mogno vse

«Народний фронт» заявляє про інформаційну атаку на Уряд і партію з боку Росії

nar front

 
Партія «Народний фронт» заявляє про інформаційну атаку на Уряд і «Народний фронт» з боку Росії та діячів, які обслуговують її інтереси в Україні.


Викликає подив та чимало питань той факт, що колишній журналіст Сергій Лещенко захищає інтереси великого енергетичного російського бізнесу, а значить – і Кремля. Про це йдеться у заяві прес-служби партії.

Наводимо конкретні факти щодо того, що інформаційним нищенням НФ займаються проросійські сили.

Сергій Лещенко посилається на «авторитетні» закордонні газети, які насправді є проросійськими та розміщують будь-які «брудні» та замовні статті.

Першим таким прикладом стала спроба дискредитації народного депутата Миколи Мартиненка через публікацію в чеський газеті Pravо – колишній газеті чеських комуністів, яка і зараз відстоює проросійські позиції. Наприкінці минулого року вона видала матеріал, який серед іншого мав зірвати участь чеської компанії «Шкода» у добудові атомних енергоблоків на Хмельницькій АЕС. Росія довгий час саботувала цю добудову і намагалась не допустити туди чеську компанію, позиціонуючи її як проросійську і маніпулятивно «прив’язуючи» до неї М. Мартиненка начебто як її лобіста. Цю тему тоді активно розкручував Сергій Лещенко - про інтереси Росії він, звісно, не згадував.

Зараз Лещенко це продовжив, але з посиланням на іншу «авторитетну» газету – тепер швейцарську SonntagsZeitung. Не наводиться жодного документального факту чи доказу проти М. Мартиненка, але є переказ інформації зі згаданої чеської газети, разом із новими маніпуляціями, «здогадками» та натяками з боку Лещенка. Але до цієї «авторитетної» газети не менше питань, ніж до нього.

По-перше, індекс її цитування невеликий, газета є типовим європейським недільним тижневиком, який, як зазначено на сторінці німецької Вікіпедії, «пропонує суміш новин та розваг». У SonntagsZeitung навіть відсутній спеціальний розділ, присвячений політиці (є розділи «новини», «фокус», «спорт», «культура», «економіка», «знання», «тенденції», «тренди»). Такі газети у політиці ганяються виключно за сенсаціями, не переймаючись достовірністю інформації.

По-друге, SonntagsZeitung належить до дуже небагатьох європейських газет, які дозволені Кремлем до передплати в Російській Федерації (про що свідчить на своєму сайті російське агентство «Деловая пресса».) Більше того, там зазначається, що «видання друкується у Москві за ліцензійною угодою одночасно з оригінальною версією».

Такий режим сприяння з боку Росії виглядає невипадковим, оскільки SonntagsZeitung неодноразово розміщувала вигідні для Росії публікації, в тому числі – для дискредитації України.

На початку лютого 2015 року газета публікує редакційну статтю, наче списану з байок російської путінської преси про «нацистів-бандерівців». Неонацисти зі Швейцарії нібито надають фінансову і матеріальну підтримку українським праворадикалам, які воюють на Сході України з проросійськими ополченцями (!). «Серед тих, хто відправляв гроші і спорядження на фронт, виявилися неонацисти з кантонів Женева, Вале, Во і Санкт-Галлен». Повідомляється, що минулої осені місцеві праворадикали заснували швейцарське відділення української організації «Людиноненависницька дивізія» (Misanthropic Division), що вважається найжорстокішим неонацистським добровольчим об'єднанням в Україні».

Публікуючи у вересні 2014 року інтерв’ю з Генсеком Ради Європи Турбйорном Ягландом, редакція вдається до маніпуляції на користь Росії: виносить у заголовок слова «Росія – частина нашої системи цінностей» (відомо, що значна частина читачів обмежується самим заголовком), хоча в самому тексті Ягланд каже дослівно зовсім інше: «Український конфлікт показує, що в Росії існують проблеми. Але ви повинні побачити і те, що 120 мільйонів російських громадян мають право подати позов до Європейського суду з прав людини у Страсбурзі щодо дотримання цих європейських цінностей. У цьому плані Росія є частиною нашої системи цінностей - незважаючи на всі наявні проблеми».

Не підкріплені фактами міфи про «зловживання української влади» стоять в одному ряду з казками російської пропаганди про «злобних судимих українських наці, які прославляють СС», що їх ретранслює SonntagsZeitung.

Активна участь народного депутата Лещенка в дискредитації «Народного Фронту» та Уряду, підкріплена розкруткою в олігархічних ЗМІ, свідчить про спрямовану інформаційну атаку. Мета цієї кампанії - повернути контроль Росії та російських олігархів за українською енергетикою, яку саме Уряд Яценюка позбавив від тотальної залежності від країни-агресора.



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Последние новости

Довкола Луганського російські окупанти п’ять годин обстрілювали позиції Збройних Сил України зі 120-ти та 82-мм мінометів, озброєння БМП, гранатометів і кулеметів

подробнее

Опрос

Что принесет Украине закон о реинтеграции Донбасса?

pp
Конфликты и законы © 2008-2018.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.