​На автошляхи Польщі та України виїжджають електромобілі

У Польщі і в Україні уряди та фірми, автомобільні ентузіасти та представники територіальних громад намагаються надати розвиткові електромобілів більший поштовх, щоб цей екологічний вид транспорту активно розвивався, повідомляє Польське радіо.


Днями Міністерство енергії Польщі закінчило консультації проекту закону про електромобільність. Його мета – популяризація транспорту, який заряджається енергією, і розвиток пов’язаної з ним інфраструктури.

Віце-міністр енергії Міхал Куртика пояснює, що працівники його відомства повинні тепер проаналізувати усі постулати:

«Зараз ми повинні приділити час на детальніше ознайомлення з заувагами і знайти серед них те, що необхідно внести до проекту цього закону. Хотілося б, аби протягом канікул проект потрапив до уряду, і далі вже за традицією в економічний та постійний комітети і до Ради міністрів, а у другій половині року цей закон надійде до парламенту».

До відомства потрапили кілька десятків пропозицій щодо нормативно-правових питань. Йшлося здебільшого про розширення палітри так званого альтернативного палива, про активніше заохочення до купівлі електроавтомобілів. Тому віце-міністр енергії Міхал Куртика шукатиме компроміс між можливостями бюджету та амбіціями прихильників електрокарів.

Уряд Польщі представив програму розвитку електромобільності рік тому. Вона, зокрема, передбачає, що 2020 року на польських дорогах пересуватиметься мільйон електроавто.

На українських автошляхах вже їздять набагато більше електроавтомобілів, ніж у Польщі. Україна стала 5-м ринком світу з розвитку електрокарів, поступившись лише Ісландії, Швеції, Норвегії та Китаю.

А тим часом, у підваршавській місцевості Зомбкі відбувся «Перший зліт електромобілів та гібридних авто. Екологічний пікнік». У ньому взяли участь два десятки фірм з Польщі, Західної Європи, США та України.

Польські експерти стверджують, що мода на електрифікацію транспорту в Україні активніше розвивається завдяки тому, що у країні над Дніпром як гриби після дощу, - навіть без дотації - з'являються станції для електропідзарядки машин. У Польщі українську міжнародну мережу зарядних станцій представляє компанія Go To-U.

Новий електромобіль у Польщі коштуватиме 25-30 тисяч євро. Хоча останнім часом з'явилися пункти продажу й вживаних автокарів. Словом, на польському й українському автомобільних ринках найближчими роками спостерігатимуться цікаві зміни на користь екологічного транспорту.

Представник Go To-U у Польщі Любов Артеменко. Фото Польське радіо



Коментарі

Коментарі відсутні. Можливо, ваш буде першим?

Додати коментар

Новости от Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...

Останні новини

Полковник ЗСУ у запасі та військовий експерт Роман Світан у воєнному зведенні на 22 грудня обговорив наступні теми:

детальніше

Опитування

Чи підтримуєте Ви мир з рашистами на умовах здачі окупованих територій?

Конфлікти і закони © 2008-2024.

Електронна версія всеукраїнського юридичного журналу «Конфлікти і закони». Свідоцтво про держреєстрацію: КВ № 13326-2210Р від 19.11.2007 р. Повний або частковий передрук матеріалів сайту дозволяється лише після письмової згоди редакції. Увага! Починаючи з 21.11.2013 року (дня провалу євроінтеграції з ЄС), редакція журналу «Конфлікти і закони» (всупереч правилам правопису) залишає за собою право публікувати слова «партія регіонів» та «віктор федорович янукович» з малої літери. Також, починаючи з 29.06.2016 року, редакція «КЗ» залишає за собою право назавжди публікувати на своїх сторінках з малої літери слова (і утворені від них абревіатури) та словосполучення «москва», «росія», «російська федерація», «володимир путін», а разом з ними і скорочення «роскомнадзор» (як і всі інші держустанови росії), порушивши таким чином встановлені правила правопису незалежно від мов, на яких ці слова та назви публікуються. Це наша зброя в інформаційній війні з окупантом.