​Пленарне засідання Верховної Ради України 8 червня 2017 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій відкрив ранкове засідання. А.Парубій повідомив, що на пленарному засіданні у четвер Верховна Рада розгляне зміни до законів України «Про основи національної безпеки України» та «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики», проект Закону про реформу Парламенту, законопроект про медичну реформу, пакет законопроектів щодо проведення судової реформи. На вечірньому засіданні планується розгляд блоку законопроектів з податкової і митної політики.


Народні депутати приступили до розгляду питань порядку денного.

Парламентарії розглянули проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо зовнішньополітичного курсу України) №6470.

Законопроект доповів Голова Верховної Ради України Андрій Парубій.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо зовнішньополітичного курсу України)».

Законодавчим актом внесено зміни до законів України «Про основи національної безпеки України» та «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики», спрямовані на відновлення цілеспрямованого прагматичного курсу України на набуття членства в НАТО як стратегічного зовнішньополітичного пріоритету держави.

Закон прийнято з урахуванням пропозицій профільного комітету. Зокрема, із тексту Закону виключено пункт 2 розділу І.

Проект Закону зареєстровано за №6470.

Народні депутати розглянули законопроекти про внесення змін до Законів «Про комітети Верховної Ради України» та «Про центральні органи виконавчої влади» щодо оптимізації роботи комітетів Верховної Ради України та співвідношення предметів їх відання із сферами діяльності міністерств за №№6256 і 6256-1.

За результатами голосування на доопрацювання направлено законопроект №6256.

Парламентарії розглянули проекти законів про державні гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів №№6327 і 6327-1.

В обговоренні законопроектів взяли участь представники депутатських фракцій і груп.

Парламентарії 243 голосами підтримали пропозицію головуючого про скасування перерви з 12.00. до 12.30.

В обговоренні законопроектів взяли участь народні депутати.

Прийнято за основу проект Закону «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів».

Законопроектом передбачається визначити державні фінансові гарантії надання застрахованим особам необхідних медичних послуг та лікарських засобів за рахунок коштів державного солідарного медичного страхування.

Проектом пропонується утворити центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, що реалізує державну політику у сфері організації фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів, здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені у встановленому порядку територіальні органи.

Згідно із законопроектом, у межах державного гарантованого пакета держава гарантує пацієнтам оплату за рахунок коштів Державного бюджету України в обсязі, встановленому законом, необхідних медичних послуг та лікарських засобів, пов’язаних з наданням:

1) екстреної медичної допомоги;

2) первинної медичної допомоги;

3) вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги;

4) третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги;

5) паліативної допомоги.

При цьому держава гарантує пацієнтам повну оплату за рахунок коштів Державного бюджету України необхідних медичних послуг та лікарських засобів, пов’язаних з наданням екстреної медичної допомоги, первинної медичної допомоги та паліативної допомоги.

Проектом передбачається, що невід’ємною частиною державного гарантованого пакета є деталізований опис, у якому визначається перелік конкретних видів медичних послуг та лікарських засобів, оплата яких гарантується за рахунок коштів Державного бюджету України, та обсяг такої оплати. В деталізованому описі також може зазначатися перелік видів медичних послуг та лікарських засобів, які не входять до державного гарантованого пакета та надання яких не підлягає оплаті за рахунок коштів Державного бюджету України.

До 1 січня 2020 року перелік медичних послуг та лікарських засобів, пов’язаних з наданням первинної медичної допомоги, що оплачується за рахунок коштів Державного бюджету України, встановлюється згідно з порядком надання первинної медичної допомоги, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я; перелік медичних послуг, пов’язаних із наданням інших видів медичної допомоги, що оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, визначається Кабінетом Міністрів. Тариф також затверджується Кабінетом Міністрів.

Після затвердження нормативно-правових актів, передбачених цим Законом, але не пізніше 1 січня 2020 року, деталізований опис схвалюватиметься Кабінетом Міністрів та затверджуватиметься Верховною Радою України у складі проекту закону про Державний бюджет України на відповідний рік.

Згідно з проектом, пацієнти зобов’язані оплачувати за рахунок власних коштів чи забезпечувати оплату за рахунок коштів добровільного медичного страхування та інших джерел тариф співоплати у разі часткової оплати за рахунок коштів Державного бюджету України медичних послуг та лікарських засобів, наданих такому пацієнту.

Законопроектом передбачається, що Кабінет Міністрів може збільшувати тариф покриття та коригувати розмір тарифу співоплати за умови збільшення загального обсягу видатків на медичні послуги та лікарські засоби за державним гарантованим пакетом, передбачених у Державному бюджеті України на відповідний рік.

Для всієї території України встановлюються єдині тарифи для реімбурсації та оплати медичних послуг та лікарських засобів, які надаються пацієнтам згідно з деталізованим описом. До 31 грудня 2019 року реімбурсація здійснюється для визначеного Кабінетом Міністрів переліку медичних станів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. До 31 грудня 2019 року реімбурсація здійснюється для визначеного Кабінетом Міністрів переліку медичних станів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів. З 1 січня 2020 року запроваджується реімбурсація вартості лікарських засобів, передбачених державним гарантованим пакетом в деталізованому описі, затвердженому Верховною Радою України.

Проектом пропонується встановити, що фінансування державних та комунальних закладів охорони здоров’я, крім закладів охорони здоров’я, передбачених переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів, за рахунок коштів Державного бюджету, крім оплати медичних послуг та лікарських засобів в межах державного гарантованого пакета, після 1 січня 2020 року не здійснюється.

Документом визначено права та гарантії окремих категорій населення на безоплатне або пільгове медичне обслуговування, лікарські засоби чи вироби медичного призначення, що не входять до державного гарантованого пакета, реалізуються згідно із законодавством, що регулює такі відносини, за рахунок відповідних джерел фінансування (Закони України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” тощо).

