Кличко пояснив, як підвищуватиметься вартість проїзду в громадському транспорті

kiev metro

 
Тарифи на проїзд у громадському транспорті Києва переглянуть і буде встановлена економічно обґрунтована ціна на проїзд. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в коментарі журналістам, передають «Конфлікти і закони».


«Влада часто не наважується підвищувати ціну на проїзд у транспорті, бо це непопулярний крок. Але ці «вболівання» колишніх керівників за рейтинг призвели до збільшення збитковості транспортних підприємств, - зазначив Віталій Кличко. - Треба бути відвертими і керуватися економічною обгрунтованістю. Столичний наземний транспорт перевозить мільйони пасажирів щоденно, а у нас колосальні втрати в бюджеті. Метро, яке щоденно перевозить 1,5 млн пасажирів, збиткове, дотаційне. Нам потрібно ремонтувати рухомий склад, ескалатори, виплачувати зарплати працівникам, підтримувати і розвивати складну транспортну інфраструктуру міста», - наголосив Київський міський голова.

Він відзначив, що у київському метрополітені ціна на проїзд не підвищувалися з 2010 року. «Підвищилися витрати на електроенергію, енергоносії, а ціна на метро та у наземному транспорті та сама. Ми не можемо тримати ціну, яка веде до колапсу транспортної системи», - підкреслив мер Києва.

Віталій Кличко наголосив, що транспортна інфраструктура повинна відповідати сучасним вимогам, зокрема і умовам безпеки пасажирів. «Питання підвищення ціни неминуче. Але вартість проїзду буде економічно обґрунтованою. Також ми зробимо все можливе, щоб підвищення вартості проїзду найменше зачепило соціально незахищені категорії громадян», - зазначив мер.



Коментарі

  +0 #1 Пенсионер 12 нояб. 2014 г., 21:20:34
Деньги валяются в метро под ногами пасажиров, руководство их не видит. Помогу найти за скромное вознаграждение.
  +0 #2 Ярослав 12 нояб. 2014 г., 21:30:03
Все верно, цену за проезд нада поднимать!
Но давайте тогда поднимем зарплаты и пенсии в два раза!
Доллар же поднялся в два раза. Почему власть про это не пишет а только что убыток и убыток.!
Был бы убыток они бы не ездили на машинах и не жили бы в Конче-заспе!
Самое смешное что люди верят этим политикам))))
  +0 #3 Игорь41 12 нояб. 2014 г., 21:39:07
Прежде чем увеличивать стоимость проезда в метро пусть выложат расчеты экономической обоснованности стоимости в интернет или прессу. Сейчас народ не настолько глупый, что не может сложить 2+2, проверят, посчитают и рекомендации с вопросами поставят. Вот тогда можно и повышать, а может и понижать стоимость проезда.
  +1 #4 Игорь41 12 нояб. 2014 г., 21:44:05
А еще надо наконец установить на станциях метро систему учета пассажиров и перекрыть пути воровства денег и жетонов из касс. До сих пор цифра в 1,5 миллиона пассажиров передается из уст в уста не подтвержденная никакими техническими средствами. Жетоны вынул из турникета и запускай их по-новой в кассу, а живые деньги в карманы по ранжиру, вот и весь учет.
  +0 #5 Олег 12 нояб. 2014 г., 21:56:15
МЕР=ХЕР!!!! так а хули ЗП так не растет???? в 2010=500$ а сейчас итого 300$ или меньше. с какого куя народ должен платить за метро в 2 раза дороже? с какого куя хлеб подорожал при рекордном количестве урожая за 23 года? БАЙКОТИРУЙТЕ РОС, ТОВАРЫ-ПУСТЬ КОМПАНИИ ЗАКРЫВАЮТСЯ И УКРАИНСКИЕ ЛЮДИ ПУСТЬ ОСТАЮТСЯ БЕЗ РАБОТЫ!!!! СЛАВА УКРАИНЕ, но не стакими дибилами!!!!!

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Ведучий Ігор Гаврищак та військовий експерт Роман Світан обговорили гарячі новини України та світу станом на 25 листопада

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2025.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.