​Пленарне засідання Верховної Ради України 5 березня 2021 року

Голова Верховної Ради України Дмитро Разумков відкрив пленарне засідання. Головуючий повідомив, що у пленарному засіданні беруть участь Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль і члени Кабінету Міністрів. Головуючий нагадав, що у п’ятницю проводиться «година запитань до Уряду». За пропозицією депутатських фракцій і груп члени Кабінету Міністрів будуть відповідати на запитання про виконання плану вакцинації населення України від коронавірусної хвороби COVID-19.


Розпочалася «година запитань до Уряду».

Головуючий надав слово для виступу Міністру охорони здоров’я Максиму Степанову.

Міністр на початку виступу нагадав, що з березня 2020 р. виповнився рівно рік з того часу, як наша країна прокинулася у новій реальності. Тоді було діагностовано першого хворого на коронавірус і ми вступили в боротьбу проти світової пандемії.

Максим Степанов нагадав про можливості, які були у вітчизняної медицини на той час. «Наша медицина знаходилася на межі колапсу. Клінічне обмундирування наших лікарів, фінансування за залишковим принципом і непродумані реформи поставили медицину на грань виживання. Система трималася виключно на ентузіастах справи, на людях, для яких клятва Гіппократа, була дана не просто обіцянкою, а життєвим принципом», - зазначив урядовець, додавши, що тоді не вистачало найнеобхіднішого: масок і антисептика. «Ліжка, обладнані киснем, можна було перерахувати на пальцях, які і життєво необхідні апарати штучної вентиляції легень. Ціною неймовірних зусиль команди Мінохорони здоров’я, всього Уряду, наших лікарів-епідеміологів, вчених-вірусологів вдалося зробити неможливе, відновити систему охорони здоров’я і захистити людей», - підкреслив Міністр.

Міністр охорони здоров’я відповів на запитання депутатських фракцій і груп, які стосувались: складної ситуації із захворюваністю на COVID-19 в Івано-Франківській області; низьких темпів вакцинації в Україні; кінцевого терміну вакцинації всього населення України; вартості закупівлі вакцини; можливості реєстрації і застосування російської вакцини; якості закупленої вакцини; побічних реакцій при вакцинуванні; можливості введення локдауну; оплати праці медичних працівників; укладання договорів щодо переобладнання лікарень, зокрема, забезпечення доступності приміщень; інформаційного забезпечення кампанії з вакцинації; вибору вакцини.

Також Прем'єр-міністр Денис Шмигаль та члени Уряду відповіли на запитання щодо: строків вакцинації працівників освіти; збільшення державного боргу; закупівлі товарів у Росії; фінансування місцевих громад, зокрема, збільшення податкових відрахувань; модернізації договорів радянських часів про уникнення подвійного оподаткування; фінансування Івано-Франківського театру, який став національним; закриття сиротинця в Івано-Франківській області; виплати компенсацій за зруйноване житло у зоні тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей; введення жорстких карантинних обмежень у Закарпатській області; виплати доплат освітянам; розслідування фактів розкрадання коштів у ПАТ «ДКПЗУ» і обслуговування взятого ним кредиту; заборони використання трансжирів у харчовій продукції.

На цьому «година запитань до Уряду» завершилася.

Із заявою від двох фракцій виступив народний депутат Гео Лерос.

Народні депутати підтримали пропозицію головуючого з 12-ї години до 12.30 оголосити запити, не проводити перерву, з 12.30 до 13-ї години продовжити розгляд питань, «Різного» не проводити сьогодні і завершити пленарне засідання о 13-й годині.

Голова Верховної Ради України Дмитро Разумков привітав жінок з прийдешнім святом 8 березня і побажав їм здоров’я.

Народні депутати розпочали розгляд законопроектів.

Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» №4290 доповів заступник Міністра розвитку громад та територій Вячеслав Негода.

Він звернув увагу на те, що законодавством не врегульовано питання щодо призначення тимчасово виконуючого обов’язки голови місцевих державних адміністрацій у випадку відсутності на роботі голови облдержадміністрації та всіх його заступників внаслідок одночасної їх хвороби.

З точки зору чинного законодавства зазначене питання не врегульовано, так як не передбачено виключних ситуацій одночасної тривалої відсутності на роботі всіх вказаних посадових осіб.

З метою удосконалення законодавства та вирішення зазначеного вище питання розроблено законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» щодо тимчасового покладання обов’язків голови місцевої державної адміністрації на керівника апарату місцевої державної адміністрації, а у разі його тимчасової відсутності - на заступника керівника апарату, а у разі відсутності такої посади - на керівника самостійного структурного підрозділу апарату місцевої державної адміністрації за обов’язковим інформуванням Офісу Президента України та Кабінету Міністрів України.

Голова підкомітету Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Віталій Безгін доповів рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект за основу.

Народні депутати під час обговорення висловили чимало зауважень до законопроекту. За результатами голосування законопроект №4290 не набрав голосів для прийняття за основу та направлення його на доопрацювання і був відхилений.

Проект Закону про внесення змін до частини 5 статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» щодо усунення невизначеності обов'язків членів органів адвокатського самоврядування стосовно заповнення та подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування №3602 доповів народний депутат Олександр Дануца.

