​Facebook заборонив російським ЗМІ розміщувати рекламу та монетизуватись на своїй платформі

Компанія Facebook заборонила російським державним ЗМІ розміщувати рекламу та монетизувати на своїй платформі. Це стосується будь-якої точки світу. Ці зміни вже почали впроваджуватись і триватимуть у вихідні, повідомляє на своїй сторінці ФБ СтратКом ЗСУ.


Натаніель Глейхер, керівник політики безпеки компанії Facebook, також повідомив, що компанія уважно стежить за ситуацією в Україні і буде продовжувати ділитися кроками, які вживає для захисту людей на своїй платформі.

У відповідь на агресивні дії росії компанія уже створила Центр спеціальних операцій для реагування в режимі реального часу, в якому працює пул експертів.

Фото зі сторінки ФБ facebook.com/AFUStratCom



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у новому воєнному зведенні прокоментував ситуацію під Курськом, та не тільки

детальніше
Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.