Как власть в Украине разрушила авиастроительную отрасль
- Подробиці
- Опубліковано 16.04.2019 19:15
-
Автор: Конфликты и законы Конфлікти і закони
- Переглядів: 5658
Только что в США совершил свой первый полет самолет «Roc» авиационно-ракетной системы «Stratolaunch». После проведения испытаний этот самолет будет использоваться для запуска в космическое пространство от одной до трех ракет со спутниками на борту.
Аналогичные системы «Світязь» и «Оріль» были разработаны в Украине на базе самолета Ан-225 еще в начале 1990-х годов, но так и не получили дальнейшего развития. Автор обращался к высокопоставленным чиновникам продвигать указанные украинские разработки, но они, как правило, не реагируют на такие предложения (см. «Самолет Ан-225 «МРІЯ» - несбывшаяся мечта»).
Фото модели самолета Ан-225 с модифицированной 2-ступенчатой ракетой «Зенит»
Это связано с тем, что после «оранжевой» революции 2005 года должность генерального конструктора АНТК им. О.К. Антонова, а затем и президента ГП «Антонов» или продавалась чиновниками за большие деньги, или руководством страны назначались ставленники для «кормления».
Так, в 2010 году, чтобы остаться на должности президент и генеральный конструктор ГП «Антонов» заплатил разово Премьер-Министру Украины Азарову Н.Я. 5 млн. долларов, а потом ежемесячно платил по 0.6 млн. долларов (эти цифры независимо друг от друга назвали мне депутат П. и один из руководителей СБУ). Понятно, что президент ГП «Антонов» клал себе в карман значительно больше.
В 2015 году на должность президента ГП «Антонов» Президент Украины Порошенко П.А. назначил бывшего депутата БПП, автодилера Гвоздева М.А. Также на руководящие должности на предприятие назначили своих ставленников и руководители СНБО. Главная задача этих ставленников - выкачивать средства с ГП «Антонов» для своих начальников и для себя, а не создавать самолеты и сохранить авиационную отрасль Украины.
На должность одного из вице-президентов был назначен производитель одноразовой посуды С. Семивоник.
По вышеприведенной доверенности увели у государственного предприятия «Антонов только за один год около 50 млн. долларов (см. сайт Авиапорт. АНТК им. Антонова проверили на средства. Конференции с. 737).
Встретил недавно знакомого из бухгалтерии ГП «Антонов» и вот что он мне рассказал. Нашли бумагу, как ставленник Т. вывел с предприятия 4.5 млн. евро. Этот же ставленник заключил договор на обновление программного обеспечения для бухгалтерии на 60 млн. гривен. Когда вначале мой знакомый меня спросил, сколько стоят такие программы, то я сказал: «Ну, 600 тыс. гривен, а если покупать, условно, у Илона Маска то 6 млн. гривен». Оказалось, что я не знаю аппетитов этих ставленников.
Я неоднократно обращался к высшему руководству страны по сохранению авиационной отрасли Украины, и для примера приведу крайнее письмо, которое я скорее направил для «прикола»: [email protected] 4.10.2018 г.
Першому заступнику секретаря РНБО Гладковському О.В.
Шановний Олег Володимирович!
Я звертався до Вас листами в 2016 році, де писав про кризовий стан авіаційної галузі України, а також з проханням допомогти мені повернутися працювати на ДП «Антонов». Отримав відповідь від керівників ДП «Укроборонпром», що на ДП «Антонов» нова команда менеджерів, яка виведе галузь з кризи.
Але сталося не так, як гадалося. В Україні перестали виробляти літаки, відсутні замовлення на українські літаки і не ведеться ніяка виробнича діяльність, крім підписання декларативних меморандумів і піару в українських ЗМІ. А ДП «Антонов» нічого не створює і не виробляє, крім технічного обслуговування, і просто проїдає валютні доходи авіакомпанії «Авіалінії Антонов». ХГАПП практично банкрут.
Так звані нові літаки-демонстратори Ан-178 і Ан-132D є модифікаціями старих літаків Ан-148 і Ан-32. Вони значно поступаються по характеристиках своїм західним аналогам і головне, що на них немає покупців.
За останні 3 роки змінилося 4 президенти на ДП «Антонов». Жоден з них не виконав свої обіцянки. У дорожніх картах цих керівників простежується певна закономірність: кожен новий керівник розповідав про свою стратегію і плани, причому вони кардинально відрізнялись один від одного. Але всі вони жодним чином не спрямовані на збереження авіабудівної галузі Україні.
Зараз в ДК «Укроборонпром» нове керівництво. Але ні Букін П.Ю. ні Пащенко А.Ю. не є спеціалістами в області літакобудування і не розуміють, що потрібно робити на ДП «Антонов», а тому пустили все на самоплив. Так, призначення нових президента Донця А.Д. і його першого заступника Шмирьова В.Ф. на ДП «Антонов» провели не за професійним рівнем, а за рішенням НТС підприємства. Самі собі вибирають зручних, а не професійних і ефективних для збереження авіабудівної галузі.