Він обумовив розробку законопроекту необхідністю усунення множинного трактування положень Закону України «Про запобігання корупції» з метою забезпечення однакового застосування норм Закону щодо кола осіб, на яких не поширюються вимоги фінансового контролю, та усунення невизначеності обов’язків членів органів адвокатського самоврядування щодо заповнення та подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Метою є забезпечення конституційних гарантій незалежності адвокатури та усунення невизначеності стосовно наявності чи відсутності обов’язків у членів органів адвокатського самоврядування щодо заповнення та подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Законопроектом пропонується не поширювати дію розділу VII Закону України «Про запобігання корупції» на членів органів адвокатського самоврядування.

Прийняття законопроекту, згідно з пояснювальною запискою, має привести Закон України «Про запобігання корупції» у відповідність до Конституції України та рішень Конституційного Суду, а також усунути невизначеність обов’язків членів органів адвокатського самоврядування щодо заповнення та подання декларацій, яка поширюється на невизначене коло осіб, зокрема, на членів конкурсних та дисциплінарних комісій органів адвокатського самоврядування.

Голова Комітету з питань антикорупційної політики Анастасія Радіна доповіла рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект за основу і в цілому з урахуванням пропозицій Комітету.

За результатами голосування законопроект №3602 прийнято за основу 303 голосами.

Заступник Голови Верховної Ради України Олена Кондратюк повідомила, що протягом пленарного тижня народними депутатами було внесено 161 запит, із них до Президента України 11 депутатських запитів, до органів Верховної Ради - 1, до Кабінету Міністрів - 81, до керівників інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування - 52, до керівників підприємств, установ і організацій, розташованих на території України - 16 запитів народних депутатів.

Олена Кондратюк оголосила депутатські запити.

Народні депутати продовжили розгляд законопроектів.

Проект Закону про мультимодальні перевезення №4258 доповів заступник Міністра інфраструктури Дмитро Живицький. Він зазначив, що проект Закону «Про мультимодальні перевезення» розроблено з метою вдосконалення законодавчого регулювання організаційних та правових засад мультимодальних перевезень вантажів в Україні, а також державної підтримки мультимодальних перевезень.

Доповідач зазначив, що розвиток мультимодальних перевезень дасть змогу значно збільшити обсяги перевезень вантажів територією України за участю національних транспортних компаній, сприяючи підвищенню конкурентоспроможності країни на світовому ринку транспортних послуг, розвитку мережі наявних транспортних коридорів, інтеграції транспортної інфраструктури України у світову транспортну систему.

Проектом Закону передбачається імплементація Директиви Ради 92/106/ЄЕС від 07 грудня 1992 року про встановлення спільних правил для окремих видів комбінованих перевезень вантажів між державами-членами (згідно з додатком XXXII до глави 7 «Транспорт» розділу V «Економічне і галузеве співробітництво» Угоди про асоціацію Україна - ЄС).

Проектом Закону пропонується ввести в Україні поняття мультимодального та комбінованого перевезення вантажів, мультимодального терміналу, документа мультимодального перевезення, оператора та замовника мультимодального перевезення, визначення договору мультимодального перевезення, його істотних умов, прав та обов’язків його сторін, основних принципів державного регулювання та державної допомоги щодо такого виду перевезень.

Голова підкомітету Комітету з питань транспорту та інфраструктури Артем Ковальов відзначив, що законопроект спрямований на створення умов для розвитку і вдосконалення мультимодальних перевезень та визначає правові і організаційні засади мультимодальних перевезень вантажів, заходи державної підтримки мультимодальних перевезень, правовий статус учасників мультимодальних перевезень.

Артем Ковальов доповів рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект №4258 за основу.

За результатами голосування законопроект №4258 прийнято за основу 262 голосами.

Народні депутати розглянули правки до проекту Закону про внесення змін до Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» (щодо перегляду термінів встановлення споживачам лічильників природного газу) №4248-1.

Верховна Рада за результатами голосування прийняла законопроект №4248-1 у другому читанні і в цілому 244 голосами.

Проект Закону про публічні консультації №4254 доповів заступник Міністра юстиції Олександр Банчук. Він зазначив, що метою законопроекту є визначення основних засад (стандартів) проведення публічних консультацій під час формування та реалізації державної політики, вирішення питань місцевого значення.

У цьому зв’язку законопроектом передбачається розкрити зміст принципів проведення публічних консультацій (участі, відкритості та прозорості, доступності, підзвітності, ефективності, пропорційності), унормувати права та обов’язки суб’єктів владних повноважень і заінтересованих сторін у правовідносинах, пов’язаних з проведенням публічних консультацій; передбачити функціонування єдиного веб-порталу публічних консультацій; визначити особливості проведення електронних консультацій, консультацій у формі публічного обговорення та адресних консультацій; встановити строки проведення публічних консультацій, порядок подання пропозицій під час проведення електронних і публічних консультацій та підготовки звіту за результатами їх проведення, здійснення моніторингу та координації процесу проведення публічних консультацій тощо.

Голова підкомітету Комітету з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Аліна Загоруйко доповіла рішення Комітету, який рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект за основу.

Народні депутати підтримали рішення Комітету 262 голосами.

Із заявою від двох фракцій виступив народний депутат Володимир Ар’єв.

Головуючий закрив пленарне засідання.

За матеріалами інформаційного Управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 22 листопада обговорив наступні актуальні фронтові теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.