​Пленарні засідання Верховної Ради України 6 грудня 2018 року

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій, відкривши ранкове засідання, привітав військовослужбовців з Днем Збройних Сил України. Народні депутати оплесками також привітали військовослужбовців.


А.Парубій повідомив, що у порядку денному сьогодні стоять питання національної безпеки і оборони, соціального захисту військовослужбовців та ряд важливих ратифікацій, спрямованих на зміцнення безпеки держави.

Із заявою від двох фракцій виступив голова фракції Радикальної партії Олег Ляшко. Він привернув увагу до ситуації з подорожчанням ліків та висунув вимогу прийняти зареєстрований фракцією законопроект, спрямований на наведення порядку у сфері ціноутворення на ліки, відновлення державного контролю за цінами на ліки, скасування ПДВ на ліки, запровадження кримінальної відповідальності за продаж фальшивих ліків тощо.

Народні депутати продовжили розгляд правок до проекту Закону про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів №8450.

231 голосом «за» законопроект прийнято у другому читанні та в цілому.

Прийнято Закон «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Законодавчим актом встановлено правові та організаційні засади надання споживачам інформації про харчові продукти з метою забезпечення високого рівня захисту здоров’я громадян та задоволення їх соціальних та економічних інтересів».

Законом визначено, зокрема: зміст основних термінів, які використовуються у цій сфері; загальні вимоги до інформації про харчові продукти; яка інформація є обов’язковою для надання, а яка надається у добровільному порядку; обов’язки операторів ринку харчових продуктів; порядок розміщення і представлення інформації про харчові продукти; особливості маркування та державного контролю тощо.

Законом до розділу VІ «Прикінцеві та перехідні положення» внесено зміни до законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини», «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», «Про безпечність та гігієну кормів».

Додатками №№ 1-11 Закону визначено, зокрема, харчові продукти, що спричиняють алергічні реакції або непереносимість; значення та позначення інгредієнтів; референсні величини споживання тощо.

Проект Закону зареєстровано за №8450.

Народні депутати розпочали розгляд питань національної безпеки і оборони.

Вони розглянули проект Закону про внесення змін до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» щодо посилення соціального захисту учасників боротьби за незалежність України у XX столітті» №8519.

Законопроект 236 голосами прийнято за основу та в цілому.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» щодо посилення соціального захисту учасників боротьби за незалежність України у XX столітті».

Законом надано статус учасника бойових дій особам, які брали участь у всіх формах збройної боротьби за незалежність України у XX столітті у складі Української повстанської армії, Української повстанської армії отамана Тараса Боровця (Бульби) «Поліська Січ», Української народної революційної армії (УНРА), збройних підрозділів Організації українських націоналістів і відповідно до Закону України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті» визнані борцями за незалежність України у XX столітті.

Порядок надання статусу учасника бойових дій вказаним особам встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідні зміни внесено до статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», пункт 16 якого викладено у новій редакції.

Проект Закону зареєстровано за №8519.

У другому читанні та в цілому 244 голосами прийнято проект Закону про прилеглу зону України №8361.

Прийнято Закон «Про прилеглу зону України».

Законодавчий акт встановлює статус та визначає правовий режим прилеглої зони України, а також порядок реалізації Україною у цій зоні своїх прав як прибережної держави відповідно до Конвенції ООН з морського права 1982 року, інших міжнародних договорів України, загальновизнаних норм і принципів міжнародного права, Конституції та законів України.

Згідно із Законом, «прилегла зона України - це зона відкритого моря, яка прилягає до територіального моря України і зовнішня межа якого перебуває на відстані не більше двадцяти чотирьох морських миль, відлічених від вихідних ліній, від яких відміряється ширина територіального моря України».

Делімітація прилеглої зони між Україною та державами, узбережжя яких протилежні або суміжні з узбережжям України, здійснюється відповідно до міжнародних договорів України.

Законом визначено права України у прилеглій зоні.

Україна у своїй прилеглій зоні здійснює контроль, необхідний з метою:

1) запобігання порушенням митного, фіскального (податкового), імміграційного (міграційного), санітарного законодавства України у межах території України, включаючи її внутрішні води, або територіальне море;

2) притягнення до відповідальності за порушення законодавства України, зазначеного у пункті першому цієї частини, вчиненого у межах території України, включаючи її внутрішні води, або територіальне море.

