення заходів із забезпечення (підвищення рівня) енергетичної ефективності будівель та енергозбереження переважно в житловому секторі з урахуванням національних планів щодо енергетичної ефективності, зменшення викидів двоокису вуглецю, відповідність acquis communautaire («доробок спільноти» — правова система Європейського Союзу, яка включає акти законодавства Європейського Союзу (але не обмежується ними), прийняті в рамках Європейського співтовариства, Спільної зовнішньої політики та політики безпеки і Співпраці у сфері юстиції та внутрішніх справ) Європейського Союзу та Договору про заснування Енергетичного Співтовариства та забезпечення дотримання Україною міжнародних зобов’язань у сфері енергоефективності.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16.00 розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Народні депутати продовжили розгляд питань порядку денного.

Прийнято за основу проект Закону «Про соціальні послуги».

Законопроектом пропонується визначити основні організаційні та правові засади надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, допомогу у їх подоланні громадянам (особам), сім‘ям, дітям, молоді, які потребують сторонньої допомоги.

Законопроектом пропонується прийняти нову редакцію Закону «Про соціальні послуги» та внести зміни до 8 законів України («Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про Раду міністрів Автономної Республіки Крим», «Про органи самоорганізації населення», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про реабілітацію інвалідів в Україні») з метою їх термінологічного приведення у відповідність до положень нової редакції Закону України «Про соціальні послуги».

У новій редакції Закону «Про соціальні послуги» передбачено визначити, зокрема:

- єдину термінологію та підходи в організації роботи для будь-яких цільових груп (людей з інвалідністю, безробітних, осіб, які зазнали насильства в сім’ї тощо);

- основні напрями державної політики у сфері надання соціальних послуг;

- права та обов’язки отримувачів, завдання надавачів соціальних послуг;

- механізм забезпечення принципу добровільності вибору та прозорості у наданні соціальних послуг, здійснення моніторингу дотримання надавачами встановлених критеріїв щодо їх діяльності, зокрема шляхом створення Реєстру (відкритого) надавачів та отримувачів соціальних послуг;

- підстави для визнання осіб, сімей, такими що потребують соціальних послуг (шляхом оцінки потреб особи, сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах);

- повноваження місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;

- єдиний порядок надання соціальних послуг (звернення про надання соціальних послуг, у тому числі в електронному вигляді);

- нову класифікацію соціальних послуг за критеріями місця надання та знаходження (вдома чи в стаціонарній установі) та способу надання (базові, комплексні, спеціалізовані, екстрені);

- нові підходи щодо оплати соціальних послуг - враховуючи доходи особи, а не наявність рідних та близьких (на даний час одиноким особам соціальні послуги надаються безоплатно, іншим – за диференційовану оплату).

Проект Закону зареєстровано за №4607.

До порядку денного сесії включено низку проектів законів і проект постанови.

Народні депутати розглянули питання транспорту.

На доопрацювання направлено проект Закону «Про внесення змін до Кодексу торговельного мореплавства України (щодо сприяння розвитку судноплавства в Україні)» №2712.

За результатами голосування відхилено проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення їх у відповідність із законодавством Європейського Союзу у сфері перевезення небезпечних вантажів» №4644.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про автомобільні дороги» щодо автомобільних доріг оборонного значення».

Законом доповнено Закон України «Про автомобільні дороги» новою статтею 51, в якій дається визначення поняття «автомобільні дороги оборонного значення», порядок віднесення автомобільних доріг до автомобільних доріг оборонного значення та їх використання.

Згідно із Законом, «автомобільними дорогами оборонного значення є автомобільні дороги, необхідні для забезпечення оборони і безпеки України, з’єднання військових та інших спеціальних об’єктів, які призначені в умовах воєнного стану для військових перевезень, перевезень, пов’язаних з евакуацією населення, перевезень, пов’язаних з евакуацією вантажів, народногосподарських перевезень».

Законом визначено, що «порядок використання автомобільної дороги оборонного значення та її відновлення, проведення заходів щодо її технічного прикриття в період дії воєнного стану, а також перелік автомобільних доріг оборонного значення затверджуються Кабінетом Міністрів України».

Проект Закону зареєстровано за №4647.

Прийнято Закон «Про Державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації».

Законодавчим актом затверджено нову Державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації.

У новій редакції враховано стандарти ІСАО, Європейського Союзу, ЄКЦА, ЄВРОКОНТРОЛЬ, а також зміни у нормах українського законодавства, які відбулися за період після введення в дію Державної програми авіаційної безпеки цивільної авіації у 2003 році.

Згідно із Законом, «мета Програми полягає у визначенні засад для забезпечення авіаційної безпеки, регулярності та ефективності польотів шляхом запровадження правил, практики та процедур, які передбачають заходи захисту від актів незаконного втручання».

Основним завданням Програми є розподіл обов’язків, встановлення правил впровадження та здійснення заходів забезпечення авіаційної безпеки пасажирів, авіаційного персоналу та персоналу, який задіяний в авіаційній діяльності, повітряних суден, майна, яке перевозиться повітряними суднами, об’єктів суб’єктів авіаційної діяльності незалежно від форми власності та підпорядкування.

Проект Закону зареєстровано за №4046а.

На доопрацювання направлено проект Закону «Про внутрішній водний транспорт» №2475а.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан поділився думкою, як Дональд Трамп може повпливати на кінець війни в Україні

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.