mogno vse

​Як вкрасти 5.384 млдр. грн. і вивести їх через премії?

Звернувся у Державне бюро розслідувань щодо протиправного заволодіння НАК «Нафтогаз України» грошовими коштами Оператора газотранспортної системи України в особливо великих розмірах, вчиненого умисно, за попередньою змовою службових осіб НАК «Нафтогаз України» та Акціонерного товариства «Укртрансгаз».


Мова йде про немалу суму: 5, 384 млрд. грн. (у т.ч. 2,048 млрд. грн. основного боргу та 3,3 млрд. грн. штрафних санкцій), яку судовим рішенням стягнено на користь материнської компанії з Акціонерного товариства «Укртрансгаз» (Оператора газотранспортної системи України).

Підставою для такого судового стягнення стало невиконання Акціонерним товариством «Укртрансгаз» перед материнською компанією своїх зобов’язань по оплаті природного газу, отриманого ним у січні-квітні 2017 року.

Природний газ в обсязі 1 517 900,54 тис. куб. м закуповувався за даним Договором Акціонерним товариством «Укртрансгаз» з метою здійснення балансування газотранспортної системи України.

Але, як встановлено судовими рішеннями, Оператор газотранспортної системи не здійснював балансування системи цими обсягами природного газу, і доцільність придбання Акціонерним товариством «Укртрансгаз» вказаних обсягів природного газу у своєї материнської компанії викликає ряд питань.

Виникають обґрунтовані підозри, що НАК «Нафтогаз України» стягує з власної дочірньої компанії борг за газ, який фактично був спожитий в 2017 році теплогенеруючими підприємствами (підприємствами ТКЕ).

Так, НАК «Нафтогаз України» зобов’язаний виконувати покладені на компанію Кабінетом Міністрів України спеціальні обов’язки та продавати природний газ теплогенеруючим підприємствам за фіксованою ціною - 5 930,00 грн./тис. куб. м.

Проте, значно вигідніше необхідні для підприємств ТКЕ обсяги газу продавати Оператору газотранспортної системи за іншою, значно вищою ринковою ціною. З наведеного вимальовується приблизно наступна оборудка:

1) НАК «Нафтогаз України» всупереч вимог законодавства відмовляється підписувати акти приймання-передачі природного газу з теплогенеруючими підприємствами на фактично спожиті ними обсяги газу;

2) за рахунок не підтвердження НАК «Нафтогаз України» як постачальником спожитих підприємствами ТКЕ обсягів газу створюється штучний небаланс у системі;

3) для врегулювання небалансів Оператор газотранспортної системи здійснює закупівлю газу у своєї материнської компанії за значно вищими, ніж встановлені урядом для підприємств ТКЕ, цінами;

4) НАК «Нафтогаз України» отримує неправомірну вигоду, виходячи з різниці між фіксованою ціною, за якою мав би продати газ підприємствам ТКЕ на виконання вимог законодавства, та ринковою ціною, за якою продав ці обсяги Оператору газотранспортної системи;

5) НАК «Нафтогаз України» отримує неправомірну вигоду, оскільки підконтрольне йому підприємство вчасно не розраховується за поставлений газ, і зараховує до своєї кишені практично з повітря мільярди гривень штрафних санкцій;

6) Оператор газотранспортної системи заявляє до операторів газорозподільних систем вимоги про стягнення вартості обсягів небалансів (і, таким чином, компенсує сплачені НАК «Нафтогаз України» кошти).

Тому не дивним видається і програш судової справи на 5, 384 млрд. грн. Оператором газотранспортної системи, представники якого, очевидно, діяли спільно та узгоджено з представниками материнської компанії.

Можна припустити, що така схема неправомірного заволодіння коштами підконтрольної дочірньої компанії застосовувалась службовими особами НАК «Нафтогаз України» вже неодноразово, що у підсумку дозволяє монетизувати незаконно отримані кошти та покласти їх у власну кишеню шляхом виписування самим собі премій за високі фінансові показники роботи компанії.

Саме тому прошу Директора Державного бюро розслідувань з метою захисту інтересів держави та недопущення доведення до банкрутства Оператора газотранспортної системи України, гарантування безпеки транспортування та постачання природного газу на території всієї країни, у тому числі безперебійної роботи газотранспортної системи, відповідно до ст.131-1 Конституції України, ст. 23 Закону України «Про прокуратуру», ч. 3, ч. 4 ст. 53, ч. 6 ст. 55 ГПК України, вступити у справу № 910/2105/18 прокурора!

Михайло Головко, facebook.com

Фото зі сторінки ФБ Михайла Головка



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Минулої доби бід час бойових зіткнень з ворогом двоє наших бійців отримали поранення. За даними розвідки, двох окупантів було ліквідовано та ще п'ятеро поранено

подробнее

Опрос

Как Вы считаете, будет ли Порошенко фальсифицировать выборы?

pp
Конфликты и законы © 2008-2019.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.