2. З метою запобігання порушенням законодавства України, зазначеного у пункті 1 частини першої цієї статті, або притягнення до відповідальності за його порушення, уповноважений орган, який забезпечує недоторканність державного кордону та охорону суверенних прав України в її прилеглій та виключній (морській) економічній зонах, може здійснювати такі заходи:

1) зупинення суден;

2) огляд суден;

3) затримання чи арешт суден та/або членів їх екіпажу, за виключенням військових кораблів та інших державних суден, які використовуються з некомерційною метою.

Законом встановлена компетенція уповноваженого органу України у прилеглій зоні та визначено особливості реалізації його повноважень.

Законом встановлено, що дослідження археологічних та історичних об’єктів культурної спадщини у прилеглій зоні проводяться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Законом також внесено зміни до законів України «Про охорону культурної спадщини України», «Про Державну прикордонну службу України», «Про охорону археологічної спадщини України».

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №8361.

Народні депутати не підтримали пропозицію про усунення неузгодженостей в тексті прийнятого Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» №9260.

Народні депутати розглянули правки до законопроекту про протимінну діяльність в Україні №9080-1.

242 голосами законопроект прийнято у другому читанні і в цілому.

Прийнято Закон «Про протимінну діяльність в Україні».

Законодавчим актом визначено правові та організаційні засади здійснення протимінної діяльності в Україні та особливості державного регулювання у відповідній сфері.

Законом встановлено, що «протимінна діяльність - комплекс заходів, спрямованих на захист національних інтересів України, а також на зменшення та усунення наслідків негативного впливу вибухонебезпечних предметів на соціально-економічні умови життєдіяльності населення та довкілля».

Законом визначено правову основу, цілі та засади, національні інтереси України у сфері протимінної діяльності, її основні складові, перелік об’єктів та суб’єктів протимінної діяльності, порядок їх створення, організаційні та процедурні засади діяльності; вимоги до фахівців у сфері протимінної діяльності і розмінування та їх обов’язки; джерела фінансування протимінної діяльності; порядок обліку операторів протимінної діяльності, надання допомоги постраждалим особам (жертвам) від вибухонебезпечних предметів, визначення статусу територій для потреб протимінної діяльності; повноваження інспекції з контролю якості протимінної діяльності та секретаріату центру протимінних операцій тощо.

Законом передбачені норми, які регулюють питання демократичного цивільного контролю у сфері протимінної діяльності, національних інтересів України у сфері протимінної діяльності, засади міжнародного співробітництва і здійснення господарської діяльності у сфері протимінної діяльності, в тому числі, страхування відповідальності під час здійснення робіт з розмінування та публічних закупівель у сфері протимінної діяльності.

Законом також визначено істотні умови договору про закупівлю робіт та (або) послуг в сфері протимінної діяльності та встановлено відповідальність за порушення законодавства у сфері протимінної діяльності як суб'єктів протимінної діяльності, так і фахівців у сфері протимінної діяльності та розмінування.

Закон прийнято з техніко-юридичними правками.

Проект Закону зареєстровано за №9080-1.

Народні депутати розглянули три законопроекти про припинення дії Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і російською федерацією за №№0206, 0206-1, 0206-2.

Законопроекти доповіли заступник Міністра закордонних справ Сергій Кислиця, народні депутати Андрій Іллєнко та Ігор Луценко.

Голова Комітету у закордонних справах Ганна Гопко доповіла рішення Комітету рекомендувати Верховній Раді прийняти за основу та в цілому законопроект №0206.

В обговоренні законопроектів взяли участь представники депутатських фракцій.

Народні депутати підтримали пропозицію головуючого про продовження ранкового засідання до завершення розгляду цих законопроектів.

Законопроект №0262 було прийнято в цілому 277 голосами.

Прийнято Закон «Про припинення дії Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і російською федерацією».

Зважаючи на збройну агресію російської федерації проти України, що становить істотне порушення російською федерацією Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і російською федерацією, учиненого 31 травня 1997 року в м. Києві та ратифікованого Верховною Радою України 14 січня 1998 року, яке має істотне значення для здійснення об'єкта і цілей цього Договору,

виходячи з положень статті 60 Віденської конвенції про право міжнародних договорів, статті 24 Закону України «Про міжнародні договори України» та відповідно до статті 40 Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і російською федерацією,

Верховна Рада України постановила

припинити з 1 квітня 2019 року дію Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і російською федерацією, учиненого 31 травня 1997 року в м. Києві та ратифікованого Верховною Радою України 14 січня 1998 року.

