​Пленарні засідання Верховної Ради України 7 листопада 2017 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій після реєстрації народних депутатів відкрив ранкове засідання. З оголошеннями, заявами, повідомленнями, пропозиціями виступили представники депутатських фракцій і груп. З заявою покласти край аграрному рейдерству в Україні виступив представник двох фракцій.


Голова Верховної Ради України Андрій Парубій поінформував про питання порядку денного.

Народні депутати розпочали розгляд у першому читанні проектів Виборчого кодексу України за №№3112 і 3112-1.

Розгляд відбувся за повною процедурою.

Проекти кодексів доповіли народний депутат Валерій Писаренко і голова підкомітету Комітету з питань правової політики та правосуддя Олександр Черненко.

В обговоренні проектів кодексів взяли участь представники депутатських фракцій і груп та народні депутати.

Після обговорення головуючий поставив обидва проекти на голосування.

За їх результатами 226 голосами прийнято за основу проекту кодексу за №3112-1.

Прийнято за основу проект Виборчого кодексу України.

Проектом передбачається створення єдиної уніфікованої правової основи для підготовки і проведення виборів в Україні відповідно до Конституції України та рекомендацій міжнародних організацій.

Проект Виборчого кодексу України складається з трьох книг «Загальна частина», «Загальнонаціональні вибори» та «Місцеві вибори». У Книзі Першій запропоновано визначити загальні засади проведення виборів, повноваження та форми діяльності виборчих комісій, порядок ведення Державного реєстру виборців, а також врегулювати питання підготовки і проведення голосування, підрахунку голосів виборців, оскарження порушень виборчого законодавства тощо. До Книги Другої віднесено питання організації і порядку проведення загальнонаціональних виборів - виборів Президента України та виборів народних депутатів України, особливості фінансування відповідних виборів, при цьому, питання організації та порядку проведення місцевих виборів (виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад; сільських, селищних, міських голів; сільських, селищних старост) пропонується врегулювати у Книзі Третій.

Проектом пропонується проводити вибори народних депутатів України на засадах пропорційної системи за виборчими списками кандидатів у депутати від політичних партій. При цьому, у розподілі мандатів депутатів братимуть участь виборчі списки кандидатів, які за підсумками голосування на виборах депутатів набрали не менше чотирьох відсотків дійсних голосів виборців у загальнодержавному виборчому окрузі. При цьому пропонується застосувати виборчу систему, яка «дозволяє персоніфікувати голосування («відкриті» списки кандидатів), що вимагає запровадження регіональних виборчих округів, і водночас зберегти стимули до підтримки загальноукраїнського характеру політичних партій, недопущення їх регіоналізації, що може нести загрозу подальшого поглиблення міжрегіональних конфліктів та дестабілізації ситуації у державі.

Аналогічну виборчу систему пропонується застосовувати також на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних рад, а також міських рад тих міст, у яких кількість виборців перевищує 90 тис. осіб; до таких міст належать усі обласні центри, а також декілька інших міст обласного значення. На виборах міських голів таких міст пропонується застосувати виборчу систему абсолютної більшості, що «має на меті підвищити рівень суспільної довіри та політичний авторитет міських голів відповідних міст».

Вибори депутатів сільської, селищної ради, міської ради (міста з кількістю виборців до 90 тис. осіб), районної в місті ради пропонується проводити за системою відносної більшості в багатомандатних виборчих округах. В кожному окрузі може бути обрано не менше двох і не більше чотирьох депутатів. При цьому, вибори депутатів районної ради запропоновано проводити за системою відносної більшості в багатомандатних виборчих округах, межі яких збігаються з межами сіл, селищ (громад), міст, що входять до складу відповідного району. В кожному окрузі може бути обрано не менше двох і не більше чотирьох депутатів.

Водночас, вибори сільського, селищного, міського голови пропонується проводити в єдиному сільському, селищному, міському виборчому окрузі в межах території відповідної сільської, селищної, міської громади. Вибори сільського, селищного, міського (міста з кількістю виборців не більше 90 тис. осіб) голови запропоновано проводити за виборчою системою відносної більшості. Згідно Проекту вибори сільського, селищного старости проводитимуться за виборчою системою відносної більшості в межах території села, селища у складі об’єднаної громади.

У разі набрання чинності кодексом, запропоновано щоб закони «Про вибори Президента України», «Про вибори народних депутатів України», «Про місцеві вибори», «Про Державний реєстр виборців», «Про Центральну виборчу комісію» втратили чинність.

Проект Закону зареєстровано за №3112-1.

Народні депутати розглянули проект Закону про внесення змін до Закону України «Про місцеві вибори» щодо врегулювання процедури ухвалення рішення партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах №4843.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про місцеві вибори» щодо врегулювання процедури ухвалення рішення партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах».

Проектом пропонується внести зміни до статей 36, 38-40 Закону України «Про місцеві вибори» у частині ухвалення рішення партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах.

