​Чому «вчать» дітей у школах Гази

Підручники створені, перевірені та надруковані агентством UNRWA (агентство ООН, метою якого є допомога палестинським біженцям та їх захист. Воно надає свої послуги палестинським біженцям у Сирії, Лівані, на Західному березі річки Йордан, в Єрусалимі та в секторі Газа), яке ООН вважає не заангажованою гуманітарною організацією і жаліється на те, що багато країн відмовили в фінансовій підтримці.

У цьому році Британія гучно оголосила про припинення фінансування Агентства ООН у справах палестинських біженців (UNRWA).

Наразі триває розслідування про причетність деяких співробітників до нападу бойовиків ХАМАС 7 жовтня 2023 р.

От що пропонують для вивчення в підручниках в школах сектору Гази. Учбовий матеріал з арабської мови за 8 кл.

«Сіоністи були вимушені попросити про негайне припинення вогню, щоб забезпечити свою безпеку через стійкість воїнів та їх відчайдушний спротив. Але йорданський командуючий Машхур Хадіта та його соратники відмовилися від цього прохання, поки хоч один сіоніст ганьбить землю Караме. Під сильним вогнем федаїнов і йорданської армії сили загарбників почали збирати трупи своїх солдатів і поранених, які готові війти. …

Вони думали, що Караме — це скарб, у якого немає захисту, і все, що нам потрібно зробити, — це швидко бігти з поля бою. Вони стояли перед армією хобби, яка може безстрашно вмерти мученицькою смерть. І вони залишили нам зброю, яка робила їх наглими, але вона не захистили їх від знищення. Наші діти стояли в башті кожного з танків, граючи з ними».

На уроках літератури учням пропонується вірші, які прославляють муки і катування: «Або життя, яке тішить друга твого, або смерть, що розлючує ворога твого».

Вірші створюють паралельну цінність між життям праведника і смертю мученика, вважаючи мучеництво чимось, до чого потрібно однаково прагнути.

Вправа з ісламської освіти, 5 кл.

Питання N4. Закінчіть наступні пропозиції: «Янголи тягнуть невірних за ----- [волосся] в пекло. Тобто, правильне питання – за волосся.

Додаткові навчальні матеріали з суспільних наук, 9 клас.

Вірно чи наступна пропозиція: «Сіоністські збройні банди окупували 77% території Палестини в 1948 році?»

Відповідь: у 1948 році сталося велике расистське лихо для палестинських народів, коли сіоністські банди окупували 77% території Палестини, вчинили масові вбивства палестинців, знищили 531 палестинське село та вигнали мільйони палестинців у регіоні, що залишився від Палестини, або в сусідніх країнах, такі як Йорданія, Сирія, Ліван та інші місця в Палестині.

Дітям пропонують прочитати текст і вибрати запропоновані відповіді:

Вплив та наслідки європейського колоніалізму в арабському світі різноманітні.

Вони включають в себе політичні наслідки, такі як поділ арабської родини на маленькі країни, розділені штучними кордонами, що звільнило безліч прикордонних проблем між ними та посилення напруженості, а також запровадження сіоністської освіти в Палестині для відділення Арабської Азії та арабської Африки з метою завадити арабській єдності.

Наведіть правильну відповідь:

А) Насадження сіоністського освіти в Палестині є одним із ____ результатів європейського колоніалізму (політичного – соціального – соціального)

Б) Заговори, які привели до розділу і захвату Арабської Родини: (Декларація Бальфура – Соглашение Сайкса-Пико – оба)

Питання N2. Заповніть пробіли: Бану ан-Надир [єврейське плем’я в Медині] намагалися вбити пророка після битви при _____.

Питання N4. Виправити або підкреслити слова: Бану Курайза [друге єврейське плем'я в Медині] спробувала кинути великий камінь у голову Пророка.

Контурні карти за 6 клас. Під картою розташований короткий текст про Єрусалим:

«Єрусалим – непорочна наречена серед міст, об’єкт спокуси віруючих і кривава рана в серцях арабів і мусульман. Як може це місто не покритися тьмою, коли злочинні сіоністи осквернили його святість?