Згідно із Законом, припинення дії Договору про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і російською федерацією звільняє Україну від будь-якого зобов'язання щодо його виконання і не впливає на права, зобов'язання чи правове становище України, що виникли в результаті виконання названого Договору до припинення його дії, відповідно до статті 70 Віденської конвенції про право міжнародних договорів.

Проект Закону зареєстровано за №0206.

До порядку денного було включено ряд законопроектів.

Народні депутати усунули неузгодженості в тексті прийнятого Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» №9260.

Головуючий закрив ранкове засідання.

Після перерви розпочалося вечірнє пленарне засідання Верховної Ради України.

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій повідомив, що в порядку денному стоять кілька важливих ратифікацій. Він звернувся до народних депутатів із проханням розглянути ці питання за скороченою процедурою.

Заяву від двох фракцій виголосив голова фракції «Народний фронт» Максим Бурбак. Заява стосувалася відключення адміністративних об’єктів від теплопостачання в Чернівецькій та багатьох інших областей. Фракції вимагали вжиття всіх заходів для виправлення ситуації.

Народні депутати продовжили розгляд питань ратифікації.

Вони розглянули проект Закону про ратифікацію Угоди (у формі обміну нотами) між Україною та Королівством Нідерланди про продовження до 1 серпня 2019 року строку дії Угоди між Україною та Королівством Нідерланди про Міжнародну місію захисту розслідування від 28 липня 2014 року №0204.

За результатами голосування законопроект прийнято в цілому 228 голосами.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Угоди (у формі обміну нотами) між Україною та Королівством Нідерланди про продовження до 1 серпня 2019 року строку дії Угоди між Україною та Королівством Нідерланди про Міжнародну місію захисту розслідування від 28 липня 2014 року».

Верховна Рада України ратифікувала Угоду (у формі обміну нотами) між Україною та Королівством Нідерланди про продовження до 1 серпня 2019 року строку дії Угоди між Україною та Королівством Нідерланди про Міжнародну місію захисту розслідування від 28 липня 2014 року, вчинену 23 липня 2018 року в м. Києві, яка набирає чинності з дати отримання останнього письмового повідомлення про виконання Сторонами внутрішньодержавних процедур, необхідних для набрання чинності цією Угодою.

Проект Закону зареєстровано за №0204.

Прийнято Закон «Про ратифікацію Угоди між Урядом Литовської Республіки, Урядом Республіки Польща та Кабінетом Міністрів України про внесення змін до Угоди між Урядом Литовської Республіки, Урядом Республіки Польща та Кабінетом Міністрів України стосовно створення спільної військової частини імені Великого Гетьмана Костянтина Острозького».

Верховна Рада України ратифікувала Угоду між Урядом Литовської Республіки, Урядом Республіки Польща та Кабінетом Міністрів України про внесення змін до Угоди між Урядом Литовської Республіки, Урядом Республіки Польща та Кабінетом Міністрів України стосовно створення спільної військової частини імені Великого Гетьмана Костянтина Острозького, вчинену 5 жовтня 2017 року в м. Любліні, яка набирає чинності через 30 днів з дати отримання Депозитарієм останнього письмового повідомлення про завершення виконання всіх внутрішньодержавних процедур, необхідних для набрання чинності Угодою.

Проект Закону зареєстровано за №0200.

Народні депутати розглянули правки до проекту Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо правового підґрунтя для запровадження середньострокового бюджетного планування) №8044.

238 голосами законопроект прийнято у другому читанні та в цілому.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України».

Законодавчим актом внесено зміни до Бюджетного кодексу України, якими запроваджено середньострокове бюджетне планування.

Законом визначено правові засади процесу складання та розгляду Бюджетної декларації, яка запроваджується замість Основних напрямів бюджетної політики на плановий рік та Прогнозу державного бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, які скасовуються.

