mogno vse

​Як вкрасти 5.384 млдр. грн. і вивести їх через премії?

Звернувся у Державне бюро розслідувань щодо протиправного заволодіння НАК «Нафтогаз України» грошовими коштами Оператора газотранспортної системи України в особливо великих розмірах, вчиненого умисно, за попередньою змовою службових осіб НАК «Нафтогаз України» та Акціонерного товариства «Укртрансгаз».


Мова йде про немалу суму: 5, 384 млрд. грн. (у т.ч. 2,048 млрд. грн. основного боргу та 3,3 млрд. грн. штрафних санкцій), яку судовим рішенням стягнено на користь материнської компанії з Акціонерного товариства «Укртрансгаз» (Оператора газотранспортної системи України).

Підставою для такого судового стягнення стало невиконання Акціонерним товариством «Укртрансгаз» перед материнською компанією своїх зобов’язань по оплаті природного газу, отриманого ним у січні-квітні 2017 року.

Природний газ в обсязі 1 517 900,54 тис. куб. м закуповувався за даним Договором Акціонерним товариством «Укртрансгаз» з метою здійснення балансування газотранспортної системи України.

Але, як встановлено судовими рішеннями, Оператор газотранспортної системи не здійснював балансування системи цими обсягами природного газу, і доцільність придбання Акціонерним товариством «Укртрансгаз» вказаних обсягів природного газу у своєї материнської компанії викликає ряд питань.

Виникають обґрунтовані підозри, що НАК «Нафтогаз України» стягує з власної дочірньої компанії борг за газ, який фактично був спожитий в 2017 році теплогенеруючими підприємствами (підприємствами ТКЕ).

Так, НАК «Нафтогаз України» зобов’язаний виконувати покладені на компанію Кабінетом Міністрів України спеціальні обов’язки та продавати природний газ теплогенеруючим підприємствам за фіксованою ціною - 5 930,00 грн./тис. куб. м.

Проте, значно вигідніше необхідні для підприємств ТКЕ обсяги газу продавати Оператору газотранспортної системи за іншою, значно вищою ринковою ціною. З наведеного вимальовується приблизно наступна оборудка:

1) НАК «Нафтогаз України» всупереч вимог законодавства відмовляється підписувати акти приймання-передачі природного газу з теплогенеруючими підприємствами на фактично спожиті ними обсяги газу;

2) за рахунок не підтвердження НАК «Нафтогаз України» як постачальником спожитих підприємствами ТКЕ обсягів газу створюється штучний небаланс у системі;

3) для врегулювання небалансів Оператор газотранспортної системи здійснює закупівлю газу у своєї материнської компанії за значно вищими, ніж встановлені урядом для підприємств ТКЕ, цінами;

4) НАК «Нафтогаз України» отримує неправомірну вигоду, виходячи з різниці між фіксованою ціною, за якою мав би продати газ підприємствам ТКЕ на виконання вимог законодавства, та ринковою ціною, за якою продав ці обсяги Оператору газотранспортної системи;

5) НАК «Нафтогаз України» отримує неправомірну вигоду, оскільки підконтрольне йому підприємство вчасно не розраховується за поставлений газ, і зараховує до своєї кишені практично з повітря мільярди гривень штрафних санкцій;

6) Оператор газотранспортної системи заявляє до операторів газорозподільних систем вимоги про стягнення вартості обсягів небалансів (і, таким чином, компенсує сплачені НАК «Нафтогаз України» кошти).

Тому не дивним видається і програш судової справи на 5, 384 млрд. грн. Оператором газотранспортної системи, представники якого, очевидно, діяли спільно та узгоджено з представниками материнської компанії.

Можна припустити, що така схема неправомірного заволодіння коштами підконтрольної дочірньої компанії застосовувалась службовими особами НАК «Нафтогаз України» вже неодноразово, що у підсумку дозволяє монетизувати незаконно отримані кошти та покласти їх у власну кишеню шляхом виписування самим собі премій за високі фінансові показники роботи компанії.

Саме тому прошу Директора Державного бюро розслідувань з метою захисту інтересів держави та недопущення доведення до банкрутства Оператора газотранспортної системи України, гарантування безпеки транспортування та постачання природного газу на території всієї країни, у тому числі безперебійної роботи газотранспортної системи, відповідно до ст.131-1 Конституції України, ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», ч. 3, ч. 4 ст. 53, ч. 6 ст. 55 ГПК України, вступити у справу № 910/2105/18 прокурора!

Михайло Головко, facebook.com

Фото зі сторінки ФБ Михайла Головка



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Унаслідок обстрілів один військовослужбовець Об'єднаних сил отримав поранення. За даними розвідки, одного російського окупанта було знищено, ще шістьох – поранено

подробнее

Опрос

Как Вы считаете, надо распускать нынешнюю Верховную Раду или нет?

pp
Конфликты и законы © 2008-2019.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.