Штраф за запрещенный контент

Американский департамент юстиции оштрафовал компании Microsoft, Google и Yahoo на 31,5 млн. долларов за рекламу запрещенных товаров и услуг. Основная часть обвинений относится к продвижению товаров и услуг, запрещенных в США (Федеральный закон о ставках и пари) и на большей части стран Европы, где полностью наложен запрет на Интернет-казино и тотализаторы. Так, с 1997 по 2007 год Google в качестве штрафа за рекламу Интернет-казино должна заплатить 3 млн. долларов, Yahoo за тот же период – 7,5 млн. долларов, а Microsoft – 4,5 млн. Остальные средства будут выплачены в качестве штрафа за рекламу прочих запрещенных товаров и услуг. Компании безоговорочно согласились с предъявленными обвинениями.



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у воєнному зведенні на 22 грудня обговорив наступні теми:

детальніше

Опитування

Чи підтримуєте Ви мир з рашистами на умовах здачі окупованих територій?

Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.