mogno vse

​Как власть в Украине разрушила авиастроительную отрасль

Только что в США совершил свой первый полет самолет «Roc» авиационно-ракетной системы «Stratolaunch». После проведения испытаний этот самолет будет использоваться для запуска в космическое пространство от одной до трех ракет со спутниками на борту.


Аналогичные системы «Світязь» и «Оріль» были разработаны в Украине на базе самолета Ан-225 еще в начале 1990-х годов, но так и не получили дальнейшего развития. Автор обращался к высокопоставленным чиновникам продвигать указанные украинские разработки, но они, как правило, не реагируют на такие предложения (см. «Самолет Ан-225 «МРІЯ» - несбывшаяся мечта»).

Фото модели самолета Ан-225 с модифицированной 2-ступенчатой ракетой «Зенит»

Это связано с тем, что после «оранжевой» революции 2005 года должность генерального конструктора АНТК им. О.К. Антонова, а затем и президента ГП «Антонов» или продавалась чиновниками за большие деньги, или руководством страны назначались ставленники для «кормления».

Так, в 2010 году, чтобы остаться на должности президент и генеральный конструктор ГП «Антонов» заплатил разово Премьер-Министру Украины Азарову Н.Я. 5 млн. долларов, а потом ежемесячно платил по 0.6 млн. долларов (эти цифры независимо друг от друга назвали мне депутат П. и один из руководителей СБУ). Понятно, что президент ГП «Антонов» клал себе в карман значительно больше.

В 2015 году на должность президента ГП «Антонов» Президент Украины Порошенко П.А. назначил бывшего депутата БПП, автодилера Гвоздева М.А. Также на руководящие должности на предприятие назначили своих ставленников и руководители СНБО. Главная задача этих ставленников - выкачивать средства с ГП «Антонов» для своих начальников и для себя, а не создавать самолеты и сохранить авиационную отрасль Украины.

На должность одного из вице-президентов был назначен производитель одноразовой посуды С. Семивоник.

По вышеприведенной доверенности увели у государственного предприятия «Антонов только за один год около 50 млн. долларов (см. сайт Авиапорт. АНТК им. Антонова проверили на средства. Конференции с. 737).

Встретил недавно знакомого из бухгалтерии ГП «Антонов» и вот что он мне рассказал. Нашли бумагу, как ставленник Т. вывел с предприятия 4.5 млн. евро. Этот же ставленник заключил договор на обновление программного обеспечения для бухгалтерии на 60 млн. гривен. Когда вначале мой знакомый меня спросил, сколько стоят такие программы, то я сказал: «Ну, 600 тыс. гривен, а если покупать, условно, у Илона Маска то 6 млн. гривен». Оказалось, что я не знаю аппетитов этих ставленников.

Я неоднократно обращался к высшему руководству страны по сохранению авиационной отрасли Украины, и для примера приведу крайнее письмо, которое я скорее направил для «прикола»: [email protected] 4.10.2018 г.

Першому заступнику секретаря РНБО Гладковському О.В.

Шановний Олег Володимирович!

Я звертався до Вас листами в 2016 році, де писав про кризовий стан авіаційної галузі України, а також з проханням допомогти мені повернутися працювати на ДП «Антонов». Отримав відповідь від керівників ДП «Укроборонпром», що на ДП «Антонов» нова команда менеджерів, яка виведе галузь з кризи.

Але сталося не так, як гадалося. В Україні перестали виробляти літаки, відсутні замовлення на українські літаки і не ведеться ніяка виробнича діяльність, крім підписання декларативних меморандумів і піару в українських ЗМІ. А ДП «Антонов» нічого не створює і не виробляє, крім технічного обслуговування, і просто проїдає валютні доходи авіакомпанії «Авіалінії Антонов». ХГАПП практично банкрут.

Так звані нові літаки-демонстратори Ан-178 і Ан-132D є модифікаціями старих літаків Ан-148 і Ан-32. Вони значно поступаються по характеристиках своїм західним аналогам і головне, що на них немає покупців.

За останні 3 роки змінилося 4 президенти на ДП «Антонов». Жоден з них не виконав свої обіцянки. У дорожніх картах цих керівників простежується певна закономірність: кожен новий керівник розповідав про свою стратегію і плани, причому вони кардинально відрізнялись один від одного. Але всі вони жодним чином не спрямовані на збереження авіабудівної галузі Україні.

