Над киянами експериментують усі: навіть КП "Київпастранс"

NT size=2>За останні декілька місяців кияни отримали безліч сюрпризів. І це не лише підвищення вартості на проїзд, введення нових тарифів на комунальні послуги, рекомендації щодо оплати за те, аби мер та його оточення смачно поїли за кошт того, хто до них звертається, а також введення оплати за утримання собак, плату за в’їзд на цвинтар тощо.

Цікавим виявилось навіть не це. Люди більш були здивованими, коли після підняття тарифів та проїзд з’ясували, що містом почали курсувати таксобуси, у яких не можливо проїхати ані пільговикам, ані тим, хто придбав проїзні квитки. Виявилось, що на цих автобусних маршрутах треба платити як і в маршрутках. Проте, якщо маршруточників зобов’язали брати пільговиків, то водії таксобусів ані пенсіонерів, ані пільговиків возити задарма не збирались.

Але це ще було б нічого, яки поруч з таким транспортом курсували б і повноцінні автобуси. Ат ні. На деяких маршрутах (як, наприклад, маршрут № 102) інших автобусів не передбачалось. Лише маршрутки і нововведені таксобуси.

Люди почали скаржитись до усіх інстанцій, аби вияснити, хто ввів подібне неподобство. І таки з’ясували: виявилось, що КП «Київпастранс», без будь-яких попереджень, вирішив підзаробити грошенят і на автобусах, що є все ж державними ( КП- це комунальне підприємство), встановив оплату, однакову для усіх верств населення. Хоча хто-хто, а представники цієї структури добре знаються на законодавстві, а тому усвідомлювали, що порушують закон. Проте, зважаючи на повне безладдя у столиці і на те, що сам мер безапеляційно неодноразово порушував як закон, так і Конституцію, вони і собі вирішили проігнорувати певні юридичні тонкощі, вважаючи, що все минеться так само легко, як і з подорожчанням оплати за проїзд.

Та все ж громадяни не стерпіли такого нахабства і поскаржились до антимонопольного комітету. І ось КП «Київпастранс» отримало вирок, який його не втішив: антимонопольщики не оцінили їхнього нововведення і вимагали поновити справедливість перевезень для усіх категорій населення. Щоправда, керівництво КП не розгубилось. На усі зауваження Антимонопольного комітету вони надали вичерпну відповідь, що буцімто у період з 27.01.2009 по 09.02.2009 року на окремих автобусних маршрутах звичайного режиму руху проводили експеримент по вивченню попиту на ринку транспортних послуг. Тож, виявляється, кияни в черговий раз стали піддослідними кроликами, а КП – просто заробило трошки грошей. Ну, а те, що їм заборонили експериментувати далі, так вони не занадто занепали духом. Вирішили – не вийшло, ну, й не треба… Проте вже з 9 лютого на усіх «експериментальних» маршрутах відновилася нормальна оплата за проїзд. Проте організатори «експерименту» залишилися непокараними.

Следующая статья »



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 20 листопада обговорив наступні актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.