Проектом, зокрема, пропонується передбачити, що при проведенні чергових місцевих виборів рішення про участь місцевих організацій політичної партії ухвалюється вищим керівним органом партії, а при проведенні позачергових та/або перших місцевих виборів рішення про участь місцевих організацій політичної партії ухвалюється керівним органом партії (відповідно до статуту партії).

Законопроект зареєстровано за №4843.

До порядку денного сесії включено проект Закону про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» №7258.

Народні депутати розглянули і за результатами голосування відхилили проект Постанови про звільнення Авакова А.Б. з посади Міністра внутрішніх справ України №5041.

Парламентарії розглянули поправки до проекту Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної підтримки кінематографії в Україні №3238-д.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної підтримки кінематографії в Україні».

Законом у Податковому кодексі вдосконалено редакцію норм щодо визначення небеніфіціарного власника-нерезидента при виплаті роялті, враховуючи особливості роботи галузі кінематографії.

Законом уточнено положення щодо коригувань фінансового результату (зменшення та збільшення) для більш чіткого відображення субсидій, отриманих платником податку - суб’єктом кінематографії України для повернення частини кваліфікованих витрат, відповідно до Закону України «Про державну підтримку кінематографії в Україні» з урахуванням положень (стандартів) бухгалтерського обліку.

Документом також внесені зміни щодо коригування фінансового результату на суму сплаченого роялті, у тому випадку коли об’єкт інтелектуальних прав виник в Україні і потім був переданий за кордон з урахуванням специфіки галузі кінематографії.

Законом внесено зміни щодо невключення до доходу нерезидента субсидій для повернення частини кваліфікованих витрат, передбачених Законом України «Про державну підтримку кінематографії в Україні».

Документом також встановлено не вважати додатковим благом платника податку сплачену суб’єктом кінематографії вартість товарів та послуг, а саме: проїзду, проживання, харчування, охорони, страхування, медичного обслуговування, тренування, навчання, що пов’язані із участю такого платника податку у виробництві аудіовізуальних творів, що виробляються (створюються) суб’єктами кінематографії України, якщо це передбачено умовами договору з такими платниками податку та/або режисерським сценарієм аудіовізуального твору.

Законом тимчасово, до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання національних фільмів, визначених Законом України «Про кінематографію», виробниками, демонстраторами та розповсюджувачами національних фільмів, а також постачання робіт та послуг з виробництва національних фільмів, а також постачання робіт та послуг з виготовлення архівного комплекту вихідних матеріалів національних фільмів та фільмів, створених на території України, постачання робіт та послуг з тиражування національних фільмів та іноземних фільмів, дубльованих, озвучених державною мовою на території України, а також постачання робіт та послуг з дублювання, озвучення державною мовою іноземних фільмів на території України, постачання робіт та послуг із збереження, відновлення та реставрації національної кінематографічної спадщини».

Згідно із Законом, «тимчасово, до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання послуг з демонстрування, розповсюдження та/або публічного сповіщення національних фільмів демонстраторами, розповсюджувачами та/або організаціями мовлення (публічними сповіщувачами)» та

«тимчасово, до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції суб’єктів кінематографії, яким відповідно до Закону України «Про державну підтримку кінематографії в Україні» надається державна підтримка, з ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту товарів, що входять до складу національної кінематографічної спадщини та товарів, призначених для використання у кінематографічній діяльності, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 3706, 3920 73 10 00, 3923 40 10 00, 8525, 8529, 9002, 9007, 9010, 9405».

Проект Закону зареєстровано за №3238-д.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо державної підтримки кінематографії в Україні».

Законом пункт 4 розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України доповнено підпунктом 14 у такій редакції:

«14) до 1 січня 2023 року - товари, що входять до складу національної кінематографічної спадщини та товари, призначені для використання у кінематографічній діяльності, що ввозяться на митну територію України суб’єктами кінематографії яким, відповідно до Закону України «Про державну підтримку кінематографії в Україні», надається державна підтримка, за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД: 3706, 3920 73 10 00, 3923 40 10 00, 8525, 8529, 9002, 9007, 9010, 9405.

Порядок та обсяги ввезення зазначених товарів визначаються Кабінетом Міністрів України».

Проект Закону зареєстровано за №3239-д.

Народні депутати підтримали пропозицію профільного комітету про повернення на доопрацювання з наступним поданням на повторне друге читання проекту Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо державної підтримки кінематографії в Україні №3240.

Народні депутати розглянули у другому читанні проект Закону про стратегічну екологічну оцінку №6106.

За результатами голосування законопроект направлено на повторне друге читання.

Головуючий закрив ранкове засідання.

О 16 годині розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши вечірнє засідання, оголосив про вихід народного депутата Володимира Литвина зі складу депутатської групи «Воля народу».

Народні депутати розглянули поправки до проекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій безпеки дітей №3579.

За результатами голосування законопроект 249 голосами прийнято у другому читанні та в цілому.

Прийнято Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій безпеки дітей».

Законодавчим актом посилено державні гарантії безпеки дітей від зовнішніх і внутрішніх загроз у всіх сферах життєдіяльності.

