​На автошляхи Польщі та України виїжджають електромобілі

У Польщі і в Україні уряди та фірми, автомобільні ентузіасти та представники територіальних громад намагаються надати розвиткові електромобілів більший поштовх, щоб цей екологічний вид транспорту активно розвивався, повідомляє Польське радіо.


Днями Міністерство енергії Польщі закінчило консультації проекту закону про електромобільність. Його мета – популяризація транспорту, який заряджається енергією, і розвиток пов’язаної з ним інфраструктури.

Віце-міністр енергії Міхал Куртика пояснює, що працівники його відомства повинні тепер проаналізувати усі постулати:

«Зараз ми повинні приділити час на детальніше ознайомлення з заувагами і знайти серед них те, що необхідно внести до проекту цього закону. Хотілося б, аби протягом канікул проект потрапив до уряду, і далі вже за традицією в економічний та постійний комітети і до Ради міністрів, а у другій половині року цей закон надійде до парламенту».

До відомства потрапили кілька десятків пропозицій щодо нормативно-правових питань. Йшлося здебільшого про розширення палітри так званого альтернативного палива, про активніше заохочення до купівлі електроавтомобілів. Тому віце-міністр енергії Міхал Куртика шукатиме компроміс між можливостями бюджету та амбіціями прихильників електрокарів.

Уряд Польщі представив програму розвитку електромобільності рік тому. Вона, зокрема, передбачає, що 2020 року на польських дорогах пересуватиметься мільйон електроавто.

На українських автошляхах вже їздять набагато більше електроавтомобілів, ніж у Польщі. Україна стала 5-м ринком світу з розвитку електрокарів, поступившись лише Ісландії, Швеції, Норвегії та Китаю.

А тим часом, у підваршавській місцевості Зомбкі відбувся «Перший зліт електромобілів та гібридних авто. Екологічний пікнік». У ньому взяли участь два десятки фірм з Польщі, Західної Європи, США та України.

Польські експерти стверджують, що мода на електрифікацію транспорту в Україні активніше розвивається завдяки тому, що у країні над Дніпром як гриби після дощу, - навіть без дотації - з'являються станції для електропідзарядки машин. У Польщі українську міжнародну мережу зарядних станцій представляє компанія Go To-U.

Новий електромобіль у Польщі коштуватиме 25-30 тисяч євро. Хоча останнім часом з'явилися пункти продажу й вживаних автокарів. Словом, на польському й українському автомобільних ринках найближчими роками спостерігатимуться цікаві зміни на користь екологічного транспорту.

Представник Go To-U у Польщі Любов Артеменко. Фото Польське радіо



Комментарии

Комментарии отсутствуют. Возможно, ваш будет первым?

Добавить комментарий

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Білоруський правозахисний центр «Весна» оприлюднює імена затриманих – станом на зараз їхня кількість сягає 413, але дані оновлюються

подробнее

Опрос

Нужно ли объявить импичмент Зеленскому за посягательства на Конституцию?

Конфликты и законы © 2008-2020.

Электронная версия всеукраинского юридического журнала «Конфликты и законы». Свидетельство о госрегистрации: КВ № 13326-2210Р от 19.11.2007 г. Полная или частичная перепечатка материалов сайта разрешается только после письменного согласия редакции. Внимание! Начиная с 21.11.2013 года (дня провала евроинтеграции с ЕС) редакция журнала «Конфликты и законы» (вопреки правилам правописания) оставляет за собой право публиковать слова «партия регионов» и «виктор федорович янукович» со строчной буквы. Также, начиная с 29.06.2016 года, редакция «КЗ» оставляет за собой право навсегда публиковать на своих страницах со строчной (маленькой) буквы слова (и образованные от них аббревиатуры) и словосочетания «москва», «россия», «российская федерация», «владимир путин», а вместе с ними и сокращение «роскомнадзор» (как и все прочие госучреждения рф), нарушив таким образом установленные правила правописания независимо от языков, на каких эти слова и названия публикуются. Это наше оружие в информационной войне с оккупантом.