​Законопроект президента №3612 - як міна під територіальну цілісність держави Україна

В Україні останній період часу відбуваються дуже дивні обставини, котрі у будь-якої людини з державницьким складом розуму викликають багато запитань за умови, що ця людина піклується про збереження країни Україна і зацікавлена у тому, аби звільнити країну від окупанта і піклуватись про гарний економічний розвиток.


Так от, більшість рішень та законопроектів, що пропонуються урядом Шмигаля, або голосується монобільшістю, аж ніяк не спрямовані на реальні покращення в Україні. А подекуди люди дізнаються і про незрозумілі кроки від влади, які, згодом, виправдовуються владою. І людям доводять, що малось на меті не те, що зрозуміли, а, - навпаки.

Проте, обкладання бізнесу шаленими штрафами, знищення ФОП, це аж ніяк не покращення, але - підтримка корупції в податковій, адже, щоб не платити шалені штрафи, людям пропонуватимуть платити на кишеню податківцю чи перевіряючому, який (в свою чергу) певну долю віддає на гора. І не розуміти цього у групі Зеленського — не можуть. Але, як видко з усіх подій, що останній час розвиваються, корупційна складова — одна з головних в усіх діях команди Зеленского і одного з його основних міністрів — Авакова. А «освоєння» коштів на наслідки ковід — це взагалі шедевр, бо грошей виділено чимало, лише куди вони пішли — невідомо, бо до громадян ці гроші ніякого відношення не мають.

Проте узаконені крадіжки бюджетних коштів, «знищене мишами зерно», торгівля посадами — ніщо у порівнянні з вчинками влади, що направлені на розкол України, а то й відторгнення її територій, які у Зеленського хочуть узаконити.

І як нині сприймати скандал, який відбувся декілька днів тому і навіть змусив міністра закордонних справ України Дмитра Кулебу заперечувати плани щодо створення «угорського району» на Закарпатті? Після ознайомлення з законопроектом від Зеленського №3612 у багатьох людей виникає запитання: в угоду яким країнам Зеленський пропонує через референдуми роздавати українські території?

Щоправда, Стефанчук, розуміючи, на що насправді направлена ця норма, все ж розказав, що «ця редакція була приведена у відповідність, як це говорить стаття 73 Конституції України. Там чітко сказано, питання про зміну територій України вирішуються всеукраїнським референдумом, і що зміна територій України може йти, умовно кажучи, тільки на її прирощення» https://censor.net.ua/ua/n3201538.

Але це як, вибачте? Так, як путін «приростив» Крим? Пан Стефанчук дає зрозуміти міжнародній спільності, що в українському законодавстві закладають норму, яка надає можливість претендувати на території чужих країн? Як розуміти слова пана Стефанчука? За рахунок яких земель і чиїх країн вони з Зеленським збираються прирощувати Україні землі?

Але у людей-державників подібне трактування від пана Стефанчука викликає не лише здивування, але й занепокоєння, адже всі чудово розуміють, що така норма є нічим іншим, як міною під державність України, на територію якої можуть поглядати не лише з боку нинішнього окупанта — росії, а й, за певних обставинах, і Угорщина, і Румунія, і деякі інші країни.

Тож на кого працює команда Зеленського? На пана путіна, який любить проводити референдуми і «приростив» собі Крим та захопив певну частину материкової України, створивши там фейкові республіки, в яких теж проводили «референдум»?

Звісно, новини про те, що у законопроекті від президента, який повинен бути гарантом законності, а також цілісності території України, закладено її розвал, не могли не викликати скандалу. А тому, здається, щоб перекрити ту ганьбу, дружину президента і «заразили» безсимптомним КОВІД, аби відволікти від заколоту щодо норм в законопроекті №3612, деякі з яких антиконституційні, а деякі – спрямовані на створення умов для легальної передачі тих чи інших частин території України на користь інших держав через референдум. І як не крути, законопроект від Зеленського — це міна під територіальну цілісність держави Україна, яку можна підірвати на користь будь-якої держави. Якої завгодно. Тієї, яка, як путін, забажає приростити собі території за рахунок територій України.

Звісно, сам законопроект юристи ще розкладуть на запчастини, вказавши велику кількість протизаконних норм, у тому числі і Конституційних, але у пана президента українців, видко, таки тримають за дурнів та лохів, подаючи подібні законопроекти, а тому і не дивно, що на сайті ВР виклали Проект Закону, подання, пояснювальну записку, порівняльну таблицю, але «забули» додати аналіз та висновки Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України. Напевно, не випадково, так, пане Зеленський?

Роксолана МАЙ, «Конфлікти і закони»

Фотоколаж «Конфлікти і закони»



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Українські захисники, залучені до проведення операції, продовжують сумлінно виконувати свої завдання за призначенням

подробнее

Опрос

Вы проголосуете на местных выборах за кандидатов от "Слуг народа"?

Конфликты и законы © 2008-2020.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.