Додатковий матеріал з історії 6 класу:

Питання N1. Наведіть правильну відповідь у наступних пропозиціях:

Що з перерахованого НЕ є однією із дій окупаційної влади у відношенні палестинських ув’язнених (побиття – приниження – пропозиція медичної допомоги).

Жорсткі методи поводження, які використовуються у відношенні палестинських ув’язнених, включають: (погроза вбивства – арешт їх дружин – обидва варіанти).

Підручник із суспільствознавства та навчальних матеріалів з суспільних наук, 9 кл.

Пропонують поставити знак V біля правильних тверджень та знак X біля неправильних:

- Палестинці взяли на себе завдання протистояти політиці сіоністської окупації по знищенню палестинського спадку. (Правильно)

- Сіоністська окупація провела археологічні розкопки біля воріт Магріба [одни з воріт Храмової гори] та в Хевроні. (Неправильно)

Щоб відповісти на запитання, прочитайте наступний текст:

«Політика сіоністів та колоніалістів:

* Війни та навмисне руйнування:

Піддавання об'єктів арабської спадщини бомбардуванням і руйнуванням, таких як війни, які пережили Ірак і Сирія, і навмисне захоплення сіоністською окупацією багатьох археологічних та історичних палестинських територій та знищення багатьох з них під час повторюваних вторгнень у палестинські міста та села.

* Крадіжка та фальсифікація:

Контрабанда за кордон тисяч археологічних реліквій та їх продаж, як, наприклад, те, що сталося в Іраку, і те, як сіоністська окупація грабує палестинську спадщину, фальсифікує її, роблячи її частиною власної спадщини, і називає багато археологічних пам'яток єврейськими назвами з метою знищити палестинську національну ідентичність».

Прочитайте наступний абзац і дайте відповідь на питання:

«Під час Першої світової війни Цфат потрапив під контроль британської окупації та пережив важкий період. Потім у 1948 році сіоністські банди почали безжалісні напади на місто. Сіоністські банди зруйнували місто, встромили кинджали ненависті в його чисте тіло і провели в ньому жахливі кампанії знищення, поки в ньому не залишилося лише кілька арабських жителів».

Питання N5. Поясніть [літературно] красу наступного речення:

«Сіоністські банди встромили свої кинджали ненависті в чисте тіло».

Питання N2: Поставте знак V поруч із правильними твердженнями та знак X поряд із неправильними твердженнями:

- Палестинці, закриті в тюрмах, піддаються різним видам психічних і фізичних катувань.

Додаткові навчальні матеріали з громадських наук, 9 кл.

Питання N7. Який результат:

- Іудеізація палестинського спадку в результаті окупації?

- Фальсифікації та присвоєння культурної спадщини Єрусалиму?

Питання N4. Виправіть наступні пропозиції:

- Порт Хайфа вважається одним із найвідомих палестинських портів на Червоному морі.

Питання ілюструються мапою Палестини, яка повністю ігнорує існування Ізраїлю. Міста, які знаходяться в Ізраїлі, вказані як палестинські.

Екзамен по суспільству, 5 клас. Питання N8.

Назвіть місця, позначені цифрами на карті Палестини:

1. Пограничний перехід, що з'єднує палестинські землі з Іорданією _________

2. Порт на Середземному море _________

3. Аеропорт, відкритий у 1998 році ___________

Довідка: все перераховане знаходиться на міжнародно - визнаній території Ізраїля.

https://www.impact-se.org/review-of-2022-unrwa-produced-school-materials-2/?fbclid=IwAR1gXVzUVSTFibGe4l3Ti3NUJqi5UEbiCed5p1UyuXia7FSSSInqESQmsxU

https://www.impact-se.org/latest-news/

Манана АБАШИДЗЕ, Конфлікти і закони

Фото надане автором



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 22 листопада обговорив наступні актуальні фронтові теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.