Законом внесено зміни до Закону України «Про основи національної безпеки України», згідно з якими, охорона дитинства є однією з важливих сфер національних інтересів України.

Законом також визначено, що зростання небезпеки для життя і здоров'я цивільного населення, насамперед дітей, внаслідок військових дій чи збройних конфліктів є одними з основних загроз національним інтересам і національній безпеці України.

Документом також внесено до Закону України «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики» зміни, за якими забезпечення особливого піклування про дитину та реалізації її прав визначається як принцип внутрішньої політики та відповідно розширюється зміст основних засад внутрішньої політики у соціальній та гуманітарній сферах.

Проект Закону зареєстровано за №3579.

Прийнято Закон «Про внесення змін до законодавчих актів України з питань забезпечення жилими приміщеннями військовослужбовців та членів сімей військовослужбовців, які загинули під час виконання обов'язків військової служби».

Законом передбачено здійснити посилення соціального захисту громадян, призваних на військову службу під час мобілізації, на особливий період, сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проведення антитерористичної операції, а також створити правові підстави для усунення неоднозначності використання нормативно-правових актів у сфері забезпечення житлом військовослужбовців та членів їх сімей.

Відповідні зміни внесено до Житлового кодексу Української РСР, статті 12 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» та Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України.

Проект Закону зареєстровано за №4995.

Народні депутати розглядають питання протидії торгівлі людьми.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення протидії торгівлі людьми та захисту постраждалих осіб».

Законопроектом передбачається удосконалити державну політику з питань протидії торгівлі людьми, що дозволить покращити якість надання послуг та допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми.

Проектом передбачається привести у відповідність визначення «торгівля людьми», яке міститься в частині першій статті 1 Закону України «Про протидію торгівлі людьми», до положень підпункту а) статті 3 Протоколу про попередження і припинення торгівлі людьми, особливо жінками і дітьми, і покарання за неї, що доповнює Конвенцію Організації Об’єднаних Націй проти транснаціональної організованої злочинності, прийнятого резолюцією 55/25 Генеральної Асамблеї від 15 листопада 2000 року і ратифікованого Законом України від 04 лютого 2004 року №1433-ІV.

Законопроектом, зокрема, пропонується: розширити коло суб’єктів Національного механізму взаємодії, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми; уточнити перелік загальних повноважень центральних органів виконавчої влади у сфері протидії торгівлі людьми, зокрема стосовно здійснення ними заходів щодо добровільного повернення іноземців та осіб без громадянства, які постраждали від торгівлі людьми; щодо примусового видворення та реадмісії з України іноземців та осіб без громадянства, які порушили законодавство про протидію торгівлі людьми; щодо убезпечення жінок, дівчат, чоловіків і хлопців з інвалідністю від сексуального насильства та експлуатації; надати повноваження Раді міністрів Автономної Республіки Крим та органам місцевого самоврядування у сфері протидії торгівлі людьми; розширити мережу закладів, які надаватимуть допомогу особам, які постраждали від торгівлі людьми; удосконалити процедуру встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми.

Відповідні зміни пропонується внести до Кодексу адміністративного судочинства України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про протидію торгівлі людьми», «Про Раду міністрів Автономної Республіки Крим», «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» і «Про зайнятість населення».

Проект Закону зареєстровано за №6125.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до статті 149 Кримінального кодексу України (щодо приведення у відповідність до міжнародних стандартів)».

Законопроектом пропонується викласти статтю 149 Кримінального кодексу України в новій редакції та, на відміну від чинної редакції цієї статті, уточнити диспозицію частини 1, згідно з якою «Торгівля людьми, тобто вербування, переміщення, переховування, передача або одержання людини, вчинені з метою експлуатації, з використанням обману,шахрайства, шантажу, уразливого стану особи,примусу, або шляхом підкупу третьої особи для отримання згоди на експлуатацію людини, -

караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років.».

Проектом також передбачається доповнити частину 2 та 3 статті 149 новими кваліфікуючими ознаками, уточнити пункт 1 примітки до цієї статті та доповнити примітку новим пунктом 4 «Відповідальність за вербування, переміщення, переховування, передачу або одержання людини за цією статтею настає незалежно від наявності згоди цієї людини на експлуатацію, якщо до неї був застосований будь-який із заходів впливу, передбачений цією статтею».

Проект Закону зареєстровано за №6243.

На повторне перше читання направлено проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо провадження господарської діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном» №6275.

Парламентарії розглянули ряд постанов про адміністративно-територіальні зміни.

За результатами голосування прийнято проект Постанови «Про віднесення селища міського типу Решетилівка Решетилівського району Полтавської області до категорії міст районного значення» №6550, відхилено проект Постанови «Про зміни в адміністративно-територіальному устрої Донецької області, зміну і встановлення меж Слов'янського району Донецької області» №6105.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України

Фото з прямої трансляції на каналі «Рада»



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Враг продолжает атаковать нашу страну с воздуха различными средствами нападения и в прошедшую ночь применил 13 ударных «шахедов»

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.