Законом також:

уточнено стадії та процедуру бюджетного процесу;

визначено нові засади застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі;

запроваджено огляд видатків як новий інструмент підвищення ефективності та результативності використання бюджетних коштів та підвищення ефективності реалізації державної політики у відповідній сфері діяльності;

сформульовано правові засади управління фіскальними ризиками;

визначено структуру і склад місцевого фінансового плану;

оновлено зміст положень щодо доступності, публічного представлення та оприлюднення інформації про бюджет, виконання бюджетних програм, досягнення цілей та показників результату діяльності головних розпорядників бюджетних коштів;

визначено поняття спільного інвестиційного проекту, реалізація якого здійснюватиметься з використанням коштів кредитів позик, залучених державою або під державні гарантії від міжнародних фінансових організацій, іноземних кредитних установ з відбудови тощо.

Проект Закону зареєстровано за №8044.

Народні депутати розглянули проект Постанови про попередній звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України для проведення розслідування відомостей щодо фактів розкрадання в Збройних Силах України та підриву обороноздатності держави у період з 2004 по 2017 роки №9370.

Постанову з пропозиціями щодо внесення змін до проекту, які озвучив секретар Комітету з питань національної безпеки і оборони Іван Вінник, було прийнято 233 голосами.

Прийнято Постанову «Про попередній звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України для проведення розслідування відомостей щодо фактів розкрадання в Збройних Силах України та підриву обороноздатності держави у період з 2004 по 2017 роки».

Верховна Рада України взяла до відома попередній звіт Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України для проведення розслідування відомостей щодо фактів розкрадання в Збройних Силах України та підриву обороноздатності держави у період з 1991 по 2017 роки.

Постановою з метою подальшого розслідування відомостей щодо фактів розкрадання в Збройних Силах України та підриву обороноздатності держави у період з 1991 по 2017 роки продовжено роботу Тимчасової слідчої комісії на шість місяців з дня прийняття цієї Постанови відповідно до завдань, передбачених Постановою Верховної Ради України від 7 червня 2018 року №2455-VIII.

Проект Постанови зареєстровано за №9370.

Народні депутати розглянули проект Закону про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» №9369.

242 голосами законопроект прийнято за основу та в цілому.

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік».

Законодавчим актом внесено зміни до статей 1, 5, 11, 14 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» (далі - Закон), доповнено Закон новою статтею 11-1 і новим пунктом 26 Прикінцевих положень та внесено зміни до додатків №№ 1, 2, 3, 4, 7 і 9 до Закону, внаслідок чого змінено загальні показники державного бюджету на 2018 рік:

збільшено доходи на 118,5 млн. грн. (за спеціальним фондом);

збільшено повернення кредитів на 44 млн. грн. (за спеціальним фондом);

збільшено фінансування за спеціальним фондом на 2499,6 млн. грн. та зменшено на цю суму фінансування за загальним фондом (тобто без зміни загального граничного обсягу дефіциту державного бюджету);

збільшено видатки на 229,7 млн. грн., у т.ч. за загальним фондом зменшено на 2432,4 млн. грн., за спеціальним фондом збільшити на 2662,1 млн. грн.;

зменшено надання кредитів на 67,2 млн. грн. (за загальним фондом).

Законом включено до спеціального фонду державного бюджету митні платежі, отримані при митному оформленні для вільного обігу транспортних засобів, що були ввезені на митну територію України та поміщені в митні режими транзиту або тимчасового ввезення у період з 1 січня 2015 року до дня набрання чинності Законом України від 08.11.2018 р. «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів», із спрямуванням на фінансування виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, та дефіциту коштів Пенсійного фонду України.

Законом також доповнено Прикінцеві положення Закону новим пунктом 26, згідно з яким, як виняток з положень частини дванадцятої статті 23 та частин першої і другої статті 57 Кодексу, передбачено збереження на кінець 2018 року на рахунках місцевих бюджетів для здійснення відповідних витрат у 2019 році залишків коштів за субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, а також на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, наданою у 2017 році за рахунок спеціального фонду державного бюджету та у 2018 році за рахунок загального фонду державного бюджету.

Проект Закону зареєстровано за№9369.

Головуючий закрив вечірнє засідання.

За матеріалами Інформаційного управління ВР України



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Бійці ССО Збройних сил України завдають суттєвих втрат військам противника у Курській області, зокрема військовослужбовцям КНДР

детальніше

Опитування

Чи підтримуєте Ви мир з рашистами на умовах здачі окупованих територій?

Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.