Зараз в ДК «Укроборонпром» нове керівництво. Але ні Букін П.Ю. ні Пащенко А.Ю. не є спеціалістами в області літакобудування і не розуміють, що потрібно робити на ДП «Антонов», а тому пустили все на самоплив. Так, призначення нових президента Донця А.Д. і його першого заступника Шмирьова В.Ф. на ДП «Антонов» провели не за професійним рівнем, а за рішенням НТС підприємства. Самі собі вибирають зручних, а не професійних і ефективних для збереження авіабудівної галузі.

Але ж головний напрямок діяльності подібних ДП «Антонов» підприємств у світі - це створення, виробництво і продаж літаків! А на сьогоднішній день такі фахівці у вищому керівництві підприємства відсутні!

Змінюються тільки президенти. А більша частина верхівки керівників і частина команди колишнього «генерального конструктора» Ківи Д.С., які розвалили галузь, залишаються на своїх місцях. Єдине, чим вони керуються в своїй діяльності - це тільки як довше зберегти себе на високооплачуваній керівній посаді і контролювати фінансові потоки.

Складається враження, що керівництво ДП «Антонов» не зацікавлене в створенні нових літаків і їх серійному виробництві і перед ними не стоїть таке завдання. Незалежно від того, чи будуються чи продаються українські літаки чи ні, вони отримують величезні (200 000-460 000 гривен на місяць) зарплати за рахунок доходів авіакомпанії і літають на різні міжнародні виставки разом з секретарками для променаду. Так навіщо їм ще напружуватися?

Тому вони розповідають у ЗМІ казки керівництву і громадянам України в репортажах з виставки Фарнборо-2018 про нереальні характеристики неіснуючого літака Ан-188, про якісь міфічні літаки Ан-1Х8 NEXT, про замовлення на літак-напівфабрикат Ан-178 від Азербайджану, Китаю, ОАЕ і про спільне будівництво електричних і гібридних ЛА з якоюсь конторою зі Швейцарії. А також про те, що Боїнг буде поставляти запчастини на літаки «Антонов». Це аналогічно тому, якби на вітчизняний автомобіль Ланос поставляв запчастини Мерседес!? (див. «Авиационную промышленность Украины превратили в производителя фейковых новостей», сайт Хвиля).

Фактично ДП «Антонов» з флагмана вітчизняного авіабудування виродився в фабрику з виробництва фейкових новин.

Шановний Олег Володимирович!

Прошу Вас втрутитися та навести лад з призначенням професійного керівництва на ДП «Антонов» і дивізіон авіабудування в складі ДК «Укроборонпром».

З повагою,

Анатолій Григорович Вовнянко, провідний конструктор в службі літака Ан-70 1982-1985 р.р., керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 1985-1989 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних систем 1989-1991 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 і їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем 1994-2008г.г.

Как мне рассказали, Гладковский-Свинарчук сильно ругался, когда получил это письмо.

Я не буду приводить очень длинный и пустой ответ (как и все предыдущие) на мое обращение, т.к. это стандартная отписка представителей нынешней власти.

Какие сейчас достижения в области авиации демонстрирует украинская власть.

Петро Порошенко
Вподобати цю сторінку,14 березня

«Ранок. 9 травня. Венеція. Європа. Запам'ятайте. Це – час і місце для старту сміливого, амбітного, потужного мистецького проекту «Падаюча тінь «Мрії» на Сади Джардіні», в якому Україна опанує нову висоту. Літак «Мрія» з інформацією про українських художників та художниць на борту пролетить над Венецією. Так українське мистецтво потужно заявить про себе на 58-й Венеційській бієнале сучасного мистецтва.

Побажаємо успіху нашим культурним дипломатам з OPEN GROUP та головній дійовій особі перфомансу – унікальній «Мрії»! - написал Порошенко в Facebook.

Когда другие страны демонстрируют огромные достижения в авиа и ракетостроении, изучении планет солнечной системы, интернете и т.д. и т.п. нынешняя украинская власть демонстрирует в Европе тень самолета Ан-225, созданного 30 лет тому назад в СССР. Наверное, такое достижение может поразить только воображение порохоботов!

Анатолий ВОВНЯНКО, ведущий конструктор ГП «Антонов»

Самолет «Roc» авиационно-ракетной системы «Stratolaunch». Все фото предоставлены автором



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

На щастя, вчора, внаслідок прицільних обстрілів російсько-окупаційними військами позицій підрозділів Об’єднаних сил, втрат серед наших Українських героїв немає

подробнее

Опрос

Как Вы считаете, надо распускать нынешнюю Верховную Раду или нет?

pp
Конфликты и законы © 2008-2019.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.