​Польські перевізники запевняють, що відмовляться від блокади прикордонних переходів, як тільки буде досягнуто компромісу


Наразі польські перевізники не реєструватимуть протести на наступних двох прикордонних переходах з Україною, у Нижанковичах та Зосині. Як вони кажуть, це жест доброї волі, у тому числі й стосовно українців. Рішення було прийнято під час переговорів між перевізниками та міністром інфраструктури Польщі Алвіном Ґаядгуром, повідомляє Польське радіо.

Очільник Комітету захисту транспортних перевізників і роботодавців Вальдемар Ящур заявив, що вимога перевізників про повернення ліцензій для українських автоперевізників не зміниться.

«Ми не відмовимося від вимог щодо автомобілів, які в'їжджають до Польщі й здійснюють каботажні перевезення, які вони не мають права здійснювати», — додав він.

Четвертий тиждень триває акція протесту на кордоні з Україною. Перевізники блокують прикордонні переходи в Люблінському воєводстві (в Дорогуську та Гребенному) та Підкарпатському воєводстві (в Корчовій та Медиці). В останньому підкарпатському пункті їх підтримують фермери. По обидва боки кордону утворилися багатокілометрові черги, а перевірки тривають по кілька днів.

Перевізники дозволяють в'їзд в Україну трьом вантажівкам комерційного транспорту на годину. З іншого боку, вони регулярно пропускають бензовози, автомобілі з гуманітарною допомогою, продуктами з коротким терміном зберігання, військовими та небезпечними матеріалами. Також проїжджають легкові автомобілі. Протестувальники наголошують, що вони підтримують і допомагають Україні у війні з росією, але також вони борються за своє виживання.

Польські перевізники вимагають повернення ліцензій для українських автоперевізників. Угода про дорожнє сполучення, укладена між Європейським Союзом та Україною, скасовує необхідність отримання українцями таких ліцензій для двосторонніх і транзитних перевезень. Перевізники хочуть, щоб це стосувалося лише гуманітарних та військових перевезень.

Крім того, вони вимагають від української сторони розвантажити чергу для порожніх автомобілів на єврономерах, створивши спеціальні коридори та живу чергу. Наразі незавантажені машини чекають на виїзд по 10-12 днів.

Перевізники запевняють, що відмовляться від блокади прикордонних переходів, як тільки буде досягнуто компромісу.

4 грудня на засіданні Ради Європейського Союзу, яка займається питаннями транспорту в ЄС, буде винесено питання дозволів для компаній з України. Польський уряд запевняє, що вже кілька тижнів створює коаліцію країн, для яких це важлива тема. Союзниками можуть стати словаки та угорці, які також протестують. Кілька днів тому керівники транспортних організацій п'яти країн, Польщі, Угорщини, Чехії, Словаччини та Литви оприлюднили заяву, адресовану владі ЄС та міністрам транспорту цих країн.

Фото pxhere.com



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан разом із ведучим Ігорем Гаврищаком у воєнному зведенні за 19 квітня обговорили наступні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2025.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.