Проектом пропонується, що постачальниками медичних послуг можуть бути заклади охорони здоров’я усіх форм власності та фізичні особи-підприємці, які одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та уклали договір про медичне обслуговування населення з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері організації фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів.

Згідно з проектом, лікар з надання первинної медичної допомоги провадить свою діяльність як фізична особа-підприємець, яка одержала відповідну ліцензію в установленому законом порядку та особисто надає первинну медичну допомогу, або як працівник такої фізичної особи підприємця чи закладу охорони здоров’я.

Проектом передбачається визначити, що порядок функціонування електронної системи охорони здоров’я затверджується Кабінетом Міністрів з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних.

Контроль за дотриманням законодавства про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів здійснюють центральні органи виконавчої влади в межах своєї компетенції відповідно до закону.

Законопроектом пропонується утворити Раду пацієнтського контролю. Порядок утворення та діяльності, а також персональний склад Ради пацієнтського контролю затверджується Кабінетом Міністрів.

Законопроект прийнято з пропозиціями профільного комітету щодо:

перегляду положень статей 7 та 12 проекту, якими передбачені зобов’язання пацієнтів оплачувати за рахунок власних коштів тарифу співоплати у разі часткової оплати за рахунок коштів Державного бюджету України медичних послуг та лікарських засобів, наданих такому пацієнту;

вилучення частини другої статті 8 та статті 9 проекту, якими центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері організації фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів набуває спеціальний статус та встановлюється порядок призначення голови цього центрального органу виконавчої влади;

доопрацювання Прикінцевих та перехідних положень проекту, зокрема норм:

пункту 8 щодо припинення після 1 січня 2020 року фінансування державних та комунальних закладів охорони здоров’я, крім закладів охорони здоров’я, передбачених переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за рахунок коштів Державного бюджету України, крім оплати медичних послуг та лікарських засобів в межах державного гарантованого пакета;

підпункту 1 пункту 10, яким вносяться зміни до частини восьмої статті 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я, передбачивши, що держава забезпечує створення і функціонування системи загальнообов’язкового соціального медичного страхування населення;

врахування вимог нормо-проектувальної техніки, дотримання принципу юридичної визначеності термінології;

врахування при доопрацюванні до 2 читання окремих положень альтернативного законопроекту №6327-1.

Проект Закону зареєстровано за №6327.

За результатами голосування відхилено проекти законів про внесення змін до Бюджетного кодексу України №№6329 і 6329-1.

Народні депутати розглянули два законопроекти про Конституційне провадження за №№6427-1 і 6427-д.

Обговорення законопроектів відбулося на початку вечірнього засідання.

А.Парубій оголосив про створення у Верховній Раді міжфракційного депутатського об’єднання «Парламентарії за мир».

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16 годині головуючий відкрив вечірнє засідання Верховної Ради України.

На початку вечірнього засідання народні депутати продовжили обговорення законопроектів про Конституційне провадження за №6427-1 і про Конституційний Суд України №6427-д.

За результатами голосування на доопрацювання направлено законопроект №6427-д.

Народні депутати розглянули у другому читанні проект Закону про Фонд енергоефективності №5598.

Прийнято Закон «Про Фонд енергоефективності».

Законом, зокрема, передбачено створення фонду, метою діяльності якого є підтримка ініціатив щодо енергоефективності, впровадження інструментів стимулювання і підтримки здійснення заходів із забезпечення (підвищення рівня) енергетичної ефективності будівель та енергозбереження переважно в житловому секторі з урахуванням національних планів щодо енергетичної ефективності, зменшення викидів двоокису вуглецю, відповідність acquis communautaire («доробок спільноти» — правова система Європейського Союзу, яка включає акти законодавства Європейського Союзу (але не обмежується ними), прийняті в рамках Європейського співтовариства, Спільної зовнішньої політики та політики безпеки і Співпраці у сфері юстиції та внутрішніх справ) Європейського Союзу та Договору про заснування Енергетичного Співтовариства та забезпечення дотримання Україною міжнародних зобов’язань у сфері енергоефективності.

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Відповідний законопроект зареєстровано за №5598.

Прийнято Закон «Про внесення змін до розділу ІI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку».

Законом продовжено з одного до трьох календарних років з дня набрання чинності цим Законом строки дії ставки вивізного (експортного) мита на товари, встановлені в пункті 1 Закону України «Про вивізне (експортне) мито на відходи та брухт чорних металів» на рівні 30 євро за 1 тонну.

Відповідні зміни внесені до п. 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку».

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №6382.

Прийнято Закон України «Про внесення змін до статті 97 Закону України «Про Національну поліцію» щодо виплати одноразової грошової допомоги поліцейському».

Законом внесено зміни до статті 97 Закону України «Про Національну поліцію» щодо виплати одноразової грошової допомоги поліцейському, які врегульовують соціальний захист поліцейських, які до прийняття на службу до поліції під час виконання службових обов’язків в органах внутрішніх справ чи проходженні служби в органах внутрішніх справ отримали поранення (контузію, травму або каліцтво), або які втратили працездатність внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням служби в органах внутрішніх справ.

Законопроект зареєстровано за №5650.

Народні депутати розглянули питання податкової та митної політики.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» щодо посилення адаптаційної спроможності та поетапного запровадження в Україні міжнародних екологічних вимог до транспортних засобів».

Законом встановлено, що пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня «ЄВРО-6» - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно.

Проект Закону зареєстровано за №5624.

За результатами голосування на доопрацювання направлено законопроекти про внесення змін до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (щодо удосконалення деяких положень) №4646 і №4646-1.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні на 20 листопада обговорив наступні актуальні теми:

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.