Але ж головний напрямок діяльності подібних ДП «Антонов» підприємств у світі - це створення, виробництво і продаж літаків! А на сьогоднішній день такі фахівці у вищому керівництві підприємства відсутні!
Змінюються тільки президенти. А більша частина верхівки керівників і частина команди колишнього «генерального конструктора» Ківи Д.С., які розвалили галузь, залишаються на своїх місцях. Єдине, чим вони керуються в своїй діяльності - це тільки як довше зберегти себе на високооплачуваній керівній посаді і контролювати фінансові потоки.
Складається враження, що керівництво ДП «Антонов» не зацікавлене в створенні нових літаків і їх серійному виробництві і перед ними не стоїть таке завдання. Незалежно від того, чи будуються чи продаються українські літаки чи ні, вони отримують величезні (200 000-460 000 гривен на місяць) зарплати за рахунок доходів авіакомпанії і літають на різні міжнародні виставки разом з секретарками для променаду. Так навіщо їм ще напружуватися?
Тому вони розповідають у ЗМІ казки керівництву і громадянам України в репортажах з виставки Фарнборо-2018 про нереальні характеристики неіснуючого літака Ан-188, про якісь міфічні літаки Ан-1Х8 NEXT, про замовлення на літак-напівфабрикат Ан-178 від Азербайджану, Китаю, ОАЕ і про спільне будівництво електричних і гібридних ЛА з якоюсь конторою зі Швейцарії. А також про те, що Боїнг буде поставляти запчастини на літаки «Антонов». Це аналогічно тому, якби на вітчизняний автомобіль Ланос поставляв запчастини Мерседес!? (див. «Авиационную промышленность Украины превратили в производителя фейковых новостей», сайт Хвиля).
Фактично ДП «Антонов» з флагмана вітчизняного авіабудування виродився в фабрику з виробництва фейкових новин.
Шановний Олег Володимирович!
Прошу Вас втрутитися та навести лад з призначенням професійного керівництва на ДП «Антонов» і дивізіон авіабудування в складі ДК «Укроборонпром».
З повагою,
Анатолій Григорович Вовнянко, провідний конструктор в службі літака Ан-70 1982-1985 р.р., керівник служби провідних конструкторів по літаку Ан-225 1985-1989 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-225, Ан-325 і авіаційно-космічних систем 1989-1991 р.р., заст. Головного конструктора по літаках Ан-124, Ан-124-100, Ан-225 і їх модифікацій, а також авіаційно-космічних систем 1994-2008г.г.
Как мне рассказали, Гладковский-Свинарчук сильно ругался, когда получил это письмо.
Я не буду приводить очень длинный и пустой ответ (как и все предыдущие) на мое обращение, т.к. это стандартная отписка представителей нынешней власти.
Какие сейчас достижения в области авиации демонстрирует украинская власть.
Петро Порошенко
Вподобати цю сторінку,14 березня
«Ранок. 9 травня. Венеція. Європа. Запам'ятайте. Це – час і місце для старту сміливого, амбітного, потужного мистецького проекту «Падаюча тінь «Мрії» на Сади Джардіні», в якому Україна опанує нову висоту. Літак «Мрія» з інформацією про українських художників та художниць на борту пролетить над Венецією. Так українське мистецтво потужно заявить про себе на 58-й Венеційській бієнале сучасного мистецтва.
Побажаємо успіху нашим культурним дипломатам з OPEN GROUP та головній дійовій особі перфомансу – унікальній «Мрії»! - написал Порошенко в Facebook.
Когда другие страны демонстрируют огромные достижения в авиа и ракетостроении, изучении планет солнечной системы, интернете и т.д. и т.п. нынешняя украинская власть демонстрирует в Европе тень самолета Ан-225, созданного 30 лет тому назад в СССР. Наверное, такое достижение может поразить только воображение порохоботов!
Анатолий ВОВНЯНКО, ведущий конструктор ГП «Антонов»
Самолет «Roc» авиационно-ракетной системы «Stratolaunch». Все фото предоставлены автором
Також з цієї категорії...

Круговерть історії: яничари і хазари...
5 июл. 2010 г.

янукович: Чего-чего? Там, на Майдане,...
24 янв. 2014 г.

Письмо мариупльского избирателя к нардепу...
18 апр. 2016 г.
Набираючі популярність...

Похоронна дипломатія: у Римі світові...
29 апр. 2025 г.

Пшонка-стайл як частина ДНК українських...
29 апр. 2025 г.

Столична поліція затримала двох чоловіків...
29 апр. 2025 г.
Останні новини
29.04.2025 20:33
Пшонка-стайл як частина ДНК українських силовиків29.04.2025 14:08
Похоронна дипломатія: у Римі світові лідери домагаються мируПолковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан разом із ведучим Ігорем Гаврищаком у воєнному зведенні за 29 квітня обговорили наступні теми:
Коментарі