​Законопроект президента №3612 - як міна під територіальну цілісність держави Україна

В Україні останній період часу відбуваються дуже дивні обставини, котрі у будь-якої людини з державницьким складом розуму викликають багато запитань за умови, що ця людина піклується про збереження країни Україна і зацікавлена у тому, аби звільнити країну від окупанта і піклуватись про гарний економічний розвиток.


Так от, більшість рішень та законопроектів, що пропонуються урядом Шмигаля, або голосується монобільшістю, аж ніяк не спрямовані на реальні покращення в Україні. А подекуди люди дізнаються і про незрозумілі кроки від влади, які, згодом, виправдовуються владою. І людям доводять, що малось на меті не те, що зрозуміли, а, - навпаки.

Проте, обкладання бізнесу шаленими штрафами, знищення ФОП, це аж ніяк не покращення, але - підтримка корупції в податковій, адже, щоб не платити шалені штрафи, людям пропонуватимуть платити на кишеню податківцю чи перевіряючому, який (в свою чергу) певну долю віддає на гора. І не розуміти цього у групі Зеленського — не можуть. Але, як видко з усіх подій, що останній час розвиваються, корупційна складова — одна з головних в усіх діях команди Зеленского і одного з його основних міністрів — Авакова. А «освоєння» коштів на наслідки ковід — це взагалі шедевр, бо грошей виділено чимало, лише куди вони пішли — невідомо, бо до громадян ці гроші ніякого відношення не мають.

Проте узаконені крадіжки бюджетних коштів, «знищене мишами зерно», торгівля посадами — ніщо у порівнянні з вчинками влади, що направлені на розкол України, а то й відторгнення її територій, які у Зеленського хочуть узаконити.

І як нині сприймати скандал, який відбувся декілька днів тому і навіть змусив міністра закордонних справ України Дмитра Кулебу заперечувати плани щодо створення «угорського району» на Закарпатті? Після ознайомлення з законопроектом від Зеленського №3612 у багатьох людей виникає запитання: в угоду яким країнам Зеленський пропонує через референдуми роздавати українські території?

Щоправда, Стефанчук, розуміючи, на що насправді направлена ця норма, все ж розказав, що «ця редакція була приведена у відповідність, як це говорить стаття 73 Конституції України. Там чітко сказано, питання про зміну територій України вирішуються всеукраїнським референдумом, і що зміна територій України може йти, умовно кажучи, тільки на її прирощення» https://censor.net.ua/ua/n3201538.

Але це як, вибачте? Так, як путін «приростив» Крим? Пан Стефанчук дає зрозуміти міжнародній спільності, що в українському законодавстві закладають норму, яка надає можливість претендувати на території чужих країн? Як розуміти слова пана Стефанчука? За рахунок яких земель і чиїх країн вони з Зеленським збираються прирощувати Україні землі?

Але у людей-державників подібне трактування від пана Стефанчука викликає не лише здивування, але й занепокоєння, адже всі чудово розуміють, що така норма є нічим іншим, як міною під державність України, на територію якої можуть поглядати не лише з боку нинішнього окупанта — росії, а й, за певних обставинах, і Угорщина, і Румунія, і деякі інші країни.

Тож на кого працює команда Зеленського? На пана путіна, який любить проводити референдуми і «приростив» собі Крим та захопив певну частину материкової України, створивши там фейкові республіки, в яких теж проводили «референдум»?

Звісно, новини про те, що у законопроекті від президента, який повинен бути гарантом законності, а також цілісності території України, закладено її розвал, не могли не викликати скандалу. А тому, здається, щоб перекрити ту ганьбу, дружину президента і «заразили» безсимптомним КОВІД, аби відволікти від заколоту щодо норм в законопроекті №3612, деякі з яких антиконституційні, а деякі – спрямовані на створення умов для легальної передачі тих чи інших частин території України на користь інших держав через референдум. І як не крути, законопроект від Зеленського — це міна під територіальну цілісність держави Україна, яку можна підірвати на користь будь-якої держави. Якої завгодно. Тієї, яка, як путін, забажає приростити собі території за рахунок територій України.

Звісно, сам законопроект юристи ще розкладуть на запчастини, вказавши велику кількість протизаконних норм, у тому числі і Конституційних, але у пана президента українців, видко, таки тримають за дурнів та лохів, подаючи подібні законопроекти, а тому і не дивно, що на сайті ВР виклали Проект Закону, подання, пояснювальну записку, порівняльну таблицю, але «забули» додати аналіз та висновки Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України. Напевно, не випадково, так, пане Зеленський?

Роксолана МАЙ, «Конфлікти і закони»

Фотоколаж «Конфлікти і закони»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 25 листопада обговорив такі актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.